Ik weet niet eens wat het is. Maar ik speel bijna nooit spelletjes. Ook geen Curvefever of zo.quote:
Curvefever was geweldig. Dat gingen wij ook nonstop spelen in de klasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is. Maar ik speel bijna nooit spelletjes. Ook geen Curvefever of zo.
Mansjester zou prof kunnen worden als er een premjer liek curvefever zou zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Curvefever was geweldig. Dat gingen wij ook nonstop spelen in de klas![]()
En je deed er nog eens wat contacten op
Ik zou ergens in de League 2 onderaan bungelen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mansjester zou prof kunnen worden als er een premjer liek curvefever zou zijn
Het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best verslavend hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks.
FM.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best verslavend hoor![]()
Maar voor de rest speel ik ook weinig spelletjes, op FM na dan
Haxball is een spel wat uitblinkt in zijn stroeve en matige besturing wat het wellicht ergens ook weer uitdagend maakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is. Maar ik speel bijna nooit spelletjes. Ook geen Curvefever of zo.
Geen compromissen. JR, een man van zijn principesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met je praten.
Nouhou.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met je praten.
Toch weet ik nu nog steeds niet wat het is. But why bother.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haxball is een spel wat uitblinkt in zijn stroeve en matige besturing wat het wellicht ergens ook weer uitdagend maakt.
Toch houd ik het bij mijn eerste potje van maanden terug.
Dat terwijl je meestal toch vrij makkelijk met mij kunt discussiëren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen compromissen. JR, een man van zijn principes
Toto die selina ging hosselenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Laten we het eens over een andere boeg gooien anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat terwijl je meestal toch vrij makkelijk met mij kunt discussiëren.
Kroketquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Laten we het eens over een andere boeg gooien anders.
Curry of ketchup op je frikandel?
Ketchup duh.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Curry.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm Tinder begint langzamerhand ook een hot item te worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ketchup duh.
Siem de Jong is teringslecht
Religie![]()
Feyenoordsupporters![]()
Heb ik nu al mijn stokpaardjes gehad?
est het proberen waard ergensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jij doet een kroket op je frikandel
Ik had een fascinerend gesprek net met een meisje, helaas woont ze vrij ver weg voor mij terwijl de afstand niet zo ingesteld was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm Tinder begint langzamerhand ook een hot item te worden.
Je bent zelf het proberen waard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
est het proberen waard ergens
Wat is ver weg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een fascinerend gesprek net met een meisje, helaas woont ze vrij ver weg voor mij terwijl de afstand niet zo ingesteld was.
Tinder
gewoon doorpraten. Ik heb binnenkort date met een tinderchick uit Groningenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een fascinerend gesprek net met een meisje, helaas woont ze vrij ver weg voor mij terwijl de afstand niet zo ingesteld was.
Tinder
Pauperstad.quote:
Bijna 90 km fietsen, maar ik wil het best een poging gevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf het proberen waard.
Jij woont toch ook in Groningen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon doorpraten. Ik heb binnenkort date met een tinderchick uit Groningen
Wat doe je ''fout'' dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Groningen?
Ik blijf ook wel gewoon praten hoor, maar zal toch geen date uit komen. Want op den duur word ik te irritant op whatsapp dus dan hebben ze er al geen zin meer in
Ik moest het zelfs googlen waar het lagquote:
Mijn zus woont ergens anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna 90 km fietsen, maar ik wil het best een poging geven.
Je zus woont immers ook in de buurt.
Ik ben er regelmatig geweest. Appelpop is wel leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest het zelfs googlen waar het lag
[..]
Mijn zus woont ergens anders.
Ik weet trouwens niet waar precies want ik ben nog niet bij haar nieuwe huis geweest
Maar kuthumor is leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken mijn eigen grenzen niet meer met kuthumor als ik eenmaal in vorm ben
Nee Den Haag. Hoezo te irritant? Geen speels houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Groningen?
Ik blijf ook wel gewoon praten hoor, maar zal toch geen date uit komen. Want op den duur word ik te irritant op whatsapp dus dan hebben ze er al geen zin meer in
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er regelmatig geweest. Appelpop is wel leuk.Maar het ligt relatief dichtbij.
Eens, dat vond die chick waarmee ik gesprek had ookquote:
Mis jij er nou echt wat aan? Ik date ook zelden tot nooit en lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Den Haag. Hoezo te irritant? Geen speels houden
En als ik eenmaal crush heb (wat echt belachelijk snel gaat bij mij ) word ik veel te slijmerig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een leuk meisje waarmee je kan chillen tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mis jij er nou echt wat aan? Ik date ook zelden tot nooit en lekker belangrijk
We zijn echt gemaakt voor FOK! JR.
Klein dorp bij Nijmegen in de buurt, maar wel meer richting Tiel toe. Ook aan de Waal.quote:
Herkenbaar wel.quote:[..]
Eens, dat vond die chick waarmee ik gesprek had ookMaar het is wel irritant als zij serieus willen praten en ik dan toch net even die foute grap moet maken
Nee kroket i.p.v frikandel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jij doet een kroket op je frikandel
Dat is wel erg ver Nederland inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klein dorp bij Nijmegen in de buurt, maar wel meer richting Tiel toe. Ook aan de Waal.
[..]
Herkenbaar wel.Bij mezelf.
Als ik een grap in m'n hoofd heb moet ik 'm maken.
Dat is één ding wat zeker is. Wat nou 'als ik in vorm ben' jij kent geen ondergrens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een leuk meisje waarmee je kan chillen toch
Voor FOK! ben ik sowieso gemaakt. Hier komt mijn geweldige humor pas echt tot bloei.
Je bent zelf een kroket i.p.v. een frikandel.quote:
JR. Wil je nog een foto van mijn kat en ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een kroket i.p.v. een frikandel.
Dit is een voorbeeld van mijn geweldige originele humor.
Niet slijmen. Gewoon normaal doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
En als ik eenmaal crush heb (wat echt belachelijk snel gaat bij mij ) word ik veel te slijmerig.
Dus eigenlijk moet ik er gewoon mee stoppen
Ondergrensajacied xDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is één ding wat zeker is. Wat nou 'als ik in vorm ben' jij kent geen ondergrens.
Ik zou dat erg op prijs stellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR. Wil je nog een foto van mijn kat en ik?
Ik ben weer veelte direct overigens. Al ben ik in de overtuiging dat ik mensen wel redelijk kan lezen.quote:
Als je mij het laatste jaar een beetje gevolgd heb op FOK! weet je dat ik daar moeite mee heb.quote:
Dit heb ik ook hoor. Gewoon eerlijk zeggen wat ik er van vind zonder rekening te houden met eventuele gevoelens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer veelte direct overigens. Al ben ik in de overtuiging dat ik mensen wel redelijk kan lezen.
Eng hè? Helemaal richting het zuiden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver Nederland in
Ik moet grappen ook perse maken hoe fout en hard ze ook zijn. Ik denk dat wij tot een heel boeiend Tinder gesprek zouden komen
Dat stel ik niet. Ik zeg dat juist wel redelijk in te kunnen schatten. Op zich houd ik gesprekken ook wel redelijk oneindig vol.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook hoor. Gewoon eerlijk zeggen wat ik er van vind zonder rekening te houden met eventuele gevoelens.
Nja ik kom toch liever niet al te dichtbij Brabant, voor je het weet beland je in een polonaise.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Eng hè? Helemaal richting het zuiden.
Ik heb alleen geen Tinder.
Ik kan heel slecht small talken en over niks lullen. Dat gaat me gewoon vervelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stel ik niet. Ik zeg dat juist wel redelijk in te kunnen schatten. Op zich houd ik gesprekken ook wel redelijk oneindig vol.
JR is momenteel geëmotioneerd door mijn foto
Oohja moet ik ooit nog eens proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel lekkah maar dan met veel pepers en een beetje saus.
Ik heb dit recept ooit eens aan JR gegeven inclusief picca's
Polonaises zijn inderdaad verschrikkelijk. Carnaval trouwens ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik kom toch liever niet al te dichtbij Brabant, voor je het weet beland je in een polonaise.
Ach dan maak je het toch even aan voor mij
Kan jij die post nog terugvinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja moet ik ooit nog eens proberen
Ik heb het niet zo op Belgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Polonaises zijn inderdaad verschrikkelijk. Carnaval trouwens ook.Maar verder is Brabant een fijne provincie.
Nog nooit van WhatsApp gehoord?
Had je niet ooit een DM gestuurd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan jij die post nog terugvinden?
Hoe kan dat inclusief al die picca's en al?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je niet ooit een DM gestuurd?
Uh gewoon linkjes van puush of ander uploadsitequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan dat inclusief al die picca's en al?
Belgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Belgen
Jawel, dm je nummer dan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan dat inclusief al die picca's en al?
Kostte mij 2 secondenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Oke speciaal voor jou JR:
Een broodje biefstuk. (bij gebrek aan ciabatta nu stokbrood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Links zie je een sausje van paprika en knoflook.
- Beetje uien (dit doe ik er niet op dat lust ik niet)
- Limoen
- Mayonaise met peterselie en fijngesneden pepers (als dat je niet tegen pittig kan haal dat eruit).
[ afbeelding ]
- Het biefstuk (ik neem aan dat je weet hoe je dat klaar maakt, het moet absoluut niet doorbakken zijn). Lekker kruiden.
[ afbeelding ]
Rawit pepers doe ik er nog eens extra bovenop omdat ik van pittig hou.
[ afbeelding ]
- Rucola sla
Oke je smeert een grote ciabatta (dat hadden we niet meer dus ik gebruikte stokbrood) in met die mayonaisesaus, legt er wat rucola sla op en vervolgens leg je plakjes biefstuk er netjes verdeeld erop. Doe je er een beetje limoensap erover heen. Vervolgens gooi je die rode saus (paprika en knoflook) eroverheen en ik doe er dan nog extra pepertjes op. Smullen maar
No man ik had met eigen mobiel gedaan jeweet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh gewoon linkjes van puush of ander uploadsite
quote:
mazzelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Guus Hiddink vragen waar hij bondscoach was
Payback voor die kuttour de france
Die plaatjes zijn hilarisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen ik mijn eigen afbeelding op imgur wilde kopieren klikte ik mis..
owkey![]()
[ afbeelding ]
quote:
Sterke comments ook welquote:Lucy is a strong independent woman who can cut her own throat. By disrespecting her autonomy, Luke basically raped her.
Feminisme.quote:
Wel een toffe serie. Maar er is geen plaats voor een pikliefhebber zoals ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lesbiennes nemen binnenkort de wereld over.
Dit heb ik geleerd van Orange Is The New Black
Vrouwen zijn toch veel lekkerder dan kerelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een toffe serie. Maar er is geen plaats voor een pikliefhebber zoals ik.
Niet per se Volendamse muziek neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Midden tussen Volendamse muziek zeker.
Zonder mannen zou ik echt niet kunnen leven hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch veel lekkerder dan kerels
Ik niet zonder vrouwenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder mannen zou ik echt niet kunnen leven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |