Dat klopt!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:29 schreef Taxandria het volgende:
Friday The 13th is dat met zo met die slang daar.
RIP en sterkte aan de nabestaanden.
Deze film heeft schijnbaar weinig stemmen op ImdB, het is twijfelachtig dat deze film snel wordt geraden (overigens wel een aanrader te noemen dus kijken en snelquote:
Verkeerde film.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef GradB het volgende:
Arachnophobia?
betekenis:
Politici die doormiddel van leugens een 'web' spannen en daarmee de wereld ten onder helpen
Die betekenissen zijn vaak simpel genoeg te achterhalen, zolang je maar vaag genoeg bentquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Verkeerde film.
De betekenis komt ironisch genoeg toch al in de buurt![]()
.
Klopt, daarom is het ook niet helemaal goed haha, maar de betekenis van deze film is toch wel mooi, niet heel expliciet, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:55 schreef GradB het volgende:
[..]
Die betekenissen zijn vaak simpel genoeg te achterhalen, zolang je maar vaag genoeg bent
Correctquote:
De betekenis is fout, het is dieper, het betreft ook een mogelijke verwijzing naar wat de Portugese schrijver José Saramago (op zijn boek is de film gebaseerd weer) heeft meegemaakt (in zijn boek komen geen spinnen voor naar wat ik gelezen heb).quote:En de spinnen staan voor de vrouw of de emotionele verbintenis met een vrouw,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het in het boek is dan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:18 schreef lamers het volgende:
Wat ik eruit gehaald heb is dat de spinnen en hun webben staan voor de angst om zich te binden.Volgens mij is er een andere betekenis, maar ik heb even gezocht en jouw interpretatie werd ook ondersteund door een actrice, en aangezien er geen sluitend antwoord is gegeven kan ik het dan ook niet fout rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het in het boek is dan.
De betekenis die ik zoek is de verwijzing naar de totalitaire staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Portugese schrijver heeft zelf een totalitair regime meegemaakt in zijn land.
Lamers +1
FOK! Movie Trivia - Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
3 sasquatsch
2 Asap
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 GradB
2 DragonFodder
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
1 Taxandria
helemaal juistquote:
Gezien?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef GradB het volgende:
[..]
helemaal juist
Taxandria +1
Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
3 sasquatsch
3 GradB
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 Taxandria
2 DragonFodder
2 Asap
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
Series tellen niet mee, het is FMTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Taxandria het volgende:
Naam acteur plus 3 series en/of/ films waarin hij heeft gespeeld.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |