abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143095047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Belediging?
Iemand betichten van autisme is nou niet bepaald een compliment nee.
pi_143095111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:13 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Iemand betichten van autisme is nou niet bepaald een compliment nee.
Dat deed ik niet, ik was en ben van mening dat je nogal autistisch omgaat met regeltjes en wetten.

Daarmee impliceer ik niet dat jij autistisch bent.
pi_143095213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat deed ik niet, ik was en ben van mening dat je nogal autistisch omgaat met regeltjes en wetten.

Daarmee impliceer ik niet dat jij autistisch bent.
Je kan b.v. strikt, losjes etc met regels omgaan, autistisch met iets om kunnen gaan vereist een zeker mate van autisme en dus impliceer jij dat wel.
pi_143095280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:18 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Je kan b.v. strikt, losjes etc met regels omgaan, autistisch met iets om kunnen gaan vereist een zeker mate van autisme en dus impliceer jij dat wel.
Nee hoor, er zijn erg veel mensen die zich overdreven vastklampen aan regeltjes zonder dat ze de diagnose autisme hebben gekregen.
pi_143095286
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:09 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Israël controleert het luchtruim, om maar iets te noemen...
Noodzakelijk. Denk niet dat men voor de lol miljoenen dollars aan straaljagers en brandstof uitgeeft. Zelfde verhaal bij de "Iron Dome", sirenes, schuilkelders, dienstplicht, tanks en ga zo maar door.
pi_143095395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn erg veel mensen die zich overdreven vastklampen aan regeltjes zonder dat ze de diagnose autisme hebben gekregen.
Nou, ik zal het wel gewoon lezen als strikt omgaan met regeltjes omdat dat is wat jij schijnbaar bedoelt.

Overigens is het niet willekeurig oprekken van betekenissen niet overdreven vastklampen aan regeltjes, je had en hebt gewoon ongelijk in deze.
pi_143095423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:22 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nou, ik zal het wel gewoon lezen als strikt omgaan met regeltjes omdat dat is wat jij schijnbaar bedoelt.

Overigens is het niet willekeurig oprekken van betekenissen niet overdreven vastklampen aan regeltjes, je had en hebt gewoon ongelijk in deze.
Nope, ik heb altijd gelijk ;)
pi_143095465
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nope, ik heb altijd gelijk ;)
Blijf dat maar lekker geloven.
pi_143096096
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140804_01203658

"Klokkenluidersite Wikileaks zegt over geheime documenten te beschikken waaruit moet blijken dat Israëlische deskundigen in de in 1988 opgerichte Palestijnse beweging Hamas aanvankelijk beschouwden als een geëigend tegengewicht voor de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie PLO. Vanuit de Westelijke Jordaanoever zijn er aanwijzingen dat Israël Hamas in de aanvangsjaren financieel heeft ondersteund, zegt Wikileaks."
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:04:04 #260
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143096635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140804_01203658

"Klokkenluidersite Wikileaks zegt over geheime documenten te beschikken waaruit moet blijken dat Israëlische deskundigen in de in 1988 opgerichte Palestijnse beweging Hamas aanvankelijk beschouwden als een geëigend tegengewicht voor de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie PLO. Vanuit de Westelijke Jordaanoever zijn er aanwijzingen dat Israël Hamas in de aanvangsjaren financieel heeft ondersteund, zegt Wikileaks."
Vorige week stond er in de Washington Post een artikel waarin vergelijkbare claims gemaakt werden. Zie http://www.washingtonpost(...)helped-create-hamas/
pi_143096875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef havanagila het volgende:

[..]

Noodzakelijk. Denk niet dat men voor de lol miljoenen dollars aan straaljagers en brandstof uitgeeft. Zelfde verhaal bij de "Iron Dome", sirenes, schuilkelders, dienstplicht, tanks en ga zo maar door.
Dat luchtruim is één van de redenen waarom het internationaal nog beschouwd wordt als bezet gebied.
pi_143097166
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:26:22 #263
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_143097366
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Minder extreme reactie? Het is niet dat al die raketten die hamas nou afstuurt zo succesvol zijn
Dan is het dus afwachten tot die raketten wél succesvol worden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_143097465
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef oksel12 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_143097493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef oksel12 het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-
pi_143097852
Hopelijk houdt Hamas zich nu koest, ze moeten inmiddels toch wel weten dat je niet kan sollen met Israël. Als er nu weer een actie komt van Hamas richting Israël moet de wereld niet gaan zeuren of protesteren als Israël weer twaalf keer zo hard terugslaat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_143098025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef meth1745 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer genoeg heeft Einstein dit nooit gezegd. Of tenminste, hier is geen bewijs voor.
Het volgende wel, waar dit waarschijnlijk op geïnspireerd is: ''Among the most disturbing political phenomena of our times is the emergence in the newly created state of Israel of the “Freedom Party” (Tnuat Haherut), a political party closely akin in its organization, methods, political philosophy and social appeal to the Nazi and Fascist parties.''
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:57:57 #268
38114 beantherio
pi_143098469
quote:
Hirsi Ali: 'Netanyahu verdient Nobelprijs voor de Vrede'

Terwijl politici over elkaar heen vallen om te roepen dat Israël zich schuldig heeft gemaakt aan oorlogsmisdaden, is Ayaan Hirsi Ali een hele andere mening toebedeeld. Volgens het voormalig Tweede Kamerlid verdient de Israëlische premier Netanyahu de Nobelprijs voor de Vrede, dat zegt ze in een interview met de Israëlische krant Israel Hayom.

Ayaan Hirsi Ali, inmiddels Amerikaanse die werkt voor een neoconservatieve denktank in de VS, steekt haar bewondering voor de premier niet onder stoelen of banken. 'Ik bewonder Benjamin Netanyahu echt. Hij staat onder zoveel druk en toch doet hij wat het beste is voor de mensen van Israël. Hij doet zijn plicht. Ik denk echt dat hij de Nobelprijs voor de Vrede moet krijgen. In een eerlijke wereld zou hij die krijgen', aldus Ali.

Hamas zou er volgens Ali op uit zijn om Israël compleet te vernietigen, waardoor er niet valt te onderhandelen met de Palestijnen. Israël zou daarentegen investeren in het leven, terwijl Hamas alleen maar focust op de dood.

Utopie
Daarbij is het conflict tussen Hamas en Israël een miniversie van het conflict tussen het vrije Westen en het islamitische extremisme, stelt Ali: 'In de wereld waar Hamas naar streeft is geen plaats voor Israël. Netanyahu heeft gelijk dat hij niet met hen wil onderhandelen totdat ze Israël erkennen. Onderhandelen zou anders nutteloos zijn.'
Ik snap wel dat we in deze wereld niet allemaal dezelfde standpunten kunnen hebben, maar hoe kom je er toe om te denken dat een mening als dit redelijk en gepast is? :{
pi_143098744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Jammer genoeg heeft Einstein dit nooit gezegd. Of tenminste, hier is geen bewijs voor.
Het volgende wel, waar dit waarschijnlijk op geïnspireerd is: ''Among the most disturbing political phenomena of our times is the emergence in the newly created state of Israel of the “Freedom Party” (Tnuat Haherut), a political party closely akin in its organization, methods, political philosophy and social appeal to the Nazi and Fascist parties.''
De brief die in de NY Times verscheen, weet ik, maar daar vond ik geen foto van. ;)

Het ging me meer om het irrelevante van de uitspraak van King. Zo kunnen we een hoop uitspraken aanhalen van Einstein bvb:

quote:
Judge Hutcheson: I have asked these various persons if it is essential to the right or the privilege of the Jews to go to Palestine, if it is essential to real Zionism that a setup be fixed so that the Jews have a Jewish state and a Jewish majority without regard to the Arab view. Do you share that point of view, or do you think the matter can be handled on any other basis?

Dr. Einstein: Yes, absolutely. The state idea is not according to my heart. I cannot understand why it is needed. It is connected with many difficulties and a narrow-mindedness. I believe it is bad.

Judge Hutcheson: Isn’t it spiritual and ethical – I do not mean this particular Zionist movement, I do not mean the idea of insisting that a Jewish state must be created – isn’t it anachronistic?

Dr. Einstein: In my opinion, yes. I am against it . . .
Daar kreeg hij een hoop negatieve reacties op:
quote:
Maurice Dunay wrote, “Your statement in opposition to a Jewish homeland in Palestine at this tragic moment in Jewish history fills me with a certain horror and sincere doubt as to your mental processes.”
heeft niets te maken met wat er vandaag gebeurt.
pi_143098819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik snap wel dat we in deze wereld niet allemaal dezelfde standpunten kunnen hebben, maar hoe kom je er toe om te denken dat een mening als dit redelijk en gepast is? :{
Wat is er niet gepast aan?
Er vallen nou eenmaal doden in een oorlog.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:14:57 #271
148823 znarch
ondertitel
pi_143099064
Hoe hamas hun raketten afschiet (opbouwen onder een tent).

http://www.ndtv.com/video(...)fires-rockets/332910
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_143099163
Ontopic graag, niet tegen elkaar gaan bitchen over wie er een kloon is.
pi_143099948
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Ontopic graag, niet tegen elkaar gaan bitchen over wie er een kloon is.
Sorry, maar ik vroeg het me echt even af :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:55:52 #274
38114 beantherio
pi_143100681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:08 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wat is er niet gepast aan?
Er vallen nou eenmaal doden in een oorlog.
Maar om nou te zeggen dat je daar de nobelprijs voor de vrede voor moet krijgen?
pi_143100829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:55 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar om nou te zeggen dat je daar de nobelprijs voor de vrede voor moet krijgen?
Je krijgt al een nobelprijs voor de vrede als je het 'vredesproces' weer opstart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')