Kan je het gewoon masturberen noemen? Handkarren vind ik zo lomp. Jij voert 's avonds toch ook geen diepteonderzoek uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Aberella het volgende:
Nou tsjonge jonge een FOK!ker die zit te handkarren.
Handkarrenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Aberella het volgende:
Nou tsjonge jonge een FOK!ker die zit te handkarren.
Dat diepteonderzoek is niets meer dan natte vingerwerk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je het gewoon masturberen noemen? Handkarren vind ik zo lomp. Jij voert 's avonds toch ook geen diepteonderzoek uit?
Ik niet, ik moet hooguit een minuut of 2 handkarren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je het gewoon masturberen noemen? Handkarren vind ik zo lomp. Jij voert 's avonds toch ook geen diepteonderzoek uit?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet hooguit een minuut of 2 handkarren.
ik neuk het gat in mijn matras?quote:
Leuk. Ik doe mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik neuk het gat in mijn matras?
mijn matras is geen sletquote:
Niks tegen slettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn matras is geen slet
hol je eigen matras maar uit
dat zeg ik ook niet.quote:
Je lult.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef mig72 het volgende:
Dat is geen spuug dames en heren.Zaad is wit eveneens de plastic.
Doe jij dat dan? Hoe smaakt het?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef PandaDrop het volgende:
Wat een topic.![]()
Niet je sperma in je mond schieten.![]()
Een cocktail.quote:
Zout zurig zaad hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een cocktail.
1/3e zout/zurig 1/3e je moeder 1/4e je zusje en 1/4e je vader
jouw zaad smaakt naar toverballen?quote:
Over een wiskundige fout heen lezenquote:
Ik had weleens gehoord dat de mijne smaakt naar chloorwater. Wil je proberen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouw zaad smaakt naar toverballen?
Ik moest wel lachen okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Over een wiskundige fout heen lezen
Je kan ook meer dan 1 zaadje produceren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Over een wiskundige fout heen lezen
Je bedoelt dat je er net aan geroken hebt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had weleens gehoord dat de mijne smaakt naar chloorwater. Wil je proberen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |