SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen was ik klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Poehee jeetje. Zozo. En toen?
wat een ruk einde voor dit toch wel spannende verhaalquote:
Haha je zei ruk. Ruk jij ook?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een ruk einde voor dit toch wel spannende verhaal
Kan je het gewoon masturberen noemen? Handkarren vind ik zo lomp. Jij voert 's avonds toch ook geen diepteonderzoek uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Aberella het volgende:
Nou tsjonge jonge een FOK!ker die zit te handkarren.
Handkarrenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Aberella het volgende:
Nou tsjonge jonge een FOK!ker die zit te handkarren.
Dat diepteonderzoek is niets meer dan natte vingerwerk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je het gewoon masturberen noemen? Handkarren vind ik zo lomp. Jij voert 's avonds toch ook geen diepteonderzoek uit?
Ik niet, ik moet hooguit een minuut of 2 handkarren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je het gewoon masturberen noemen? Handkarren vind ik zo lomp. Jij voert 's avonds toch ook geen diepteonderzoek uit?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet hooguit een minuut of 2 handkarren.
ik neuk het gat in mijn matras?quote:
Leuk. Ik doe mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik neuk het gat in mijn matras?
mijn matras is geen sletquote:
Niks tegen slettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn matras is geen slet
hol je eigen matras maar uit
dat zeg ik ook niet.quote:
Je lult.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef mig72 het volgende:
Dat is geen spuug dames en heren.Zaad is wit eveneens de plastic.
Doe jij dat dan? Hoe smaakt het?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef PandaDrop het volgende:
Wat een topic.![]()
Niet je sperma in je mond schieten.![]()
Een cocktail.quote:
Zout zurig zaad hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een cocktail.
1/3e zout/zurig 1/3e je moeder 1/4e je zusje en 1/4e je vader
jouw zaad smaakt naar toverballen?quote:
Over een wiskundige fout heen lezenquote:
Ik had weleens gehoord dat de mijne smaakt naar chloorwater. Wil je proberen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouw zaad smaakt naar toverballen?
Ik moest wel lachen okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Over een wiskundige fout heen lezen
Je kan ook meer dan 1 zaadje produceren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Over een wiskundige fout heen lezen
Je bedoelt dat je er net aan geroken hebt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had weleens gehoord dat de mijne smaakt naar chloorwater. Wil je proberen?
nee dankjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had weleens gehoord dat de mijne smaakt naar chloorwater. Wil je proberen?
Schijnbaar doe jij dit niet gezien de foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je kan ook meer dan 1 zaadje produceren?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Schijnbaar doe jij dit niet gezien de foto.
Nood zoekt brood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Vernuftig trucje TS, ik hou deze in mijn achterhoofd
Samen borduren toch. Gaan we hartvormige kussens makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben bezig met borduren
En dan moet je nog je 10 stukken tennisschoenen met veters strikken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben bezig met borduren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Samen borduren toch. Gaan we hartvormige kussens maken![]()
ik ben bezig met de kamasutra bordurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Samen borduren toch. Gaan we hartvormige kussens maken![]()
Ah alvast het visuele gedeelte dus. Het praktische gedeelte gaan we nog doen dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben bezig met de kamasutra borduren
we moeten dan nog wel een eindje hoor.. hoe ben jij in dingetjes door gaatjes halen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah alvast het visuele gedeelte dus. Het praktische gedeelte gaan we nog doen dus
Heel doelgerichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we moeten dan nog wel een eindje hoor.. hoe ben jij in dingetjes door gaatjes halen?
gelukkig... draad gaat steeds uit mn naaldquote:
Dan kan je het toch beter opgeven denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig... draad gaat steeds uit mn naald
oh.. oke dan ga ik wel soppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan kan je het toch beter opgeven denk ik
Rezania wil het wel oplikkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |