abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:16:30 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143063441
Mijn vriend heeft een zoontje van 9 jaar die bij zijn ex woont.
Hij heeft momenteel buikgriep en 39 graden koorts en kan daarom niet naar de buiten schoolse opvang.

Eerder vandaag hoorde hij van zijn zoontje dat hij alleen thuis was van de ochtend tot ongeveer 14:00 uur omdat ze moest werken.
Ook zonder telefoon overigen

Mijn vriend was gewoon thuis dus had voor hem kunnen zorgen, hij is dus boos dat ze liever hem alleen thuis laat in plaats van naar hem toe brengt.
Haar redenatie is dat mijn vriend hun zoontje 3 weken heeft gehad en het nu haar tijd is met hem.

Toen hij aangaf het niet prettig te vinden dat hun zoontje alleen thuis was voor zolang en zeker niet terwijl hij ziek is werd ze boos op hem.

Maar wat zijn nu de rechten van de vader als hij het hier niet mee eens is, kan hij daar iets aan doen?
Let wel het gaat om Deens recht. Heeft hij rechten als het gaat om iets als dit?

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 04-08-2014 20:45:07 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:18:11 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143063499
Je bedoelt zijn rechten in Denemarken?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:20:38 #3
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143063606
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt zijn rechten in Denemarken?
Deense rechten zijn zowat gelijk aan Nederlandse maar bedoel meer op gevoelsmatig gebied.
Aangezien ex de hoofdverzorgster is en hij eigenlijk machteloos staat in dit soort zaken.

Het is niet verboden bij de wet om je kind van 9 alleen thuis te laten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143063638
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Deense rechten zijn zowat gelijk aan Nederlandse maar bedoel meer op gevoelsmatig gebied.
Aangezien ex de hoofdverzorgster is en hij eigenlijk machteloos staat in dit soort zaken.

Zo te zien heb je alle antwoorden al
pi_143063745
Wil je nou de wet weten of wil je het gevoel weten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143063750
quote:

[..]

Duidelijk, je vriend heeft niets te willen.

Die ex is een bitch, maar wel een bitch die niets doet dat verboden is.
pi_143063804
Je weet het antwoord al. Daarnaast woon je schijnbaar in Denemarken dus wat we zeggen is niet eens relevant
Maar na vaker topics van jou gelezen te hebben krijg ik het gevoel dat je gewoon graag topics opent over hoe lastig je leven is met de ex van je ex?
Ze gaan er verdomd vaak over en gaan zelden over een daadwerkelijke oplossing of advies
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:26:15 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143063856
Haar vriend woont in Denemarken! Maar hij komt uit IJsland.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:26:52 #9
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143063878
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:23 schreef bijdehand het volgende:
Wil je nou de wet weten of wil je het gevoel weten?
Ik weet het eigenlijk niet precies wat ik wil met dit topic, stukje frustratie kwijt ook maar ook weten of iemand een oplossing weet waarbij ex niet meteen pissig wordt.
pi_143063994
Praten is de enige (eventuele) oplossing.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:29:42 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143064010
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Je weet het antwoord al. Daarnaast woon je schijnbaar in Denemarken dus wat we zeggen is niet eens relevant
Maar na vaker topics van jou gelezen te hebben krijg ik het gevoel dat je gewoon graag topics opent over hoe lastig je leven is met de ex van je ex?
Ze gaan er verdomd vaak over en gaan zelden over een daadwerkelijke oplossing of advies
Kan je me laten zien hoeveel topics is heb geopend over haar dan?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:30:20 #12
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_143064034
Wat kunnen vrouwen toch krengen zijn. :') Je zoontje van 9(!) alleen thuis laten omdat je ex 'm al 3 weken heeft gehad, boehoe.

Als er iets was gebeurd met hem, hadden ze hem geen van beide meer kunnen hebben, maar hadden ze hem samen kunnen begraven.
pi_143064260
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kan je me laten zien hoeveel topics is heb geopend over haar dan?
Sorry ik was iets te kort door de bocht
Je doe het ook graag over je eigen ex en zijn sores
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:36:24 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143064300
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Sorry ik was iets te kort door de bocht
Je doe het ook graag over je eigen ex en zijn sores
Dat klopt, Fok! is voor mij een uitlaatklep.
Hoewel de hoeveelheid topics ook wel meevallen, eerder reacties in topics die over het onderwerp gaan.
pi_143064434
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat klopt, Fok! is voor mij een uitlaatklep.
Hoewel de hoeveelheid topics ook wel meevallen, eerder reacties in topics die over het onderwerp gaan.
Het viel me op, vooral omdat het zelden gaat om echt advies verkrijgen maar inderdaad meer als een dagboek functioneert
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143064501
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet precies wat ik wil met dit topic, stukje frustratie kwijt ook maar ook weten of iemand een oplossing weet waarbij ex niet meteen pissig wordt.
Zal ik 'm kicken naar WGR? Wellicht heb je daar meer aan?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:42:15 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143064544
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zal ik 'm kicken naar WGR? Wellicht heb je daar meer aan?
Ja prima. ^O^
Alleen gaat het wel om Deens recht, maar wie weet weet iemand daar iets. ;)
pi_143064610
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja prima. ^O^
Alleen gaat het wel om Deens recht, maar wie weet weet iemand daar iets. ;)
Zou je je OP dan willen aanpassen? Toevoegen wat je met het topic wil...
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:44:10 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143064636
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zou je je OP dan willen aanpassen? Toevoegen wat je met het topic wil...
Natuurlijk! :D
pi_143064871
quote:

[..]

Omdat ik echt een hekel heb aan mensen die dit doen, hierbij gratis advies:

Je (jouw vriend moet dat regelen) kan niet veel meer dan proberen haar de redelijkheid te laten inzien. Het wordt ook voor haar makkelijker als jullie dit soort zorgmomenten overnemen. Echter gok ik dat de ze nog redelijk verse exen zijn, danwel jullie relatie nog vers is en jij de eerste (serieuze) vriendin bent. Of iets anders waar ze nog aan moet wennen en wat ze over de rug van het kind wil uitspelen. Als de redelijkheid er niet is dan zal tijd (of een nieuwe vriend voor haar) deze situatie oplossen.

Allemaal niet rechtens afdwingbaar. Ik gok ook niet in Denemarken. Bovendien - met de juridische stok gaan zwaaien gaat jullie niet verder helpen, dan graaft ze zich (voorgoed) in.

En, last but not least.... laat jezelf niet verleiden dit spelletje te gaan meespelen en ook over de rug van het kind te gaan terugvechten ofzo.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:54:46 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143065060
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Omdat ik echt een hekel heb aan mensen die dit doen, hierbij gratis advies:

Je (jouw vriend moet dat regelen) kan niet veel meer dan proberen haar de redelijkheid te laten inzien. Het wordt ook voor haar makkelijker als jullie dit soort zorgmomenten overnemen. Echter gok ik dat de ze nog redelijk verse exen zijn, danwel jullie relatie nog vers is en jij de eerste (serieuze) vriendin bent. Of iets anders waar ze nog aan moet wennen en wat ze over de rug van het kind wil uitspelen. Als de redelijkheid er niet is dan zal tijd (of een nieuwe vriend voor haar) deze situatie oplossen.

Allemaal niet rechtens afdwingbaar. Ik gok ook niet in Denemarken. Bovendien - met de juridische stok gaan zwaaien gaat jullie niet verder helpen, dan graaft ze zich (voorgoed) in.

En, last but not least.... laat jezelf niet verleiden dit spelletje te gaan meespelen en ook over de rug van het kind te gaan terugvechten ofzo.
Ze zijn al zo'n 5 jaar uit elkaar maar pas sinds een kleine twee jaar doet ze moeilijk, eigenlijk sinds wij een relatie hebben inderdaad.
Ze heeft ook een vriend overigens.
Dat laatste letten we ook op, zijn zoontje gaf daar ook een opmerking over laatst, dat papa altijd zo aardig blijft ondanks dat mama schreeuwt en boos doet.
pi_143065160
De basis van verantwoordelijkheden van ouders in Denemarken:
http://ceflonline.net/wp-(...)Responsibilities.pdf
pi_143065167
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze zijn al zo'n 5 jaar uit elkaar maar pas sinds een kleine twee jaar doet ze moeilijk, eigenlijk sinds wij een relatie hebben inderdaad.
Ze heeft ook een vriend overigens.
Dat laatste letten we ook op, zijn zoontje gaf daar ook een opmerking over laatst, dat papa altijd zo aardig blijft ondanks dat mama schreeuwt en boos doet.
Dat doet papa dan goed. Beste manier.
Gelet op de statistieken kan een gesprekje geen kwaad. Hoe zeer jullie haar kunnen helpen e.d. Als ze het dan niet wil inzien op de 1 of andere manier dan is alleen tijd de oplossing. Kennelijk is 5 jaar uit en 2 jaar nieuwe vriendin nog niet voldoende enz
pi_143065303
Ze ziet jou denk ik gewoon als een vervelende stoorzender bitch. ik zou me daar zoveel mogelijk buiten laten. Al kun je je afvragen of je een 9 jarig kind alleen thuis moet laten, maar ja het is niet jouw kind.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:03:14 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143065367
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze ziet jou denk ik gewoon als een vervelende stoorzender bitch. ik zou me daar zoveel mogelijk buiten laten. Al kun je je afvragen of je een 9 jarig kind alleen thuis moet laten, maar ja het is niet jouw kind.
Ik woon niet eens in hetzelfde land als haar. :P
Hoewel vriend en zoontje wel 3 weken in Nederland zijn geweest, wat erg leuk was.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:05:31 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143065465
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:57 schreef Wespensteek het volgende:
De basis van verantwoordelijkheden van ouders in Denemarken:
http://ceflonline.net/wp-(...)Responsibilities.pdf
Dank je! ^O^
pi_143065518
quote:

[..]

Opgelost dus.
5 Ferrari's op videoband!
pi_143065547
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje interessant doen dat haar nieuwe vriend een Deen is.
pi_143065606
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik woon niet eens in hetzelfde land als haar. :P
Hoewel vriend en zoontje wel 3 weken in Nederland zijn geweest, wat erg leuk was.
Elke dag rampetampen zeker?
pi_143066848
Is dit niet iets wat je beter kan vragen op een Deens forum?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143067153
quote:

[..]

Kind storneren een optie?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:14:14 #32
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_143068532
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Kind Vriend storneren een optie?
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 02:26:10 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_143076904
Melding doen bij de Deense variant van de Kinderbescherming
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_143089428
Een kind van 9 jaar kan best een paar uurtjes alleen thuis zijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:21:14 #35
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143089594
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend heeft een zoontje van 9 jaar die bij zijn ex woont.
Hij heeft momenteel buikgriep en 39 graden koorts en kan daarom niet naar de buiten schoolse opvang.

Eerder vandaag hoorde hij van zijn zoontje dat hij alleen thuis was van de ochtend tot ongeveer 14:00 uur omdat ze moest werken.
Ook zonder telefoon overigen

Mijn vriend was gewoon thuis dus had voor hem kunnen zorgen, hij is dus boos dat ze liever hem alleen thuis laat in plaats van naar hem toe brengt.
Haar redenatie is dat mijn vriend hun zoontje 3 weken heeft gehad en het nu haar tijd is met hem.

Toen hij aangaf het niet prettig te vinden dat hun zoontje alleen thuis was voor zolang en zeker niet terwijl hij ziek is werd ze boos op hem.

Maar wat zijn nu de rechten van de vader als hij het hier niet mee eens is, kan hij daar iets aan doen?
Let wel het gaat om Deens recht. Heeft hij rechten als het gaat om iets als dit?
Egoistisch wijf! Zo, das wat het eerste even wil zeggen :) Als je liever je kind alleen laat zitten in plaats van bij vader een paar uurtjes omdat ie ziek is.. dan gunt die moeder die vader niets en lijkt alle realiteitszin verdwenen. Had nooit kinderen mogen krijgen zo'n vrouw. Of in ieder geval niet met een man..

Volgens mij zijn dergelijke dingen niet wettelijk geregeld. Als bureaucratielandje Nederland het niet heeft geregeld, denk ik dat Denemarken dat ook niet heeft eigenlijk.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143090050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
Had nooit kinderen mogen krijgen zo'n vrouw. Of in ieder geval niet met een man..
Lolwut :')
Hoe dan wel? :D
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:34:54 #37
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143090087
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Lolwut :')
Hoe dan wel? :D
Nou, als BAM-moeder wellicht? Uit een reageerbuisje of na een kroegwip.

Maar het staat er inderdaad nogal ongelukkig ;)
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143090155
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:34 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Nou, als BAM-moeder wellicht? Uit een reageerbuisje of na een kroegwip.

Maar het staat er inderdaad nogal ongelukkig ;)
Maar dat ('zonder man') had haar ook geen betere moeder gemaakt.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_143090229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
Volgens mij zijn dergelijke dingen niet wettelijk geregeld.
Verwaarlozing is wel geregeld net als de voogdij kwestie bij verwaarlozing. De vraag is alleen of de situatie ernstig genoeg is/was.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:40:56 #40
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143090277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Maar dat ('zonder man') had haar ook geen betere moeder gemaakt.
Het ging mij om het egoistische. Hij is net bij jouw geweest, dus nu blijft ie bij mij. Desnoods doodziek..
Zo egoistisch een kind toe-eigenen. Bah! Je hebt dat kind samen gemaakt, dan mag je het ook samen opvoeden. En als dr dus wat is ook samen voor inspannen, zoals in dit geval bij een ziekte.
Maar dat kon niet, omdat moeders haar kind niet gunde die paar uurtjes aan vader.

Zal ook wel een vechtscheiding geweest zijn, gok ik zo.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:42:16 #41
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143090313
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Verwaarlozing is wel geregeld net als de voogdij kwestie bij verwaarlozing. De vraag is alleen of de situatie ernstig genoeg is/was.
Ja, maar een paar uurtjes alleen is geen verwaarlozing..
pi_143090445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:40 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Het ging mij om het egoistische. Hij is net bij jouw geweest, dus nu blijft ie bij mij. Desnoods doodziek..
Zo egoistisch een kind toe-eigenen. Bah! Je hebt dat kind samen gemaakt, dan mag je het ook samen opvoeden. En als dr dus wat is ook samen voor inspannen, zoals in dit geval bij een ziekte.
Maar dat kon niet, omdat moeders haar kind niet gunde die paar uurtjes aan vader.

Ja, lekkere mentaliteit ook. Maar dat zegt meer over haar dan over het wel of niet aanwezig zijn van een man. Haar eigen ego stellen boven het belang van het kind; dan zal ze dat vast ook wel in andere situaties doen.
.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:50:25 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143090516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:40 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Je gaat wel heerlijk mee in de ongetwijfeld gekleurde interpretatie van TS. Zal ze vast fijn vinden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:06:49 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143090978
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je gaat wel heerlijk mee in de ongetwijfeld gekleurde interpretatie van TS. Zal ze vast fijn vinden.
het is niet gekleurd het is gewoon zoals het is, ik zou niks tegen haar hebben als ze zich normaal zou gedragen. Ik zou niet weten waarom. Hun zoon is drie weken bij ons geweest. Hij heeft het leuk gehad en dat kan ze niet hebben. Ze wil niet dat hij mij aardig vind of zelfs zijn vader aardig vind. Ze verteld hem zelfs dat zijn vader dom is. Wat hij niet is.
Ik denk dat ze zich bedreigd voelt als moeder. Wat stom is, ik ben zijn moeder niet en pretendeer dat ook niet te zijn. Ik heb zelf kinderen en ik ben alleen maar blij dat ze zo goed overweg kunnen met de vriendin van hun vader.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:08:16 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143091014
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

het is niet gekleurd het is gewoon zoals het is, ik zou niks tegen haar hebben als ze zich normaal zou gedragen. Ik zou niet weten waarom. Hun zoon is drie weken bij ons geweest. Hij heeft het leuk gehad en dat kan ze niet hebben. Ze wil niet dat hij mij aardig vind of zelfs zijn vader aardig vind. Ze verteld hem zelfs dat zijn vader dom is. Wat hij niet is.
Ik denk dat ze zich bedreigd voelt als moeder. Wat stom is, ik ben zijn moeder niet en pretendeer dat ook niet te zijn. Ik heb zelf kinderen en ik ben alleen maar blij dat ze zo goed overweg kunnen met de vriendin van hun vader.
Ja, goed, zij is een secreet. Jouw vriend mag blij zijn dat hij jou heeft.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:14:07 #46
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143091182
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

jeetje, waar komt dit nou ineens vandaan. En ja ze is een secreet, het is eenmaal zo. Ik ben bij lange na niet perfect, dat hoeft ook niet en ik hoop dat mijn vriend blij met mij is. Maar ik heb amper contact met zijn ex, ik heb haar vier keer kort in het echt gezien en ik heb verders niks met haar te maken. Dus ik begrijp niet zo goed waar jou aanval naar mij toe ineens vandaan komt. Was ze een goede moeder geweest had ik haar vast een tof mens gevonden, maar dat is ze nu eenmaal niet.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:20:16 #47
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143091349
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat jij gekleurder bent dan topicstarter, gezien deze post.

Ik moet het doen met de info die ik lees en daarbij kijk ik niet naar andere posts van haar. Jij wel kennelijk. Ik ga dus ook uit van de juistheid van de informatie die ze geeft en daar baseer ik mn oordeel op.

En, dr zijn genoeg scheidingen waar de kinderen de dupe van zijn. Hier in Nederland, maar ook elders op de wereld worden kinderen ingezet in scheidingsprocedures als pressiemiddel. Dus ik ben wel benieuwd waarom ik volgens jou gekleurd bezig ben als ik het verhaal voor waar aanneem dat een moeder dr kinderen bewust weghoudt van de vader?

Remember de cases van de vermiste en door vader vermoordde jongetjes? De onlangs uit huis geplaatste Hansje dat de bladen heeft gehaald? Beide hebben een en dezelfde achtergrond: beide vaders werden beperkt in dr omgang met kinderen door de ogenschijnlijk lieve moeder die eigenlijk een eogistische heks blijkt te zijn als het om de kinderen gaat..
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:21:16 #48
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143091387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik merk een stikkende jaloezie! What's up?
pi_143091552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:42 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ja, maar een paar uurtjes alleen is geen verwaarlozing..
Dat ligt eraan hoe ziek het kind precies was.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:26:07 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143091557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ik merk een stikkende jaloezie! What's up?
Geen idee, voor zover ik weet hebben Lienekien en ik nooit een noemenswaardig meningsverschil gehad. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')