Doe het niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En daarna een biertje!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Zo, aan het werk, tijd om naar huis te gaan en te gaan werken!
Neuh, doordeweeks niet als ik niets sociaals doe, drink niet alleen thuis over het algemeen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe het niet!.
StomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het op 2 vandaag, gister met voetbal al genoeg gedronkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, doordeweeks niet als ik niets sociaals doe, drink niet alleen thuis over het algemeen.
Dat kan wel natuurlijk, maar als ik er 2 neem wil ik er 3, en 4quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het op 2 vandaag, gister met voetbal al genoeg gedronken
Neuh, paar biertje voor het eten en na het eten aan de appelsapquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan wel natuurlijk, maar als ik er 2 neem wil ik er 3, en 4.
Donderdag wordt er wel genoeg gezopen gok ik zo.
het kan wel, maar het is gewoon irritant, na 2 heb ik gewoon zin in meer, dus ik neem gewoon ff nietsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, paar biertje voor het eten en na het eten aan de appelsap
Hebben we Q en de andere wijn drinkende vrouwen weggejaagd?quote:
vast wel weerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we Q en de andere wijn drinkende vrouwen weggejaagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ba-dum-tsj!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
What do you call a guy with a girl's pubic hairs in his teeth?He is flossing after eatingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ba-dum-tsj!.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik hou niet van bier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we Q en de andere wijn drinkende vrouwen weggejaagd?
Ze willen snel verder. December zwanger, volgend jaar kind, december volgend jaar uit elkaar. Klinkt goed, op zich. Veel verder!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Een goede vriendin van me kent haar huidige vriend sinds april en in september gaan ze samenwonen. Ik vind het een beetje snel. Op zich.
Ze is vast nu al zwanger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze willen snel verder. December zwanger, volgend jaar kind, december volgend jaar uit elkaar. Klinkt goed, op zich. Veel verder!
Nah, te warm voor seks, zweten en zoquote:
Voor het produceren van wondertjes moet je iets over hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, te warm voor seks, zweten en zo
Zo wilden ze een basisschool hier gaan noemen. Ik heb de fundering onder gekotstquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor het produceren van wondertjes moet je iets over hebben.
Wacht even, ik zoek even een lintje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo wilden ze een basisschool hier gaan noemen. Ik heb de fundering onder gekotst
Logisch, voor de wondertjes moet alles wijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:08 schreef Pheno het volgende:
Ook een mooie: bij een oversteekplaats in een 30km zone hebben ze nu: haaientanden/zebra, drempel, een varkenrug op een drempel, een waarschuwingsbord dat er een oversteekplaats is, een overhangend knipperend bord dat het een oversteekplaats is. Je mag raden, het is op weg naar een school. Ik wacht nog op de stoplichten die, zo gauw je als voetganger drukt, op groen springt.
Het wordt nog wat als ze straks wat groter zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Logisch, voor de wondertjes moet alles wijken.
ik ben na 3 maanden bij mijn lief ingetrokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Een goede vriendin van me kent haar huidige vriend sinds april en in september gaan ze samenwonen. Ik vind het een beetje snel. Op zich.
Onzin, papa komt gewoon even een stevig gesprek houden met de docent, die durft dan echt geen onvoldoende meer te geven hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt nog wat als ze straks wat groter zijnEcht, een nieuwe generatiekloof met jankende pubers op de vloer van de klas als ze een onvoldoende hebben
Huuuuu!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben na 3 maanden bij mijn lief ingetrokken
Werkt prima
Dat was er bij ons 40 jaar geleden al bij scholen. Niks nieuws onder de zonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:08 schreef Pheno het volgende:
Ook een mooie: bij een oversteekplaats in een 30km zone hebben ze nu: haaientanden/zebra, drempel, een varkenrug op een drempel, een waarschuwingsbord dat er een oversteekplaats is, een overhangend knipperend bord dat het een oversteekplaats is. Je mag raden, het is op weg naar een school. Ik wacht nog op de stoplichten die, zo gauw je als voetganger drukt, op groen springt.
we gaan wel mooi trouwen hoorquote:
Aan het batsen van andere kerels?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Jawel, heb er zelf alleen nul behoefte meer aan. Eigenlijk al sinds het samenwonen.
Mannen batsen? Tot je terug gaat naar de vrouwen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:
Het zal hier ook wel een fase zijn
We zullen zien
Hip.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of vrouwen, ik rol beide kanten op.
wie weet. Het kan alle kanten opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen batsen? Tot je terug gaat naar de vrouwen?
Hou die fase volquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:
Het zal hier ook wel een fase zijn
We zullen zien
Magnetronquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Kutje, varkenshaas vergeten uit de vriezer te halen. Nou ja, dan maar wat later eten vanavond.
het is vrij arbeidsintensief en ik ben vrij lui dus het is vast geen lang leven beschorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |