abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:07:37 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143068221


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | © 2012-2014 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:08:16 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143068259
Nummertje 40 alweer.. herinner me deel 1 nog als de dag van gisteren O-)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:09:39 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143068329
Zoals gezegd een ThL 5000 onderweg. Toestel heeft een immens grootte batterij van 5000mAh die ook nog als powerbank zou kunnen dienen :P



Lijkt op papier dus wel een leuk ding :Y
- F2.2 camera (ipv 2.0 die er staat) = IMX135 sensor (zit bijvoorbeeld in LG G2)
- 5000mAh batterij
- Powerbankfunctie

- ''goede'' DAC?
- KitKat
- Bluetooth 4.0
- MTK6592T (Turbo versie op 2.0 ipv 1.7GHz)
Heb hem besteld bij DX, komt ergens binnen nu en 2 weken wel binnen denk ik.

[ Bericht 35% gewijzigd door RobertNL op 04-08-2014 22:20:16 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143068574
GPS van de Jiayu G4S 2gb is toch écht om te huilen.
Iemand die al een update weet voor een betere fix?

Vandaag gebeurde weer het volgende:



Hij bleef maar rechtdoor gaan... opzich logisch zij het niet dat ik alleen gewoon op de weg reed:



Knettergek begin ik er van te worden dat hij randomly zomaar verspringt, gps signaal verliest of opeens als een dolle hond de satelliet gaat volgen.

Suggesties iemand? (Behalve een andere telefoon kopen :+ )
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:21:23 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143068806
Zie laatste 5 posts van het vorige topic. Daar zou je wellicht een fix uit kunnen halen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:26:02 #6
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143069010
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:09 schreef RobertNL het volgende:
Zoals gezegd een ThL 5000 onderweg. Toestel heeft een immens grootte batterij van 5000mAh die ook nog als powerbank zou kunnen dienen :P
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Lijkt op papier dus wel een leuk ding :Y
- F2.2 camera (ipv 2.0 die er staat) = IMX135 sensor (zit bijvoorbeeld in LG G2)
- 5000mAh batterij
- Powerbankfunctie

- ''goede'' DAC?
- KitKat
- Bluetooth 4.0
- MTK6592T (Turbo versie op 2.0 ipv 1.7GHz)
Heb hem besteld bij DX, komt ergens binnen nu en 2 weken wel binnen denk ik.
Jeses, dat is pas een fuck you naar Android haters :D

WAT ZEG JE? IS JE TELEFOON LEEG !? IK LAAD HEM WEL OP MET DE MIJNE.

Glorious android phone masterrace :+
pi_143069082
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef RobertNL het volgende:
Zie laatste 5 posts van het vorige topic. Daar zou je wellicht een fix uit kunnen halen.
Ik zag het, maar ik begrijp het niet helemaal.
De onderste connectoren is dus waar het om gaat (rood) maar hoe kan ik dat verbeteren en/of weet ik dat het niet goed is?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:32:48 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143069314
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zag het, maar ik begrijp het niet helemaal.
De onderste connectoren is dus waar het om gaat (rood) maar hoe kan ik dat verbeteren en/of weet ik dat het niet goed is?
Ik denk (niet zeker dus) dat het de rode connectoren zijn. Deze drukken dus op de achterkant tegen de antenne sticker aan zoals hier te zien is (maar dan boven aan):

Als dat niet goed contact maakt en de telefoon trilt een beetje kan ik mij wel voorstellen dat dit soort dingen zouden kunnen gebeuren.
Dat zou je dus kunnen checken ;) (of die connectors wel goed genoeg contact maken). Daarnaast zou je via Aliexpress een paar van die nieuwe stickers kunnen bestellen en de huidige daar mee vervangen. Baat het niet dan schaad het niet ;)!
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Jeses, dat is pas een fuck you naar Android haters :D

WAT ZEG JE? IS JE TELEFOON LEEG !? IK LAAD HEM WEL OP MET DE MIJNE.

Glorious android phone masterrace :+
Hehe, ja het is voor mij wellicht voornamelijk handig om mijn Pebble, BT speaker en BT oortjes op te laden :D. Dat vergeet ik nog wel eens :+.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143069637
Denken jullie dat ik een verschil qua snelheid ga merken tussen een Jiayu g4s en de mi2s, octa versus quad core? Ben namelijk wel beetje klaar met m'n huidige mi2s en kan morgenvroeg bij pandawill leuke deal scoren. Merk nu gewoon dat hoe voller mijn telefoon wordt hij trager hij wordt om de 2 maanden moet ik 'm leeg gooien.
pi_143071194
Ja ik ga waarschijnlijk Sony Xperia Z3 Compact halen als de prijs wat meevalt, dan G4S proberen fixen zodat Wifi weer normaal doet(GPS geef ik op) en eventueel verpatsen.

Beetje afgunst gekweekt tov Chinaphones door die kutgps.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:21:31 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_143071518
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik denk (niet zeker dus) dat het de rode connectoren zijn. Deze drukken dus op de achterkant tegen de antenne sticker aan zoals hier te zien is (maar dan boven aan):
[ afbeelding ]
Als dat niet goed contact maakt en de telefoon trilt een beetje kan ik mij wel voorstellen dat dit soort dingen zouden kunnen gebeuren.
Dat zou je dus kunnen checken ;) (of die connectors wel goed genoeg contact maken). Daarnaast zou je via Aliexpress een paar van die nieuwe stickers kunnen bestellen en de huidige daar mee vervangen. Baat het niet dan schaad het niet ;)!

[..]

Hehe, ja het is voor mij wellicht voornamelijk handig om mijn Pebble, BT speaker en BT oortjes op te laden :D. Dat vergeet ik nog wel eens :+.
Nja opzich houdt hij de verbinding wel, maar hij verspringt dus regelmatig... dat verbaasd mij.
Gewoon op een rechte weg dat hij opeens naar het weiland gaat en dan daar door blijft gaan.
Alsof hij niet goed peilt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:31:59 #12
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143071930
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Brecht35 het volgende:
Ja ik ga waarschijnlijk Sony Xperia Z3 Compact halen als de prijs wat meevalt, dan G4S proberen fixen zodat Wifi weer normaal doet(GPS geef ik op) en eventueel verpatsen.

Sony Xperia Z3? Wil je nog anderhalf jaar wachten?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143072015
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Sony Xperia Z3? Wil je nog anderhalf jaar wachten?
Sony brengt elke 6 maand nieuw flagship uit en foto's Z3 Compact duiken al op. Wss in September al Z3.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:36:50 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143072120
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef poiuytr het volgende:
Denken jullie dat ik een verschil qua snelheid ga merken tussen een Jiayu g4s en de mi2s, octa versus quad core? Ben namelijk wel beetje klaar met m'n huidige mi2s en kan morgenvroeg bij pandawill leuke deal scoren. Merk nu gewoon dat hoe voller mijn telefoon wordt hij trager hij wordt om de 2 maanden moet ik 'm leeg gooien.
Of je het verschil gaat merken durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Dat heeft natuurlijk niet alleen met de hardware te maken maar ook met de software.
De vraag is wellicht meer waarom de Mi2S trager is als hij voller word (en of niet iedere telefoon dat in meer of mindere mate heeft ;)).

Wat ik je wel kan laten zien is het verschil in de processor :D.
Een processor heeft een bepaalde opbouw om het zo maar even te noemen (architectuur). Voor deze opbouw en instructies zijn verschillende manieren. En beide processors van de toestellen gebruiken dus ook verschillende versies.
ARM is een bouwer van die architecturen zoals je hier boven kan zien ;). De laatste jaren zijn er verschillende van deze architecturen geweest van ARM zoals: A5, A7, A8, A9, A15 en binnenkort A53 en A57.

A5 en A7 zijn lowpower high performance (A7 is nieuwer/sneller). A8 is de oude High end (toestellen zoals Galaxy S1, HTC desire etc). A9 kwam daarna en zat vooral in de chipsets die wij tot een (half)jaar geledend zagen.
We zijn nu bezig met de overstap op Cortex A15 die weer nieuwer/zuiniger en sneller is. Naast deze Cortex A15 is vooral A7 populair (als budget/energie zuinige oplossing).

Qualcomm bouwt al een poosje zijn eigen architectuur (wel gebaseerd op ARM, maar met extra optimalisaties). Deze architectuur heet Krait.
Hier zijn ze wel vrij succesvol in en daarom zijn deze chipsets dan ook vaak sneller dan de Samsung / MediaTek, etc chipsets (overigens gaat Qualcomm met de komst van de 64bit chipsets weer terug naar ARM cortex A57).

Nu als ze de Cortex A7 (voor de MTK6592) en Krait300 (in geval van de Snapdragon 600) vergelijken zullen we zien we dat de verschillen wel vrij groot zijn. Een manier om de performance te meten is DMIPS. Natuurlijk zijn benchmarks nooit zaligmakend (verschil kan in praktijk anders zijn). Maar het geeft wel een redelijke inschatting.

De vergelijking1, 2, 3
Cortex A7: 1.9 DMIPS
Cortex A9: 2.5 DMIPS
Krait 300 : 3.3 DMIPS
Cortex A15: 3.5 DMIPS
Cortex A57: 4.1 DMIPS
Bronnen: 1, 2, 3

Zoals je kan zien is het verschil tussen de Krait300 en de Cortex A7 core vrij groot. De Krait300 loopt rondjes om de cotex A7 heen qua snelheid per MHz.

Aangezien Android maar zeer beperkt gebruik maakt van de 8 cores (alleen bepaalde games?) en in de praktijk waarschijnlijk vaak maar 1 of 2 cores gebruikt heb je van die 6 extra cores maar een zeer beperkt voordeel.
Bij gebruik van 2 cores (of zelfs 4) is de Snapdragon 600 dus veel sneller (want meer DMIPS per MHZ).
__

De interface van Android wordt tegenwoordig (bijna) volledig gerenederd door de grafische chip. En ook hier is de Snapdragon 600 in het voordeel tegenover de Mediatek octacore.
Ook hier weer een vergelijkbaar verhaal als bij de processor. Ze gebruiken beiden een verschillende architectuur / ontwerp. Verschil kan je bijvoorbeeld hier zien:
http://www.chinasmartphon(...)snapdragon-800-duel/
Zoals je ziet blijft de Mali450 (ver) achter bij de snapdragon 600 en 800.
__
Dan hou je dus nog maar een paar dingen over:
- RAM
- Opslag
- Doorvoorsnelheden chipset

Daar kan een snelheidsverschil in zitten. Maar of dat bij de MTK toestellen sneller is? Ik denk het niet.

Ergo: Mi 2s is op papier veel sneller. In de praktijk is het verschil waarschijnlijk minder groot. Software doet op dat vlak heel veel.
Zelf zou ik eerder opzoek gaan naar een andere ROM dan de Snapdragon 600 in te ruilen voor een MTK chipset ;).
Als ik een aanrader voor een sneller nieuwer toestel moet doen (wel een upgrade) zou het een Mi4, One Plus one of LG G3 worden. Deze zijn qua hardware in ieder geval sneller (software van Nexus 5 en One Plus one is overigens meest soepele die ik heb gezien ^O^ ).

-+- Bovenstaande is veelal een eigen ''uitleg'' van de technieken die er achter zitten. Hier zitten zeker fouten maar ik probeer het met een beetje diepgang toch simpel te houden O-) . Daarnaast ben ik alles behalve een expert op dat gebied, ik probeer het allemaal ook maar te begrijpen -+-

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nja opzich houdt hij de verbinding wel, maar hij verspringt dus regelmatig... dat verbaasd mij.
Gewoon op een rechte weg dat hij opeens naar het weiland gaat en dan daar door blijft gaan.
Alsof hij niet goed peilt.
Nouja, kan dus de antenne zijn, wellicht is verminderd contact reden om soms af te wijken. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet :P. Voor 5 euro zou je een nieuwe antenne kunnen proberen. Maar garanties (voor verbetering/verslechtering) krijg je niet ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:39:26 #15
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143072226
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Sony brengt elke 6 maand nieuw flagship uit en foto's Z3 Compact duiken al op. Wss in September al Z3.
Lekkere leaks ja. Ze willen ieder half jaar een flagship toestel uitbrengen. Niet per se een compact. De huidige speculaties over de Z3 compact zijn echt te ver gezocht: De Z2 compact is niet eens geannounced. Het kost veel tijd. Waarschijnlijk skippen ze de Z2 compact/Z3 compact en releasen ze slechts een van de twee. September zou dan logisch kunnen zijn. Maar in september een 801 processor lijkt me kut.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:42:05 #16
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143072339
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef RobertNL het volgende:
Als ik een aanrader voor een sneller nieuwer toestel moet doen (wel een upgrade) zou het een Mi4, One Plus one of LG G3 worden. Deze zijn qua hardware in ieder geval sneller (software van Nexus 5 en One Plus one is overigens meest soepele die ik heb gezien ).

Sluit ik me compleet bij aan. Ik wel ook een stuk aan het typen, maar was nog niet 1/10e van wat jij hebt :)

Even in noob-taal: De Mi2S heeft de S4 Performance. De Octacore lijkt leuk op papier maar de echte performance is nog steeds kut. Ga voor een Snapdragon 801/805 als je de beste performance wilt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143079877
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Of je het verschil gaat merken durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Dat heeft natuurlijk niet alleen met de hardware te maken maar ook met de software.
De vraag is wellicht meer waarom de Mi2S trager is als hij voller word (en of niet iedere telefoon dat in meer of mindere mate heeft ;)).

Wat ik je wel kan laten zien is het verschil in de processor :D.
Een processor heeft een bepaalde opbouw om het zo maar even te noemen (architectuur). Voor deze opbouw en instructies zijn verschillende manieren. En beide processors van de toestellen gebruiken dus ook verschillende versies.
ARM is een bouwer van die architecturen zoals je hier boven kan zien ;). De laatste jaren zijn er verschillende van deze architecturen geweest van ARM zoals: A5, A7, A8, A9, A15 en binnenkort A53 en A57.

A5 en A7 zijn lowpower high performance (A7 is nieuwer/sneller). A8 is de oude High end (toestellen zoals Galaxy S1, HTC desire etc). A9 kwam daarna en zat vooral in de chipsets die wij tot een (half)jaar geledend zagen.
We zijn nu bezig met de overstap op Cortex A15 die weer nieuwer/zuiniger en sneller is. Naast deze Cortex A15 is vooral A7 populair (als budget/energie zuinige oplossing).

Qualcomm bouwt al een poosje zijn eigen architectuur (wel gebaseerd op ARM, maar met extra optimalisaties). Deze architectuur heet Krait.
Hier zijn ze wel vrij succesvol in en daarom zijn deze chipsets dan ook vaak sneller dan de Samsung / MediaTek, etc chipsets (overigens gaat Qualcomm met de komst van de 64bit chipsets weer terug naar ARM cortex A57).

Nu als ze de Cortex A7 (voor de MTK6592) en Krait300 (in geval van de Snapdragon 600) vergelijken zullen we zien we dat de verschillen wel vrij groot zijn. Een manier om de performance te meten is DMIPS. Natuurlijk zijn benchmarks nooit zaligmakend (verschil kan in praktijk anders zijn). Maar het geeft wel een redelijke inschatting.

De vergelijking1, 2, 3
Cortex A7: 1.9 DMIPS
Cortex A9: 2.5 DMIPS
Krait 300 : 3.3 DMIPS
Cortex A15: 3.5 DMIPS
Cortex A57: 4.1 DMIPS
Bronnen: 1, 2, 3

Zoals je kan zien is het verschil tussen de Krait300 en de Cortex A7 core vrij groot. De Krait300 loopt rondjes om de cotex A7 heen qua snelheid per MHz.

Aangezien Android maar zeer beperkt gebruik maakt van de 8 cores (alleen bepaalde games?) en in de praktijk waarschijnlijk vaak maar 1 of 2 cores gebruikt heb je van die 6 extra cores maar een zeer beperkt voordeel.
Bij gebruik van 2 cores (of zelfs 4) is de Snapdragon 600 dus veel sneller (want meer DMIPS per MHZ).
__

De interface van Android wordt tegenwoordig (bijna) volledig gerenederd door de grafische chip. En ook hier is de Snapdragon 600 in het voordeel tegenover de Mediatek octacore.
Ook hier weer een vergelijkbaar verhaal als bij de processor. Ze gebruiken beiden een verschillende architectuur / ontwerp. Verschil kan je bijvoorbeeld hier zien:
http://www.chinasmartphon(...)snapdragon-800-duel/
Zoals je ziet blijft de Mali450 (ver) achter bij de snapdragon 600 en 800.
__
Dan hou je dus nog maar een paar dingen over:
- RAM
- Opslag
- Doorvoorsnelheden chipset

Daar kan een snelheidsverschil in zitten. Maar of dat bij de MTK toestellen sneller is? Ik denk het niet.

Ergo: Mi 2s is op papier veel sneller. In de praktijk is het verschil waarschijnlijk minder groot. Software doet op dat vlak heel veel.
Zelf zou ik eerder opzoek gaan naar een andere ROM dan de Snapdragon 600 in te ruilen voor een MTK chipset ;).
Als ik een aanrader voor een sneller nieuwer toestel moet doen (wel een upgrade) zou het een Mi4, One Plus one of LG G3 worden. Deze zijn qua hardware in ieder geval sneller (software van Nexus 5 en One Plus one is overigens meest soepele die ik heb gezien ^O^ ).

-+- Bovenstaande is veelal een eigen ''uitleg'' van de technieken die er achter zitten. Hier zitten zeker fouten maar ik probeer het met een beetje diepgang toch simpel te houden O-) . Daarnaast ben ik alles behalve een expert op dat gebied, ik probeer het allemaal ook maar te begrijpen -+-

[..]

Nouja, kan dus de antenne zijn, wellicht is verminderd contact reden om soms af te wijken. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet :P. Voor 5 euro zou je een nieuwe antenne kunnen proberen. Maar garanties (voor verbetering/verslechtering) krijg je niet ;)
Dank voor je uitgebreide uitleg, nu snap ik er een stuk meer van. Zie ik denk ik toch maar af van de Jiayu g4s. Installeer na de vakantie wel nieuwe update en dan wacht ik wel tot de mi4, wat een mooie telefoon is dat :D
pi_143080529
Na mijn examens toch maar eens de poging wagen om m'n G4S in oude glorie te herstellen. RobertNL, enig idee hoe ik terug aan zo'n lenskapje geraak(flitser)? Ik vind niet direct iets. Het is echt mega klein hé... :+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:38:42 #19
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143080673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:31 schreef Brecht35 het volgende:
Na mijn examens toch maar eens de poging wagen om m'n G4S in oude glorie te herstellen. RobertNL, enig idee hoe ik terug aan zo'n lenskapje geraak(flitser)? Ik vind niet direct iets. Het is echt mega klein hé... :+
Je kan via Aliexpress bijna alle onderdelen gewoon bestellen ;)
Zelf even op onderzoek uitgaan en account aanmaken kan geen kwaad. Daarna kan je het altijd nog aan een user/algemeen hier vragen ^O^
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_143081734



"Het lijkt een beetje op een iPhone".

Volgens mij heeft die wat aan z'n ogen.
pi_143091080
Nog een THL5000 onderweg hier :) Besteld bij Coolicool goedkoopste wat ik heb kunnen vinden ($257.99). Ben benieuwd.
pi_143093038
Wel benieuwd wanneer die mi4 te bestellen is en hoe duur die ongeveer gaat worden. Op tweakers en nu staat dat de 16gig ongeveer 220¤ moet gaan kosten als ik ibuygou, pandawill en bijvoorbeeld aliexpress kijk kom ik op bedragen van 320 a 340 uit.
pi_143093615
De backcamera van mijn ThL T11 is heel vaak onscherp. Als ik blijf tikken op het scherm of blijf wachten wordt hij af en toe een seconde scherp, weet iemand hoe ik dingen moet instellen om dit te verbeteren? Of een camera app die dit wel goed doet?
pi_143094214
Wat is Aliexpress toch een kutsite, welke site kent er nu geen Paypal...

Is er geen andere site met onderdelen die Paypal aanvaardt? Ik vind echt niks(behalve Antelife dan, maar ook geen Paypal..).

[ Bericht 48% gewijzigd door Brecht35 op 05-08-2014 17:53:44 ]
pi_143094838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Brecht35 het volgende:
Wat is Aliexpress toch een kutsite, welke site kent er nu geen Paypal...

Is er geen andere site met onderdelen die Paypal aanvaardt? Ik vind echt niks(behalve Antelife dan, maar ook geen Paypal..).
ebay dhgate
:]
pi_143095115
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:06 schreef wootahH het volgende:

[..]

ebay dhgate
Daar vind ik de juiste onderdelen niet.

Kan ik op een of andere manier betalen met een prepair visa kaart op aliexpress? Heb al wat gevonden op google, maar weet niet of dit wel aanvaard wordt als "echte" visa kaart..
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:33:57 #27
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143095701
Duurt het bij jullie ook wel eens zo lang met Paypal?

Zucht....
pi_143095982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef JaqenHghar het volgende:
Duurt het bij jullie ook wel eens zo lang met Paypal?

Zucht....
Wat is het probleem?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:45:33 #29
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143096037
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Pending status is verlengt naar vandaag. Het geld is allang van mijn rekening af (de 24e van vorige maand).
pi_143096074
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Pending status is verlengt naar vandaag. Het geld is allang van mijn rekening af (de 24e van vorige maand).
Bedoel je nu je order of geld dat op Paypal moet verschijnen?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:49:21 #31
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143096154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Bedoel je nu je order of geld dat op Paypal moet verschijnen?
De betaling aan het bedrijf waar ik mn telefoon gekocht heb.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaqenHghar op 06-08-2014 10:06:29 ]
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:42:20 #32
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143102936
Aangezien het over een smartphone accessoire gaat: Heeft er iemand ervaring met een Qi Wireless Charger? Het gaat over een wireless charger voor een LG G3. De output van de charger is 5V-1,8A. Is 5V-1A te laag?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143106208
Iemand die al zo'n lenskapje is tegengekomen voor de Jiayu G4S? Ik vind het maar niet...(ben het mijne ergens kwijtgeraakt door mijn gestuntel met de wifi antenna..).
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:46:14 #34
1234 HiZ
Istanbullu
pi_143113895
Ok, ik gebruik mijn Zopo 990+ nu twee maanden en ben plotseling heel wat minder blij; sinds afgelopen vrijdag is mijn telefoon volkomen gestoord waar het het opladen van de batterij betreft. Ik laadt hem meestal 's nachts op en tot nu toe werkte dat prima, 's ochtends stond hij vol en dan kon ik 'm de hele dag volop gebruiken. Maar nu heb ik dus dat hij soms wel oplaadt en soms niet, soms kan ik 'm overhalen wel te gaan opladen door eerst te gaan laden terwijl de telefoon uitstaat waarna hij dan weer doorlaadt in de aan stand.

Op andere momenten helpt dat helemaal niks en blijft hij bij laden staan op het percentage bij het aanzetten. Andere batterij geprobeerd, andere kabels, andere lader.

Het probleem is nu dus dat er kennelijk nauwelijks een 'community' is voor deze telefoon. Vragen die er gesteld worden krijgen zelden een antwoord en nog minder vaak een relevant antwoord.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en nog belangrijker wat de oplossing kan zijn?

P.S. Op dit moment verblijdt mijn telefoon me met opladen in de aanstand.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:07:20 #35
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143116252
Guess what, vannacht is mn payment doorgevoert en op de website zag ik dat mn telefoon al shipped is.



Xiaomi haters come at me :7
pi_143116296
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:46 schreef HiZ het volgende:
Ok, ik gebruik mijn Zopo 990+ nu twee maanden en ben plotseling heel wat minder blij; sinds afgelopen vrijdag is mijn telefoon volkomen gestoord waar het het opladen van de batterij betreft. Ik laadt hem meestal 's nachts op en tot nu toe werkte dat prima, 's ochtends stond hij vol en dan kon ik 'm de hele dag volop gebruiken. Maar nu heb ik dus dat hij soms wel oplaadt en soms niet, soms kan ik 'm overhalen wel te gaan opladen door eerst te gaan laden terwijl de telefoon uitstaat waarna hij dan weer doorlaadt in de aan stand.

Op andere momenten helpt dat helemaal niks en blijft hij bij laden staan op het percentage bij het aanzetten. Andere batterij geprobeerd, andere kabels, andere lader.

Het probleem is nu dus dat er kennelijk nauwelijks een 'community' is voor deze telefoon. Vragen die er gesteld worden krijgen zelden een antwoord en nog minder vaak een relevant antwoord.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en nog belangrijker wat de oplossing kan zijn?

P.S. Op dit moment verblijdt mijn telefoon me met opladen in de aanstand.
Misschien zit de (mini) usb connector los?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:19:54 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143118102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Brecht35 het volgende:
Wat is Aliexpress toch een kutsite, welke site kent er nu geen Paypal...
Sites die het grootste concurrerende betaalsysteem zelf in handen hebben (en dit momenteel internationaal gaan pushen)? Fees van Paypal al eens gezien? Als je dan een eigen systeem hebt dan dump je paypal maar snel.
Die paar Belgen en Nederlanders die geen CC willen nemen neem je dan voor lief ;).
quote:
Is er geen andere site met onderdelen die Paypal aanvaardt? Ik vind echt niks(behalve Antelife dan, maar ook geen Paypal..).
Antelife doet gewoon aan paypal hoor?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:15 schreef Brecht35 het volgende:
Kan ik op een of andere manier betalen met een prepair visa kaart op aliexpress? Heb al wat gevonden op google, maar weet niet of dit wel aanvaard wordt als "echte" visa kaart..
Ja, dat is in het Chinese webshop topic als wel hier meermaals aangeraden als alternatief.
http://www.creditcard-ver(...)/prepaid-creditcard/
Zelf heb ik een Neteller, werkt perfect :Y.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef relativity het volgende:

[..]

Misschien zit de (mini) usb connector los?
Ja, daar dacht ik ook al aan. Zoiets komt wel veel meer voor (helaas :'()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143120224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Sites die het grootste concurrerende betaalsysteem zelf in handen hebben (en dit momenteel internationaal gaan pushen)? Fees van Paypal al eens gezien? Als je dan een eigen systeem hebt dan dump je paypal maar snel.
Die paar Belgen en Nederlanders die geen CC willen nemen neem je dan voor lief ;).

[..]

Antelife doet gewoon aan paypal hoor?

[..]

Ja, dat is in het Chinese webshop topic als wel hier meermaals aangeraden als alternatief.
http://www.creditcard-ver(...)/prepaid-creditcard/
Zelf heb ik een Neteller, werkt perfect :Y.

[..]

Ja, daar dacht ik ook al aan. Zoiets komt wel veel meer voor (helaas :'()
Ah, dat neteller is nieuw dus. Als ik het goed begrijp, als je bijv op AE iets bestelt van 10 dollar, komt daar 3% heffing op? EDIT: Als ik nu slim ben zet ik de koers gewoon op dollar ;P
You can't be late if you don't show up.
pi_143120301
Ai, zul je net weer zien.. Op de dag dat mijn bestelde Xiaomi Note bezorgd wordt, kondigt Xiaomi een nieuwe versie van dit model aan (4G LTE, Snapdragon 400, 10 gram lichter, Android 4.4).

Opzich geen ramp, maar wel erg jammer dat ik het nog met Android 4.2.2 moet doen. Ik hoop dat Xiaomi desondanks toch goede ondersteuning voor dit toestel blijft bieden en dat er, met een klein beetje geluk, nog een Kitkat update aan zit te komen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:45:00 #40
1234 HiZ
Istanbullu
pi_143126104
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef relativity het volgende:

[..]

Misschien zit de (mini) usb connector los?
Nee, dat dacht ik eerst ook, maar het is overduidelijk iets anders. De telefoon geeft aan te laden, maar laadt niet op. Vandaag was het truukje waarmee ik kon opladen; stekker erin, telefoon gaat 'vals' laden, telefoon uit, de telefoon gaat echt laden en laat zien hoeveel lading hij echt heeft, weer aanzetten, weer uitzetten en toen ging hij laden tot 99%. Na bijna 6 uur van de oplader af zit hij op 85%.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:55:50 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143126555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef UntoldStories het volgende:
Ai, zul je net weer zien.. Op de dag dat mijn bestelde Xiaomi Note bezorgd wordt, kondigt Xiaomi een nieuwe versie van dit model aan (4G LTE, Snapdragon 400, 10 gram lichter, Android 4.4).

Opzich geen ramp, maar wel erg jammer dat ik het nog met Android 4.2.2 moet doen. Ik hoop dat Xiaomi desondanks toch goede ondersteuning voor dit toestel blijft bieden en dat er, met een klein beetje geluk, nog een Kitkat update aan zit te komen.
De note had een 6592 toch? Dan zou ik het raar vinden als er geen update komt.
Je kan ook nog dubben hoe groot de upgrade processor wise is ;). Dat verschil is minimaal denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah, dat neteller is nieuw dus. Als ik het goed begrijp, als je bijv op AE iets bestelt van 10 dollar, komt daar 3% heffing op? EDIT: Als ik nu slim ben zet ik de koers gewoon op dollar ;P
Nee hoor Neteller is er al even :P. Heb mijn kaart in dollars staan en ''koop'' deze vaak bij een hoge koers. Betaal je wel 3% koersopslag ja (maar dat is bij Paypal etc niet anders ;)).
3V card is iets goedkoper dacht ik maar daar zit je met eenmalige aanschafkosten.

[ Bericht 32% gewijzigd door RobertNL op 06-08-2014 18:10:09 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143131228
Kan niemand me helpen met dat lenskapje? Als ik dat lenskapje niet kan vinden, begin ik niet eens aan een wifi fix(mijn folie doet hetzelfde op dit moment)...:(
pi_143135556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De note had een 6592 toch? Dan zou ik het raar vinden als er geen update komt.
Je kan ook nog dubben hoe groot de upgrade processor wise is ;). Dat verschil is minimaal denk ik.

[..]

Nee hoor Neteller is er al even :P. Heb mijn kaart in dollars staan en ''koop'' deze vaak bij een hoge koers. Betaal je wel 3% koersopslag ja (maar dat is bij Paypal etc niet anders ;)).
3V card is iets goedkoper dacht ik maar daar zit je met eenmalige aanschafkosten.

Ah, laatst stond hij geloof ik niet in het lijste op ie site. Ik zie wel eens, heb er nu toch geen over.
You can't be late if you don't show up.
pi_143136481
Al meer als een jaar in bezit van een Jiayu G3 en nu vaak geen verbinding met 3G, niet kunnen bellen maar wel Wifi. Simkaart vervangen helpt niet. Wie heeft raad ?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:46:39 #45
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143138259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:12 schreef Brecht35 het volgende:
Kan niemand me helpen met dat lenskapje? Als ik dat lenskapje niet kan vinden, begin ik niet eens aan een wifi fix(mijn folie doet hetzelfde op dit moment)...:(
http://www.antelife.com/m(...)yu-g4-materials.html
pi_143138880
quote:
Daar heb ik dus ook al gekeken hé...Het lenskapje zit er niet tussen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:13:28 #47
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143139892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:58 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook al gekeken hé...Het lenskapje zit er niet tussen.
Maar de camera wel in zn totaliteit.
pi_143139964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Maar de camera wel in zn totaliteit.
Lenskapje zie ik daar niet meteen op, of vergis ik mij? Tevens is dat meteen 30 euro, dat heb ik er ook niet voor over.

Edit: Heb nu m'n foliemix aangepast zodat ie de microfoon niet bedekt. Waarschijnlijk zal ik met deze brakke fix blijven rondlopen en zonder deftig lenskapje. Achja. :P Des te meer reden om een nieuw toestel te kopen, zal toch proberen om nog een jaar met dit toestel te doen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Brecht35 op 06-08-2014 21:21:29 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:44:46 #49
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143141766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Lenskapje zie ik daar niet meteen op, of vergis ik mij? Tevens is dat meteen 30 euro, dat heb ik er ook niet voor over.

Edit: Heb nu m'n foliemix aangepast zodat ie de microfoon niet bedekt. Waarschijnlijk zal ik met deze brakke fix blijven rondlopen en zonder deftig lenskapje. Achja. :P Des te meer reden om een nieuw toestel te kopen, zal toch proberen om nog een jaar met dit toestel te doen.
Wellicht dat deze past ?

http://www.myshopping.com(...)s_Cover_Repair_Parts

En anders zou ik eens wat klantenservices proberen.
pi_143143762
Ga toch maar eens een custom rom op m'n G4 advanced gooien, tips? :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_143143915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:44 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Wellicht dat deze past ?

http://www.myshopping.com(...)s_Cover_Repair_Parts

En anders zou ik eens wat klantenservices proberen.
Dat is voor de camera, ik zoek het dingetje dat boven de flashlight past. Mijn excuses als ik onduidelijk overkwam.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:03:13 #52
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143145365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dat is voor de camera, ik zoek het dingetje dat boven de flashlight past. Mijn excuses als ik onduidelijk overkwam.
Omdat je het over een lens kapje had ging ik er vanuit dat je het over de camera had 8)7 No problemo, blijft balen.
pi_143158880
Gisteren is m'n Redmi Note binnengekomen. Helaas zijn m'n eerste indrukken van het apparaat niet bepaald positief.. Sterker nog, ik ben de hele middag bezig geweest om uit te zoeken of het wel een echte Xiaomi was, aangezien er een aantal dingen niet leken te kloppen:

- Geen MiStore, Google Playstore of Updater app
- Verouderde MIUI versie, updaten is onmogelijk
- De telefoon zit barstensvol Chinese bloatware
- Veel crashes, freezes en Chinese notificaties
- Ik kan het recovery-menu met geen mogelijkheid bereiken
- Het serienummer en IMEI nummer verschillen met de nummers in de telefoon, sowieso worden ze allemaal niet herkend door het verificatiesysteem van Xiaomi

Maargoed, gelukkig klopt de verificatiecode onder de kraslaag wel en geeft ook de officiele 'anti-fake' app van Xiaomi aan dat het een echt toestel betreft. Gezien de 'WO' animatie heb ik een model van China Unicom ontvangen; een WCDMA Mainland model dus, met daarop een custom rom. Ik kan het apparaat alleen niet rooten waardoor ik geen 'schone' versie van MIUI can installeren. Erg frustrerend! :(
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:46:30 #54
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143158914
Ik heb mn mi3 binnen, wat een genot zeg!
pi_143159133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik heb mn mi3 binnen, wat een genot zeg!
Doet je GPS het perfect?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef UntoldStories het volgende:
Gisteren is m'n Redmi Note binnengekomen. Helaas zijn m'n eerste indrukken van het apparaat niet bepaald positief.. Sterker nog, ik ben de hele middag bezig geweest om uit te zoeken of het wel een echte Xiaomi was, aangezien er een aantal dingen niet leken te kloppen:

- Geen MiStore, Google Playstore of Updater app
- Verouderde MIUI versie, updaten is onmogelijk
- De telefoon zit barstensvol Chinese bloatware
- Veel crashes, freezes en Chinese notificaties
- Ik kan het recovery-menu met geen mogelijkheid bereiken
- Het serienummer en IMEI nummer verschillen met de nummers in de telefoon, sowieso worden ze allemaal niet herkend door het verificatiesysteem van Xiaomi

Maargoed, gelukkig klopt de verificatiecode onder de kraslaag wel en geeft ook de officiele 'anti-fake' app van Xiaomi aan dat het een echt toestel betreft. Gezien de 'WO' animatie heb ik een model van China Unicom ontvangen; een WCDMA Mainland model dus, met daarop een custom rom. Ik kan het apparaat alleen niet rooten waardoor ik geen 'schone' versie van MIUI can installeren. Erg frustrerend! :(
Waar gekocht?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:13:24 #56
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143159683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Doet je GPS het perfect?

[..]

Waar gekocht?
Nog niet geprobeerd.
pi_143159763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:13 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Nog niet geprobeerd.
Kan je dat dan nu even doen? Is maar kwestie van maps te openen, gps aan te zetten en kijken of ie je positie juist aangeeft... :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:19:03 #58
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143159830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:16 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Kan je dat dan nu even doen? Is maar kwestie van maps te openen, gps aan te zetten en kijken of ie je positie juist aangeeft... :P
Doet het perfect! Binnen 3 seconden locatie.
pi_143159842
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:19 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Doet het perfect! Binnen 3 seconden locatie.
Nice, doet het perfect dus.
pi_143163130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Brecht35 het volgende:
Waar gekocht?
Bij CooliCool. Het probleem is inmiddels gelukkig verholpen en de telefoon blijkt 100% echt te zijn, het gaat inderdaad om een Unicom versie speciaal gericht op de Chinese markt. Aangezien er weinig info over deze versie van de Redmi Note te vinden is zal ik binnenkort een handleiding opstellen zodat anderen een hoop tijd en moeite bespaard blijft.

Maar alvast even in het kort (mochten anderen hetzelfde probleem hebben)
1. Verkrijg root-access met behulp van Vroot
2. Maak een backup van je firmware en installeer CWM m.b.v MTK Droidtools, maak m.b.v CWM nog een volledige backup op je smartphone.
3. Download de laatste WCDMA Multilanguage Rom en plaats deze op je SD kaart
4. Download de 'MobileUncle' app op je Redmi Note en geef deze root toegang
5. Open de app en "boot into recovery"
6. Installeer in het recovery menu de Rom die je eerder op je SD kaart hebt geplaatst
7. Wipe user data + clear cache
8. Reboot 'n enjoy :)

Ben blij dat alles nu werkt, MIUI ziet er erg indrukwekkend uit! :)
pi_143163844
Het is niet stiekem deze?
pi_143179409
Nog even een vraag met betrekking tot de Jiayu G4S.

Zijn er meer die problemen hebben met het connecten met de laptop/pc?
Hij knalt bij mij er de hele tijd uit/loopt steeds vast.

Verkenner loopt dan de hele tijd vast... om gek van te worden.



Dit krijg ik elke keer zodra ik op een foto of video druk om te openen/kopiëren en plakken etc.
Kan er niets over vinden op internet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2750336

Hier nu wat van proberen maar heeft iemand ook iets concreets want wil de Jiayu ook niet bricken.

[ Bericht 20% gewijzigd door ManageTheAnger op 07-08-2014 22:16:20 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:32:26 #63
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143184256
Geen problemen bij verbinden met mac
Geen problemen bij verbinden met Windows (onder mac)

hoe t bij een gewonen pc gaat, geen idee.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:35:50 #64
1234 HiZ
Istanbullu
pi_143186543
Ok. Letterlijk niets helpt bij mijn batterij probleem. Elk truukje dat ik omline kon vinden getest met als enige resultaat dat de zopo 990 + met een van de batterijen niks meer doet en de andere niet verder laadt dan 12%.
pi_143189879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog even een vraag met betrekking tot de Jiayu G4S.

Zijn er meer die problemen hebben met het connecten met de laptop/pc?
Hij knalt bij mij er de hele tijd uit/loopt steeds vast.

Verkenner loopt dan de hele tijd vast... om gek van te worden.

[ afbeelding ]

Dit krijg ik elke keer zodra ik op een foto of video druk om te openen/kopiëren en plakken etc.
Kan er niets over vinden op internet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2750336

Hier nu wat van proberen maar heeft iemand ook iets concreets want wil de Jiayu ook niet bricken.
Verwijder de drivers helemaal en installeer ze opnieuw.

Probeer anders ook pdanet.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_143192140
Pdanet en een windows xp machine doen wonderen.
pi_143195117
usb charge board voor G4A is verzonden, zal wel weer een maand duren voordat hij hier is :D :(
pi_143196249
very helpful
just for work
pi_143199149
Heb een THL 5000 besteld, ben benieuwd!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:42:20 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143200092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
Heb een THL 5000 besteld, ben benieuwd!
Ook erg benieuwd. Direct maar zo'n ding besteld: http://m.dx.com/p/lcd-dis(...)-tester-white-315314
ga dan even testen hoeveel de batterij daadwerkelijk neemt /geeft.

Die van mij is nu aangemeld bij PostNL, ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
* RobertNL heeft nog nooit een RSxxxNL code gehad :@
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143200294
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook erg benieuwd. Direct maar zo'n ding besteld: http://m.dx.com/p/lcd-dis(...)-tester-white-315314
ga dan even testen hoeveel de batterij daadwerkelijk neemt /geeft.

Die van mij is nu aangemeld bij PostNL, ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
* RobertNL heeft nog nooit een RSxxxNL code gehad :@
Worden ze al geleverd? :o

Dan hoop ik dat de mijne ook snel komt. Ben erg benieuwd!
pi_143200810
Yes, mijn G4s tracking code geeft aan: Arrived at overseas (NL) :)
Heb nu postnl een tweetje gestuurd of ze hem om kunnen zetten
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:14:40 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143202940
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Worden ze al geleverd? :o

Dan hoop ik dat de mijne ook snel komt. Ben erg benieuwd!
Heb er 1 van de eerste batch. Ben ook bezig om een coupon te regelen voor bij de review :D

Hij is woensdag verzonden en stond vandaag op pre-dispatch alert. Zal al met al nog wel een dag of 10 duren voordat hij binnen is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:44:46 #74
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143203866
Is er nog behoefte aan een Mi3 review of is deze reeds voldaan in dit topic ? :7
pi_143204638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Is er nog behoefte aan een Mi3 review of is deze reeds voldaan in dit topic ? :7
Altijd leuk om te lezen! Graag :D
pi_143205429
Zoek nog een hoesje voor mijn ThL, heeft wel een achterkantje extra zegmaar, maar zoek een flipcover. 5 inch en rechten hoeken. Moet ik dan echt een speciaal ThL T11 hoesje kopen? Of zijn er genoeg die daar op passen?
pi_143206285
Waar haal ik een hoesje voor mijn G4S (die nog niet binnen is)? Weet niet of er veel verschil is tussen een G4 en een G4S (lijkt me sterk) maar de meeste hoesjes zijn voor de G4 en daarbij word G4S in de meeste situaties niet genoemd.
pi_143206405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef MeesterBier het volgende:
Waar haal ik een hoesje voor mijn G4S (die nog niet binnen is)? Weet niet of er veel verschil is tussen een G4 en een G4S (lijkt me sterk) maar de meeste hoesjes zijn voor de G4 en daarbij word G4S in de meeste situaties niet genoemd.
G4 3000 mah hoesjes passen erop. :)
pi_143206679
http://www.banggood.com/U(...)AYU-G4-p-909026.html

Thanks. Heb deze besteld. Kijken of 't wat is, anders bestel ik zo een andere. Dat plakkertje op de achterkant lijkt me namelijk niet bijster betrouwbaar :P
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:15:00 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_143206903
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 07:26 schreef relativity het volgende:

[..]

Verwijder de drivers helemaal en installeer ze opnieuw.

Probeer anders ook pdanet.
Van de telefoon of op de pc?

Wat kan ik op pdanet vinden?
Zoeken op algemene drivers van Jiayu G4S?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143207554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef UntoldStories het volgende:
Gisteren is m'n Redmi Note binnengekomen. Helaas zijn m'n eerste indrukken van het apparaat niet bepaald positief.. Sterker nog, ik ben de hele middag bezig geweest om uit te zoeken of het wel een echte Xiaomi was, aangezien er een aantal dingen niet leken te kloppen:

- Geen MiStore, Google Playstore of Updater app
- Verouderde MIUI versie, updaten is onmogelijk
- De telefoon zit barstensvol Chinese bloatware
- Veel crashes, freezes en Chinese notificaties
- Ik kan het recovery-menu met geen mogelijkheid bereiken
- Het serienummer en IMEI nummer verschillen met de nummers in de telefoon, sowieso worden ze allemaal niet herkend door het verificatiesysteem van Xiaomi

Maargoed, gelukkig klopt de verificatiecode onder de kraslaag wel en geeft ook de officiele 'anti-fake' app van Xiaomi aan dat het een echt toestel betreft. Gezien de 'WO' animatie heb ik een model van China Unicom ontvangen; een WCDMA Mainland model dus, met daarop een custom rom. Ik kan het apparaat alleen niet rooten waardoor ik geen 'schone' versie van MIUI can installeren. Erg frustrerend! :(
http://tweakers.net/nieuw(...)agd-naar-server.html

Xiaomi verstuurt persoonlijke informatie ongevraagd naar server

weg gooien dat ding
pi_143207717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:32 schreef videonatic het volgende:

[..]

http://tweakers.net/nieuw(...)agd-naar-server.html

Xiaomi verstuurt persoonlijke informatie ongevraagd naar server

weg gooien dat ding
boeiend. als je wat te verbergen hebt kun je beter geen smartphone kopen en al zeker geen apps erop zetten.
:]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:50:00 #83
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143208089
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:37 schreef wootahH het volgende:

[..]

boeiend. als je wat te verbergen hebt kun je beter geen technologie gebruiken en in een hutje op de hei gaan wonen
En sowieso eerst gaan kijken wat er aan de hand is en dan gaan bleren als een klein kutkind.

Heb je het stukje uberhaubt wel gelezen Videonatic? Dat stukje data is voor back up doeleinden. Bovendien is het niet eens zeker wat voor gegevens er worden doorgestuurd. Je begrijpt toch wel dat ELKE telefoon fabrikant dit tot op zekere hoogte doet hoop ik?

Dit zijn gewoon potten die ketels verwijten dat ze zwart zijn.
pi_143208225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:32 schreef videonatic het volgende:

[..]

http://tweakers.net/nieuw(...)agd-naar-server.html

Xiaomi verstuurt persoonlijke informatie ongevraagd naar server

weg gooien dat ding
Dus jij gelooft dat Google en Apple en Microsoft niks doorsturen naar hun eigen servers van jouw gegevens?

haha
pi_143208262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef MeesterBier het volgende:
http://www.banggood.com/U(...)AYU-G4-p-909026.html

Thanks. Heb deze besteld. Kijken of 't wat is, anders bestel ik zo een andere. Dat plakkertje op de achterkant lijkt me namelijk niet bijster betrouwbaar :P
Zie die sticker vaker bij hoesjes ja. Maar ook die met van dat plastic waar je hem kan douwen lijkt me niet heel duurzaam. Zoek nog een hoes voor de g5. Iemand hier die wat over die plakkert kan vertellen?
:]
pi_143210233
G4s ook binnen.

Nu 'm weer aan de praat proberen te krijgen, blijft hangen bij t logo.
pi_143210278
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

En sowieso eerst gaan kijken wat er aan de hand is en dan gaan bleren als een klein kutkind.

Heb je het stukje uberhaubt wel gelezen Videonatic? Dat stukje data is voor back up doeleinden. Bovendien is het niet eens zeker wat voor gegevens er worden doorgestuurd. Je begrijpt toch wel dat ELKE telefoon fabrikant dit tot op zekere hoogte doet hoop ik?

Dit zijn gewoon potten die ketels verwijten dat ze zwart zijn.
ongevraagd data versturen vanwege backup doeleinde, uhu en ik ben de president..
de backup van mijn gegevens ligt bij een dienst die door mij te bepalen is, niet ongevraagd(!!!) bij een developerj
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:19:27 #88
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143211430
Acccch godverdegodver was ik bijna klaar met mn review, crasht fucking Chrome.

Brb even wat kapotslaan. :% :% 8)7

Morgen weer een dag.
pi_143221234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat Google en Apple en Microsoft niks doorsturen naar hun eigen servers van jouw gegevens?

haha
Dit maakt het oke ja?
pi_143221448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef MeesterBier het volgende:
Waar haal ik een hoesje voor mijn G4S (die nog niet binnen is)? Weet niet of er veel verschil is tussen een G4 en een G4S (lijkt me sterk) maar de meeste hoesjes zijn voor de G4 en daarbij word G4S in de meeste situaties niet genoemd.
DIG / Chinese Smartphones #38 - Jiayu, Jia-me
pi_143226243
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef videonatic het volgende:

[..]

Dit maakt het oke ja?
Ja? Elk merk doet het..
pi_143226313
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:38 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja? Elk merk doet het..
als die het al doen (niet bewezen) doen die het niet ongevraagd, aangezien de eu en US privacy regels dat hard kunnen afstraffen
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 09:54:50 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143226371
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:47 schreef mschol het volgende:

[..]

als die het al doen (niet bewezen) doen die het niet ongevraagd, aangezien de eu en US privacy regels dat hard kunnen afstraffen
Het is fout; ja. Maar heilig zijn ze geen van allen. Het lijkt er overigens wel op dat het OOK voor back-updoeleinden is. Dat dat ongevraagd wordt aangezet is dan wel weer jammer.
Gaan ze nu wel fixen onder druk van community denk/hoop ik ;).

EU en US regels hebben ze overigens niets mee te maken natuurlijk, officieel zitten ze nog niet in een Europees land of de US.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143226430
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is fout; ja. Maar heilig zijn ze geen van allen. Het lijkt er overigens wel op dat het OOK voor back-updoeleinden is. Dat dat ongevraagd wordt aangezet is dan wel weer jammer.
Gaan ze nu wel fixen onder druk van community denk/hoop ik ;).
voornamelijk hopen :P
quote:
EU en US regels hebben ze overigens niets mee te maken natuurlijk, officieel zitten ze nog niet in een Europees land of de US.
Xaomi niet nee, google en MS wel, en daar doelde ik ook op ;)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:53:31 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143227104
Hmz, opzoek naar een ''kleine'' smartphone voor iemand. Iemand nog tips naast de volgende toestellen:

DG800: 4.5'' 135 x 67 x 8.2mm (2000mah,6582,540p,1/8GB) - $118
DG450: 4.5'' 135 x 66 x 9.3mm (2300,6582,480p,1/4GB) - $100
Jiayu G2F: 4.3'' 125 x 62 x 9.9mm (2200,6582,480p,1/4GB) - $100

Denk zelf aan de G2F, resolutie niet zo hoog maar verder wel een leuk toestel denk ik. Ook qua support beter dan DG.

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 09-08-2014 11:01:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143227292
G4s binnen *O*
Ik ben nu van plan 4.4 kitkat erop te zetten, heeft iemand misschien een stap-voor-stap handleiding ofzo zodat ik het niet volledig verneuk? :*

[ Bericht 33% gewijzigd door l0lownkill op 09-08-2014 11:43:43 ]
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:41:31 #97
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143227957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is fout; ja. Maar heilig zijn ze geen van allen. Het lijkt er overigens wel op dat het OOK voor back-updoeleinden is. Dat dat ongevraagd wordt aangezet is dan wel weer jammer.
Gaan ze nu wel fixen onder druk van community denk/hoop ik ;).

EU en US regels hebben ze overigens niets mee te maken natuurlijk, officieel zitten ze nog niet in een Europees land of de US.
Bij de Westerse merken wordt onze informatie vast doorgestuurd naar de NSA. Die kunnen we gelukkig vertrouwen. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143228012
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
GPS van de Jiayu G4S 2gb is toch écht om te huilen.
Iemand die al een update weet voor een betere fix?

Vandaag gebeurde weer het volgende:

[ afbeelding ]

Hij bleef maar rechtdoor gaan... opzich logisch zij het niet dat ik alleen gewoon op de weg reed:

[ afbeelding ]

Knettergek begin ik er van te worden dat hij randomly zomaar verspringt, gps signaal verliest of opeens als een dolle hond de satelliet gaat volgen.

Suggesties iemand? (Behalve een andere telefoon kopen :+ )
Miui installeren!
pi_143228049
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:44 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Miui installeren!
Explica por favor
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143228111
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Explica por favor
Ik heb nog een G3 en nadat ik miui ben gaan gebruiken icm waze (maps is gewoon niks) heb ik een snelle fix die je niet meer kwijt raakt.
pi_143229132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Van de telefoon of op de pc?

Wat kan ik op pdanet vinden?
Zoeken op algemene drivers van Jiayu G4S?
Pdanet installeert adb drivers van je toestel.
Bij mij was het ook even uitvogelen, maar uiteindelijk werkt het wel.

Het probleem is ook dat als je de drivers eenmaal installeert, de installatiebestanden van die drivers gewoon aanwezig blijven. Dus ook de verkeerde (als je die installeert). Dus dan blijft die automatisch en constant de verkeerde drivers installeren...

Ik zal dadelijk even voor je kijken, maar heb het momenteel erg druk.

Je kan je drivers zien met pnputil.exe -e
Verwijderen moet je zelf eventjes opzoeken :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_143231900
Op verschillende sites zegt men dat de Xiaomi MI4 64 GB rond de 300 euro kan kosten, op Banggood staat ie echter voor een prijs van maar liefst +400 euro..
pi_143234561
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef l0lownkill het volgende:
G4s binnen *O*
Ik ben nu van plan 4.4 kitkat erop te zetten, heeft iemand misschien een stap-voor-stap handleiding ofzo zodat ik het niet volledig verneuk? :*
Schop
You can't be late if you don't show up.
pi_143235520
Toch maar even een vraagje van mij aan jullie. Zoek een dual sim telefoon die ik even tijdelijk kan gebruiken (voor rma huidige telefoon) en om hem daarna door te geven aan een wat 'ouder' persoon ;)

Naar wat gespeurd te hebben bij de Chinezen en in dit topic te hebben gesnuffeld heb ik toch wat twijfels gekregen.

Eisen:
- Dual Sim
- Geen (grote) 'issues'
- Max 150 euro

Ik ben uitgekomen op het volgende lijstje:
- Jiayu G4S
- Xiaomi Redmi S1
- Motorola Moto G
- Nokia 630

G4S is hier al meerdere keren aangeraden, maar ik krijg het gevoel (gezien de hoeveelheid posts) dat er toch wel wat quirks in het toestel zitten. Wifi problemen, batterij drops en natuurlijk de GPS...

De Redmi ziet er prima uit volgens mij, maar gezien het nieuws van gister m.b.t. het hele privacy gebeuren, tja...

De Moto G is eigenlijk te duur, mist micro SD support maar verder toch wel een top telefoontje volgens mij.

De Nokia 630 trekt mij wel vanwege windows phone 8.1. Nog nooit mee gespeeld en het lijkt mij voor een wat ouder persoon wel intuïtief. De slechte resolutie is niet heel erg, maar het ontbreken van een led flitser.... Voor 129 euro ligt hij op het niveau van een Redmi S1.

Wat denken jullie?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:01:51 #105
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_143235914
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef FreaZ het volgende:
Toch maar even een vraagje van mij aan jullie. Zoek een dual sim telefoon die ik even tijdelijk kan gebruiken (voor rma huidige telefoon) en om hem daarna door te geven aan een wat 'ouder' persoon ;)

Naar wat gespeurd te hebben bij de Chinezen en in dit topic te hebben gesnuffeld heb ik toch wat twijfels gekregen.

Eisen:
- Dual Sim
- Geen (grote) 'issues'
- Max 150 euro

Ik ben uitgekomen op het volgende lijstje:
- Jiayu G4S
- Xiaomi Redmi S1
- Motorola Moto G
- Nokia 630

G4S is hier al meerdere keren aangeraden, maar ik krijg het gevoel (gezien de hoeveelheid posts) dat er toch wel wat quirks in het toestel zitten. Wifi problemen, batterij drops en natuurlijk de GPS...

De Redmi ziet er prima uit volgens mij, maar gezien het nieuws van gister m.b.t. het hele privacy gebeuren, tja...

De Moto G is eigenlijk te duur, mist micro SD support maar verder toch wel een top telefoontje volgens mij.

De Nokia 630 trekt mij wel vanwege windows phone 8.1. Nog nooit mee gespeeld en het lijkt mij voor een wat ouder persoon wel intuïtief. De slechte resolutie is niet heel erg, maar het ontbreken van een led flitser.... Voor 129 euro ligt hij op het niveau van een Redmi S1.

Wat denken jullie?
De moto G is niet standaard dual sim. Wel aan te raden qua stabiliteit en betrouwbaarheid, dat wel. GPS is nooit denderend geweest op chinaphones, moet er nog steeds eentje tegenkomen die stabieler werkt dan die moto G. Als je dat belangrijk vindt, ga dan voor de moto, vind je GPS niet, of minder belangrijk, pak dan een chinaphone. Heb je zoiets van, ik wil aardige specs, wil wel wat aanklooien met roms, maakt mij niet uit of het niet altijd werkt zonder problemen (chinaphones hebben altijd wel wat bugs links en rechts) koop dan een chinaphone. Je krijgt gewoon enorm veel bang for buck, maar dat zie je ook terug in het gebruik van het toestel. Don't get me wrong though, want je kunt prima werken met een chinaphone, mits je er tijd in steekt om het toestel zo optimaal mogelijk in te stellen.

Ik ben zelf over op iPhone na mn chinaphones, denk niet dat ik weer terug zal gaan, maar als ik for shits & giggles een telefoon wil hebben waar ik wat mee wil aankloten, koop ik weer een chinaphone. Zit nu bijv te kijken naar de G5 :9

For reference, ik heb mijn vader (eind 50) de moto g aangeraden. Inmiddels kan mijn moeder ook goed met de telefoon overweg, omdat het gewoon een enorme fool-proof telefoon is. Zeker aan te raden als je 'm door gaat geven!
Koekje d'r bij?
pi_143237292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:53 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, opzoek naar een ''kleine'' smartphone voor iemand. Iemand nog tips naast de volgende toestellen:

DG800: 4.5'' 135 x 67 x 8.2mm (2000mah,6582,540p,1/8GB) - $118
DG450: 4.5'' 135 x 66 x 9.3mm (2300,6582,480p,1/4GB) - $100
Jiayu G2F: 4.3'' 125 x 62 x 9.9mm (2200,6582,480p,1/4GB) - $100

Denk zelf aan de G2F, resolutie niet zo hoog maar verder wel een leuk toestel denk ik. Ook qua support beter dan DG.
weet niet of 1gb ram vereist is, anders kan je kijken naar de leagoo lead 3: http://www.geekbuying.com(...)---Black-330003.html

of de leagoo lead 2, lijkt mij een erg mooi toestel: http://www.geekbuying.com(...)PS-White-330816.html maar deze is te groot ;)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:34:42 #107
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143238427
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef FreaZ het volgende:
Toch maar even een vraagje van mij aan jullie. Zoek een dual sim telefoon die ik even tijdelijk kan gebruiken (voor rma huidige telefoon) en om hem daarna door te geven aan een wat 'ouder' persoon ;)

Naar wat gespeurd te hebben bij de Chinezen en in dit topic te hebben gesnuffeld heb ik toch wat twijfels gekregen.

Eisen:
- Dual Sim
- Geen (grote) 'issues'
- Max 150 euro

Ik ben uitgekomen op het volgende lijstje:
- Jiayu G4S
- Xiaomi Redmi S1
- Motorola Moto G
- Nokia 630

G4S is hier al meerdere keren aangeraden, maar ik krijg het gevoel (gezien de hoeveelheid posts) dat er toch wel wat quirks in het toestel zitten. Wifi problemen, batterij drops en natuurlijk de GPS...

De Redmi ziet er prima uit volgens mij, maar gezien het nieuws van gister m.b.t. het hele privacy gebeuren, tja...

De Moto G is eigenlijk te duur, mist micro SD support maar verder toch wel een top telefoontje volgens mij.

De Nokia 630 trekt mij wel vanwege windows phone 8.1. Nog nooit mee gespeeld en het lijkt mij voor een wat ouder persoon wel intuïtief. De slechte resolutie is niet heel erg, maar het ontbreken van een led flitser.... Voor 129 euro ligt hij op het niveau van een Redmi S1.

Wat denken jullie?
Redmi 1S komt hier volgende week binnen, benieuwd of het wat is .. ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_143238980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef FreaZ het volgende:
Toch maar even een vraagje van mij aan jullie. Zoek een dual sim telefoon die ik even tijdelijk kan gebruiken (voor rma huidige telefoon) en om hem daarna door te geven aan een wat 'ouder' persoon ;)

Naar wat gespeurd te hebben bij de Chinezen en in dit topic te hebben gesnuffeld heb ik toch wat twijfels gekregen.

Eisen:
- Dual Sim
- Geen (grote) 'issues'
- Max 150 euro

Ik ben uitgekomen op het volgende lijstje:
- Jiayu G4S
- Xiaomi Redmi S1
- Motorola Moto G
- Nokia 630

G4S is hier al meerdere keren aangeraden, maar ik krijg het gevoel (gezien de hoeveelheid posts) dat er toch wel wat quirks in het toestel zitten. Wifi problemen, batterij drops en natuurlijk de GPS...

De Redmi ziet er prima uit volgens mij, maar gezien het nieuws van gister m.b.t. het hele privacy gebeuren, tja...

De Moto G is eigenlijk te duur, mist micro SD support maar verder toch wel een top telefoontje volgens mij.

De Nokia 630 trekt mij wel vanwege windows phone 8.1. Nog nooit mee gespeeld en het lijkt mij voor een wat ouder persoon wel intuïtief. De slechte resolutie is niet heel erg, maar het ontbreken van een led flitser.... Voor 129 euro ligt hij op het niveau van een Redmi S1.

Wat denken jullie?
Als je een GPS die niks kan/doet geen grote issue vindt, dan is de G4S wel iets voor jou.

Mijn G4S z'n GPS is gewoon om te huilen. Geen cheape chinaphones meer voor mij hierdoor, wou 'm gebruiken voor tijdens het lopen, m'n volgende wordt dus zeker een Xiaomi MI3/4 oid.
pi_143239131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Als je een GPS die niks kan/doet geen grote issue vindt, dan is de G4S wel iets voor jou.

Mijn G4S z'n GPS is gewoon om te huilen. Geen cheape chinaphones meer voor mij hierdoor, wou 'm gebruiken voor tijdens het lopen, m'n volgende wordt dus zeker een Xiaomi MI3/4 oid.
grappig, Ik heb inmiddels al 5 chinese mediatekjes liggen hier en van allen is de gps fantastisch, zelfs van de 52 euro kostende leagoo ;) maar wel **** voor je
pi_143239279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:59 schreef krissie100 het volgende:

[..]

grappig, Ik heb inmiddels al 5 chinese mediatekjes liggen hier en van allen is de gps fantastisch, zelfs van de 52 euro kostende leagoo ;) maar wel **** voor je
Tja, ik heb 150 euri uitgegeven en nu kunnen die mediatekjes me gestolen worden. :P
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:18:11 #111
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143241728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:59 schreef krissie100 het volgende:

[..]

grappig, Ik heb inmiddels al 5 chinese mediatekjes liggen hier en van allen is de gps fantastisch, zelfs van de 52 euro kostende leagoo ;) maar wel **** voor je
Loop je er ook mee, of gebruik je de gps alleen voor plaatsbepaling en autonavigatie?
Mijn ervaring met mediatek is namelijk dat de fix prima te verkrijgen is (mits een dataverbinding aanwezig is, anders duurt het langer; maar dat had m'n sony ook btw) en navigeren goed gaat, maar dat deze niet precies genoeg is voor 'renners' aangezien die dan 1,5 keer zoveel zouden lopen vanwege de slingeringen. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:31:30 #112
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143242220


Mijn oog viel op dit apparaat nadat een offline vriend van mij deze als tip gaf. Na jarenlang geroepen te hebben dat ik de huidige telefoonmarkt helemaal zat was en de volgende wel uit China zou komen, werd het dan ook tijd om dat maar eens te gaan doen.

Retespannend voor de eerste keer zo'n grote aankoop te doen uit China.

Met dank aan Downstar voor het geven van het goede voorbeeld en Michielos die mij overtuigde met zijn enthousiasme.

Hier is dan mijn aller eerste review. Bear with me ;)



http://www.mi.com/en/mi3

Ik heb mijn toestel gekocht via http://www.xiaomishop.com/.
Waar ze tevens de optie hebben om het toestel vanaf een Europees pakhuis te verzenden. Dat grapje kostte 48 dollar. Ideaal voor mensen met weinig geduld zoals ik. Tevens heb je gegarandeerd geen gezeik met de douane.

De prijs was 230 euro.
Ook redelijk bijzonder is dat je een jaar garantie hebt. Hoever die garantie gaat durf ik niet te zeggen, toch tof dat je het wel hebt. Wat wel tof is dat ze het apparaat uitrusten met de multi language rom. Dus geen gekloot out of the box. Ook testen ze je apparaatje op gebreken:

http://www.xiaomishop.com/content/8-why-buy-here-xiaomi

Bij mij duurde het wat langer omdat mijn PayPal er zo lang over deed. Zodra de betaling eenmaal voltooid was duurde het ongeveer een dag en ik had hem binnen. Nou had ik wat extra betaald om het binnen 2 a 6 dagen te versturen, maar dit was wel heel snel 8)7

Dik tevreden dus ^O^



Gejat van GSM arena:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opvallende kenmerken van het apparaat zijn:
De processor: Qualcomm Snapdragon 800 Quadcore op 2,3 GHz
Het scherm: 5inch IPS 1080 x 1920 pixels, 441 ppi(voor de leken: dat is verrekte scherp beeld), beschermt met een Gorilla glass 3 laag
Werkgeheugen: 2Gb Ram, redelijk standaard tegenwoordig
De accu: 3050mAh
Camera: 13MP back 2MP front



De Xiaomi Mi3 is 8,1 millimeter dik, of dun hoe je het bekijkt. Mijn vriendin heeft een Huawai Ascend P6 en die is 6 millimeter dik. En persoonlijk vind ik dat wel heel plat, echt handelbaar wordt het er niet van. 8.1 millimeter is meer dan genoeg en voel je nog redelijk goed in je broekzak zitten.

Het apparaat heeft een strak ontwerp met knoppen die net iets uitsteken. Ze steken echter niet zo ver uit dat je telefoon aan en uit gaat in je broekzak. Aan de andere kant zitten ze niet zo diep dat ik ze niet kan vinden met mijn vingers. Het voelt allemaal als een stevig geheel aan. I.t.t. andere horror reviews die het hadden over piepen en kraken. Helemaal niks.

De USB ingang en de speakers netjes aan de onderkant van het toestel. De 3,5 plug en een microfoon aan de bovenkant. De volume rocker en de ''uit'' knop aan de rechterzijde. Zoals ik al zei is het allemaal strak ontworpen en voelt het als een solide geheel aan. Het toestel is met een hand te bedienen, en het is voor mij persoonlijk de grootste telefoon die ik zal kopen. Groter dan dit moet het niet worden.

Ik ben zelf helaas niet in bezit van een goede camera, vandaar dat ik even wat plaatjes van internet heb geplukt.

De doos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de doos opendoet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goede indicatie van hoe groot het toestel is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


De Xiaomi Mi3 is echt een retesnel apparaat, dit merk je in gebruik. Fantastisch zo snel. Nooit lag, geen haperende beelden en niet of nauwelijks wachten op apps. Goed voorbeeld hiervan is dat ik een redelijk zwaar spelletje (Fast en Furious 6) aan het doen was en het toestel op de besparende stand had staan. En toch al spelende 0,0 haperingen had.

Hieronder het resultaat van een Antutu Benchmark:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Miui schil van Xiaomi is heel aardig maar het is even wennen omdat al je apps op je "bureaublad" staan. Voor de rest biedt Miui je een wereld aan customization en je kunt vrijwel alles naar je eigen wens aanpassen. Het enige nadeel is dat sommige onderdelen zoals de Miui store soms in het chinees zijn. Echter een kniesoor die daar op let, want geloof me, de chinezen hebben echt geen smaak als het op customization aankomt.

Bro-tip: Installeer deze ROM: http://en.miui.com/, en dan wel de developer versie. Dan heb je echt 99% van je telefoon in het engels, krijg je wekelijks updates en worden bugs sneller verholpen.
Het installeren hiervan is een peuleschil. De stappen staan namelijk op de site. Vergeet niet om een factory reset te doen als je dit hebt geinstalleerd. G-man als je dit leest, bedankt man.

Het scherm is full HD en heeft een scherpte van 441ppi, dit zorgt ervoor dat alles lekker scherp is en bovendien goed leesbaar. De kleuren zijn helder en levendig. Werkelijk een lust voor het oog. Nou ik er eens over nadenk besef ik me dat je het toestel rustig in vol zonlicht kunt pakken en het scherm nog steeds leesbaar is.

De batterij is voor mij persoonlijk meer dan genoeg en gaat ongeveer een dag of 2 mee. En dan bel, luister ik muziek, youtube, en lees ik af en toe wat op internet. Zoals hiervoor genoemd heeft de telefoon meerdere standen kwa energie gebruik, en deze doen wat ze moeten doen. (Besparing, Prestaties, Gemengd etc) Heerlijk.

De GPS heb ik ondertussen een aantal keer getest gebruikt en had elke keer binnen 3 seconden een zeer nauwkeurig fix op mijn locatie. Onderweg heeft het toestel ook geen problemen met het bijhouden en bijwerken van mijn locatie. Werkt prima, wat kan ik er nog meer over zeggen :+

Het geluid werkt als een tiet en via de headset opties kun je nog het een en ander tweaken i.c.m. de equaliser. Het geluid is warm en helder zonder echt schel te worden of ruis weer te geven. Dit heb ik o.a. getest met in-ear plugs, een headphone die mn oren volledig bedekken en normale ear plugs. De speakers kunnen een behoorlijk volume er uit persen zonder dat het blikkerig gaat klinken. Alleen als je hem op vol volume duwt klinkt er een klein beetje ruis.

De gesprekskwaliteit is ook erg fijn en je bent goed verstaanbaar en verstaat ook iedereen. Het geluid was helder zonder te kraken of te stotteren.

Het gamen op dit apparaat is fantastisch, de zwaarste games draait hij moeitelijks zonder haperingen in de framerate of lag. Doet gewoon wat het moet doen.

De camera zelf heb ik nog niet echt mee gespeelt, maar de paar foto's die ik er mee nam waren behoorlijk scherp. Dit zal ik op een ander tijdstip even flink testen.



Ben jij op zoek naar een telefoon die het zelfde doet als een telefoon die in een prijsklasse zit van 2 a 3 keer zo hoog? Wil jij een knap telefoontje die strak ontworpen is, niet te zwaar in de hand ligt, toch een 5" scherm heeft die niet alleen super scherp beeld geeft maar ook heel fijne kleuren geeft, heerlijk geluid heeft op zowel headphones als de speaker, een grafische schil heeft die je vrijwel 99% van wat je ziet kunt aanpassen, en ook nog eens de prestaties van een high end telefoontje levert?

Dan is de Xiaomi Mi3 de telefoon voor jou.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaqenHghar op 09-08-2014 23:05:58 ]
pi_143242439
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:18 schreef Dromer het volgende:

[..]

Loop je er ook mee, of gebruik je de gps alleen voor plaatsbepaling en autonavigatie?
Mijn ervaring met mediatek is namelijk dat de fix prima te verkrijgen is (mits een dataverbinding aanwezig is, anders duurt het langer; maar dat had m'n sony ook btw) en navigeren goed gaat, maar dat deze niet precies genoeg is voor 'renners' aangezien die dan 1,5 keer zoveel zouden lopen vanwege de slingeringen. :P
alleen autonavigatie, heb altijd gps fix binnen 10 secondes zonder dataverbinding, maar zie wel staan dat er een afwijking van 3 meter in zit, maar dat lijkt mij niet veel?
pi_143243514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:37 schreef krissie100 het volgende:

[..]

alleen autonavigatie, heb altijd gps fix binnen 10 secondes zonder dataverbinding, maar zie wel staan dat er een afwijking van 3 meter in zit, maar dat lijkt mij niet veel?
Hier precies hetzelfde :) eigenlijk brengt hij mij altijd op de plek van bestemming. Al wil hij soms wel eens overspringen op een andere weg :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:32:44 #115
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143246604
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde :) eigenlijk brengt hij mij altijd op de plek van bestemming. Al wil hij soms wel eens overspringen op een andere weg :P
Dat laatste bedoel ik. Voor fietsen en auto niet zo boeiend, maar wel als bij lopen elke 100 meter telt. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143249062
Zijn jullie foto's met de jiayu g4 of g5 in het donker ook zo slecht. Zie echt helemaal niks zelfs met flitseraan. Tenzei je 60 cm van het voorwerp af staat ofzo.
:]
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:11:36 #117
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143253157
Ook ik zie dan weinig. Maar had ook niet beter verwacht voor dat weinige geld.

Chinaphones kkopen is toch een soort 'Duppie eerste rang' , het heeft zo z'n beperkingen dus daar kun je maar beter realistisch in zijn.
pi_143253293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef l0lownkill het volgende:
G4s binnen *O*
Ik ben nu van plan 4.4 kitkat erop te zetten, heeft iemand misschien een stap-voor-stap handleiding ofzo zodat ik het niet volledig verneuk? :*
Mijne is je gelijktijdig geshipped, maar hier nog niets binnen..
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:35:20 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143253467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:55 schreef krissie100 het volgende:

[..]

weet niet of 1gb ram vereist is, anders kan je kijken naar de leagoo lead 3: http://www.geekbuying.com(...)---Black-330003.html

of de leagoo lead 2, lijkt mij een erg mooi toestel: http://www.geekbuying.com(...)PS-White-330816.html maar deze is te groot ;)
Nee, 512mb gaan we niet doen :P. Kan 4.4 wel optimalisaties hebben maar toch dat is wel wat krap.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:59 schreef krissie100 het volgende:

[..]

grappig, Ik heb inmiddels al 5 chinese mediatekjes liggen hier en van allen is de gps fantastisch, zelfs van de 52 euro kostende leagoo ;) maar wel **** voor je
Jiayu en GPS is nu niet echt een goed huwelijk. Van de 4 G3's die ik heb gehad deden 2 het niet, 1 het goed en 1 redelijk. Geen pijl op te trekken dus :+.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:31 schreef JaqenHghar het volgende:
Hier is dan mijn aller eerste review. Bear with me
Thanks! ^O^
Goed om ook reviews van anderen hier te lezen :D.
Veel plezier met je nieuwe toestel *O*
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:11 schreef funky_fart het volgende:
Ook ik zie dan weinig. Maar had ook niet beter verwacht voor dat weinige geld.

Chinaphones kkopen is toch een soort 'Duppie eerste rang' , het heeft zo z'n beperkingen dus daar kun je maar beter realistisch in zijn.
Dit dus. Hangt er natuurlijk ook af hoe donker het is :P. Is mij wel eens vaker opgevallen dat de LED'jes op een Chinese telefoon minder fel waren dan bijvoorbeeld op mijn Xperia Z. Daarnaast leken ze ook wat minder gefocussed, maar zeker weten doe ik het niet :P.

quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:23 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Mijne is je gelijktijdig geshipped, maar hier nog niets binnen..
Welkom in de wondere wereld van chinashopping ;(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143253585
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:35 schreef RobertNL het volgende:
Jiayu en GPS is nu niet echt een goed huwelijk. Van de 4 G3's die ik heb gehad deden 2 het niet, 1 het goed en 1 redelijk. Geen pijl op te trekken dus :+.
Hoe zit het met het huwelijk van Xiaomi en GPS?
pi_143253610
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:35 schreef RobertNL het volgende:
Welkom in de wondere wereld van chinashopping ;(
Ik heb met de shipping overlaatst toch wel iets fijn meegemaakt. :) Volgens panda duurt DHL minimum 9 dagen en TNT 17 dagen , ik toch voor TNT gekozen en mijn pakketje was er na 8à9 dagen :D
pi_143253986
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:44 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Ik heb met de shipping overlaatst toch wel iets fijn meegemaakt. :) Volgens panda duurt DHL minimum 9 dagen en TNT 17 dagen , ik toch voor TNT gekozen en mijn pakketje was er na 8à9 dagen :D
Hier de 4e vertrokken in China, 8e in NL.. Verwacht hem volgende week ergens ;-)
  zondag 10 augustus 2014 @ 11:14:14 #123
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143254158
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:35 schreef RobertNL het volgende:

Thanks! ^O^
Goed om ook reviews van anderen hier te lezen :D.
Veel plezier met je nieuwe toestel *O*

Dank u :D
pi_143258878
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:14 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dank u :D
Prima review! Gooi hem ook op tweakers zou ik zeggen (als je dat nog niet gedaan had). Maak je er nog meer mensen blij mee :Y
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:59:20 #125
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143259414
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:47 schreef tharonny het volgende:

[..]

Prima review! Gooi hem ook op tweakers zou ik zeggen (als je dat nog niet gedaan had). Maak je er nog meer mensen blij mee :Y
Dankje :) Is hij daar wel "spec nerdy" genoeg voor, denk zelf van niet :P Zal zo eens kijken.

Edit: Hij staat op tweakers.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaqenHghar op 10-08-2014 14:38:19 ]
  Moderator zondag 10 augustus 2014 @ 14:06:29 #126
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143259727
http://www.gizchina.com/2(...)price-n1-y-just-114/

Oeh, dat is een zeer leuk prijsje.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:47:58 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143264041
Ziet er goed uit ja. Wel een wat oudere SOC, dus geen update naar 4.4 :'(.
Waarschijnlijk ben je beter af met een 6582 toestel van 100 euro, alhoewel je dan wel in gaat leveren op bouwkwaliteit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143264374
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef RobertNL het volgende:
Ziet er goed uit ja. Wel een wat oudere SOC, dus geen update naar 4.4 :'(.
Waarschijnlijk ben je beter af met een 6582 toestel van 100 euro, alhoewel je dan wel in gaat leveren op bouwkwaliteit.
ik denk dat inleveren op bouwkwaliteit erg meevalt, heb er hier ook was van liggen onder de 100 euro en zitten allemaal prima in elkaar zonder kraakjes, de leagoo lead 2, lijkt mij daarin een mooi voorbeeld, ben echt verliefd op dat design
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:35:35 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143266157
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:55 schreef krissie100 het volgende:

[..]

ik denk dat inleveren op bouwkwaliteit erg meevalt, heb er hier ook was van liggen onder de 100 euro en zitten allemaal prima in elkaar zonder kraakjes, de leagoo lead 2, lijkt mij daarin een mooi voorbeeld, ben echt verliefd op dat design
Oh, die toestellen zijn ook wel prima. Maar als ik ze vergelijk met een OPO, HTC One etc dan voelen die toch (veel) beter aan ;). Aangezien GIZ het heeft over aluminium frame, zeer goede bouwkwaliteit, etc. Dan ga je op dat gevoel wel iets inleveren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator maandag 11 augustus 2014 @ 10:49:43 #130
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143294484
De vriendin van mijn broertje heeft een nieuwe telefoon. Een huawei g750, zit ze te roepen dat die zo goed en zoveel beter is dan mijn g4s, zit er dezelfde hardware in. :D _O-
En nog geen upgrade naar 4.4 _O-

En 720p op 5,5" is echt naar. :{
Alsof je je pc monitor op 640 * 480 zet. :{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143295084
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef dud0r het volgende:
De vriendin van mijn broertje heeft een nieuwe telefoon. Een huawei g750, zit ze te roepen dat die zo goed en zoveel beter is dan mijn g4s, zit er dezelfde hardware in. :D _O-
En nog geen upgrade naar 4.4 _O-

En 720p op 5,5" is echt naar. :{
Alsof je je pc monitor op 640 * 480 zet. :{
alles >4,8" is naar als telefoon..
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:09:50 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143295125
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:08 schreef mschol het volgende:

[..]

alles >4,8" is naar als telefoon..
Na, 5.5'' gaat prima :D.
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef dud0r het volgende:
De vriendin van mijn broertje heeft een nieuwe telefoon. Een huawei g750, zit ze te roepen dat die zo goed en zoveel beter is dan mijn g4s, zit er dezelfde hardware in. :D _O-
En nog geen upgrade naar 4.4 _O-

En 720p op 5,5" is echt naar. :{
Alsof je je pc monitor op 640 * 480 zet. :{
Tja, soms :'). Huawei heeft er vast ook nog zo'n mooie skin overheen liggen :r
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143296324
Ik merk dat de accu van mijn g4s niet echt lang meegaat, ik zit u een halfuurtje wat te browsen enzo n hij is al 90%. Kheb alleen 3g en wifi aan en brightness op 50%
You can't be late if you don't show up.
  Moderator maandag 11 augustus 2014 @ 12:10:24 #134
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143296886
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Na, 5.5'' gaat prima :D.

[..]

Tja, soms :'). Huawei heeft er vast ook nog zo'n mooie skin overheen liggen :r
Emotion ui :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143298918
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:10 schreef dud0r het volgende:

[..]

Emotion ui :')
Ik had de g510, kon emotion ui niet eens aan :')
You can't be late if you don't show up.
pi_143299907
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:10 schreef abaggie het volgende:
Nog een THL5000 onderweg hier :) Besteld bij Coolicool goedkoopste wat ik heb kunnen vinden ($257.99). Ben benieuwd.
Is dit vanuit een EU warehouse? Dus gegarandeerd geen bijkomende kosten.
En was de shipping free?
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:01:48 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143300458
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef l0lownkill het volgende:
Ik merk dat de accu van mijn g4s niet echt lang meegaat, ik zit u een halfuurtje wat te browsen enzo n hij is al 90%. Kheb alleen 3g en wifi aan en brightness op 50%
Dat zou neerkomen op +-5 uren browsen / on screen time. Lijkt mij niet heel erg gek verder?
Daarnaast gaat soms de eerste 10% wat sneller dan de rest van de batterij ;).
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:46 schreef Tarbot het volgende:

[..]

Is dit vanuit een EU warehouse? Dus gegarandeerd geen bijkomende kosten.
En was de shipping free?
Zover ik zie hebben zie die alleen CN stock. Kan ook bijna niet anders gezien hij nog maar zeer kort beschikbaar is.
__
Zojuist een Jiayu G2F besteld. Zat nog even in twijfel tussen die en de DG800 die zo in de sale is bij Pandawill. Gezien de gestelde eisen toch maar de G2F gedaan (mocht niet te groot).
Besteld met DHL en wat hoesjes voor 118 dollar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143313159
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef l0lownkill het volgende:
Ik merk dat de accu van mijn g4s niet echt lang meegaat, ik zit u een halfuurtje wat te browsen enzo n hij is al 90%. Kheb alleen 3g en wifi aan en brightness op 50%
Ik had het ook , ik heb ondervonden dat de wifi de batterij leeg zuigt. Vooral als hij opstaat zonder verbinding , 4 uur scherm uit maar wifi aan (zoeken) = -20% batterij
pi_143314530
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:02 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Ik had het ook , ik heb ondervonden dat de wifi de batterij leeg zuigt. Vooral als hij opstaat zonder verbinding , 4 uur scherm uit maar wifi aan (zoeken) = -20% batterij
Wifi slurpt inderdaad. Normaal twee a drie dagen op een lading (zonder of nauwelijks wifi).
Nu een dagje thuis en op de wifi: een dag.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_143314903
Ik zit een beetje te wachten op een pricedrop van de MI3...64 GB kost nog altijd 300 euri en in tegenstelling tot wat nieuwssites beweren is de MI4 64 GB maar liefst 400 euri...

Vind ik imo nogal duur..
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:43:06 #141
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143315278
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op een pricedrop van de MI3...64 GB kost nog altijd 300 euri en in tegenstelling tot wat nieuwssites beweren is de MI4 64 GB maar liefst 400 euri...

Vind ik imo nogal duur..
230 euro voor 16 GB ? :P
pi_143315346
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

230 euro voor 16 GB ? :P
16 GB ja daag...Installeer je FIFA 14, pleur ik wat muziek erop en dan kan er net nog 1 filmpje op en het is vol. En micro sd slot, ho maar.

En 300 euro voor een Snapdragon 800(64 GB versie) vind ik dan wel erg veel, blijft chinaphone.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:46:19 #143
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143315458
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:44 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

16 GB ja daag...Installeer je FIFA 14, pleur ik wat muziek erop en dan kan er net nog 1 filmpje op en het is vol. En micro sd slot, ho maar.

En 300 euro voor een Snapdragon 800(64 GB versie) vind ik dan wel erg veel, blijft chinaphone.
Take it or leave it :+ Mij bevalt ie meer dan prima.
pi_143315492
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:46 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Take it or leave it :+ Mij bevalt ie meer dan prima.
Ja, ik heb gewoon ruimte nodig. 32 GB intern zonder micro sd kan ik mee leven, maar 16 is gewoon te weinig. En de 64 GB versie vind ik imo iets te duur...
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:26:05 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143317476
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op een pricedrop van de MI3...64 GB kost nog altijd 300 euri en in tegenstelling tot wat nieuwssites beweren is de MI4 64 GB maar liefst 400 euri...

Vind ik imo nogal duur..
Toch maar weer een OPO overwegen dan :+.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:51:41 #146
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143318812
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Toch maar weer een OPO overwegen dan :+.
_O- _O- _O-
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143319023
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Toch maar weer een OPO overwegen dan :+.
Alleen jammer dat de beschikbaarheid zuigt..

Misschien eens kijken naar tweedehands Z2(dan heb ik ook 4G, naast die nieuwe ZTE's en de OnePlus One de enige met 4G) als de Z3 uit is, 500+ euro uitgeven vind ik ook zo sneu.

Niet dat 4G hier in België veel boeit, het is er amper.

Ach, gewoon ogen blijven openhouden en terwijl verder doen met m'n brakke G4S(wifi doet het overigens best goed haha).
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:58:26 #148
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143319221
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de beschikbaarheid zuigt..

Misschien eens kijken naar tweedehands Z2(dan heb ik ook 4G, naast die nieuwe ZTE's en de OnePlus One de enige met 4G) als de Z3 uit is, 500+ euro uitgeven vind ik ook zo sneu.

Niet dat 4G hier in België veel boeit, het is er amper.

Ach, gewoon ogen blijven openhouden en terwijl verder doen met m'n brakke G4S(wifi doet het overigens best goed haha).
Als je niet had gezegd dat je geen interesse meer had, was hij nu al besteld. Ik zou eventjes kunnen kijken of deze fout ongedaan gemaakt kan worden...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143319306
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als je niet had gezegd dat je geen interesse meer had, was hij nu al besteld. Ik zou eventjes kunnen kijken of deze fout ongedaan gemaakt kan worden...
Probleem is dat ik niet zoeven 300 euro op m'n Paypal ga zetten als ik dan alsnog weken moet wachten, snap je? Als invites wat langer geldig waren, was dat opgelost natuurlijk.

En nee, Ideal zoals jullie NLers hebben bestaat niet in België. Dus ik kan niet van de ene op de andere minuut 300 euro knallen op m'n Paypal. En ik kan niet 300 euro missen voor enkele weken..

Ik had dus overigens een invite gekregen van OnePlus en probeerde alles om meteen 300 euro op m'n Paypal te krijgen, maar helaas. Dat lukt niet.
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:07:37 #150
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143319633
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Probleem is dat ik niet zoeven 300 euro op m'n Paypal ga zetten als ik dan alsnog weken moet wachten, snap je? Als invites wat langer geldig waren, was dat opgelost natuurlijk.

En nee, Ideal zoals jullie NLers hebben bestaat niet in België. Dus ik kan niet van de ene op de andere minuut 300 euro knallen op m'n Paypal. En ik kan niet 300 euro missen voor enkele weken..

Ik had dus overigens een invite gekregen van OnePlus en probeerde alles om meteen 300 euro op m'n Paypal te krijgen, maar helaas. Dat lukt niet.
Tja... Ik snap het probleem niet. Je hebt binnen een paar weken het toestel besteld. Je kan ook het geld er nu opzetten en dan een invite scoren voor een tientje? Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk, als je het echt wilt, natuurlijk.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143319826
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Tja... Ik snap het probleem niet. Je hebt binnen een paar weken het toestel besteld. Je kan ook het geld er nu opzetten en dan een invite scoren voor een tientje? Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk, als je het echt wilt, natuurlijk.
Betalen voor een invite? Ja daaaag. (Weer een reden om dat achterlijke systeem niet te gebruiken, maar goed.)

Vind het enorm laag dat mensen geld gaan vragen voor een invite.
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:15:35 #152
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143319992
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Betalen voor een invite? Ja daaaag. (Weer een reden om dat achterlijke systeem niet te gebruiken, maar goed.)

Vind het enorm laag dat mensen geld gaan vragen voor een invite.
Nou. Dan niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143320195
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Nou. Dan niet.
Nja, gewoon achterlijke strategie van OnePlus. Vriend van me wachtte maanden op een invite, maar kocht dan toch gewoon een Nokia Lumia 930 van 500 euro omdat ie het wachten (terecht) beu was.

Als je dan kijkt op 2dehands sites staat het vol met mensen die hun OnePlus voor 100 euro meer verkopen en invites gaan tegen 20/30/40 euro.

Doet me denken aan die kneuzen die Tomorrowlandtickets kopen om ze dan voor het dubbele te verkopen. Gewoon achterlijke marktstrategieën die de mensen die er écht 1 willen kloten..

En de mensen die hun toestel verkopen uit winstbejag(evenals hun invites), die geraken er natuurlijk wel aan(gotta love the irony).
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:22:25 #154
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143320317
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Brecht35 het volgende:
Doet me denken aan die kneuzen die Tomorrowlandtickets kopen om ze dan voor het dubbele te verkopen. Gewoon achterlijke marktstrategieën die de mensen die er écht 1 willen kloten..

Het is hun recht. Niets achterlijks aan. Ik vind het invite systeem niet perfect, maar best oké. Sommige telefoons komen pas maanden uit na de announcement. Ze hadden gewoon duidelijk moeten zijn hoe veel er ongeveer zouden komen binnen een bepaalde tijd. Verder is de wereld niet eerlijk en kun je niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143320936
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Het is hun recht. Niets achterlijks aan. Ik vind het invite systeem niet perfect, maar best oké. Sommige telefoons komen pas maanden uit na de announcement. Ze hadden gewoon duidelijk moeten zijn hoe veel er ongeveer zouden komen binnen een bepaalde tijd. Verder is de wereld niet eerlijk en kun je niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Oja? De enige telefoon die ik meteen na de release niet te pakken kan krijgen is de allernieuwste iPhone. De rest van de smartphones koop je gewoon op de eerste dag van de verkoop in je favoriete winkel.

Ik durf zelfs beweren dat ik langer gewacht heb dan dat ik tijd zou nodig hebben om over de nieuwste iPhone te beschikken. :')
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:35:37 #156
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143321059
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef Brecht35 het volgende:
Oja? De enige telefoon die ik meteen na de release niet te pakken kan krijgen is de allernieuwste iPhone. De rest van de smartphones koop je gewoon op de eerste dag van de verkoop in je favoriete winkel.

Ja, en Apple heeft gigantische fabrieken, is maanden bezig met produceren voor ze het aankondigen.

Bij OnePlus kreeg je een inside look en zodra het design klaar was is deze geannounced. Daar zit het tijdsverschil in. Daarbij betaal je voor de nieuwste iPhone het dubbele.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143321612
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Oja? De enige telefoon die ik meteen na de release niet te pakken kan krijgen is de allernieuwste iPhone. De rest van de smartphones koop je gewoon op de eerste dag van de verkoop in je favoriete winkel.
Mwah.. dit is vrij normale manier van doen met Chinaphones. Zie Xiaomi.. de Mi4 is er, maar 4G komt pas in september. En de Opo valt ook gewoon onder Chinaphones. Hoe lang heb ik wel niet geduld moeten hebben tot Lightake een keertje de Jiayu G3 in stock had, 4 maanden van te voren introceerde Jiayu hem al, iedereen was er klaar voor, maar geen stock voor maanden. Dus ik zou zeggen: de rest van de Westerse smartphones koop je gewoon op de eerste dag. Maar met smartphones uit den Oost :P heb ik dat nooit mee kunnen maken.
mag het weten
pi_143321668
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ja, en Apple heeft gigantische fabrieken, is maanden bezig met produceren voor ze het aankondigen.

Bij OnePlus kreeg je een inside look en zodra het design klaar was is deze geannounced. Daar zit het tijdsverschil in. Daarbij betaal je voor de nieuwste iPhone het dubbele.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind iPhones verschrikkelijk overpriced. :P Ik ga nog even verderdoen met m'n G4S en als ik een OnePlus in m'n schoot geworpen krijg, dan ga ik ervoor. Dat ik nog eens weken zou moeten wachten op een invite met 300 euro op m'n Paypal zie ik niet zitten, anders kocht ik er meteen 1tje. Ik verwacht dat ooit wel eens de invites makkelijk zullen worden weggegeven, dan zal ik er me 1tje aanschaffen.

Tenzij ik een Xiaomi koop, want die dingen zijn ook best verleidelijk. :P (Maar wel veel te duur die 64 GB's :( )
pi_143322257
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind iPhones verschrikkelijk overpriced. :P Ik ga nog even verderdoen met m'n G4S en als ik een OnePlus in m'n schoot geworpen krijg, dan ga ik ervoor. Dat ik nog eens weken zou moeten wachten op een invite met 300 euro op m'n Paypal zie ik niet zitten, anders kocht ik er meteen 1tje. Ik verwacht dat ooit wel eens de invites makkelijk zullen worden weggegeven, dan zal ik er me 1tje aanschaffen.

Tenzij ik een Xiaomi koop, want die dingen zijn ook best verleidelijk. :P (Maar wel veel te duur die 64 GB's :( )
Ze zijn ook overpriced :p en ik had een invite tijdens de enige 3 dagen dat ik niet thuis was ...
pi_143322579
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( STARTS CRYING :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:22:26 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143326371
Sta je hier op fok al op de lijst?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:42:17 #162
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143329813
Over de Apple fabriek gesproken, heeft iemand zich al eens verdiept in die Foxconn 'eigen merk' smartföhns?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:07:20 #163
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143330575
Xiaomi 1S is onderweg met leuk hoesje erbij.


Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_143335388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:22 schreef RobertNL het volgende:
Sta je hier op fok al op de lijst?
Ik ben uiteindelijk voor de jiayu g4s gegaan. Want volgens mijn moeder moet ik 3 jaar met een feuhn doen ... Ik heb direct een goedkopere gekozen zodat er misschien iets kan gedaan worden aan die 3 jaar. Dan koop ik volgend jaar wel een OPO.

PS: heeft iemand de leaks van het OPO horloge gezien :o
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:37:06 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143337697
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:07 schreef tokko1 het volgende:
Xiaomi 1S is onderweg met leuk hoesje erbij.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je kwijt als ik vragen mag :D? (via een agent zo te zien)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:42:36 #166
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143342350
En weer een andere ROM geflashed :D
Android L themed. Loopt wel lekker tot nu toe.
Enige nadeel,il had gehoopt dat het niet meer focussen van m'n camera een software probleem was maar nog steeds geen focus. :'( denk dat die stuk is. :'(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:52:24 #167
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143344777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat ben je kwijt als ik vragen mag :D? (via een agent zo te zien)?
http://www.aurabuy.com/xi(...)g-1gb-8gb-black.html

Geen agent dus, maar expliciet eerst gevraagd om foto's en om rood hoesje via pp paar dollar extra voor betaald ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_143355832
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef dud0r het volgende:
En weer een andere ROM geflashed :D
Android L themed. Loopt wel lekker tot nu toe.
Enige nadeel,il had gehoopt dat het niet meer focussen van m'n camera een software probleem was maar nog steeds geen focus. :'( denk dat die stuk is. :'(
Aangezien jij precies wel heel wat flasht , heb je problemen gehad met je scherm of met iets anders want in de comments van needrom staat er vaak dat het scherm niet meer reageert na de flash :/

En welke rom raad je aan (linkje :) ? )
En doe je het gewoon via CWM met een sd-kaartje ?
pi_143357852
Iemand interesse in een G4s? Compleet met douanekosten :) Gaat anders retour..
pi_143364142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef remcosw het volgende:
Iemand interesse in een G4s? Compleet met douanekosten :) Gaat anders retour..
hahah hoeveel moe(s)t je betalen?
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 05:14:26 #171
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143367643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Aangezien jij precies wel heel wat flasht , heb je problemen gehad met je scherm of met iets anders want in de comments van needrom staat er vaak dat het scherm niet meer reageert na de flash :/

En welke rom raad je aan (linkje :) ? )
En doe je het gewoon via CWM met een sd-kaartje ?
Geen problemen gehad met het scherm of wat anders. Enige wat ik nu heb is dat de camera niet meer focust. En ik gok dat dat een hardware probleem is want ik heb dat op meerdere roms.
Ik raad een KitKat ROM aan, afhankelijk van wat je zelf wil qua styling en voor geïnstalleerd spul een kale of de team force versie.
En gewoon flashen vanaf SD of interne SD met cwm. ^O^

Edit:
Voor degene die nog een telefoon willen maar niet top of the line willen hebben.
Pandawill heeft de neken n6 in de aanbieding voor $149
5"1080p
2gb ram
32gb rom
mtk6589T 1.5Ghz

Voor 112 euro is dat niet heel slecht. Beetje jammer van die soc maar verder is dat best een leuk ding als ik het zo zie.
Moet toch nog een telefoon voor m'n pa halen dus wordt waarschijnlijk deze dan. Kan ik er gelijk zelf even mee spelen :P
Enige nadeel. 2000mAh maar. :N

[ Bericht 12% gewijzigd door dud0r op 13-08-2014 08:41:47 ]
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 09:04:52 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143368879
Nog een nadeel: GPU doet maar net 1080P, heel soepel gaat het allemaal niet zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 09:07:04 #173
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143368908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:04 schreef RobertNL het volgende:
Nog een nadeel: GPU doet maar net 1080P, heel soepel gaat het allemaal niet zijn.
Oh ja dat vergat ik even.
Ach m'n pa komt van een samsung met touchwiz af(de java versie nog :P) dus die zal er weinig van merken denk ik :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143371019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah hoeveel moe(s)t je betalen?
140*21%+13 dacht ik.
Krijg volgens de twitter vandaag de inklaringsbrief..
pi_143372258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef remcosw het volgende:

[..]

140*21%+13 dacht ik.
Krijg volgens de twitter vandaag de inklaringsbrief..
Maar je zegt 'gaat anders retour'? Dus dan laat je het terug sturen naar de seller zodat je het geld volledig terug krijgt ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143373322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar je zegt 'gaat anders retour'? Dus dan laat je het terug sturen naar de seller zodat je het geld volledig terug krijgt ofzo?
Ja. Is met de verkeerde shipping method verzonden en wou 'm cancelen vanwege Ali verzending (met DHL). Dus dan weiger ik hem waarschijnlijk, zodat PW het bedrag terugstort.
pi_143376315
Mijne is ook onderschept, zuur..
pi_143377905
Heb je met Singpost minder kans op controle dan?

Die G4S van mij ligt ook ergens hier...

Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_143378187
Oh crap, krijg echt net een brief binnen van PostNL of ik ff de waarde door wil geven :X
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:23:48 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143378425
Sneak peak:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143379499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:23 schreef RobertNL het volgende:
Sneak peak:
[ afbeelding ]
Is dat de 4400? Kreeg niet zo'n goede review op gizchina, ben benieuwd wat jouw ervaring is met die issues die hij benoemd. (youtube app die niet werkt, het niet kunnen installeren van apps op de SD kaart, brakke wifi).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143379533
Ik heb nu mobileunle op g4s, superuser staat aan maar als ik een chinese app wil deinstalleren vraagt hij om reboot en is de app er uiteidelijk nog gewoon
You can't be late if you don't show up.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:59:36 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143379577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is dat de 4400? Kreeg niet zo'n goede review op gizchina, ben benieuwd wat jouw ervaring is met die issues die hij benoemd. (youtube app die niet werkt, het niet kunnen installeren van apps op de SD kaart, brakke wifi).
De duurdere broer. Ga een review maken en zal dat meenemen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143379659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb nu mobileunle op g4s, superuser staat aan maar als ik een chinese app wil deinstalleren vraagt hij om reboot en is de app er uiteidelijk nog gewoon
Ik heb die paar apps gewoon uitgeschakeld via de instellingen van android oO<
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143379769
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:08 schreef Woep het volgende:
Heb je met Singpost minder kans op controle dan?

Die G4S van mij ligt ook ergens hier...

[ afbeelding ]
Dat is idd hetzelfde als ik heb. En vandaag dus ook de brief gekregen ;-)
pi_143380393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb die paar apps gewoon uitgeschakeld via de instellingen van android oO<
Heb ik ook, maar ik zie ze liever verwijderd.
You can't be late if you don't show up.
pi_143384339
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:05 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Dat is idd hetzelfde als ik heb. En vandaag dus ook de brief gekregen ;-)
Ik dacht dat je dat gewoon aan de deur moest betalen, kan je ook gewoon doorgeven dat het een een doosje is met waarde onder de ¤15? Ik heb nog wel een factuur liggen van paar weken terug uit China. Iemand ervaring mee?
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_143390740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Woep het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat gewoon aan de deur moest betalen, kan je ook gewoon doorgeven dat het een een doosje is met waarde onder de ¤15? Ik heb nog wel een factuur liggen van paar weken terug uit China. Iemand ervaring mee?
Dat is gewoon fraude, en als ze het pakketje open maken weten ze het gelijk natuurlijk dat het om een telefoon gaat (wat ze waarschijnlijk op de xray al gezien hebben).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143390753
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:29 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Heb ik ook, maar ik zie ze liever verwijderd.
Ik heb een uninstaller app gedownload , een rode achtergrond met een wit vuilbakje geloof ik .
Deze verwijderd de apps , al kan het wel dat ze gewoon worden uitgeschakeld :/
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 20:49:50 #190
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143390967
Over naar een ander abonnement omdat ik ruzie heb met m'n provider. :P
Nu een abonnement met 4g dus welke China phones die dual sim hebben hadden al LTE? :@
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:24:50 #191
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143395180
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:49 schreef dud0r het volgende:
Over naar een ander abonnement omdat ik ruzie heb met m'n provider. :P
Nu een abonnement met 4g dus welke China phones die dual sim hebben hadden al LTE? :@
Geen. Mediatek heeft nog geen 4G, atm.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143395841
Nog eens een vraagje voor de jiayu g4s owners ;)
Ik heb juist de wonderbaarlijke wereld van de draadloze display functie ontdekt, nu werkt het over wifi.
Is er een optie die niet over wifi gaat want ik zou graag het internet gebruiken terwijl ik het scherm gebruik.

De volgende opties heb ik al bekeken.
-een usb dongle / (=zo goed als onmogelijk)
-mhl / (= niet ondersteund zover ik kan vinden)


EDIT:
zou een ez-cast eventueel een oplossing bieden ?
pi_143396900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Geen. Mediatek heeft nog geen 4G, atm.
mtk heeft wel een lte chip. MTK 6290 . Deze zit dan als toevoeging naast de normale chip.
:]
pi_143398388
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef zik3100 het volgende:
Nog eens een vraagje voor de jiayu g4s owners ;)
Ik heb juist de wonderbaarlijke wereld van de draadloze display functie ontdekt, nu werkt het over wifi.
Is er een optie die niet over wifi gaat want ik zou graag het internet gebruiken terwijl ik het scherm gebruik.

De volgende opties heb ik al bekeken.
-een usb dongle / (=zo goed als onmogelijk)
-mhl / (= niet ondersteund zover ik kan vinden)


EDIT:
zou een ez-cast eventueel een oplossing bieden ?

Heb ik vandaag ook ontdekt, werkt perfect :) Echter alles wat je doet verschijnt op het scherm, dus het is onmogelijk te multitasken als je die functie gebruikt.

@ degene hierboven, volgens mij werkt die app alleen met quelcommm.

Dan nog iets, ik heb vaak terwijl ik typ dat hij naar de homescreen gaat, ik vermoed dat ik op de homeknop druk terwijl ik spatie gebruik, iemand anders hier problemen mee?

Verder heb ik nog ondervonden dat de touchscreen niet altijd mijn bewegingen vasthoudt, wanneer ik bijv. de telefoon via een swypecode ontgrendel. Echter is dit alleen het geval als ik 'm opstart.

Als laatst nog een tip voor de wifi die batterij slurpt; Op de playstore is een app, als je op "wifi battery" zoekt, vind je als topresultaat een widget. Simpel als 1+1; Knal hem op je homescherm en houd hem aan. Deze widget limiteert het aantal keren dat je telefoon naar wifisignalen zoekt. Tot dusver werkt het prima voor mij.
You can't be late if you don't show up.
pi_143399429
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Heb ik vandaag ook ontdekt, werkt perfect :) Echter alles wat je doet verschijnt op het scherm, dus het is onmogelijk te multitasken als je die functie gebruikt.

Als laatst nog een tip voor de wifi die batterij slurpt; Op de playstore is een app, als je op "wifi battery" zoekt, vind je als topresultaat een widget. Simpel als 1+1; Knal hem op je homescherm en houd hem aan. Deze widget limiteert het aantal keren dat je telefoon naar wifisignalen zoekt. Tot dusver werkt het prima voor mij.
Woow dankje voor de aanbeveling van die app :o en kan je anders wel mulittasken ?
pi_143400166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 00:02 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Woow dankje voor de aanbeveling van die app :o en kan je anders wel mulittasken ?
Ja hoor, maar je kan niet film kijken en tegelijk tinderen ;) (het tv scher dupliceert gewoon dat van de telefoon)
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 00:45:13 #197
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143400343
Je kan inderdaad ook een miracast gebruiken. Dit is beschikbaar op bijna iedere Android Dongle. Je zou navraag kunnen doen in het android TV box/stickies topic.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 06:28:45 #198
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143402631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Geen. Mediatek heeft nog geen 4G, atm.
Wat is dit voor onzin!
En waarom komen er geen snapdragon telefoons met dual sim? Die hebben al wel LTE.

Oh en zo te zien is de 6582 beschikbaar met LTE. Maar dat is een quad core. Wat moet je daar nu weer mee in deze tijd? :P

mmm de huawei honor 6 heeft dual sim en LTE. Wel $379 :o
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143403763
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef l0lownkill het volgende:

Dan nog iets, ik heb vaak terwijl ik typ dat hij naar de homescreen gaat, ik vermoed dat ik op de homeknop druk terwijl ik spatie gebruik, iemand anders hier problemen mee?

Daar heb ik ook geregeld last van, maar heb niet het idee dat ik (per ongeluk) op de homeknop druk :?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 09:11:10 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143403792
quote:
8s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 06:28 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin!
En waarom komen er geen snapdragon telefoons met dual sim? Die hebben al wel LTE.

Oh en zo te zien is de 6582 beschikbaar met LTE. Maar dat is een quad core. Wat moet je daar nu weer mee in deze tijd? :P

mmm de huawei honor 6 heeft dual sim en LTE. Wel $379 :o
Let wel op dat veel Chinese toestellen alleen 4G op de 1800 band hebben en de 800 niet.
Komt er op neer dat je alleen in de grote steden of bij T-mobile bereik hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 09:28:33 #201
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143404104
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Let wel op dat veel Chinese toestellen alleen 4G op de 1800 band hebben en de 800 niet.
Komt er op neer dat je alleen in de grote steden of bij T-mobile bereik hebt.
Volgens de site heeft vodafone dekking op de 800 en 1800 band. Dus volgens mij moet dat niet een probleem zijn.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143404779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Let wel op dat veel Chinese toestellen alleen 4G op de 1800 band hebben en de 800 niet.
Komt er op neer dat je alleen in de grote steden of bij T-mobile bereik hebt.
Zopo zp320 heeft mtk chip en lte op 1800 en 800, maar is dan jammer genoeg ook weer single sim. Zte Nubia Z7 is QUALCOMM dual sim, maar goed deze is ook weer aan de prijs. Coolpad K1 is anders wel iets. Wel slechts 1GB en enkel 1800 en niet meteen FHD, maar goed ofwel op prijs, ofwel op specs zal je toch concessies moeten maken.
anderzijds http://www.gizmochina.com(...)-898-rmb-145-84-usd/ is misschien wel echt interessant. Welke bands hij zal ondersteunen kan ik echt nergens vinden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fasroslis op 14-08-2014 10:30:29 ]
  donderdag 14 augustus 2014 @ 10:07:22 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143404887
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef dud0r het volgende:

[..]

Volgens de site heeft vodafone dekking op de 800 en 1800 band. Dus volgens mij moet dat niet een probleem zijn.
1800 alleen stedelijk gebied (zie kaart: 4G iphone 5).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143405773
Iemand toevallig ook dit probleem? In mijn telefoon zit een 2800mah accu. Gaat goed mee, zeker met normaal gebruik en geen intensieve apps. Maar soms crasht mijn mobiel of de software ivm rooten entweaken en dergelijke.

Dan moet ik even mijn accu eruit halen om te herstarten. Maakt niet uit hoeveel hij opgeladen is, zodra mijn accu eruit gehaald wordt heeft hij nog maar tussen de 13-18% over. Accu ook al gecalibreerd maar dit gaf geen verschil.

Het lijkt wel of al zijn opgeslagen stroom verdampt tijdens het eruit halen.

Iemand enig idee? Anders ga ik de websh maar eens informerem.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 11:09:19 #205
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143406395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:02 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Zopo zp320 heeft mtk chip en lte op 1800 en 800, maar is dan jammer genoeg ook weer single sim. Zte Nubia Z7 is QUALCOMM dual sim, maar goed deze is ook weer aan de prijs. Coolpad K1 is anders wel iets. Wel slechts 1GB en enkel 1800 en niet meteen FHD, maar goed ofwel op prijs, ofwel op specs zal je toch concessies moeten maken.
anderzijds http://www.gizmochina.com(...)-898-rmb-145-84-usd/ is misschien wel echt interessant. Welke bands hij zal ondersteunen kan ik echt nergens vinden.
Top! Ik zal eens kijken naar die phones. Ik doe liever concessies op prijs dan op specs.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

1800 alleen stedelijk gebied (zie kaart: 4G iphone 5).
Gelukkig woon ik heel stedelijk. 8-)
En m'n vriendin heeft ook vodafone en die heeft 4g thuis en op de meeste plekken waar we komen. Dus ik ga er vanuit dat als ik een telefoon haal met dezelfde frequenties dat ik dat dan ook heb.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143406798
Als je idd stedelijk woont moet het idd geen probleem zijn :) (y)

[ Bericht 40% gewijzigd door kanovinnie op 14-08-2014 11:30:56 ]
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:08:14 #207
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143408174
quote:
8s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 06:28 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin!
En waarom komen er geen snapdragon telefoons met dual sim? Die hebben al wel LTE.

Oh en zo te zien is de 6582 beschikbaar met LTE. Maar dat is een quad core. Wat moet je daar nu weer mee in deze tijd? :P

mmm de huawei honor 6 heeft dual sim en LTE. Wel $379 :o
Laat ik het dan zo zeggen: De interessante processoren en telefoons van china hebben geen Dualsim en LTE, omdat de meeste SOCs nog geen 4G ondersteunen. Beter?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143408475
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:05 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Dat is idd hetzelfde als ik heb. En vandaag dus ook de brief gekregen ;-)
Mijne ook onderschept. Word 't toch nog een duur telefoontje :9
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 12:36:32 #209
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143409132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo zeggen: De interessante processoren en telefoons van china hebben geen Dualsim en LTE, omdat de meeste SOCs nog geen 4G ondersteunen. Beter?
Dat is beter :*
Hoewel die huawei honor 6 best een leuke soc heeft. Het internet is er alleen nog niet helemaal over uit of die nou wel of niet beter is dan een snapdragon 801
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:38:26 #210
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143409184
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat is beter :*
Hoewel die huawei honor 6 best een leuke soc heeft. Het internet is er alleen nog niet helemaal over uit of die nou wel of niet beter is dan een snapdragon 801
Klopt. Ik was best benieuwd. Ik zie alleen hele goede reacties en hele slechte. Wel ben ik blij met een extra fabrikant die de battle aan gaat.

Ik vindt wel dat de Nvidia K1 meer gebruikt mag gaan worden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 12:48:22 #211
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143409456
Ik vraag me alleen af of die K1 niet teveel zuipt(om in een telefoon te plaatsen). Hij schijnt heel energie zuinig te zijn maar het ding levert natuurlijk wel een massive hoeveelheid kracht.
Het is inderdaad wel fijn dat er een fabrikant is die de strijd aan gaat met de snapdragon.
Ik snap alleen niet waarom die snapdragon's geen dual sim functionaliteit hebben. Tenminste, ze zijn er wel maar heel sporadisch en dan is er weer moeilijk aan te komen.
OPO had toen geruchten dat ze een dual sim OPO uit zouden brengen, HTC one(m8) is er in dual sim formaat, de LG G3 is er in dual sim smaak, Lenovo heeft de vibe z en xiaomi heeft een hong mi dual sim(snapdragon 400) en dan heb je nog de zte nubia 7 die jij al noemde.
Ik snap niet dat ze niet alle telefoons dual sim maken, volgens mij kost het (bijna) geen zak extra om dat extra sim slot erin te zetten.
En dan heb je dual sim met een goede soc dan is de vraag nog maar welke lte frequenties ze ondersteunen. }:|
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143410318
Hulp nodig a.u.b. Ik heb een THL T11, daarbij zit de WIFI antenna in de backcover, zoals hier (ander model, zelfde principe)



Nu heb ik dus een probleem met mijn wifi. Iedere keer dat ik mijn WIFI uit en aan zet doet hij het weer, maar echt maar voor 10 seconden. Ik moet dus constant wifi uit en aan zetten, word er echt gek van. Iemand please een fix?
pi_143411234
Die 10 seconden werkt hij perfect maar daarna doet hij het niet meer. Geen idee of dat dan een hardware of software probleem is. Heb overigens geen rom, de standaard die er op stond.

[ Bericht 17% gewijzigd door RudeTumTum op 14-08-2014 14:30:53 ]
pi_143423202
Iemand al een software update kunnen bemachtigen om de GPS van de Jiayu G4S beter te maken?
Begin het aardig beu te worden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:09:16 #215
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143423447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:20 schreef RudeTumTum het volgende:
Hulp nodig a.u.b. Ik heb een THL T11, daarbij zit de WIFI antenna in de backcover, zoals hier (ander model, zelfde principe)

[ afbeelding ]

Nu heb ik dus een probleem met mijn wifi. Iedere keer dat ik mijn WIFI uit en aan zet doet hij het weer, maar echt maar voor 10 seconden. Ik moet dus constant wifi uit en aan zetten, word er echt gek van. Iemand please een fix?
Heb je dat op elk wifi netwerk, of alleen thuis?
pi_143427034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand al een software update kunnen bemachtigen om de GPS van de Jiayu G4S beter te maken?
Begin het aardig beu te worden.
Zoek maar via google fixes, je hebt er verschillende. Soms met instructievideo, bij mij werkt het iig niet haha(dus ik kan je geen werkende linken :P ). (Zoeken op MTK 6592 GPS etc)
pi_143431650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Zoek maar via google fixes, je hebt er verschillende. Soms met instructievideo, bij mij werkt het iig niet haha(dus ik kan je geen werkende linken :P ). (Zoeken op MTK 6592 GPS etc)
Dat zijn allemaal van die amateur prutsers :')

Had gehoopt op de expertise van een Fok!ker
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143431727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal van die amateur prutsers :')

Had gehoopt op de expertise van een Fok!ker
RobertNL zal je misschien kunnen helpen, maar don't get your hopes up. Jiayu en GPS blijkt wel vaker gewoon niet goed te gaan.

Wees blij dat je überhaupt een signaal krijgt, ik heb 0,0 signaal. :P
pi_143432582
Mijn iocean laadt niet meer op. :(
pi_143437323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand al een software update kunnen bemachtigen om de GPS van de Jiayu G4S beter te maken?
Begin het aardig beu te worden.
Leer leven met een slechte gps.
Zowiezo werkt Google navigatie ieder geval er niet lekker mee, ik gebruik nu navigator en die gaat er iets beter mee om.
Vooral ook omdat die de gps actief houd als je het niet volledig afsluit.
Een behoorlijk alternatief is een bluetooth gps erbij nemen, ook in china te koop, gebruik je de interne gps niet meer..
pi_143439481
ook hier geen goede ervaringen met de gps van jiayu en de gps van de mediatek cpu's in het algemeen...
pi_143439579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef mschol het volgende:
ook hier geen goede ervaringen met de gps van jiayu en de gps van de mediatek cpu's in het algemeen...
Voor mij nooit meer een Jiayu + Mediatek...Misschien zelfs nooit meer een Jiayu. :+

Heeft er iemand ervaring met de Xiaomi Redmi Note en zijn GPS? Ben benieuwd.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:00:24 #223
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143440339
Jammer dat die hier zo gehypte telefoon tegenvalt. Was er zelf ook over aan het denken.
Op mijn S5 kloontje werkt de GPS wel goed overigens. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143440822
GPS werkt bij mij gewoon prima hoor, wel even 3g nodig om de fix te versnellen maar zonder 3g werkt het ook prima. Had laatst een route van 1.5 uur zonder verlies van gps
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:27:23 #225
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_143442515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:00 schreef Dromer het volgende:
Jammer dat die hier zo gehypte telefoon tegenvalt. Was er zelf ook over aan het denken.
Op mijn S5 kloontje werkt de GPS wel goed overigens. :+
Hij valt mij anders helemaal niet tegen. Heb er (momenteel nog) twee en die hadden allebei heel snel hun eerste fix.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:05:47 #226
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143443620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:00 schreef Dromer het volgende:
Jammer dat die hier zo gehypte telefoon tegenvalt. Was er zelf ook over aan het denken.
Op mijn S5 kloontje werkt de GPS wel goed overigens. :+
Je moet niet één mening zien als oordeel, want er zijn ook gewoon mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:07:37 #227
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143443687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je moet niet één mening zien als oordeel, want er zijn ook gewoon mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Ik zie er hier al twee piepen, hoor. ;)
Zelf overigens nog nooit issues gehad met een mtk SoC en GPS.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:20:36 #228
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143444070
quote:
5s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef dud0r het volgende:
Ik vraag me alleen af of die K1 niet teveel zuipt(om in een telefoon te plaatsen). Hij schijnt heel energie zuinig te zijn maar het ding levert natuurlijk wel een massive hoeveelheid kracht.
Het is inderdaad wel fijn dat er een fabrikant is die de strijd aan gaat met de snapdragon.
Ik snap alleen niet waarom die snapdragon's geen dual sim functionaliteit hebben. Tenminste, ze zijn er wel maar heel sporadisch en dan is er weer moeilijk aan te komen.
OPO had toen geruchten dat ze een dual sim OPO uit zouden brengen, HTC one(m8) is er in dual sim formaat, de LG G3 is er in dual sim smaak, Lenovo heeft de vibe z en xiaomi heeft een hong mi dual sim(snapdragon 400) en dan heb je nog de zte nubia 7 die jij al noemde.
Ik snap niet dat ze niet alle telefoons dual sim maken, volgens mij kost het (bijna) geen zak extra om dat extra sim slot erin te zetten.
En dan heb je dual sim met een goede soc dan is de vraag nog maar welke lte frequenties ze ondersteunen. }:|
Antwoord: Is niet nodig. Het is een functie die in de westerse wereld amper nodig is en als ze 1$ kunnen besparen, dan doen ze dat. Ik mis het niet, voor de mensen die wel dualsim nodig hebben hoop ik dat het snel populair wordt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:21:24 #229
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143444090
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie er hier al twee piepen, hoor. ;)
Zelf overigens nog nooit issues gehad met een mtk SoC en GPS.
Naar mijn mening is het algemeen bekend dat GPS gewoon kut is. Heb je GPS echt nodig, dan geen Mtk SoC nemen. Ik zou er waarschijnlijk geen probleem mee hebben.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143445740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je moet niet één mening zien als oordeel, want er zijn ook gewoon mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Nouja, ik vind persoonlijk wel dat er hier relatief veel mensen klagen over een niet-werkende/slechte GPS als het over de G4S gaat.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:18:03 #231
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143445833
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:15 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Nouja, ik vind persoonlijk wel dat er hier relatief veel mensen klagen over een niet-werkende/slechte GPS als het over de G4S gaat.
En dat gaat over iedere Mtk SoC. Niet over de G4s specifiek. Iemand die opzoek gaat naar potentiële problemen vindt dit in minder dan een halve minuut. Achteraf klagen dat het niet werkt, maakt de telefon dan niet slecht.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143446105
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

En dat gaat over iedere Mtk SoC. Niet over de G4s specifiek. Iemand die opzoek gaat naar potentiële problemen vindt dit in minder dan een halve minuut. Achteraf klagen dat het niet werkt, maakt de telefon dan niet slecht.
Ik heb nergens beweerd dat de telefoon slecht is, stelde me wel teleur omdat Jiayu als 1 van de betere Chinese merken wordt aanzien. :P
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:31:44 #233
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143446258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:26 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat de telefoon slecht is, stelde me wel teleur omdat Jiayu als 1 van de betere Chinese merken wordt aanzien. :P
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt, maar enkel op dit forum wordt Jiayu aangeprezen. Kijk internationaal en Jiayu is zo goed als onbekend. Daarbij ligt het niet aan Jiayu als je weet dat de SoC GPS problemen heeft. Dat is hetzelfde als: Ik koop een 40" Full HD TV zonder Smart TV functie en verwacht omdat het een samsung is dat de Smart TV functie er wel op zit. Want het is zo'n goed merk. Echt een kromme beredenering.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143447239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt, maar enkel op dit forum wordt Jiayu aangeprezen. Kijk internationaal en Jiayu is zo goed als onbekend. Daarbij ligt het niet aan Jiayu als je weet dat de SoC GPS problemen heeft. Dat is hetzelfde als: Ik koop een 40" Full HD TV zonder Smart TV functie en verwacht omdat het een samsung is dat de Smart TV functie er wel op zit. Want het is zo'n goed merk. Echt een kromme beredenering.
Jouw redenering is degene die krom is. Op de TV zit geen Smart TV functie, op de Jiayu zit er wél een GPS functie en ik vind het dan ook niet echt abnormaal dat je verwacht dat die werkt. :+

Jiayu is internationaal onbekend ja, maar van de Chinese merken is het toch 1 van de betere(niet zoals Xiaomi natuurlijk).
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:38:41 #235
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143450460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Jouw redenering is degene die krom is. Op de TV zit geen Smart TV functie, op de Jiayu zit er wél een GPS functie en ik vind het dan ook niet echt abnormaal dat je verwacht dat die werkt. :+

Jiayu is internationaal onbekend ja, maar van de Chinese merken is het toch 1 van de betere(niet zoals Xiaomi natuurlijk).
Ja, neem contact op met de verkoper en je krijgt je geld terug. Maar dat deed je niet omdat je al wist dat er waarschijnlijk iets mis was met deze SoC en de GPS. Het gaat mij erom dat je ziet dat iets waarschijnlijk niet werkt en dat je toch klaagt wanneer het niet werkt.

En ik zeg niet dat Jiayu een slecht merk is. Maar als Jiayu een van de betere is, wat is dan een van de slechtere?

Haier
Lenovo
Huawei
Meizu
Oppo
ZTE
Xiaomi

Want geen van die merken lijkt mij slecht?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:31:41 #236
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_143453742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:21 schreef rene90 het volgende:
GPS werkt bij mij gewoon prima hoor, wel even 3g nodig om de fix te versnellen maar zonder 3g werkt het ook prima. Had laatst een route van 1.5 uur zonder verlies van gps
Ik verlies ook geen signaal hea....

Hij "locked" alleen te lang, waardoor ik soms opeens in een weiland of midden in een dorp sta en constant hoor: "sla linksaf, keer om, sla rechtsaf, keer om, sla linksaf" terwijl ik op de snelweg rijd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143455252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef tralalala het volgende:
Mijn iocean laadt niet meer op. :(
Ik heb nog wel een USB board mocht het nodig zijn die te vervangen.
Moet je wel kunnen solderen!
pi_143456420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:24 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een USB board mocht het nodig zijn die te vervangen.
Moet je wel kunnen solderen!
Dank voor het aanbod maar ik kan mij de laatste keer dat ik gesoldeerd heb niet meer herinneren. :P
Heb nu gewoon een acculader en een extra accu besteld, iets minder praktisch maar dat overleef ik wel weer.
pi_143461526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik verlies ook geen signaal hea....

Hij "locked" alleen te lang, waardoor ik soms opeens in een weiland of midden in een dorp sta en constant hoor: "sla linksaf, keer om, sla rechtsaf, keer om, sla linksaf" terwijl ik op de snelweg rijd.
Als je de rom van team force flasht lijkt het beter te werken. Dat beweren ze zelf toch en de reacties zeggen het ook.
pi_143467311
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Als je de rom van team force flasht lijkt het beter te werken. Dat beweren ze zelf toch en de reacties zeggen het ook.
mmm helaas zie ik flashen niet zo zitten (bang dat ik hem brick)

Weet niet wat de reguliere prijs is maar:

http://www.banggood.com/D(...)tphone-p-922324.html

Volgens mij kan daar ook nog een coupon op los gelaten worden waardoor je rond de $150 uitkomt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 06:21:20 #241
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143471419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mmm helaas zie ik flashen niet zo zitten (bang dat ik hem brick)

Weet niet wat de reguliere prijs is maar:

http://www.banggood.com/D(...)tphone-p-922324.html

Volgens mij kan daar ook nog een coupon op los gelaten worden waardoor je rond de $150 uitkomt.
Kans op bricken is redelijk klein.
Ik heb al meerdere firmwares geflashed op meerdere toestellen en ik heb er nog nooit 1 gebrickt.
Enige welke even spannend was, was m'n g3 die na voor de eerste keer rooten en flashen in een bootloop kwam, nogmaals procedure doorlopen en niks aan de hand.
Enige wat ik ooit gebricked heb is m'n tablet en dat kwam omdat halverwege het flash proces de stroom uit viel. Daar is de fastboot naar de kloten en kan ik er niet meer in komen.
Moet die ooit nog eens hardwarematig unbricken.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:58:53 #242
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143472680
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 06:21 schreef dud0r het volgende:

[..]

Kans op bricken is redelijk klein.
Ik heb al meerdere firmwares geflashed op meerdere toestellen en ik heb er nog nooit 1 gebrickt.
Enige welke even spannend was, was m'n g3 die na voor de eerste keer rooten en flashen in een bootloop kwam, nogmaals procedure doorlopen en niks aan de hand.
Enige wat ik ooit gebricked heb is m'n tablet en dat kwam omdat halverwege het flash proces de stroom uit viel. Daar is de fastboot naar de kloten en kan ik er niet meer in komen.
Moet die ooit nog eens hardwarematig unbricken.
Ik had waf jaren terug mijn Arc S bijna gebrickt :') Was wat ongeduldig tijdens het proces en dacht dat ie uitstond...
pi_143474838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Antwoord: Is niet nodig. Het is een functie die in de westerse wereld amper nodig is en als ze 1$ kunnen besparen, dan doen ze dat. Ik mis het niet, voor de mensen die wel dualsim nodig hebben hoop ik dat het snel populair wordt.
Nouja, ik denk dat de markt voor Dualsim er wel degelijk is, maar providers houden het af. Ze verkopen liever abonnementen met foon dan losse abbo's.

Bijna iedereen die zakelijk een mobieltje heeft loopt met 2 telefoons rond. En op mijn werk zie je dus dat behoorlijk wat mensen een dualsim hebben om daar vanaf te zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:16:07 #244
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143475230
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:01 schreef Frezer het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat de markt voor Dualsim er wel degelijk is, maar providers houden het af. Ze verkopen liever abonnementen met foon dan losse abbo's.

Bijna iedereen die zakelijk een mobieltje heeft loopt met 2 telefoons rond. En op mijn werk zie je dus dat behoorlijk wat mensen een dualsim hebben om daar vanaf te zijn.
Dat is dus voor mij ook de reden om dual sim te hebben. Ik krijg een telefoon van werk maar dat is een nokia uit het jaar kruik. Als ik dan een sms moet sturen ben ik een uur bezig omdat ik na 5 jaar smartphone gebruik niet meer met T9 om kan gaan. :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:07:53 #245
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143477962
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:01 schreef Frezer het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat de markt voor Dualsim er wel degelijk is, maar providers houden het af. Ze verkopen liever abonnementen met foon dan losse abbo's.

Bijna iedereen die zakelijk een mobieltje heeft loopt met 2 telefoons rond. En op mijn werk zie je dus dat behoorlijk wat mensen een dualsim hebben om daar vanaf te zijn.
Dan heb je ook nog de overgrote groep mensen die hun werktelefoon dikwijls uitschakelen en die hun privé en werk gescheiden willen houden. Mij lijkt het ook prima, om dual sim te hebben, maar ik denk dat er echt maar beperkte vraag naar is. Mensen weten misschien niet eens dat het bestaat.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:51:20 #246
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143482141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dan heb je ook nog de overgrote groep mensen die hun werktelefoon dikwijls uitschakelen en die hun privé en werk gescheiden willen houden. Mij lijkt het ook prima, om dual sim te hebben, maar ik denk dat er echt maar beperkte vraag naar is. Mensen weten misschien niet eens dat het bestaat.
Dat laatste is sowieso zeker. Ik heb het bijna iedereen moeten uitleggen op werk dat er twee simkaarten in kunnen. En je werk telefoon uitzetten kan met dual sim ook. Daarvoor is er sim management ingebouwd dat je 1 kaart gewoon uit kan zetten. Of allebei maar dat belt zo lastig. :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143482464
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:51 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso zeker. Ik heb het bijna iedereen moeten uitleggen op werk dat er twee simkaarten in kunnen. En je werk telefoon uitzetten kan met dual sim ook. Daarvoor is er sim management ingebouwd dat je 1 kaart gewoon uit kan zetten. Of allebei maar dat belt zo lastig. :P
ik heb wel een werk telefoon maar gebruik die ook apart. Toch een prettiger idee ofzo. Gaat ook om psychiatrische cliënten dus heb geen zin om opeens met het verkeerde nummer te bellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:08:39 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143482523
Gewoon SIM uitzetten. Of bedoel je gespleten contactlijst?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143483079
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef shiznuts het volgende:
Of bedoel je gespleten contactlijst?
Dat (denk ik) ja, dat je belt en dan per ongeluk toch met je ene simkaart belt naar een nummer van een cliënt. En sommige cliënten hoeven mijn prive nummer niet te hebben :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:27:09 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143484928
Als je het door hebt gewoon antwoorden met 'Ja, met Leen van Frisia'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:35:17 #251
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143485146
Je kan nummers ook koppelen aan een sim dacht ik. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:36:57 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143485204
Ja, dat wel. Maar daar heb je niks aan als ze in je contactlijst staan. :P
En dan ga je de verkeerde Henk lopen bellen (al dan niet met de gewenste SIM).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143546189
Soort van 'reclame', maar ik kreeg net van pandawill het volgende door:

quote:
Discount info:
Coupon Code: MIPANDA
Value: $22
Price: $146.99
Expire: August, 23
Valid: http://www.pandawill.com/(...)tg-black-p89256.html
Ik meen dat er nog mensen geïnteresseerd waren in die Xiaomi hongmi
dus wil ik jullie de coupon niet achterhouden :P
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 12:05:36 #254
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143547511
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:18 schreef Downstar het volgende:
Soort van 'reclame', maar ik kreeg net van pandawill het volgende door:

[..]

Ik meen dat er nog mensen geïnteresseerd waren in die Xiaomi hongmi
dus wil ik jullie de coupon niet achterhouden :P
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:18 schreef Downstar het volgende:
Soort van 'reclame', maar ik kreeg net van pandawill het volgende door:

[..]

Ik meen dat er nog mensen geïnteresseerd waren in die Xiaomi hongmi
dus wil ik jullie de coupon niet achterhouden :P
Net een week te laat. Heb afgelopen week de Neken N6 besteld voor m'n pa.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:13:10 #255
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143547700
Sinds vanmorgen ook eindelijk eigenaar van mijn eerste China phone (en daarbij dus ook mijn eerste smartphone) *O* *O* *O*

One+ 64gb. O+
pi_143548173
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
Sinds vanmorgen ook eindelijk eigenaar van mijn eerste China phone (en daarbij dus ook mijn eerste smartphone) *O* *O* *O*

One+ 64gb. O+
Eerste smartphone gelijk een one+ plus nemen.
held :P
pi_143548189
quote:
15s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:05 schreef dud0r het volgende:

[..]

[..]

Net een week te laat. Heb afgelopen week de Neken N6 besteld voor m'n pa.
ah jammer, nouja misschien dat anderen er nog wat mee kunnen ;)
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:39:29 #258
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143548512
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
Sinds vanmorgen ook eindelijk eigenaar van mijn eerste China phone (en daarbij dus ook mijn eerste smartphone) *O* *O* *O*

One+ 64gb. O+
Dan zit je de komende paar jaar goed haha :D _O_ _O_ _O_
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:55:31 #259
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143549131
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Eerste smartphone gelijk een one+ plus nemen.
held :P
Wilde eigenlijk eind vorig jaar de Xiaomi 3 halen in Hong Kong, maar die was helaas toen nog niet echt te vinden voordat ik weer terug naar NL kwam, dus uiteindelijk kwam ik weer terug met dezelfde goedkope 20 euro Samsung phone die ik al had... :P

Meizu MX3, Oppo Find 5 en een paar Zopo's toen ook overwogen, maar er was steeds wel een reden om het niet te doen, of in het geval van Find 5, onvindbaar ;)

Nu dus gelukkig via RobertNL een invite gekregen, en ben er zeer blij mee :)

Ben alleen, net als iedere n00b op dit gebied, nu eerst een beetje allemaal aan het bekijken hoe ik het kan/wil instellen, dus wil ik wel mijn Google-account koppelen aan mijn phone, met alle risico's van dien, beetje bekijken welke themes ik wil gebruiken, en hoe ik straks de telefoon op een TV aansluit (mits mogelijk) om te gebruiken als mediaplayer, etc etc etc. :)

Anyway, leuk speelgoed, en altijd leuk om je even ergens in te verdiepen en nieuwe dingen te leren. :)

Edit: Telefoon gaf zelf aan dat er nieuwe update was voor 4.4, dus dat was wel fijn en makkelijk.

Heb alleen wel een probleem dat de charger niet werkt. Batterij stond nog steeds op 32% ofzo, en 'not charging'. Paar keer opnieuw in- en uitgeplugged, verschillende stopcontacten geprobeerd, maar adapter is gewoon stuk waarschijnlijk. Zeer vervelend.

Net even PS4 aangezet en via die Micro-USB aangesloten, en nu laadt ie wel op, maar die charger van One+ hoort het natuurlijk gewoon te doen, want kan moeilijk altijd mijn PS4 meeslepen overal waar ik heen ga.... :(

[ Bericht 14% gewijzigd door Yi-Long op 18-08-2014 13:04:08 ]
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:15:29 #260
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143549946
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wilde eigenlijk eind vorig jaar de Xiaomi 3 halen in Hong Kong, maar die was helaas toen nog niet echt te vinden voordat ik weer terug naar NL kwam, dus uiteindelijk kwam ik weer terug met dezelfde goedkope 20 euro Samsung phone die ik al had... :P

Meizu MX3, Oppo Find 5 en een paar Zopo's toen ook overwogen, maar er was steeds wel een reden om het niet te doen, of in het geval van Find 5, onvindbaar ;)

Nu dus gelukkig via RobertNL een invite gekregen, en ben er zeer blij mee :)

Ben alleen, net als iedere n00b op dit gebied, nu eerst een beetje allemaal aan het bekijken hoe ik het kan/wil instellen, dus wil ik wel mijn Google-account koppelen aan mijn phone, met alle risico's van dien, beetje bekijken welke themes ik wil gebruiken, en hoe ik straks de telefoon op een TV aansluit (mits mogelijk) om te gebruiken als mediaplayer, etc etc etc. :)

Anyway, leuk speelgoed, en altijd leuk om je even ergens in te verdiepen en nieuwe dingen te leren. :)

Edit: Telefoon gaf zelf aan dat er nieuwe update was voor 4.4, dus dat was wel fijn en makkelijk.

Heb alleen wel een probleem dat de charger niet werkt. Batterij stond nog steeds op 32% ofzo, en 'not charging'. Paar keer opnieuw in- en uitgeplugged, verschillende stopcontacten geprobeerd, maar adapter is gewoon stuk waarschijnlijk. Zeer vervelend.

Net even PS4 aangezet en via die Micro-USB aangesloten, en nu laadt ie wel op, maar die charger van One+ hoort het natuurlijk gewoon te doen, want kan moeilijk altijd mijn PS4 meeslepen overal waar ik heen ga.... :(
Dat is wel vervelend, maar de OPO heeft ook gewoon een micro USB ingang toch? Dat soort opladers kun je vrijwel overal voor een prikkie halen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:22:03 #261
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143550240
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat is wel vervelend, maar de OPO heeft ook gewoon een micro USB ingang toch? Dat soort opladers kun je vrijwel overal voor een prikkie halen.
Yeah, was ook geen groot probleem geweest. Maar goed, blijkbaar had ik hem verkeerd erin gedaan. Past blijkbaar op 2 manieren :P Doet het nu gelukkig.

Misschien was ik nog niet toe aan een 'smartphone'... :P
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:27:04 #262
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_143555509
Is de Landvo L200G een goede optie als vervanging van een NeoMobile N002i? Hier voor $106 te krijgen en heeft 4G aan boord...
pi_143557141
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef JiePieWie het volgende:
Is de Landvo L200G een goede optie als vervanging van een NeoMobile N002i? Hier voor $106 te krijgen en heeft 4G aan boord...
Presale he.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:26:59 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143558032
Gooien jullie gewoon je standaard google-gegevens erop, of hebben jullie een nieuwe aangemaakt speciaal voor je mobiele devices, zodat als ie gestolen wordt, je niet meteen helemaal compleet de lul bent?

En hoe zit dat met meuk erop zetten dat je niet uit de Google Playstore haalt? Dat kan geen last enzo, icm met je google-gegevens en daar ingelogged zijn?

Wat is een goede micro-USB > HDMI kabel, om de phone als mediacenter te kunnen aansluiten op je TV? De standaard mediaplayer die in de TV zit ingebouwd heeft regelmatig moeite met bepaalde files, dus wil het liever voortaan via de telefoon doen, en dan met VLC ofzo erop.
pi_143565061
Ik heb in de eerste instantie een speciaal Android account aangemaakt, omdat ik dezelfde redenering had als jij. Maar als je je mail wilt controleren zal je toch je andere accounts moeten toevoegen. Bij verlies liggen dus nog steeds je gegevens op straat. Ik ben er daarom nu minder sceptisch over dan eerst. Een goede beveiliging is de enige manier om eea enigszins te beperken.
Voor Android maakt het niet uit waar je de apps vandaan haalt.
Ik installeer losse apk's en playstore apps door elkaar. Losse apk's hebben meestal geen link met je google account en worden dan ook niet geupdate vanuit Android.

[ Bericht 11% gewijzigd door elinx op 18-08-2014 19:49:11 ]
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 21:15:59 #266
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143569394
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef JiePieWie het volgende:
Is de Landvo L200G een goede optie als vervanging van een NeoMobile N002i? Hier voor $106 te krijgen en heeft 4G aan boord...
QHD op 5 inch. :{ ;(
En 1 GB ram maar. Check ook even de frequenties van de 4g, straks doet ie provider via een andere band en heb je er nog niks aan.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143582533
Leagoo Lead 3 Android 4.4 3G Smartphone MTK6582 Quad Core Smart Phone 4.5 inch 1.2GHz 512 RAM 4GB ROM 5MP Camera GPS 3G, $70 met DHL waard?
pi_143583262
Ik wilde een vervanger voor mijn Samsung Spica, gebruik ik als ereader en wekker in bed. Bij DX de Dogee Vogayer 310 besteld.

Zag alleen later pas dat het nog ff duurt wegens net nieuw :') Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:04:34 #269
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143583840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef Syrena het volgende:
Dogee Vogayer 310
1gb ram is wel erg krap hoor...
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:27:13 #270
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143584431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

1gb ram is wel erg krap hoor...
Had ie dat maar. Hij heeft 512MB.
Op zich voldoende voor de standaarddingetjes en vanaf een Spica een megasprong voorwaarts. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143584446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

1gb ram is wel erg krap hoor...
Heb een Pipo U6 met 1 GB RAM en RK 3188, zelfs met standaard dingetjes niet vooruit te branden.
pi_143584476
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
Gooien jullie gewoon je standaard google-gegevens erop, of hebben jullie een nieuwe aangemaakt speciaal voor je mobiele devices, zodat als ie gestolen wordt, je niet meteen helemaal compleet de lul bent?

En hoe zit dat met meuk erop zetten dat je niet uit de Google Playstore haalt? Dat kan geen last enzo, icm met je google-gegevens en daar ingelogged zijn?

Wat is een goede micro-USB > HDMI kabel, om de phone als mediacenter te kunnen aansluiten op je TV? De standaard mediaplayer die in de TV zit ingebouwd heeft regelmatig moeite met bepaalde files, dus wil het liever voortaan via de telefoon doen, en dan met VLC ofzo erop.
Als je je phone niet vertrouwt kan je ook je mail forwarden naar je nieuwe mail. Dan is het alleen raadplegen maar niet replyen :)
pi_143584533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:57 schreef remcosw het volgende:
Leagoo Lead 3 Android 4.4 3G Smartphone MTK6582 Quad Core Smart Phone 4.5 inch 1.2GHz 512 RAM 4GB ROM 5MP Camera GPS 3G, $70 met DHL waard?
512 MB is niet veel waard.
De Lead 2 komt deze kant op, die heeft nog wel 1 GB ram
maar wel een QHD resolutie op 5 inch.. das het echte enige minpunt denk ik..
pi_143584561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Brecht35 het volgende:
Pipo U6
Das appels met peren vergelijken xD..
pi_143584994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Das appels met peren vergelijken xD..
Heeft een krachtige processor en krappe RAM...
pi_143585134
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Dromer het volgende:

[..]

Had ie dat maar. Hij heeft 512MB.
Op zich voldoende voor de standaarddingetjes en vanaf een Spica een megasprong voorwaarts. :P
De 310 heeft 1 GB. De 300 heeft 512.
Ik ga er idd niet veel mee doen. Het was een opwelling :+ Ik heb ook nog een S3, die voldoet voor mij nog prima.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_143585900
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Heeft een krachtige processor en krappe RAM...
ja maar een hele andere SoC.
Daarnaast hoeft 1 GB zeker niet krap te zijn.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:59:56 #278
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143587489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Heeft een krachtige processor en krappe RAM...
En wat voor scherm moet ie aansturen? Je kunt dit niet vergelijken, ook al omdat het geen telefoon is.
Heb telefoons met een mtk6572W CPU gehad die het aardig deden met 512MB geheugen. Enig probleem is dat je weinig apps tegelijk kan draaien. (bij switchen herstarten ze dan ipv door te gaan waarmee je ze achter hebt gelaten)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143587574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

En wat voor scherm moet ie aansturen? Je kunt dit niet vergelijken, ook al omdat het geen telefoon is.
Heb telefoons met een mtk6572W CPU gehad die het aardig deden met 512MB geheugen. Enig probleem is dat je weinig apps tegelijk kan draaien. (bij switchen herstarten ze dan ipv door te gaan waarmee je ze achter hebt gelaten)
7 inch 1440 x 900

Gebruik 'm alleen maar voor Yelo TV, MX Video Player en HLN. :D
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:25:49 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143588454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef Tarbot het volgende:

[..]

Als je je phone niet vertrouwt kan je ook je mail forwarden naar je nieuwe mail. Dan is het alleen raadplegen maar niet replyen :)
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:36 schreef elinx het volgende:
Ik heb in de eerste instantie een speciaal Android account aangemaakt, omdat ik dezelfde redenering had als jij. Maar als je je mail wilt controleren zal je toch je andere accounts moeten toevoegen. Bij verlies liggen dus nog steeds je gegevens op straat. Ik ben er daarom nu minder sceptisch over dan eerst. Een goede beveiliging is de enige manier om eea enigszins te beperken.
Voor Android maakt het niet uit waar je de apps vandaan haalt.
Ik installeer losse apk's en playstore apps door elkaar. Losse apk's hebben meestal geen link met je google account en worden dan ook niet geupdate vanuit Android.
Thanks. Ik heb inmiddels gewoon mijn account gelinked. Voor andere dingen heb ik nog mijn twijfels, zoals bepaalde apps die toegang tot heel veel zaken willen krijgen, inclusief camera enzo.

Heb gisteren wel op verzoek van vriendin WhatsApp en Line geïnstalleerd, zodat we gratis kunnen texten enzo, maar die moet ik eerst nog aan een telefoonnummer koppelen, en ik moet even een nieuw goedkoop abo nemen, dus dat duurt nog even. Misschien Lebara, ivm gratis onderling bellen.

Daarnaast op zoek naar een mooie theme, maar heel veel themes kosten geld zag ik al, dus dat is een beetje teleurstellend. Sowieso vervelend dat je automatisch naar de NLse PlayStore gaat, en dat je niet makkelijk kunt zoeken op 'free' stuff, zoals in de iStore.

Goed om te horen dat wanneer je losse apps download via je PC en op je phone zet, dat dat gewoon kan zonder gezeik. :) Wil er graag een Emulator-center van maken, dus aansluiten op TV via Micro-USB-HDMI, en dan vanaf de bank of bed met een draadloze PS4 controller fijn weer even Mario World enzo spelen :)

Leuk speelgoed in ieder geval, maar wel even wennen allemaal :)
pi_143588761
Wat houdt linken in?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:37:20 #282
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143588912
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:34 schreef Tarbot het volgende:
Wat houdt linken in?
Oh, gewoon dat je je google-account (gegevens) linked aan je phone.
pi_143589036
Aah niet een nieuw account aangemaakt.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:32:43 #284
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143591356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Tarbot het volgende:
Aah niet een nieuw account aangemaakt.
Nee, ik had ook een beetje artikelen gezocht wat je een beetje moet doen zodra je net een nieuwe smartphone hebt (dus hoopte op tips om het zo mooi mogelijk te stylen, de beste apps, etc etc...), en daaruit kwam ook wel naar voren dat je gewoon lekker je google-account meteen moet linken, voor een betere ervaring en toegang tot alle google-goodies, inclusief play-store, dus dat maar gedaan.

Ik was voornamelijk bang dat het eventueel problemen zou kunnen geven als ik via de PC er gedownloadde apps op zou gooien, en natuurlijk wat er gebeurt als mijn phone gestolen wordt, dus voor dat laatste moet ik nog even kijken hoe ik dat goed kan beveiligen, want momenteel zit er nog helemaal geen beveiliging op, dus zodra je mijn phone pakt, kun je overal bij.
pi_143591450
Aah, waar ben je vandaag om 18.00 uur? :D
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:44:10 #286
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143591780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Tarbot het volgende:
Aah, waar ben je vandaag om 18.00 uur? :D
Gewoon op FOK!, zoals altijd :P
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:52:00 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143592039
http://www.avast.com/nl-nl/anti-theft

Er is trouwens ook een Amazon-markt: http://www.amazon.de/mobile-apps/b?node=1661648031 . Met dagelijks een gratis app. En af en toe actiedagen met meerdere gratis apps. :) Heb al aardig wat verzameld zo.

Ow. En de Opera markt voor dingen die niet op Googles markt staan: http://apps.opera.com/in_opx/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:55:44 #288
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143592120
quote:
Thanks... :) Is dat de beste app op dit gebied? Heb vroeger Avast wel eens gehad op de PC, maar dat vond ik toen niet zo geweldig (heb nu weer AVG).

edit: Ah thanks, zal even die amazon-app dan downloaden en dan hopelijk af en toe wat leuks er tussen. Apple had ook regelmatig (tijdelijk) gratis apps volgens mij.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:59:05 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143592217
Ach so. Ik gebruik nu alweer jaren Avast op m'n laptop (niet dezelfde :+ ). _O_
En als aanvulling Spybot Search & Destroy.
Hijackthis is wel handig. Ccleaner is natuurlijk een must.
Schoon en beschermd blijven. :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:51:03 #290
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143597825
Nubia z7 mini besteld *O*
Snap dragon dual sim. *O*
En voor niet heel veel meer dan dat m'n g4s gekost heeft. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_143598411
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:51 schreef dud0r het volgende:
Nubia z7 mini besteld *O*
Snap dragon dual sim. *O*
En voor niet heel veel meer dan dat m'n g4s gekost heeft. *O*
Heb hem even opgezocht en de specs zien er goed uit! Alvast veel plezier ermee :)
Waar heb je hem gekocht?
pi_143605070
Binnen een halfjaar krijg ik waarschijnlijk een S5 via mn werkgever, en op dit moment heb ik een Xperia Z waarvan de camera defect is geraakt (mogelijk waterschade, foto's zijn super donker).

Nu zoek ik een chinese telefoon met de beste camera voor de juiste prijs. Eerst zou ik voor een Honor 6 of MI4 gaan. Maar het gaat mij nu gewoon om de camera. Is er een chinese telefoon waarvan de camera uitblinkt als goed tot zeer goed. Of zijn het allemaal gewoon sony lenzen?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:10:21 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143605930
De Nokia Lumia/Pureview serie is natuurlijk wel een beetje wat je zou willen in een smartphonecamera. Maar heb nog niet echt spectaculaire dingen gezien van Chinese smartphones. Allemaal dezelfde meuk zo'n beetje. Je ziet idd veel de 13MP Sony EXMOR sensor met f/2 lens ofzo.

Uit China geloof ik dat de Vivo Xshot zo'n beetje het meest interessant is op cameravlak.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:51:56 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143608255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Je ziet idd veel de 13MP Sony EXMOR sensor met f/2 lens
Daar adverteren ze vaak wel mee ja. Lens die standaard bij die sensor zit is f2.2 overigens. Ik ga er dus gemakshalve vanuit dat f/2 niet klopt als ik naar de specs kijk. In de goedkopere toestellen vaak een 8MP sensor met interpolatie tot 13MP :N :r.

Daarnaast altijd hoge compressie waardoor je veel detail verliest en soms zelfs een schildereffect krijgt :'( (hoe gaat dat met de G4s?)

One Plus One doet het ook wel aardig moet ik zeggen, veel detail in de foto's maar wel weer aardig veel ruis op donkere foto's.
De One plus one met color OS is op dat vlak wel weer leuk, kan je sluitertijd instellen (vrij uniek voor een telefoon).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:55:23 #295
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_143608501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:12 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Heb hem even opgezocht en de specs zien er goed uit! Alvast veel plezier ermee :)
Waar heb je hem gekocht?
Aliexpress. $273, was iemand in jet China topic die 'm voor nog minder had door extra coupon.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:03:30 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_143608956
Nokia Lumia voor 53,70 bij Ali maar dat hadden jullie vast al gezien ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:10:01 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143609289
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
Nokia Lumia voor 53,70 bij Ali maar dat hadden jullie vast al gezien ;)
Komen nog 20 dollar verzendkosten bij. Zit je dus op 70 euro? of mis ik iets :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:11:11 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_143609350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:10 schreef RobertNL het volgende:


Komen nog 20 dollar verzendkosten bij. Zit je dus op 70 euro? of mis ik iets :P
15,20 zie ik?

¤ 15,20toNetherlands via Singapore Post

Laagste prijs op Tweakers is 90 euro plus verzenden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143609428
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef Karina het volgende:

[..]

15,20 zie ik?

¤ 15,20toNetherlands via Singapore Post
15.20 euro = 20 dollar ongeveer ;) Ik denk dat jij ALI in euro's hebt staan.

Oh ja ik zag niet dat hij dollars postte ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 19-08-2014 22:13:40 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:13:23 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143609441
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef Karina het volgende:

[..]

15,20 zie ik?

¤ 15,20toNetherlands via Singapore Post


Heb de site altijd in dollars :@.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143609457
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
Nokia Lumia voor 53,70 bij Ali maar dat hadden jullie vast al gezien ;)
dat is niet verkeerd.. maar 512mb vind ik zo weinig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')