abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143097109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:11 schreef APK het volgende:

[..]

Dus beide telefoons, geld en persoonlijke spullen zaten in die ene rugzak?
(Sorry als het al gevraagd is, ik heb niet altijd tijd om alles te volgen.)

Yep

[..]

Dat laatste lijkt mij redelijk logisch.
Zo'n ding is toch ballast, het gaat zweten op je rug in die hitte dus dan zet je zo'n tas of rugzak even naast de fotograaf als je gaat poseren voor een foto.
Kan inderdaad. Maar zouden ze dan niet bekend hebben gemaakt dat er nog een rugzak mist?
pi_143097151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:01 schreef APK het volgende:
Waarom denkt 'men' dat er maar 1 (kleine) rugzak mee was tijdens de wandeling?
(Of begrijp ik dat verkeerd?)

Als mijn reispartner en ik gaan wandelen nemen we altijd onze eigen spullen mee in een kleine rugzak of in een tas.
Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:20:21 #128
240917 Mula
pi_143097159
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
Nog een paar slippers (Lisanne):

[ afbeelding ]

- 1 paar bruine bergschoenen (zeg ik) / Blauwe Dr. Martens (zeggen haar eigen ouders)

Laatste puntje, ik zie hier echt GEEN blauwe Dr. Martens in bij Kris:

[ afbeelding ]
Ik vind die blauwe schoenen die gevonden zijn eerder op Timberlands lijken, dan op Dr Martens.
pi_143097190
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. De laatste foto's zijn dus in een positie genomen waar foto's zijn genomen van ''ver'' beneden. De camera dus naar boven gericht, en alleen foto's of in het zwart, of rotsen te zien of takken. Maar ja, waar?
Dat zou dan in een geul of klif of hoe je het ook noemt geweest moeten zijn waar (uiteindelijk) ook water doorheen gekomen is. Er vanuitgaande dat ze er zelf niet uit hebben kunnen komen.

Anders is de locatie van de gevonden resten niet te verklaren.
pi_143097202
quote:
Dat zeker. Daarom begrijp ik ook niet waarom ze niet, in ieder geval, die laatste 3 foto's vrijgeven.
Zou ik ook doen. Elk detail kàn belangrijk zijn. Mischien toch dat sommige gidsen iets herkennen? (of niet..maar niet geprobeerd is nooit een weet).
pi_143097214
Omdat ik van overzicht hou, klopt dit een beetje?

Wat mist er?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:22:28 #132
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143097230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Die vraag heb ik tig topics geleden ook gesteld. Toen bleek dat dit voor een heleboel mensen vrij normaal is. Ik vind het nog steeds vreemd hoor.
Het is nog vreemder als je een rugzak meeneemt en vervolgens je spullen in de rugzak van een ander stopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 05-08-2014 19:30:25 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143097242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Er vanuitgaande dat alle persoonlijke spullen die ze hadden meegenomen nu ook gevonden zijn.
Hadden ze daar twee rugzakken voor moeten meenemen? zou wat ovedreven zijn lijkt me.

Als ze meer (bijvoorbeeld handdoeken) hadden meegenomen lijkt het me een stuk logischer om beiden een rugzak mee te nemen.
pi_143097264
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef El_Matador het volgende:

Wat mist er?

[ afbeelding ]
Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.
pi_143097319
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef El_Matador het volgende:

Wat mist er?

[ afbeelding ]
Moeten de gevonden blauwe schoenen er niet bij staan?
Begreep ook dat sommige twijfels hadden over welk bh van wie was. Maar goed, dat is op zich niet zo heel belangrijk.
pi_143097398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Rubella het volgende:

[..]

Handdoeken. Als je gaat zwemmen wil je nadien even afdrogen voordat je droge kleding aantrekt.
Eens. Al denk ik niet dat ze het plan hadden om te gaan zwemmen (voor zover al bekend zou zijn of dat daar uberhaupt kan) en dus ook geen handdoeken hebben meegenomen. Doel was mijn inziens een korte 'hike' maken. Het stuk na de top was volgens mij een impulsieve actie.
pi_143097406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Begreep ook dat sommige twijfels hadden over welk bh van wie was. Maar goed, dat is op zich niet zo heel belangrijk.
Lijkt me geen twijfel over mogelijk:
- zwarte beha is te zien op de laatste foto van Lisanne
- geen beha te zien (strapless) op de laatste foto Kris

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Rubella het volgende:

[..]

Staan erbij, rechts. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143097427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik vind die blauwe schoenen die gevonden zijn eerder op Timberlands lijken, dan op Dr Martens.
Zijn ook geen Doc Martens. Die hebben gele stiksels en een beige/bruine zool en geen gepolsterde bovenkant, Het waren in ieder geval schoenen waarin ik voor geen goud een junglewandeling zou gaan maken.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:28:01 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_143097428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:22 schreef Stupidisco het volgende:

Er vanuitgaande dat alle persoonlijke spullen die ze hadden meegenomen nu ook gevonden zijn.
Hadden ze daar twee rugzakken voor moeten meenemen? zou wat ovedreven zijn lijkt me.
Lijkt mij totaal niet, de tas/rugzak van een ander is vaak een soort Bermuda driehoek waar je niets kunt vinden, terwijl je in je eigen tas vaak feilloos weet waar iets te vinden is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:28:07 #140
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_143097431
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:00 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Maitje, wij proberen hier ook uit te vogelen wat er kan zijn gebeurd.
Kunnen jouw vrienden wat meer over Kris en Lisanne vertellen?
B.v.: hoe goed/hoe lang kenden ze elkaar? En: heeft één van beide bij de scouting gezeten?
Nee, ik ga dat soort dingen niet vragen om het hier op fok neer te zetten ;). Als je dat soort vragen echt wilt stellen dan zou je vrienden van hun ff moeten contacten via fb ;).
Er was eens....
pi_143097457
En al die getuigen verklaringen kloppen geen fluit.
Ingrid Lommers van de taalschool met haar verklaring.
Want toen waren de meiden allang aan het wandelen op de El- Pianista.
Zij kon dus de meisjes niet gesproken of gezien hebben op dat tijdstip ze verklaarde als getuige.
De Supermarkt and name it...
Ik vind het teveel leugens ook. En dat vind ik raar.
Waarom liegen getuigen?
Waarom liegt iemand van een taalschool?
(of zie ik het verkeerd?)
pi_143097489
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Dat was ook mijn gedachte alleen dat werd gister door een aantal mensen tegengesproken.
En aangezien ik zelf geen BH expert ben laat ik deze observatie graag over aan een vrouw.
pi_143097497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik kan dat sowieso moeilijk linken. Als je kijkt naar t postuur van de dames, verwacht ik dat de grootste bh (boven op de rugzak foto, donkerblauw van kleur) van Kris is. Maar als je goed kijkt, zie je aan de rechterkant het bh bandje zitten. Dus die is niet strapless!
pi_143097528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Eens. Al denk ik niet dat ze het plan hadden om te gaan zwemmen (voor zover al bekend zou zijn of dat daar uberhaupt kan) en dus ook geen handdoeken hebben meegenomen. Doel was mijn inziens een korte 'hike' maken. Het stuk na de top was volgens mij een impulsieve actie.
Dan komen we weer bij de BH's uit die in de gevonden rugzak zaten. Zonder BH een jungle doorploeteren doe je niet. Het zit echt niet lekker, schuurt en schudt alleen maar. Dan liever de handel ergens inpakken, ook al is dit warm.
pi_143097572
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Staan erbij, rechts. :*
Daar ga ik je dus in tegenspreken. Kijk is naar de pianista foto van Lisanne en zoom is in op haar borst. Dan zie je een streepjesmotiefje door haar top heenschijnen. Dat komt absoluut niet overeen met de donkere bh in de rugzak.
pi_143097586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef APK het volgende:

[..]

Lijkt mij totaal niet, de tas/rugzak van een ander is vaak een soort Bermuda driehoek waar je niets kunt vinden, terwijl je in je eigen tas vaak feilloos weet waar iets te vinden is.
Maar wat moest er in de tas dan?

- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water

Moet je daar beiden een rugzak voor meenemen? Het is geen handtas waar ze al hun make-up en weet ik al wat in meenamen.
pi_143097595
Beter?

pi_143097636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water

Moet je daar beiden een rugzak voor meenemen? Het is geen handtas waar ze al hun make-up en weet ik al wat in meenamen.
Ja, al is het maar om gezeur te voorkomen wie de tas draagt op welk moment. Ieder draagt haar eigen tas en je hebt geen ruzie.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:35:46 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_143097704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

- 2 telefoons
- 1 camera
- 1 paspoort
- 1 gezondheidspas
- 2 zonnenbrillen
- 1 of 2 flesjes water

Neuh, maar ik moet er -persoonlijk- niet aan denken dat je steeds bij een ander moet zeuren om een telefoon of camera, een waterflesje of whatever.

Lijkt mij gewoon niet logisch.
Daarom dragen wij altijd onze eigen spullen, ook als het om kleine dingen gaat :)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_143097709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef Rubella het volgende:

[..]

Dan komen we weer bij de BH's uit die in de gevonden rugzak zaten. Zonder BH een jungle doorploeteren doe je niet. Het zit echt niet lekker, schuurt en schudt alleen maar. Dan liever de handel ergens inpakken, ook al is dit warm.
Ja ok, maar je weet toch niet op welk moment ze de BH's in de rugzak hebben gedaan? Misschien hebben ze die gewoon al die tijd gedragen en pas op dag 11 uitgedaan en in de rugzak gestopt om wat voor reden dan ook.

En even iets anders; zou je BH ook aanhouden als je bijvoorbeeld gaat slapen (of althans een poging daartoe)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')