ok foutje, hoeveel zwarte fotos waren er wel niet gemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Foto's 8 april, laatste noodoproepen op 11 april...
Zeiden ze nou op 11 april of na 11 april nog noodoproepen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Foto's 8 april, laatste noodoproepen op 11 april...
90 foto's waarvan 86 oid zwart meen ik..quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:26 schreef danos het volgende:
[..]
ok foutje, hoeveel zwarte fotos waren er wel niet gemaakt?
Lijkt me nogal onlogisch. Daarmee zou een eventuele dader alleen maar meer aanknopingspunten geven. Meest logische scenario blijft toch dat ze van het pad zijn afgeweken en verdwaald zijn. Al is het raar, zoals Peter al zei, dat ze niet wat meer informatie hebben achtergelaten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Die noodoproepen op 8 en 11 april als alibi voor de moordenaar(s)?
Dat is zeker opmerkelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zeiden ze nou op 11 april of na 11 april nog noodoproepen.
Wel apart dat de telefoons het dus nog steeds deden 11 dagen na hun vertrek.
87 zwart.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:26 schreef danos het volgende:
[..]
87 zwarte foto's waarop niets te zien is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:26 schreef danos het volgende:
[..]
Kan gewoon een local zijn geweest natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
87 zwarte foto's waarop niets te zien is.
3 foto's zijn vaag en tonen iets van takken en een rotswand (of grot) met rode stenen.
Ik vond extra info over de timeline en de laatste "gewone" foto van Kris, en meer uitleg over de foto's en de noodoproepen anders best "veel".quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Zojuist de reportage op EenVandaag gezien - het viel nogal tegen:
1. Belangrijkste (enige) argument ouders: Kris zou niet zo stom zijn om van het pad af te wijken.
2. Volgens Peter R. de Vries doen bij dit soort zaken mensen juist dingen die onlogisch zijn, die je niet zou verwachten. Volgens hem wijst alles op een vermissing, hoewel dat niet objectief vastgesteld kan worden.
Het enige vreemde vond Peter R. dat de meiden geen boodschap hebben achtergelaten voor hun nabestaanden.
je gaat niet een week lang in een grot zitten ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
een eventuele 'grot' kan ook hun eigen schuilplaats geweest zijn
Ze zeiden na 8 april, en tegelijkertijd verscheen op het beeld de tekst 11 april.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Als 1 of beiden gewond waren geworden, dat ze geen filmpje hadden gemaakt, zei PRdeVries.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
1. Belangrijkste (enige) argument ouders: Kris zou niet zo stom zijn om van het pad af te wijken.
2. Volgens Peter R. de Vries doen bij dit soort zaken mensen juist dingen die onlogisch zijn, die je niet zou verwachten. Volgens hem wijst alles op een vermissing, hoewel dat niet objectief vastgesteld kan worden.
Het enige vreemde vond Peter R. dat de meiden geen boodschap hebben achtergelaten voor hun nabestaanden.
Er werd aangevuld "of gewoon het pad"quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je gaat niet een week lang in een grot zitten ?
op zaterdag avond kwam er pas regen
Dank, helder.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
2. Volgens Peter R. de Vries doen bij dit soort zaken mensen juist dingen die onlogisch zijn, die je niet zou verwachten. Volgens hem wijst alles op een verdwaling, hoewel dat niet objectief vastgesteld kan worden.
Dit klopte niet toch? Dit was de 2e watervall/beek waarvan de ouders zich afvroegen waarom ze hier dan geen foto gemaakt hadden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de laatste foto van Kris gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik zie inderdaad ook nog steeds geen overduidelijke aanwijzingen voor iets misdadigs.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef Zolder het volgende:
Ik snap die ouders echt niet, na deze reportage is het voor mij juist waarschijnlijker dat het om een verdwaling gaat.
Ik denk dat het tijd wordt dat die ouders het los gaan laten, net zoals de andere ouders al hebben gedaan.
Ik heb een klein stukje gezien en de ouders zeiden dat je daar moeilijk kunt verdwalen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
2. Volgens Peter R. de Vries doen bij dit soort zaken mensen juist dingen die onlogisch zijn, die je niet zou verwachten. Volgens hem wijst alles op een verdwaling, hoewel dat niet objectief vastgesteld kan worden.
dat kan toch helemaal niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ze zeiden na 8 april, en tegelijkertijd verscheen op het beeld de tekst 11 april.
Jee, dan zijn ze dus pas na 11 dagen de hongerdood gestorven.
Kan best hoor, telefoon gaat net aan, ze kiezen het nummer en vervolgens valt ie meteen weer uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik denk dat je die wel nuttig zal vinden: duidelijke timelijn met "kaart"/plaatje van berg en waar ze waren. Ook extra foto + meer uitleg over de noodoproepen en de foto's.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, helder.
Ik wacht de uitzending op internet af.
eventuele schuilplaats voor de overnachtingen? zeker als één van beiden gewond zou zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je gaat niet een week lang in een grot zitten ?
op zaterdag avond kwam er pas regen
Altijd bijzonder om te lezen dat iedereen denkt te weten dat de andere ouders het los hebben gelaten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef Zolder het volgende:
Ik snap die ouders echt niet, na deze reportage is het voor mij juist waarschijnlijker dat het om een verdwaling gaat.
Ik denk dat het tijd wordt dat die ouders het los gaan laten, net zoals de andere ouders al hebben gedaan.
Mooi, ik zal screenshots maken en in de OP plaatsen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je die wel nuttig zal vinden: duidelijke timelijn met "kaart"/plaatje van berg en waar ze waren. Ook extra foto + meer uitleg over de noodoproepen en de foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |