Kan inderdaad. Maar zouden ze dan niet bekend hebben gemaakt dat er nog een rugzak mist?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dus beide telefoons, geld en persoonlijke spullen zaten in die ene rugzak?
(Sorry als het al gevraagd is, ik heb niet altijd tijd om alles te volgen.)
Yep
[..]
Dat laatste lijkt mij redelijk logisch.
Zo'n ding is toch ballast, het gaat zweten op je rug in die hitte dus dan zet je zo'n tas of rugzak even naast de fotograaf als je gaat poseren voor een foto.
Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:01 schreef APK het volgende:
Waarom denkt 'men' dat er maar 1 (kleine) rugzak mee was tijdens de wandeling?
(Of begrijp ik dat verkeerd?)
Als mijn reispartner en ik gaan wandelen nemen we altijd onze eigen spullen mee in een kleine rugzak of in een tas.
Ik vind die blauwe schoenen die gevonden zijn eerder op Timberlands lijken, dan op Dr Martens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Nog een paar slippers (Lisanne):
[ afbeelding ]
- 1 paar bruine bergschoenen (zeg ik) / Blauwe Dr. Martens (zeggen haar eigen ouders)
Laatste puntje, ik zie hier echt GEEN blauwe Dr. Martens in bij Kris:
[ afbeelding ]
Dat zou dan in een geul of klif of hoe je het ook noemt geweest moeten zijn waar (uiteindelijk) ook water doorheen gekomen is. Er vanuitgaande dat ze er zelf niet uit hebben kunnen komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De laatste foto's zijn dus in een positie genomen waar foto's zijn genomen van ''ver'' beneden. De camera dus naar boven gericht, en alleen foto's of in het zwart, of rotsen te zien of takken. Maar ja, waar?
Zou ik ook doen. Elk detail kàn belangrijk zijn. Mischien toch dat sommige gidsen iets herkennen? (of niet..maar niet geprobeerd is nooit een weet).quote:Dat zeker. Daarom begrijp ik ook niet waarom ze niet, in ieder geval, die laatste 3 foto's vrijgeven.
Het is nog vreemder als je een rugzak meeneemt en vervolgens je spullen in de rugzak van een ander stopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.
Er vanuitgaande dat alle persoonlijke spullen die ze hadden meegenomen nu ook gevonden zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.
Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef El_Matador het volgende:
Omdat ik van overzicht hou, klopt dit een beetje?
Wat mist er?
[ afbeelding ]
Moeten de gevonden blauwe schoenen er niet bij staan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef El_Matador het volgende:
Omdat ik van overzicht hou, klopt dit een beetje?
Wat mist er?
[ afbeelding ]
Eens. Al denk ik niet dat ze het plan hadden om te gaan zwemmen (voor zover al bekend zou zijn of dat daar uberhaupt kan) en dus ook geen handdoeken hebben meegenomen. Doel was mijn inziens een korte 'hike' maken. Het stuk na de top was volgens mij een impulsieve actie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Rubella het volgende:
[..]
Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.
Lijkt me geen twijfel over mogelijk:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Moeten de gevonden blauwe schoenen er niet bij staan?
Begreep ook dat sommige twijfels hadden over welk bh van wie was. Maar goed, dat is op zich niet zo heel belangrijk.
Staan erbij, rechts.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Rubella het volgende:
[..]
Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.
Zijn ook geen Doc Martens. Die hebben gele stiksels en een beige/bruine zool en geen gepolsterde bovenkant, Het waren in ieder geval schoenen waarin ik voor geen goud een junglewandeling zou gaan maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe schoenen die gevonden zijn eerder op Timberlands lijken, dan op Dr Martens.
Lijkt mij totaal niet, de tas/rugzak van een ander is vaak een soort Bermuda driehoek waar je niets kunt vinden, terwijl je in je eigen tas vaak feilloos weet waar iets te vinden is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:22 schreef Stupidisco het volgende:
Er vanuitgaande dat alle persoonlijke spullen die ze hadden meegenomen nu ook gevonden zijn.
Hadden ze daar twee rugzakken voor moeten meenemen? zou wat ovedreven zijn lijkt me.
Nee, ik ga dat soort dingen niet vragen om het hier op fok neer te zettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maitje, wij proberen hier ook uit te vogelen wat er kan zijn gebeurd.
Kunnen jouw vrienden wat meer over Kris en Lisanne vertellen?
B.v.: hoe goed/hoe lang kenden ze elkaar? En: heeft één van beide bij de scouting gezeten?
Dat was ook mijn gedachte alleen dat werd gister door een aantal mensen tegengesproken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me geen twijfel over mogelijk:
- zwarte beha is te zien op de laatste foto van Lisanne
- geen beha te zien (strapless) op de laatste foto Kris
[..]
Ik kan dat sowieso moeilijk linken. Als je kijkt naar t postuur van de dames, verwacht ik dat de grootste bh (boven op de rugzak foto, donkerblauw van kleur) van Kris is. Maar als je goed kijkt, zie je aan de rechterkant het bh bandje zitten. Dus die is niet strapless!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Moeten de gevonden blauwe schoenen er niet bij staan?
Begreep ook dat sommige twijfels hadden over welk bh van wie was. Maar goed, dat is op zich niet zo heel belangrijk.
Dan komen we weer bij de BH's uit die in de gevonden rugzak zaten. Zonder BH een jungle doorploeteren doe je niet. Het zit echt niet lekker, schuurt en schudt alleen maar. Dan liever de handel ergens inpakken, ook al is dit warm.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Eens. Al denk ik niet dat ze het plan hadden om te gaan zwemmen (voor zover al bekend zou zijn of dat daar uberhaupt kan) en dus ook geen handdoeken hebben meegenomen. Doel was mijn inziens een korte 'hike' maken. Het stuk na de top was volgens mij een impulsieve actie.
Daar ga ik je dus in tegenspreken. Kijk is naar de pianista foto van Lisanne en zoom is in op haar borst. Dan zie je een streepjesmotiefje door haar top heenschijnen. Dat komt absoluut niet overeen met de donkere bh in de rugzak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me geen twijfel over mogelijk:
- zwarte beha is te zien op de laatste foto van Lisanne
- geen beha te zien (strapless) op de laatste foto Kris
[..]
Staan erbij, rechts.
Maar wat moest er in de tas dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij totaal niet, de tas/rugzak van een ander is vaak een soort Bermuda driehoek waar je niets kunt vinden, terwijl je in je eigen tas vaak feilloos weet waar iets te vinden is.
Ja, al is het maar om gezeur te voorkomen wie de tas draagt op welk moment. Ieder draagt haar eigen tas en je hebt geen ruzie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar wat moest er in de tas dan?
- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water
Moet je daar beiden een rugzak voor meenemen? Het is geen handtas waar ze al hun make-up en weet ik al wat in meenamen.
Neuh, maar ik moet er -persoonlijk- niet aan denken dat je steeds bij een ander moet zeuren om een telefoon of camera, een waterflesje of whatever.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar wat moest er in de tas dan?
- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water
Moet je daar beiden een rugzak voor meenemen? Het is geen handtas waar ze al hun make-up en weet ik al wat in meenamen.
Ja ok, maar je weet toch niet op welk moment ze de BH's in de rugzak hebben gedaan? Misschien hebben ze die gewoon al die tijd gedragen en pas op dag 11 uitgedaan en in de rugzak gestopt om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dan komen we weer bij de BH's uit die in de gevonden rugzak zaten. Zonder BH een jungle doorploeteren doe je niet. Het zit echt niet lekker, schuurt en schudt alleen maar. Dan liever de handel ergens inpakken, ook al is dit warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |