abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:40:18 #76
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143095872
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hmm, flink hoge klif voor de kust dan. Maar het lijkt kalksteen en niet vulkanisch, ok.
Ik weet niet waar het is. Maar in elk geval is de foto gemaakt toen ze aan de kust verbleven.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143095894
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, dat dacht ik dus ook. op WS zei men echter dat de gevonden rugzak die van Kris was (wat ik niet geloofde).

Dat maakt het verhaal wel opvallend anders; Kris zou ook een rugzak bij zich gehad moeten hebben (die sterkere meer trekkingrugzak die op de foto van Lommers staat). En een waterfles. Maar die is niet gevonden. Zou kunnen betekenen dat ze die inderdaad kwijtgeraakt is, gebruikt voor iets of whatever en dan de spullen in Lisannes rugzak gedaan.
Er stond nog een tas in hun kamer:
pi_143095951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Er stond nog een tas in hun kamer:
[ afbeelding ]
zie je die schoenen in de hoek ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143095958
Klein plaatje maar ze hadden er nog 1:

en de leren tas:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143095973
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik moest even zoeken, maar ja!
pi_143095978
Ik lees al een tijdje mee maar wil toch even reageren.
Kan die camera niet afgegaan zijn doordat iemand de tas als kussen gebruikte?

Wat denken jullie?
pi_143095985
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Allstars, ja.

Denk je dat er iets mee is?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143095990
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik moest even zoeken, maar ja!
die staan op deze foto ineens voor het bed

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143096007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, deze zijn lichtgrijs/blauw, de andere donkergrijs/zwart

pi_143096011
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Denk dat dat twee verschillende paren zijn. De een van Kris de ander van Lisanne.
pi_143096041
3 paar slippers/sandalen => 2 van Kris, 1 van Lisanne?
2 paar allstars => 1 van Kris, 1 van Lisanne

Linkerbed lijkt van Lisanne, rechter van Kris?

pi_143096054
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef schuschuho het volgende:

Wat denken jullie?
Rugtas gebruiken als kussen is geen gekke gedachte. Ben er alleen nog niet overtuigd dat dat zorgt voor de foto's die gemaakt zijn. Volgens mij is daarvan toch wel vrijwel zeker van vast te stellen dat ze buiten de tas gemaakt zijn.
pi_143096069
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom zouden dat dezelfde schoenen zijn?
pi_143096070

Dit kan ook de geruite/blauwe tas van Lisanne zijn.
een tas die van binnen blauw is, en achterkant blauw...
pi_143096073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef schuschuho het volgende:

Wat denken jullie?
Nee dat kan niet.
pi_143096081
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:29 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Maar ik spot die rugzak nergens in hun appartement.

En ik heb nooit mijn telefoon in mijn zak.
Ik denk dat voor de foto de tas even bij de fotograaf stond. Kris moest op glibberige stenen staan en er ook naar toe lopen. Nu heb ik zelf ook al een aantal van die kreekjes overgestoken en een dag rugzak zorgt er voor dat het met je balans niet lekker zit.
pi_143096102
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:

Zou kunnen.
Linkerbed lijkt van Lisanne, rechter van Kris? Gekgenoeg dacht ik dat ook.

Geen duidelijkere/grotere foto van wat er allemaal op dat tafeltje aan de rechterkant van de kamer staat?
pi_143096107
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:

Lisanne links uiteraard..de prinses dat het was O+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:48:36 #94
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143096131
Martijn Froon zei in een interview dat de familieleden niet wisten wat van wie was toen ze die kamer leeghaalden...
pi_143096191
Het zijn backpackers dus hebben ze meerdere rugtassen bij zich gehad. Een grote (die in de kamer staat) en kleinere tassen. Die van Lisanne is gevonden, maar Kris had er volgens mij ook ééntje.

Op deze foto staan denk ik twee kleine rugtassen naast elkaar:
pi_143096214
Nog een paar slippers (Lisanne):

Score:

Lisanne:
- 2 paar slippers (niet bij zich op de hike)
- 1 paar All stars (idem)
- 1 paar Wildebeasts (aan)

Kris:
- 2 paar slippers (niet meer)
- 1 paar bruine bergschoenen (zeg ik) / Blauwe Dr. Martens (zeggen haar eigen ouders)

Laatste puntje, ik zie hier echt GEEN blauwe Dr. Martens in bij Kris:

pi_143096245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
Martijn Froon zei in een interview dat de familieleden niet wisten wat van wie was toen ze die kamer leeghaalden...
Lijkt me wel vreemd. Je zou denken dat je dat prima kan herleiden aan de hand van hoe de spullen liggen. Maar goed. Niet heel belangrijk
pi_143096334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan ook de geruite/blauwe tas van Lisanne zijn.
een tas die van binnen blauw is, en achterkant blauw...
Is deze foto uberhaupt in panama gemaakt? Want de vrouw links van Kris heeft wel verdacht veel weg van Roelie Kremers (haar moeder)?
pi_143096346
Wat ook mist in de gevonden rugzak (Lisannes) is:

- wikkels van snackrepen/ander eten wat ze bij zich gehad moeten hebben toen ze de Mirador zouden beklimmen
- de gele waterfles van Kris

Die zouden dan in de stevigere rugzak van Kris moeten zitten.

Zou die (zonder de waterfles) als een soort herkenningspunt ergens geplaatst kunnen zijn in het gebied? Lijkt me logisch, maar waarom dan Lisannes slappe rugzakje meenemen verder op de hike en niet Kris' stevigere.

pi_143096371
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Is deze foto uberhaupt in panama gemaakt? Want de vrouw links van Kris heeft wel verdacht veel weg van Roelie Kremers (haar moeder)?
lees ff terug sillie (of zit je mobiel?).

Foto is gemaakt in Bocas (stad) aan de kust.

pi_143096406
quote:

[ afbeelding ]
Het zijn niet de gevonden schoenen van Kris (denk ik), ik had mijn twijfels toen ik deze foto van RTL Late Night pluktje maar de foto van afgelopen dagen bij de waterloop bevestigde dat ze geen echt geen ander paar berg- of wandelschoenen droeg.
pi_143096428
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

lees ff terug sillie (of zit je mobiel?).

Foto is gemaakt in Bocas (stad) aan de kust.
Ja ik zit mobiel. ;)
pi_143096446
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef El_Matador het volgende:

- wikkels van snackrepen/ander eten wat ze bij zich gehad moeten hebben toen ze de Mirador zouden beklimmen

Zou die (zonder de waterfles) als een soort herkenningspunt ergens geplaatst kunnen zijn in het gebied? Lijkt me logisch, maar waarom dan Lisannes slappe rugzakje meenemen verder op de hike en niet Kris' stevigere.
Ook de grote hoeveelheden muggenmelk/Deet die ze die ochtend kochten zat er niet in. Een flesje zou je toch wel meenemen lijkt mij.
pi_143096451
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef El_Matador het volgende:

Dat bedoelde ik met het missen van muggenspul en ook het ondergoed of de bikinibroekjes zijn er niet bij geweest. Het lijkt mij stug dat je alleen een BH meeneemt. Een nat bikinibroekje in een spijkerbroek zit niet echt lekker, dus je zorgt dat je een slip bij je hebt.
Er moet dus nog een tas geweest zijn, maar die is dan zoek geraakt.
pi_143096464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:57 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Het zijn niet de gevonden schoenen van Kris (denk ik), ik had mijn twijfels toen ik deze foto van RTL Late Night pluktje maar de foto van afgelopen dagen bij de waterloop bevestigde dat ze geen echt geen ander paar berg- of wandelschoenen droeg.
Denk ik ook inderdaad.

Beide meiden hadden bergschoenen, beide meiden 2 zonnebrillen (Kris een bruine (foto Bocas) en 1 goedkope in de rugzak, Lisanne een pilotenbril (ligt op haar bed) en 1 goedkope in de rugzak).

pi_143096482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:58 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ook de grote hoeveelheden muggenmelk/Deet die ze die ochtend kochten zat er niet in. Een flesje zou je toch wel meenemen lijkt mij.
Grote vraag is of die getuigenis ook nog klopt, ik neig hard van niet.

pi_143096501
De ouders geloven waarschijnlijk ook dat ze door de rivier meegesleurd zijn, want die willen dat er bij de stuwdam wordt gedregd.
pi_143096529
quote:
Feit is dat er catastrofale fouten zijn gemaakt in de eerste 10 dagen na vermissing. De zoektocht is extreem laat op gang gekomen en er is voor langere tijd gezocht op de verkeerde plekken (in het gebied ten zuiden de CD).

Juist in die eerste dagen is het van levensbelang om zo goed mogelijk te zoeken, omdat de kans dan nog relatief groot is dat je mensen levend terugvindt. Ik krijg sterk het gevoel dat men zich in landen zoals Nederland bij een reddingsactie waarschijnlijk veel bewuster is van de urgentie dan in Panama.

De gang van zaken van het onderzoek nadat de rugtas en de resten zijn gevonden is ook allerminst professioneel te noemen. Het blijft bijvoorbeeld bizar dat Sinaproc helemaal niets heeft kunnen bijdragen aan de vondst van sporen. Ik kan het daarom heel goed begrijpen dat de familie Kremers weinig vertrouwen meer heeft in de Panamese instanties. En wellicht ook het vermoeden heeft dat er fouten zijn gemaakt of dat er gesjoemeld is met de DNA-gegevens en de telefoonlogs .

Zolang een aantal gegevens niet opnieuw zijn onderzocht door het NFI kunnen we nog niet uitsluiten dat er door 'Panama' bewust zaken verdraaid/achtergehouden zijn om de zaak zodoende makkelijk te kunnen afsluiten (minder kosten, minder reputatieschade voor het toerisme).
Mee eens!!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:01:40 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_143096539
Waarom denkt 'men' dat er maar 1 (kleine) rugzak mee was tijdens de wandeling?
(Of begrijp ik dat verkeerd?)

Als mijn reispartner en ik gaan wandelen nemen we altijd onze eigen spullen mee in een kleine rugzak of in een tas.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_143096561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:59 schreef Rubella het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik met het missen van muggenspul en ook het ondergoed of de bikinibroekjes zijn er niet bij geweest. Het lijkt mij stug dat je alleen een BH meeneemt. Een nat bikinibroekje in een spijkerbroek zit niet echt lekker, dus je zorgt dat je een slip bij je hebt.
Er moet dus nog een tas geweest zijn, maar die is dan zoek geraakt.
Eens.

Zoekgeraakt weet ik niet. Alle waardevolle spullen zaten in 1 rugzak. Dat is vreemd. Je zou verwachten dat iedere meid haar eigen paspoort (Lisanne)/verzekeringspasje (Kris) en GSM mee zou nemen in haar eigen tas.

Ik denk eerder als landmark ergens neergezet. Zo slim zouden ze wel zijn lijkt me.

pi_143096602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef Loekie1 het volgende:
De ouders geloven waarschijnlijk ook dat ze door de rivier meegesleurd zijn, want die willen dat er bij de stuwdam wordt gedregd.
Het "want" klopt niet. :*

Natuurlijk zijn er resten in de rivier gespoeld. Dat kan lang na hun dood gebeurd zijn zoals ook de nieuwe resten (~3 km stroomafwaarts) aangeven.

pi_143096650
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grote vraag is of die getuigenis ook nog klopt, ik neig hard van niet.
Ja precies. Was er een tijdstip bekend waarop deze aankoop plaatsgevonden zou hebben?
pi_143096708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:01 schreef APK het volgende:

Als mijn reispartner en ik gaan wandelen nemen we altijd onze eigen spullen mee in een kleine rugzak of in een tas.
Ik denk gebaseerd op het feit dat men 1 rugzak heeft teruggevonden met daarin 'naar het lijkt' al hun gezamelijke spullen.

Maar goed, dat sluit natuurlijk niet uit dat ze er wel beiden eentje meehadden.

Andere optie is dat uit de andere foto's die ze gemaakt hebben (maar die niet zijn vrijgegeven) is gebleken dat er telkens maar 1 rugzak zichtbaar was.
pi_143096760
Volgens mij niet. er stond alleen 's ochtends.
Maar 's ochtends stonden ze al haast op de berg volgens de nieuwe tijdlijn. Maar zijn alle getuigen die gemeend hebben L&K overdag gezien te hebben nu abuis geweest? Er was ook een lerares van de taalschool bij en die zou haar leerlingen toch hebben herkend?
pi_143096794
Ik ben even een paar dagen niet op deze topic geweest, na al die speculaties over of het wel of geen photoshop was van Lisanne. StaceySinger was daar van overtuigd, ik niet.
Door haar begon ik te twijfelen aan mijn eigen inzicht (ik photoshop erg veel).

''Aan het eind van de middag is de stemming omgeslagen. Nog voor het donker bellen ze met een noodnummer. Maar ze hebben geen bereik. Volgens de woordvoerster proberen ze een aantal dagen achter elkaar 112 en 911 te bellen.

Pas zeven dagen later, in de nacht van 8 april, worden weer foto's gemaakt met de camera. Tussen 1 en 4 uur 's nachts zijn er negentig foto's genomen. De meesten zijn zwart, maar op enkele staat een rotswand van onderaf gefotografeerd.''
Bron:
http://www.volkskrant.nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml

De laatste foto's zijn dus van onderaf gefotografeerd.
Zou het niet mogelijk zijn de meisjes ergens ''in een dal'' (beneden dus ergens tussen rotsen- of iets zijn terecht gekomen? en daar niet meer uit konden?)
pi_143096826
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[ afbeelding ]

Score:

Lisanne:
- 2 paar slippers (niet bij zich op de hike)
- 1 paar Wildebeasts (aan)

Kris:
- 2 paar slippers (niet meer)
- 1 paar bruine bergschoenen (zeg ik) / Blauwe Dr. Martens (zeggen haar eigen ouders)

[ afbeelding ]
dit zijn weer andere slippers

dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:11:00 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_143096846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik denk gebaseerd op het feit dat men 1 rugzak heeft teruggevonden met daarin 'naar het lijkt' al hun gezamelijke spullen.

Maar goed, dat sluit natuurlijk niet uit dat ze er wel beiden eentje meehadden.
Dus beide telefoons, geld en persoonlijke spullen zaten in die ene rugzak?
(Sorry als het al gevraagd is, ik heb niet altijd tijd om alles te volgen.)
quote:
Andere optie is dat uit de andere foto's die ze gemaakt hebben (maar die niet zijn vrijgegeven) is gebleken dat er telkens maar 1 rugzak zichtbaar was.
Dat laatste lijkt mij redelijk logisch.
Zo'n ding is toch ballast, het gaat zweten op je rug in die hitte dus dan zet je zo'n tas of rugzak even naast de fotograaf als je gaat poseren voor een foto.
pi_143096919
Het zou mooi zijn als de plaats waar de laatste foto's zijn genomen, achterhaald kan worden.
pi_143096935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:09 schreef caracamel68 het volgende:
Ik ben even een paar dagen niet op deze topic geweest, na al die speculaties over of het wel of geen photoshop was van Lisanne. StaceySinger was daar van overtuigd, ik niet.
Door haar begon ik te twijfelen aan mijn eigen inzicht (ik photoshop erg veel).

Aan het eind van de middag is de stemming omgeslagen. Nog voor het donker bellen ze met een noodnummer. Maar ze hebben geen bereik. Volgens de woordvoerster proberen ze een aantal dagen achter elkaar 112 en 911 te bellen.

Pas zeven dagen later, in de nacht van 8 april, worden weer foto's gemaakt met de camera. Tussen 1 en 4 uur 's nachts zijn er negentig foto's genomen. De meesten zijn zwart, maar op enkele staat een rotswand van onderaf gefotografeerd.
Bron:
http://www.volkskrant.nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml

Zou het niet mogelijk zijn de meisjes ergens ''in een dal'' (beneden dus ergens tussen rotsen- of iets zijn terecht gekomen? en daar niet meer uit konden?)
Kan kloppen. Op die jungle paden zitten soms hele diepe gedeelten die aan het zicht onttrokken worden door varens of andere begroeiing. Als je niet oplet, dan ligt je zo een paar meter lager.
pi_143096985
quote:
Dat detail is voor mij dan weer nieuw maar het blijft gevaarlijk met al die mogelijke interpretaties in de media. Elke krant of TV zender zegt het weer net op z'n eigen manier zo lijkt het.
pi_143097030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef caracamel68 het volgende:
Het zou mooi zijn als de plaats waar de laatste foto's zijn genomen, achterhaald kan worden.
Dat zeker. Daarom begrijp ik ook niet waarom ze niet, in ieder geval, die laatste 3 foto's vrijgeven.
pi_143097039
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit zijn weer andere slippers

[ afbeelding ]
Zoals ik het zie:

5 biertje, 3 man op de foto
2 missen op de foto (1 maakt de foto, de ander is even weg), van hen zijn de groene slippers
Lisanne heeft witte slippers + die met het motief op haar kamer
Kris gebruikt geen slipper om haar kaarten in (het winderige?) Bocas vast te houden

pi_143097051
Rotswand langs onder? Maar hoe kunnen ze nou op een donkere foto onderscheid maken tussen rotswand of grond? Dan heb je meer perspectief nodig dan enkel rots, lijkt me..?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:17:55 #124
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143097079
quote:

En hoe verklaar je de vindplaatsen van schoenen, botten en rugzak langs de rivier?
pi_143097094
quote:
Kan kloppen. Op die jungle paden zitten soms hele diepe gedeelten die aan het zicht onttrokken worden door varens of andere begroeiing. Als je niet oplet, dan ligt je zo een paar meter lager.
Dat bedoel ik. De laatste foto's zijn dus in een positie genomen waar foto's zijn genomen van ''ver'' beneden. De camera dus naar boven gericht, en alleen foto's of in het zwart, of rotsen te zien of takken. Maar ja, waar?
pi_143097109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:11 schreef APK het volgende:

[..]

Dus beide telefoons, geld en persoonlijke spullen zaten in die ene rugzak?
(Sorry als het al gevraagd is, ik heb niet altijd tijd om alles te volgen.)

Yep

[..]

Dat laatste lijkt mij redelijk logisch.
Zo'n ding is toch ballast, het gaat zweten op je rug in die hitte dus dan zet je zo'n tas of rugzak even naast de fotograaf als je gaat poseren voor een foto.
Kan inderdaad. Maar zouden ze dan niet bekend hebben gemaakt dat er nog een rugzak mist?
pi_143097151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:01 schreef APK het volgende:

Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:20:21 #128
240917 Mula
pi_143097159
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die blauwe schoenen die gevonden zijn eerder op Timberlands lijken, dan op Dr Martens.
pi_143097190
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. De laatste foto's zijn dus in een positie genomen waar foto's zijn genomen van ''ver'' beneden. De camera dus naar boven gericht, en alleen foto's of in het zwart, of rotsen te zien of takken. Maar ja, waar?
Dat zou dan in een geul of klif of hoe je het ook noemt geweest moeten zijn waar (uiteindelijk) ook water doorheen gekomen is. Er vanuitgaande dat ze er zelf niet uit hebben kunnen komen.

Anders is de locatie van de gevonden resten niet te verklaren.
pi_143097202
quote:
Dat zeker. Daarom begrijp ik ook niet waarom ze niet, in ieder geval, die laatste 3 foto's vrijgeven.
Zou ik ook doen. Elk detail kàn belangrijk zijn. Mischien toch dat sommige gidsen iets herkennen? (of niet..maar niet geprobeerd is nooit een weet).
pi_143097214
Omdat ik van overzicht hou, klopt dit een beetje?

Wat mist er?

dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:22:28 #132
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143097230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.
Het is nog vreemder als je een rugzak meeneemt en vervolgens je spullen in de rugzak van een ander stopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 05-08-2014 19:30:25 ]
pi_143097242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Er vanuitgaande dat alle persoonlijke spullen die ze hadden meegenomen nu ook gevonden zijn.
Hadden ze daar twee rugzakken voor moeten meenemen? zou wat ovedreven zijn lijkt me.

Als ze meer (bijvoorbeeld handdoeken) hadden meegenomen lijkt het me een stuk logischer om beiden een rugzak mee te nemen.
pi_143097264
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef El_Matador het volgende:

Wat mist er?

[ afbeelding ]
Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.
pi_143097319
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef El_Matador het volgende:

Wat mist er?

[ afbeelding ]
Moeten de gevonden blauwe schoenen er niet bij staan?
Begreep ook dat sommige twijfels hadden over welk bh van wie was. Maar goed, dat is op zich niet zo heel belangrijk.
pi_143097398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Rubella het volgende:

[..]

Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.
Eens. Al denk ik niet dat ze het plan hadden om te gaan zwemmen (voor zover al bekend zou zijn of dat daar uberhaupt kan) en dus ook geen handdoeken hebben meegenomen. Doel was mijn inziens een korte 'hike' maken. Het stuk na de top was volgens mij een impulsieve actie.
pi_143097406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Begreep ook dat sommige twijfels hadden over welk bh van wie was. Maar goed, dat is op zich niet zo heel belangrijk.
Lijkt me geen twijfel over mogelijk:
- zwarte beha is te zien op de laatste foto van Lisanne
- geen beha te zien (strapless) op de laatste foto Kris

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Rubella het volgende:

[..]

Staan erbij, rechts. :*

pi_143097427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik vind die blauwe schoenen die gevonden zijn eerder op Timberlands lijken, dan op Dr Martens.
Zijn ook geen Doc Martens. Die hebben gele stiksels en een beige/bruine zool en geen gepolsterde bovenkant, Het waren in ieder geval schoenen waarin ik voor geen goud een junglewandeling zou gaan maken.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:28:01 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_143097428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:22 schreef Stupidisco het volgende:

Er vanuitgaande dat alle persoonlijke spullen die ze hadden meegenomen nu ook gevonden zijn.
Hadden ze daar twee rugzakken voor moeten meenemen? zou wat ovedreven zijn lijkt me.
Lijkt mij totaal niet, de tas/rugzak van een ander is vaak een soort Bermuda driehoek waar je niets kunt vinden, terwijl je in je eigen tas vaak feilloos weet waar iets te vinden is.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:28:07 #140
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_143097431
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:00 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Maitje, wij proberen hier ook uit te vogelen wat er kan zijn gebeurd.
Kunnen jouw vrienden wat meer over Kris en Lisanne vertellen?
B.v.: hoe goed/hoe lang kenden ze elkaar? En: heeft één van beide bij de scouting gezeten?
Nee, ik ga dat soort dingen niet vragen om het hier op fok neer te zetten ;). Als je dat soort vragen echt wilt stellen dan zou je vrienden van hun ff moeten contacten via fb ;).
Er was eens....
pi_143097457
En al die getuigen verklaringen kloppen geen fluit.
Ingrid Lommers van de taalschool met haar verklaring.
Want toen waren de meiden allang aan het wandelen op de El- Pianista.
Zij kon dus de meisjes niet gesproken of gezien hebben op dat tijdstip ze verklaarde als getuige.
De Supermarkt and name it...
Ik vind het teveel leugens ook. En dat vind ik raar.
Waarom liegen getuigen?
Waarom liegt iemand van een taalschool?
(of zie ik het verkeerd?)
pi_143097489
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Dat was ook mijn gedachte alleen dat werd gister door een aantal mensen tegengesproken.
En aangezien ik zelf geen BH expert ben laat ik deze observatie graag over aan een vrouw.
pi_143097497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik kan dat sowieso moeilijk linken. Als je kijkt naar t postuur van de dames, verwacht ik dat de grootste bh (boven op de rugzak foto, donkerblauw van kleur) van Kris is. Maar als je goed kijkt, zie je aan de rechterkant het bh bandje zitten. Dus die is niet strapless!
pi_143097528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Eens. Al denk ik niet dat ze het plan hadden om te gaan zwemmen (voor zover al bekend zou zijn of dat daar uberhaupt kan) en dus ook geen handdoeken hebben meegenomen. Doel was mijn inziens een korte 'hike' maken. Het stuk na de top was volgens mij een impulsieve actie.
Dan komen we weer bij de BH's uit die in de gevonden rugzak zaten. Zonder BH een jungle doorploeteren doe je niet. Het zit echt niet lekker, schuurt en schudt alleen maar. Dan liever de handel ergens inpakken, ook al is dit warm.
pi_143097572
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Staan erbij, rechts. :*
Daar ga ik je dus in tegenspreken. Kijk is naar de pianista foto van Lisanne en zoom is in op haar borst. Dan zie je een streepjesmotiefje door haar top heenschijnen. Dat komt absoluut niet overeen met de donkere bh in de rugzak.
pi_143097586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef APK het volgende:

[..]

Lijkt mij totaal niet, de tas/rugzak van een ander is vaak een soort Bermuda driehoek waar je niets kunt vinden, terwijl je in je eigen tas vaak feilloos weet waar iets te vinden is.
Maar wat moest er in de tas dan?

- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water

Moet je daar beiden een rugzak voor meenemen? Het is geen handtas waar ze al hun make-up en weet ik al wat in meenamen.
pi_143097595
Beter?

pi_143097636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water

Moet je daar beiden een rugzak voor meenemen? Het is geen handtas waar ze al hun make-up en weet ik al wat in meenamen.
Ja, al is het maar om gezeur te voorkomen wie de tas draagt op welk moment. Ieder draagt haar eigen tas en je hebt geen ruzie.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:35:46 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_143097704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water

Neuh, maar ik moet er -persoonlijk- niet aan denken dat je steeds bij een ander moet zeuren om een telefoon of camera, een waterflesje of whatever.

Lijkt mij gewoon niet logisch.
Daarom dragen wij altijd onze eigen spullen, ook als het om kleine dingen gaat :)
pi_143097709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef Rubella het volgende:

[..]

Dan komen we weer bij de BH's uit die in de gevonden rugzak zaten. Zonder BH een jungle doorploeteren doe je niet. Het zit echt niet lekker, schuurt en schudt alleen maar. Dan liever de handel ergens inpakken, ook al is dit warm.
Ja ok, maar je weet toch niet op welk moment ze de BH's in de rugzak hebben gedaan? Misschien hebben ze die gewoon al die tijd gedragen en pas op dag 11 uitgedaan en in de rugzak gestopt om wat voor reden dan ook.

En even iets anders; zou je BH ook aanhouden als je bijvoorbeeld gaat slapen (of althans een poging daartoe)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')