Wat is ver weg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een fascinerend gesprek net met een meisje, helaas woont ze vrij ver weg voor mij terwijl de afstand niet zo ingesteld was.
Tinder
gewoon doorpraten. Ik heb binnenkort date met een tinderchick uit Groningenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een fascinerend gesprek net met een meisje, helaas woont ze vrij ver weg voor mij terwijl de afstand niet zo ingesteld was.
Tinder
Pauperstad.quote:
Bijna 90 km fietsen, maar ik wil het best een poging gevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf het proberen waard.
Jij woont toch ook in Groningen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon doorpraten. Ik heb binnenkort date met een tinderchick uit Groningen
Wat doe je ''fout'' dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Groningen?
Ik blijf ook wel gewoon praten hoor, maar zal toch geen date uit komen. Want op den duur word ik te irritant op whatsapp dus dan hebben ze er al geen zin meer in
Ik moest het zelfs googlen waar het lagquote:
Mijn zus woont ergens anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna 90 km fietsen, maar ik wil het best een poging geven.
Je zus woont immers ook in de buurt.
Ik ben er regelmatig geweest. Appelpop is wel leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest het zelfs googlen waar het lag
[..]
Mijn zus woont ergens anders.
Ik weet trouwens niet waar precies want ik ben nog niet bij haar nieuwe huis geweest
Maar kuthumor is leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken mijn eigen grenzen niet meer met kuthumor als ik eenmaal in vorm ben
Nee Den Haag. Hoezo te irritant? Geen speels houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Groningen?
Ik blijf ook wel gewoon praten hoor, maar zal toch geen date uit komen. Want op den duur word ik te irritant op whatsapp dus dan hebben ze er al geen zin meer in
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er regelmatig geweest. Appelpop is wel leuk.Maar het ligt relatief dichtbij.
Eens, dat vond die chick waarmee ik gesprek had ookquote:
Mis jij er nou echt wat aan? Ik date ook zelden tot nooit en lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Den Haag. Hoezo te irritant? Geen speels houden
En als ik eenmaal crush heb (wat echt belachelijk snel gaat bij mij ) word ik veel te slijmerig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een leuk meisje waarmee je kan chillen tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mis jij er nou echt wat aan? Ik date ook zelden tot nooit en lekker belangrijk
We zijn echt gemaakt voor FOK! JR.
Klein dorp bij Nijmegen in de buurt, maar wel meer richting Tiel toe. Ook aan de Waal.quote:
Herkenbaar wel.quote:[..]
Eens, dat vond die chick waarmee ik gesprek had ookMaar het is wel irritant als zij serieus willen praten en ik dan toch net even die foute grap moet maken
Nee kroket i.p.v frikandel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jij doet een kroket op je frikandel
Dat is wel erg ver Nederland inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klein dorp bij Nijmegen in de buurt, maar wel meer richting Tiel toe. Ook aan de Waal.
[..]
Herkenbaar wel.Bij mezelf.
Als ik een grap in m'n hoofd heb moet ik 'm maken.
Dat is één ding wat zeker is. Wat nou 'als ik in vorm ben' jij kent geen ondergrens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een leuk meisje waarmee je kan chillen toch
Voor FOK! ben ik sowieso gemaakt. Hier komt mijn geweldige humor pas echt tot bloei.
Je bent zelf een kroket i.p.v. een frikandel.quote:
JR. Wil je nog een foto van mijn kat en ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een kroket i.p.v. een frikandel.
Dit is een voorbeeld van mijn geweldige originele humor.
Niet slijmen. Gewoon normaal doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
En als ik eenmaal crush heb (wat echt belachelijk snel gaat bij mij ) word ik veel te slijmerig.
Dus eigenlijk moet ik er gewoon mee stoppen
Ondergrensajacied xDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is één ding wat zeker is. Wat nou 'als ik in vorm ben' jij kent geen ondergrens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |