nee dankjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had weleens gehoord dat de mijne smaakt naar chloorwater. Wil je proberen?
Schijnbaar doe jij dit niet gezien de foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je kan ook meer dan 1 zaadje produceren?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Schijnbaar doe jij dit niet gezien de foto.
Nood zoekt brood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Vernuftig trucje TS, ik hou deze in mijn achterhoofd
Samen borduren toch. Gaan we hartvormige kussens makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben bezig met borduren
En dan moet je nog je 10 stukken tennisschoenen met veters strikken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben bezig met borduren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Samen borduren toch. Gaan we hartvormige kussens maken![]()
ik ben bezig met de kamasutra bordurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Samen borduren toch. Gaan we hartvormige kussens maken![]()
Ah alvast het visuele gedeelte dus. Het praktische gedeelte gaan we nog doen dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben bezig met de kamasutra borduren
we moeten dan nog wel een eindje hoor.. hoe ben jij in dingetjes door gaatjes halen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah alvast het visuele gedeelte dus. Het praktische gedeelte gaan we nog doen dus
Heel doelgerichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we moeten dan nog wel een eindje hoor.. hoe ben jij in dingetjes door gaatjes halen?
gelukkig... draad gaat steeds uit mn naaldquote:
Dan kan je het toch beter opgeven denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig... draad gaat steeds uit mn naald
oh.. oke dan ga ik wel soppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan kan je het toch beter opgeven denk ik
Rezania wil het wel oplikkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |