Van Pixar en Disney jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef victorinox het volgende:
Is toch van Pixar?
Toy Story
Wall-E
The Incredibles
3/3quote:
Sands +1quote:
9/10quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Statham
Snipes
Norris
Stallone
Schwazenegger
Gibson
Terry
Lundgren
Ford
10/10quote:
2/4quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
X-Men The Last Stand
X-Men Days of Future Past
4/4quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:05 schreef DragonFodder het volgende:
down periscope
transformers age of extinction
Je doet weer fulltime mee?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Sands het volgende:
The Hunger Games
Jennifer Lawrence
Woody Harrelson
Lenny Kravitz
Donald Sutherland
Liam Hemsworth
Stanley Tucci
Wiequote:Trade Mark
Soft-spoken, extremely polite and shy manner, with a very recognizable drawl in his voice.
Often played honest, average middle class individuals who are unwittingly drawn into some kind of crisis.
Ook mijn eerste gedachtequote:
check, klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:55 schreef sasquatsch het volgende:
Of gewoon Sands favoriet James Stewart?
quote:The scene with the snake was not in the script and was an idea from Tom Savini after an experience in his own cabin during filming. The snake in the scene was real, including its on-screen death.
Dat lijkt me geen recente film aangezien het nu not done is om een echte slang te killen....quote:
Klopt. Jaren '80.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen recente film aangezien het nu not done is om een echte slang te killen....
That narrowed it down a whole lotquote:
quote:Betsy Palmer said that if it were not for the fact that she was in desperate need of a new car, she would never have taken the part of. In fact, after she read the script she called the film "a piece of shit".
quote:One critic was so angry at Betsy Palmer's role in the movie (which had angered many of her fans), that he published her address in his magazine, and encouraged people to write her and protest her. He published the wrong address.
Dat klopt!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:29 schreef Taxandria het volgende:
Friday The 13th is dat met zo met die slang daar.
RIP en sterkte aan de nabestaanden.
Deze film heeft schijnbaar weinig stemmen op ImdB, het is twijfelachtig dat deze film snel wordt geraden (overigens wel een aanrader te noemen dus kijken en snelquote:
Verkeerde film.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef GradB het volgende:
Arachnophobia?
betekenis:
Politici die doormiddel van leugens een 'web' spannen en daarmee de wereld ten onder helpen
Die betekenissen zijn vaak simpel genoeg te achterhalen, zolang je maar vaag genoeg bentquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Verkeerde film.
De betekenis komt ironisch genoeg toch al in de buurt![]()
.
Klopt, daarom is het ook niet helemaal goed haha, maar de betekenis van deze film is toch wel mooi, niet heel expliciet, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:55 schreef GradB het volgende:
[..]
Die betekenissen zijn vaak simpel genoeg te achterhalen, zolang je maar vaag genoeg bent
Correctquote:
De betekenis is fout, het is dieper, het betreft ook een mogelijke verwijzing naar wat de Portugese schrijver José Saramago (op zijn boek is de film gebaseerd weer) heeft meegemaakt (in zijn boek komen geen spinnen voor naar wat ik gelezen heb).quote:En de spinnen staan voor de vrouw of de emotionele verbintenis met een vrouw,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het in het boek is dan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:18 schreef lamers het volgende:
Wat ik eruit gehaald heb is dat de spinnen en hun webben staan voor de angst om zich te binden.Volgens mij is er een andere betekenis, maar ik heb even gezocht en jouw interpretatie werd ook ondersteund door een actrice, en aangezien er geen sluitend antwoord is gegeven kan ik het dan ook niet fout rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het in het boek is dan.
De betekenis die ik zoek is de verwijzing naar de totalitaire staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Portugese schrijver heeft zelf een totalitair regime meegemaakt in zijn land.
Lamers +1
FOK! Movie Trivia - Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
3 sasquatsch
2 Asap
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 GradB
2 DragonFodder
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
1 Taxandria
helemaal juistquote:
Gezien?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef GradB het volgende:
[..]
helemaal juist
Taxandria +1
Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
3 sasquatsch
3 GradB
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 Taxandria
2 DragonFodder
2 Asap
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
Series tellen niet mee, het is FMTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Taxandria het volgende:
Naam acteur plus 3 series en/of/ films waarin hij heeft gespeeld.
[ afbeelding ]
Ah, naja zag hem laatst in een film, maar vrees dat veel van zijn andere films hier niet erg bekend zijn te noemen. Bovendien is hij nog bekender door een bepaalde serie maar ok 1 film is voldoende.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Series tellen niet mee, het is FMT
De films zijn niet goed helaas en de acteur ook niet trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:37 schreef GradB het volgende:
[..]
Helemaal de verkeerde acteur in mijn hoofd of zijn de films tenminste wel goed?
Hij speelt in een film die nu in de bioscopen draait, toen ik hem zag had ik dat ook, ik kende hem maar kon het niet plaatsen, thuis opgezocht, oh ja stom want ik was de serie waarin hij een grote rol heeft op dat moment ook aan het kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef Dopekoe het volgende:
Hij komt me iig zeer bekend voor, maar kan er geen film of serie nog aan plakken...
Heb hem maar even opgezocht, ken hem helemaal niet.. maar gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat ie op Michael lijktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Hij speelt in een film die nu in de bioscopen draait, toen ik hem zag had ik dat ook, ik kende hem maar kon het niet plaatsen, thuis opgezocht, oh ja stom want ik was de serie waarin hij een grote rol heeft op dat moment ook aan het kijken![]()
.
Haha, dat klopt, ik dacht ook soms aan hem toen ik probeerde te herinneren wie deze acteur was in de bios, wist een Europeaan (HINT HINT), maar kon hem even niet plaatsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef GradB het volgende:
[..]
Heb hem maar even opgezocht, ken hem helemaal niet.. maar gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat ie op Michael lijkt
Is dat niet Vin Diesel?!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
Is hij die bruut uit Guardians of the Galaxy?
Kan ook, ben benieuwd naar die film overigens, zeer fascinerende commentaren gekregen.quote:
De film is correct.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef DragonFodder het volgende:
Film is dus Lucy. De naam zal wel niet meer komen.
De film is al geraden, alleen de naam nog, maar als je denkt dat het niet geraden gaat worden mag je ook wel een nieuwe vraag neerzetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef GradB het volgende:
Taxandria vroeg mij om het na 5 uur even over te nemen.
ik zie op IMDB ook verder geen bekende films waar hij bekend van zou moeten zijn, wel een zeker bekende Deens serie
Dan maar zo:
J..... P..... 'Pilou' Asbæk
Wie weet van Franse afkomst.quote:
Tron kan ik niet goedrekenen....quote:
4 / 5quote:
Achievement unlockedquote:
2/6quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dick: Blade Runner.
Clancy: The hunt for red october.
3/6quote:
4/6quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:23 schreef Dopekoe het volgende:
Michael Crichton > Jurassic Park, The lost world, Sphere, Timeline, the 13th warrior en zo kan ik met hem nog wel ff doorgaan
Robert Heinlein > Starship Troopers
Tom Clancy > The hunt for red october
5/6quote:
En dat is 6.quote:
DragonFodder +1quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef DragonFodder het volgende:
Film is dus Lucy. De naam zal wel niet meer komen.
Bijnaquote:
Ach je zit er zo dicht bij, punt voor jouquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef GradB het volgende:
en van een fictieve mokken fabrikant, maar de exacte spelling ontgaat me..
Kobayashi?
Bedankt! De fictieve mokken fabrikant was een subtiele referentiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach je zit er zo dicht bij, punt voor jou![]()
Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
4 sasquatsch
4 GradB
3 DragonFodder
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 Taxandria
2 Asap
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
1 drakin
Kobayashi kan verwijzen naar:
Kobayashi (Miyazaki), een stad in de Japanse prefectuur Miyazaki
Kobayashi (小林, "Klein woud") is een veelvoorkomende Japanse achternaam die kan verwijzen naar:
Nobuaki Kobayashi (1942), Japans biljarter
Makoto Kobayashi (1944), een Japans natuurkundige
Ai Kobayashi (1973), een Japanse stemartieste
Masaaki Kobayashi (1980), een Japans schaatser
Masanori Kabayashi (1976), Japans golfer
Norihito Kobayashi (1982), een Japans noordse combinatieskiër
Kamui Kobayashi (1986), een Japanse autocoureur
Masaki Kobayashi (1916–1996), een Japanse filmregisseur
Kobayashi, een personage uit de Amerikaanse film The Usual Suspects
De mokkenfabrikant staat er niet tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlize Theron ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:52 schreef GradB het volgende:
Er is er 1 jarig hoera, hoerah, dat kun je wel zien dat is? (en 15 films graag)
[ afbeelding ]
films 5/15quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]Charlize Theron ?
Prometheus
The Italian Job
The Astronauts wife
Hancock
Aeon Flux
En dan houdt het ff op
nee, ik bedoel een andere film uit het jaar 2000, met de acteur die de nieuwe Batman speelt & de acteur die Lieutenant Dan speeltquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:26 schreef Taxandria het volgende:
Batman vs Superman?? of bedoel je die niet zo.
Ah op die manier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:29 schreef GradB het volgende:
[..]
nee, ik bedoel een andere film uit het jaar 2000, met de acteur die de nieuwe Batman speelt & de acteur die Lieutenant Dan speelt
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ah op die manier.
De nieuwe Batman wordt gespeeld door Ben Affleck dus zo nieuw.
11/15quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef Taxandria het volgende:
VM is Vigo Mortensen dat zal dan ook over The Road gaan.
Haha, serieus, nou dus nog een film met Robert Duvall mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:38 schreef GradB het volgende:
[..]
11/15
RD is niet Robert Duvall in combinatie met CGJ
14/15quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:04 schreef lamers het volgende:
Astronauts WifeNorth Country
HancockSweet November
15/15quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef GradB het volgende:
Zodiac?
Jake Gyllenhaal
Russel Crow?
Michael Shannon?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:22 schreef GradB het volgende:
The departed?
Matt damon
Leanordo Dicaprio
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef hornage het volgende:
of
The Good Shepard
Matt Damon
Angelina Jolie
quote:Nurse Tate: I'll get the lubricant...
Dr. Paulson: No time for lubricant!
Harry Block: There's ALWAYS time for lubricant!
Snel.quote:
herkenbaar stukje van de filmquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Snel.
GradB +1
Stand Augustus 2014
8 Sands
6 lamers
5 sasquatsch
5 GradB
3 FireFox1
3 DragonFodder
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 Taxandria
2 Asap
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
1 drakin
Toch heeft Evolution nooit echt de waardering gekregen die die verdient, want er is vrij weinig mis met dit filmquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef GradB het volgende:
[..]
herkenbaar stukje van de filmzag het zo weer voor me
quote:Has played roles with the first name 'Jack' seven times, and with the surname 'Jackson' four times.
inderdaad! vroeger was het 1 van m'n favoriete filmsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Toch heeft Evolution nooit echt de waardering gekregen die die verdient, want er is vrij weinig mis met dit film
quote:(on working with Kevin Spacey on K-PAX (2001) and their similarities in working] I've been a big fan of his work -- The Usual Suspects (1995), American Beauty (1999), L.A. Confidential (1997). He's a really good actor and he turns out to be a wonderful guy as well. We approach acting in the same way in that we both enjoy the process. We both like rehearsals and we understand the value of them. There are some actors who don't like to engage with other actors; they just like to relate to each other between "Action!" and "Cut!" But I've always felt that getting to know the people you're working with can inform and enrich the work. The closer you get, even if you're playing opposites, the better the work. Some actors are afraid of leaving it all off-camera or getting the characters confused, but I don't see it that way. I often feel that the actual movie is like the skin sloughed off the snake; it's the by-product of the real valuable stuff, which is the real-life experience of doing it.
Hij had het over zichzelf gezegd kunnen hebbenquote:
dragonfodder +1quote:
Wie?quote:Trade Mark
Blonde hair and green eyes
Statuesque, model-like figure
dat is rapquote:
huh? oh, ik had niet teruggekekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef GradB het volgende:
misschien omdat er net 15 films van haar gevraagd werden
Haha serieusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat is rap
Stand Augustus 2014
8 Sands
6 lamers
5 sasquatsch
5 GradB
4 DragonFodder
3 FireFox1
3 Taxandria
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 Asap
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
1 drakin
Baby's day out is incorrect.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie zo snel:
Thor
Rambo
The little mermaid
Baby's day out
An american Tale
Being john Malkovich
Gaat snel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:20 schreef GradB het volgende:
1
2 fiefel in het wilde westen
3 look who's talking
4 thor
5 city of angels?
6 being john malkovich
7
8 harry and the hendersons?
9 green lantern
10 independence day
11 north by northwest
12
13 marley & me
14 four weddings and a funural
15 wild things
16 cool runnings
17 the little mermaid
18
19 poltergeist
20 chigago
21
22
23
24 rambo
Zit helaas geen nieuwe bij en Fame is incorrect.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef Dopekoe het volgende:
Wild Things
The green lantarn
Harry and the hendersons
Fame ?
The Ring
Correct.quote:
1 Sweet sisteen (Bijna denk wel dat je de goede bedoelt)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
1 Sweet sisteen
2 An American Tale
3 Baby geniusses
4 Thor
5 Leaving las vegas
6 Being John Malkovich
7 Adventures in babysitting
8 Harry and the Hendersons
9 The green lantern
10 Independence day
11 North by northwest
12 bridesmaids
13 me and marlee
14 four weddings and a funeral
15 wild things
16 cool runnings
17 The Little Mermaid
18 vertigo?
19 poltergeist
20 chicago
21 fame[
22 moonraker
23 some like it hot
24 First Blood
Haha tsja nog maar twee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:27 schreef GradB het volgende:
de rest zegt me helaas niets, is het mogelijk dat je een hogere kwaliteit plaatje kan vinden?
-edit-
of DragonFodder doet even mee
Die had ik wel goed gerekend dan haha, Fame is trouwens ook nog fout, Vertigo is goed inderdaad.quote:
The Seven Year Itchquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
23 is dan 7 year itch? Andere films kan ik niet bedenken met Monroe
21 Hair?
Qua naam zat je in de buurt, dan bedoel ik niet swisteen spellen als sixteen, maar wel qua naam.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:33 schreef DragonFodder het volgende:
dan is 1 waarschijnlijk pretty in pink
Bingoquote:
Incorrect.quote:
Probeer wat met paint.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:36 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je een grotere versie van 21?
quote:
quote:
knapquote:
De buffalo (tatankaquote:
Deze was makkelijk, maar ben gewoon 4 minuten te laat thuis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De buffalo (tatanka) was de trigger. En vervolgens kon ik This is my post herleiden naar een moment in de film.
Lekker puh.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze was makkelijk, maar ben gewoon 4 minuten te laat thuis.
Ik ook van jouquote:
Ja, dat karakter, Nee niet dat beroep.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:11 schreef DragonFodder het volgende:
Ray Liotta's karakter? krantenbezorger toch?
Ja.quote:
Doe ik net al die moeite om een quote te typen die dat aangeeft, wordt het geraden.quote:
quote:Henry: Wiseguys would pull up and Tuddy would toss me their keys and let metheir Cadillacs
Sasje + 1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
The Bourne Identity
The Bourne Supremacy
Lola Rennt?
No problemquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Sasje + 1
Kun je zelf het punt toevoegen? Ik ben aan het werk + mobiel.
4/7quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
fellowship of the ring
armageddon
stealing beauty
one night at mccools
liv tyler
5/7quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liv Tyler
Lord of the Rings Fellowship of the Ring
Armageddon
Incredible Hulk
6/7quote:
En dat is 7.quote:
film?quote:Days before its US opening, the president of Screen Gems green lit not only a sequel to the movie but also a prequel after seeing the number of tickets sold in Canada alone.
quote:There were no special effects used to alter Kevin Grevioux's (Raze's) voice. It actually gets that deep naturally.
quote:This movie marked Len Wiseman's feature film directorial debut.
quote:'s character Selene is not seen speaking until roughly 12 minutes into the film, however her narration starts almost as soon as the movie does.
Jawel. Kun je jezelf ff een punt geven?quote:
2 zijn er toch zeer bekend en B is een animatiefilm die hier op FMT vooral erg berucht isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:10 schreef hornage het volgende:
Erm, de rest zie ik alleen niet echt...
Kan er niet opkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |