Van Pixar en Disney jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef victorinox het volgende:
Is toch van Pixar?
Toy Story
Wall-E
The Incredibles
3/3quote:
Sands +1quote:
9/10quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
Statham
Snipes
Norris
Stallone
Schwazenegger
Gibson
Terry
Lundgren
Ford
10/10quote:
2/4quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
X-Men The Last Stand
X-Men Days of Future Past
4/4quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:05 schreef DragonFodder het volgende:
down periscope
transformers age of extinction
Je doet weer fulltime mee?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Sands het volgende:
The Hunger Games
Jennifer Lawrence
Woody Harrelson
Lenny Kravitz
Donald Sutherland
Liam Hemsworth
Stanley Tucci
Wiequote:Trade Mark
Soft-spoken, extremely polite and shy manner, with a very recognizable drawl in his voice.
Often played honest, average middle class individuals who are unwittingly drawn into some kind of crisis.
Ook mijn eerste gedachtequote:
check, klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:55 schreef sasquatsch het volgende:
Of gewoon Sands favoriet James Stewart?
quote:The scene with the snake was not in the script and was an idea from Tom Savini after an experience in his own cabin during filming. The snake in the scene was real, including its on-screen death.
Dat lijkt me geen recente film aangezien het nu not done is om een echte slang te killen....quote:
Klopt. Jaren '80.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen recente film aangezien het nu not done is om een echte slang te killen....
That narrowed it down a whole lotquote:
quote:Betsy Palmer said that if it were not for the fact that she was in desperate need of a new car, she would never have taken the part of. In fact, after she read the script she called the film "a piece of shit".
quote:One critic was so angry at Betsy Palmer's role in the movie (which had angered many of her fans), that he published her address in his magazine, and encouraged people to write her and protest her. He published the wrong address.
Dat klopt!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:29 schreef Taxandria het volgende:
Friday The 13th is dat met zo met die slang daar.
RIP en sterkte aan de nabestaanden.
Deze film heeft schijnbaar weinig stemmen op ImdB, het is twijfelachtig dat deze film snel wordt geraden (overigens wel een aanrader te noemen dus kijken en snelquote:
Verkeerde film.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef GradB het volgende:
Arachnophobia?
betekenis:
Politici die doormiddel van leugens een 'web' spannen en daarmee de wereld ten onder helpen
Die betekenissen zijn vaak simpel genoeg te achterhalen, zolang je maar vaag genoeg bentquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Verkeerde film.
De betekenis komt ironisch genoeg toch al in de buurt![]()
.
Klopt, daarom is het ook niet helemaal goed haha, maar de betekenis van deze film is toch wel mooi, niet heel expliciet, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:55 schreef GradB het volgende:
[..]
Die betekenissen zijn vaak simpel genoeg te achterhalen, zolang je maar vaag genoeg bent
Correctquote:
De betekenis is fout, het is dieper, het betreft ook een mogelijke verwijzing naar wat de Portugese schrijver José Saramago (op zijn boek is de film gebaseerd weer) heeft meegemaakt (in zijn boek komen geen spinnen voor naar wat ik gelezen heb).quote:En de spinnen staan voor de vrouw of de emotionele verbintenis met een vrouw,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het in het boek is dan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:18 schreef lamers het volgende:
Wat ik eruit gehaald heb is dat de spinnen en hun webben staan voor de angst om zich te binden.Volgens mij is er een andere betekenis, maar ik heb even gezocht en jouw interpretatie werd ook ondersteund door een actrice, en aangezien er geen sluitend antwoord is gegeven kan ik het dan ook niet fout rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het in het boek is dan.
De betekenis die ik zoek is de verwijzing naar de totalitaire staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Portugese schrijver heeft zelf een totalitair regime meegemaakt in zijn land.
Lamers +1
FOK! Movie Trivia - Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
3 sasquatsch
2 Asap
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 GradB
2 DragonFodder
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
1 Taxandria
helemaal juistquote:
Gezien?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef GradB het volgende:
[..]
helemaal juist
Taxandria +1
Stand Augustus 2014
8 Sands
5 lamers
3 FireFox1
3 sasquatsch
3 GradB
2 dyonvbaal
2 Kaneelstokje
2 Taxandria
2 DragonFodder
2 Asap
1 SamuelofSEK
1 Robby87
1 picodealion
1 hornage
1 Dopekoe
Series tellen niet mee, het is FMTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Taxandria het volgende:
Naam acteur plus 3 series en/of/ films waarin hij heeft gespeeld.
[ afbeelding ]
Ah, naja zag hem laatst in een film, maar vrees dat veel van zijn andere films hier niet erg bekend zijn te noemen. Bovendien is hij nog bekender door een bepaalde serie maar ok 1 film is voldoende.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Series tellen niet mee, het is FMT
De films zijn niet goed helaas en de acteur ook niet trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:37 schreef GradB het volgende:
[..]
Helemaal de verkeerde acteur in mijn hoofd of zijn de films tenminste wel goed?
Hij speelt in een film die nu in de bioscopen draait, toen ik hem zag had ik dat ook, ik kende hem maar kon het niet plaatsen, thuis opgezocht, oh ja stom want ik was de serie waarin hij een grote rol heeft op dat moment ook aan het kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef Dopekoe het volgende:
Hij komt me iig zeer bekend voor, maar kan er geen film of serie nog aan plakken...
Heb hem maar even opgezocht, ken hem helemaal niet.. maar gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat ie op Michael lijktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Hij speelt in een film die nu in de bioscopen draait, toen ik hem zag had ik dat ook, ik kende hem maar kon het niet plaatsen, thuis opgezocht, oh ja stom want ik was de serie waarin hij een grote rol heeft op dat moment ook aan het kijken![]()
.
Haha, dat klopt, ik dacht ook soms aan hem toen ik probeerde te herinneren wie deze acteur was in de bios, wist een Europeaan (HINT HINT), maar kon hem even niet plaatsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef GradB het volgende:
[..]
Heb hem maar even opgezocht, ken hem helemaal niet.. maar gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat ie op Michael lijkt
Is dat niet Vin Diesel?!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
Is hij die bruut uit Guardians of the Galaxy?
Kan ook, ben benieuwd naar die film overigens, zeer fascinerende commentaren gekregen.quote:
De film is correct.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef DragonFodder het volgende:
Film is dus Lucy. De naam zal wel niet meer komen.
De film is al geraden, alleen de naam nog, maar als je denkt dat het niet geraden gaat worden mag je ook wel een nieuwe vraag neerzetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:26 schreef GradB het volgende:
Taxandria vroeg mij om het na 5 uur even over te nemen.
ik zie op IMDB ook verder geen bekende films waar hij bekend van zou moeten zijn, wel een zeker bekende Deens serie
Dan maar zo:
J..... P..... 'Pilou' Asbæk
Wie weet van Franse afkomst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |