Daar vind ik de juiste onderdelen niet.quote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:33 schreef JaqenHghar het volgende:
Duurt het bij jullie ook wel eens zo lang met Paypal?
Zucht....
Pending status is verlengt naar vandaag. Het geld is allang van mijn rekening af (de 24e van vorige maand).quote:
Bedoel je nu je order of geld dat op Paypal moet verschijnen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pending status is verlengt naar vandaag. Het geld is allang van mijn rekening af (de 24e van vorige maand).
De betaling aan het bedrijf waar ik mn telefoon gekocht heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Bedoel je nu je order of geld dat op Paypal moet verschijnen?
Misschien zit de (mini) usb connector los?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:46 schreef HiZ het volgende:
Ok, ik gebruik mijn Zopo 990+ nu twee maanden en ben plotseling heel wat minder blij; sinds afgelopen vrijdag is mijn telefoon volkomen gestoord waar het het opladen van de batterij betreft. Ik laadt hem meestal 's nachts op en tot nu toe werkte dat prima, 's ochtends stond hij vol en dan kon ik 'm de hele dag volop gebruiken. Maar nu heb ik dus dat hij soms wel oplaadt en soms niet, soms kan ik 'm overhalen wel te gaan opladen door eerst te gaan laden terwijl de telefoon uitstaat waarna hij dan weer doorlaadt in de aan stand.
Op andere momenten helpt dat helemaal niks en blijft hij bij laden staan op het percentage bij het aanzetten. Andere batterij geprobeerd, andere kabels, andere lader.
Het probleem is nu dus dat er kennelijk nauwelijks een 'community' is voor deze telefoon. Vragen die er gesteld worden krijgen zelden een antwoord en nog minder vaak een relevant antwoord.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en nog belangrijker wat de oplossing kan zijn?
P.S. Op dit moment verblijdt mijn telefoon me met opladen in de aanstand.
Sites die het grootste concurrerende betaalsysteem zelf in handen hebben (en dit momenteel internationaal gaan pushen)? Fees van Paypal al eens gezien? Als je dan een eigen systeem hebt dan dump je paypal maar snel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Brecht35 het volgende:
Wat is Aliexpress toch een kutsite, welke site kent er nu geen Paypal...
Antelife doet gewoon aan paypal hoor?quote:Is er geen andere site met onderdelen die Paypal aanvaardt? Ik vind echt niks(behalve Antelife dan, maar ook geen Paypal..).
Ja, dat is in het Chinese webshop topic als wel hier meermaals aangeraden als alternatief.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:15 schreef Brecht35 het volgende:
Kan ik op een of andere manier betalen met een prepair visa kaart op aliexpress? Heb al wat gevonden op google, maar weet niet of dit wel aanvaard wordt als "echte" visa kaart..
Ja, daar dacht ik ook al aan. Zoiets komt wel veel meer voor (helaasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef relativity het volgende:
[..]
Misschien zit de (mini) usb connector los?
Ah, dat neteller is nieuw dus. Als ik het goed begrijp, als je bijv op AE iets bestelt van 10 dollar, komt daar 3% heffing op? EDIT: Als ik nu slim ben zet ik de koers gewoon op dollar ;Pquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sites die het grootste concurrerende betaalsysteem zelf in handen hebben (en dit momenteel internationaal gaan pushen)? Fees van Paypal al eens gezien? Als je dan een eigen systeem hebt dan dump je paypal maar snel.
Die paar Belgen en Nederlanders die geen CC willen nemen neem je dan voor lief.
[..]
Antelife doet gewoon aan paypal hoor?
[..]
Ja, dat is in het Chinese webshop topic als wel hier meermaals aangeraden als alternatief.
http://www.creditcard-ver(...)/prepaid-creditcard/
Zelf heb ik een Neteller, werkt perfect.
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan. Zoiets komt wel veel meer voor (helaas)
Nee, dat dacht ik eerst ook, maar het is overduidelijk iets anders. De telefoon geeft aan te laden, maar laadt niet op. Vandaag was het truukje waarmee ik kon opladen; stekker erin, telefoon gaat 'vals' laden, telefoon uit, de telefoon gaat echt laden en laat zien hoeveel lading hij echt heeft, weer aanzetten, weer uitzetten en toen ging hij laden tot 99%. Na bijna 6 uur van de oplader af zit hij op 85%.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef relativity het volgende:
[..]
Misschien zit de (mini) usb connector los?
De note had een 6592 toch? Dan zou ik het raar vinden als er geen update komt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef UntoldStories het volgende:
Ai, zul je net weer zien.. Op de dag dat mijn bestelde Xiaomi Note bezorgd wordt, kondigt Xiaomi een nieuwe versie van dit model aan (4G LTE, Snapdragon 400, 10 gram lichter, Android 4.4).
Opzich geen ramp, maar wel erg jammer dat ik het nog met Android 4.2.2 moet doen. Ik hoop dat Xiaomi desondanks toch goede ondersteuning voor dit toestel blijft bieden en dat er, met een klein beetje geluk, nog een Kitkat update aan zit te komen.
Nee hoor Neteller is er al evenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah, dat neteller is nieuw dus. Als ik het goed begrijp, als je bijv op AE iets bestelt van 10 dollar, komt daar 3% heffing op? EDIT: Als ik nu slim ben zet ik de koers gewoon op dollar ;P
Ah, laatst stond hij geloof ik niet in het lijste op ie site. Ik zie wel eens, heb er nu toch geen over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De note had een 6592 toch? Dan zou ik het raar vinden als er geen update komt.
Je kan ook nog dubben hoe groot de upgrade processor wise is. Dat verschil is minimaal denk ik.
[..]
Nee hoor Neteller is er al even. Heb mijn kaart in dollars staan en ''koop'' deze vaak bij een hoge koers. Betaal je wel 3% koersopslag ja (maar dat is bij Paypal etc niet anders
).
3V card is iets goedkoper dacht ik maar daar zit je met eenmalige aanschafkosten.
http://www.antelife.com/m(...)yu-g4-materials.htmlquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:12 schreef Brecht35 het volgende:
Kan niemand me helpen met dat lenskapje? Als ik dat lenskapje niet kan vinden, begin ik niet eens aan een wifi fix(mijn folie doet hetzelfde op dit moment)...:(
Daar heb ik dus ook al gekeken hé...Het lenskapje zit er niet tussen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://www.antelife.com/m(...)yu-g4-materials.html
Maar de camera wel in zn totaliteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:58 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook al gekeken hé...Het lenskapje zit er niet tussen.
Lenskapje zie ik daar niet meteen op, of vergis ik mij? Tevens is dat meteen 30 euro, dat heb ik er ook niet voor over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar de camera wel in zn totaliteit.
Wellicht dat deze past ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Lenskapje zie ik daar niet meteen op, of vergis ik mij? Tevens is dat meteen 30 euro, dat heb ik er ook niet voor over.
Edit: Heb nu m'n foliemix aangepast zodat ie de microfoon niet bedekt. Waarschijnlijk zal ik met deze brakke fix blijven rondlopen en zonder deftig lenskapje. Achja.Des te meer reden om een nieuw toestel te kopen, zal toch proberen om nog een jaar met dit toestel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |