quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar jij bent echt niet meer serieus te nemen...
Ik vind het zo bijzonder dat mensen liever de kant kiezen van mensen die letterlijk kindsoldaten inzetten. Als de raketten vanuit Gaza ophouden dan stopt Israël ook. Als Israël stopt dan gaat de andere kant vrolijk verder. Ik heb de hoop dat de meeste mensen zo pro Palestina zijn vanwege al die onschuldige doden die niet konden stemmen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:13 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Goed filmpje inderdaad. Wederom bewijs voor het menselijk schild en de enorme rol die media speelt in dit conflict.
Veel mensen zien Hamas als vrijheidsstrijders, terwijl dit juist de terroristen zijn die inspelen op de enorme kracht van de media. Op militair gebied verliezen ze altijd, maar veel mensen zijn nu toch pro Palestina door de kracht van afbeeldingen van dode kinderen aan de kant van Palestina die de schuld zijn van Hamas.
Hoezo? Ik vraag het mij gewoon af, niet omdat ik daarmee je niet meer objectief vind ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE weer die domme vraag.
Gahaha jawel, anders vraag je het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vraag het mij gewoon af, niet omdat ik daarmee je niet meer objectief vind ofzo.
Jij hebt in een ander topic meerdere keren bewezen niet verder terug te kunnen denken dan 5 minuten geleden en dan ga je andere mensen beschuldigen van domme vragenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE weer die domme vraag.
Nee, meer omdat ik dit wil zeggen;quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha jawel, anders vraag je het niet
quote:
Dat klopt, maar waarom wordt er dan zo weinig aandacht gegeven aan de situaties in Irak, Syrië, Libanon en Egypte?quote:
Welke verantwoordelijkheid bedoel je dan precies?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik Hamas steun in hun strategieën. Ik begrijp wel waar het vandaan komt. En niet snap niet dat Israël niet ook op zijn verantwoordelijkheid word aangesproken.
Ghahah en jij hebt bewezen een ordinaire moslim hater te zijn dusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij hebt in een ander topic meerdere keren bewezen niet verder terug te kunnen denken dan 5 minuten geleden en dan ga je andere mensen beschuldigen van domme vragen
Je erkent op diverse fronten dat de angst dat Israel van de kaart geveegd wordt, onzin is en niet is gebaseerd op reële situaties. Het voeden van die angst beschouw je als PR: het opwekken van sympathie voor Israel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Hoezo speek ik mezelf tegen?
Gewoon zoveel mogelijk sympathie opwekken voor Israël.
[..]
Dat Israël bedreigt zou worden door al haar buurlanden heeft niks te maken met deze operatie, dus ik snap niet waar je het nu over hebt?
Joden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik dit wil zeggen;
[..]
[..]
Dat klopt, maar waarom wordt er dan zo weinig aandacht gegeven aan de situaties in Irak, Syrië, Libanon en Egypte?
Weet ik veel , wat heeft dat er mee te maken dat je aan mij vraagt of ik moslim ben ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik dit wil zeggen;
[..]
[..]
Dat klopt, maar waarom wordt er dan zo weinig aandacht gegeven aan de situaties in Irak, Syrië, Libanon en Egypte?
Ik erken in mijn vorige post juist dat Israël veel meer schade aanricht in Gaza dan andersom. Ik zeg er ook bij dat dit niet betekent dat Israëliërs de terroristen zijn. Omdat de intenties (aantal raketten afgevuurd op Israël) nagenoeg even groot is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En Israel heeft veel meer schade veroorzaakt in Gaza dan Hamas in Israel.
Laten we dan een vergelijk treffen: als Israel de aangerichte schade in Gaza vergoedt, vergoedt Hamas de schade in Israel.
Nee, maar ik verbijster me er altijd over dat het Israël-Gaza conflict, ook op mijn fb, onder islamtische mensen zoveel aandacht heeft. Terwijl er in lander eromheen veel schrijnendere dingen gebeuren.quote:
Israel en haar idf gebruiken de media niet net zo goed ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Ik erken in mijn vorige post juist dat Israël veel meer schade aanricht in Gaza dan andersom. Ik zeg er ook bij dat dit niet betekent dat Israëliërs de terroristen zijn. Omdat de intenties (aantal raketten afgevuurd op Israël) nagenoeg even groot is.
Hamas is net zo agressief als Israël en begon dit conflict. Alleen gebruikt Hamas de media goed waarop Israël nog geen goed antwoord op heeft gevonden.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ik veel , wat heeft dat er mee te maken dat je aan mij vraagt of ik moslim ben ?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik verbijster me er altijd over dat het Israël-Gaza conflict, ook op mijn fb, onder islamtische mensen zoveel aandacht heeft. Terwijl er in lander eromheen veel schrijnendere dingen gebeuren.
Het is meer een vraag, waarom trekt dit wel je aandacht, maar dat niet?quote:
Die kans is er nu niet maar als Iran kernwapens heeft is het wel mogelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je erkent op diverse fronten dat de angst dat Israel van de kaart geveegd wordt, onzin is en niet is gebaseerd op reële situaties. Het voeden van die angst beschouw je als PR: het opwekken van sympathie voor Israel.
Je voedt door die PR wel de angsten en fobieën van een volk van 6 miljoen (6 miljoen? Ja, 6 miljoen!)
Maar door je erkenning ondergraaf je wel het basale argument achter de agressie van Israel jegens de Palestijnen. Natuurlijk heeft Israel het recht zich te verdedigen tegen een aanval. Maar het wordt helemaal niet aangevallen. Dus vanwaar al dat geweld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |