abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:29:17 #201
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143112162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En dan ga je het random bij andere mensen proberen ?
Ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143112175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Omg je bent zo ontzettend dom... Geen wonder dat de wereld zo is dat hij is. In de zandbak hebben ze ook genoeg van jouw soort mensen.
Wat is mijn soort mensen ? :D
pi_143112182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef agter het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel te verdedigen is om te schieten op installaties waar zojuist raketten mee afgevuurd zijn richting jouw land.
Ik denk ook dat dat precies is wat Hamas doet: dit soort installaties onderbrengen in burgerlijke gebieden.
Ik zie niet in hoe Israel daar verantwoordelijk voor is.
Het is gewoon uitlokking van de kant van Hamas met de Palestijnen als slachtoffer.

Heel jammer dat ze dat zelf niet zo inzien. Want zij zijn wel de dupe.
Waar moeten ze anders heen dan? Tis niet alsof ze grote stukken ongebruikt grond hebben in Gaza ...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:31:14 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143112194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar moeten ze anders heen dan? Tis niet alsof ze grote stukken ongebruikt grond hebben in Gaza ...
Wat dacht je van niet gebruiken om geen reactie uit te lokken?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143112200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee je begon je vraag met of ik moslim was, niet waarom ik niet reageer bij de andere onderwerpen. Vervolgens zeg je dat het je verbaasd dat onder je moslim vrienden op fb de meerderheid zich meer bezig houdt met israel/palestina

Jij bent niet de eerste die deze onnodige vraag stelt.
De vraag of jij Moslim bent, is ook helemaal niet relevant.
Je argumenten zijn relevant. Daar moeten mensen naar kijken. Niet naar je geloof.

Maar goed, ik ken je nog maar kort, en ken je historie op fok niet.
Make my day!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:32:11 #206
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143112209
quote:

[..]

Hoe krijg je dit je strot uit. Je hebt fuckin google maps sataliet beelden tot je beschikking.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:32:27 #207
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143112216
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:31 schreef agter het volgende:

[..]

De vraag of jij Moslim bent, is ook helemaal niet relevant.
Je argumenten zijn relevant. Daar moeten mensen naar kijken. Niet naar je geloof.

Maar goed, ik ken je nog maar kort, en ken je historie op fok niet.
Mijn vraag stond los van deze hele dicussie, het intrigeert mij gewoon, de aandacht die het krijgt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143112217
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef agter het volgende:

[..]

Israel treedt ook bizar hard op. Ben ik met je eens. Maar dat heeft ze het altijd gedaan. Dat is niet nieuw, dit was gewoon te verwachten.
De enige verantwoordelijkheid van Israël is voor haar het voortbestaan van de natie, en de voorspoed van haar zijn burgers.
Als jij verwacht dat Israel compassie heeft voor bewegingen die haar zijn bestaan betwisten, vergeet het dan maar. Ze zijn militair sterker. Als de Palestijnen wat willen bereiken, moeten ze het anders aanpakken.
Het Israel. Dus zijn. Wat is dat nou, die gewoonte om Israel met haar aan te duiden? Het Israel is onzijdig en er dient dus naar verwezen te worden met hem en zijn.

Natuurlijk heeft de staat Israel de verantwoordelijkheid voor het voortbestaan van de natie en de voorspoed van zijn burgers. Maar die worden niet bepaald gediend door agressief gedrag en door volkomen vergeten van de zeer discutabele geschiedenis.

El Fatah heeft het al anders aangepakt, maar dat heeft niks geholpen: er zijn alleen maar meer illegale nederzettingen gebouwd.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143112218
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wat dacht je van niet gebruiken om geen reactie uit te lokken?
Wat dacht je van de Gazastrook niet hermetisch af te sluiten ?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:33:03 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143112225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de Gazastrook niet hermetisch af te sluiten ?
Het is hermetisch afgesloten door al die raketten die werden afgevuurd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143112227
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:32 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Mijn vraag stond los van deze hele dicussie, het intrigeert mij gewoon, de aandacht die het krijgt.
Ja vraag het aan een andere user dan. En stel dan voortaan gelijk de vraag ipv van eerst te vragen of iemand wel of niet moslim is :)
pi_143112235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De kiezers van Hamas.
Er is niks mis met Netanyahu of zijn kiezers.
Oh, die zijn niet gehersenspoeld?
Ze snappen niet eens waarom de Palestijnen boos zijn. Hoe ongeïnformeerd kun je dan zijn?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143112257
quote:

[..]

Maar begrijp je dat dat de reden is waarom Israel raketten afvuurt?
Make my day!
pi_143112258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ze snappen niet eens waarom de Palestijnen boos zijn.
Waar baseer je dat op?
pi_143112262
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:34 schreef agter het volgende:

[..]

Maar begrijp je dat dat de reden is waarom Israel raketten afvuurt?
Ja begrijp je ook dat dat de reden is waarom Hamas raketten verstuurd ?
pi_143112321
Mijn punt is dat er twee partijen zijn. Het is niet alleen Hamas. Beide partijen houden elkaar in stand, Beide partijen moeten dingen veranderen. Beide partijen hebben eisen die bekeken moeten worden. Van beide partijen zijn de burgers ongelooflijk de dupe
pi_143112331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik vind het zo bijzonder dat mensen liever de kant kiezen van mensen die letterlijk kindsoldaten inzetten. Als de raketten vanuit Gaza ophouden dan stopt Israël ook. Als Israël stopt dan gaat de andere kant vrolijk verder. Ik heb de hoop dat de meeste mensen zo pro Palestina zijn vanwege al die onschuldige doden die niet konden stemmen.
Vet van mij.
Dat is dus gelogenstraft. Toen El Fatah de vernietiging van de joodse staat Israel schrapte uit de doelstellingen, gingen de illegale nederzettingen gewoon door. De Palestijnen stopten, Israel ging vrolijk verder.

Daar heb je wat aan, aan zo'n onderhandelingspartner.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:39:32 #218
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143112333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar is je militante actie tegen de fascisten in Egypte? Keer op keer zwaait er iemand met bewijs in je gezicht dat je dingen fout hebt, maar ipv zeggen sorry ik zal beter nadenken de volgende keer besluit je keer op keer in te zoemen op een detail en daar het maar verder te proberen.

Dit is je volgebouwde gebied zonder open velden.
pi_143112348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Waar is je militante actie tegen de fascisten in Egypte? Keer op keer zwaait er iemand met bewijs in je gezicht dat je dingen fout hebt, maar ipv zeggen sorry ik zal beter nadenken de volgende keer besluit je keer op keer in te zoemen op een detail en daar het maar verder te proberen.
[ afbeelding ]
Dit is je volgebouwde gebied zonder open velden.
De Gazastrook heeft een oppervlakte van ongeveer 360 km². Het gebied grenst aan Israël, Egypte en de Middellandse Zee. De belangrijkste steden zijn Gaza, Rafah, Abasãn, Khan Younis en Dayr al Balah. De kustlijn is ongeveer 40 km lang, de grens met Egypte ongeveer 13 km en de grens met Israël ongeveer 59 km lang.[2]

Anno 2014 wonen er - naar schatting - ruim 1,8 miljoen Palestijnen, waardoor er een bevolkingsdichtheid bestaat van meer dan vijfduizend personen per vierkante kilometer. Hierdoor kan de Gazastrook als overbevolkt worden bestempeld.
pi_143112352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Dat begrijp ik werkelijk waar niet.
1. Die raketten van Hamas halen hun doel niet, want worden neergehaald door Israëlisch afweer.
2. Er wordt terug geschoten door Israel naar de betreffende raket-installatie, waardoor de eigen Palestijnse burgers getroffen worden.

Welk nut dient het afvuren van die raketten door Hamas nu eigenlijk?
Make my day!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:41:19 #221
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143112358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vet van mij.
Dat is dus gelogenstraft. Toen El Fatah de vernietiging van de joodse staat Israel schrapte uit de doelstellingen, gingen de illegale nederzettingen gewoon door. De Palestijnen stopten, Israel ging vrolijk verder.

Daar heb je wat aan, aan zo'n onderhandelingspartner.
Als Israel een jaar door zou gaan met onderdrukken zonder dat de andere kant probeerde burgers te vermoorden dan zou ze geen enkele vriend of verdediger meer hebben. Dat is simpelweg nog nooit gebeurd.
pi_143112370
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:40 schreef agter het volgende:

[..]

Nee. Dat begrijp ik werkelijk waar niet.
1. Die raketten van Hamas halen hun doel niet, want worden neergehaald door Israëlisch afweer.
2. Er wordt terug geschoten door Israel naar de betreffende raket-installatie, waardoor de eigen Palestijnse burgers getroffen worden.

Welk nut dient het afvuren van die raketten door Hamas nu eigenlijk?
Het niet zomaar accepteren van de bezetting. Noem het eer ofzo..
Zou ik het op die manier doen ? Nee , ik zou weg willen maar zelfs dat kunnen niet ze niet !
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:42:12 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143112373
Achja, het midden-oosten is ook één grote tyfus bende hé?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143112384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

Ik erken in mijn vorige post juist dat Israël veel meer schade aanricht in Gaza dan andersom. Ik zeg er ook bij dat dit niet betekent dat Israëliërs de terroristen zijn. Omdat de intenties (aantal raketten afgevuurd op Israël) nagenoeg even groot is.

Hamas is net zo agressief als Israël en begon dit conflict. Alleen gebruikt Hamas de media goed waarop Israël nog geen goed antwoord op heeft gevonden.
Hamas begon helemaal niet. Netanjahoe schoof de dood van drie kolonistenkinderen ten onrechte in de schoenen van Hamas.
En dat Israel geen antwoord heeft gevonden op een mediabespeling is echt gillende onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 06-08-2014 01:52:24 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:44:32 #225
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143112409
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De Gazastrook heeft een oppervlakte van ongeveer 360 km². Het gebied grenst aan Israël, Egypte en de Middellandse Zee. De belangrijkste steden zijn Gaza, Rafah, Abasãn, Khan Younis en Dayr al Balah. De kustlijn is ongeveer 40 km lang, de grens met Egypte ongeveer 13 km en de grens met Israël ongeveer 59 km lang.[2]

Anno 2014 wonen er - naar schatting - ruim 1,8 miljoen Palestijnen, waardoor er een bevolkingsdichtheid bestaat van meer dan vijfduizend personen per vierkante kilometer. Hierdoor kan de Gazastrook als overbevolkt worden bestempeld.
Zelfs als iemand je een foto vol met landbouwvelden in je gezicht duwt wijk je niet af van je standpunt dat er voor Hamas echt geen andere optie dan woonwijken is. En maar afvragen waarom ik je dom noem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')