Doe het niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En daarna een biertje!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Zo, aan het werk, tijd om naar huis te gaan en te gaan werken!
Neuh, doordeweeks niet als ik niets sociaals doe, drink niet alleen thuis over het algemeen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe het niet!.
StomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het op 2 vandaag, gister met voetbal al genoeg gedronkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, doordeweeks niet als ik niets sociaals doe, drink niet alleen thuis over het algemeen.
Dat kan wel natuurlijk, maar als ik er 2 neem wil ik er 3, en 4quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het op 2 vandaag, gister met voetbal al genoeg gedronken
Neuh, paar biertje voor het eten en na het eten aan de appelsapquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan wel natuurlijk, maar als ik er 2 neem wil ik er 3, en 4.
Donderdag wordt er wel genoeg gezopen gok ik zo.
het kan wel, maar het is gewoon irritant, na 2 heb ik gewoon zin in meer, dus ik neem gewoon ff nietsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, paar biertje voor het eten en na het eten aan de appelsap
Hebben we Q en de andere wijn drinkende vrouwen weggejaagd?quote:
vast wel weerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we Q en de andere wijn drinkende vrouwen weggejaagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ba-dum-tsj!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
What do you call a guy with a girl's pubic hairs in his teeth?He is flossing after eatingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ba-dum-tsj!.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik hou niet van bier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we Q en de andere wijn drinkende vrouwen weggejaagd?
Ze willen snel verder. December zwanger, volgend jaar kind, december volgend jaar uit elkaar. Klinkt goed, op zich. Veel verder!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Een goede vriendin van me kent haar huidige vriend sinds april en in september gaan ze samenwonen. Ik vind het een beetje snel. Op zich.
Ze is vast nu al zwanger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze willen snel verder. December zwanger, volgend jaar kind, december volgend jaar uit elkaar. Klinkt goed, op zich. Veel verder!
Nah, te warm voor seks, zweten en zoquote:
Voor het produceren van wondertjes moet je iets over hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, te warm voor seks, zweten en zo
Zo wilden ze een basisschool hier gaan noemen. Ik heb de fundering onder gekotstquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor het produceren van wondertjes moet je iets over hebben.
Wacht even, ik zoek even een lintje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo wilden ze een basisschool hier gaan noemen. Ik heb de fundering onder gekotst
Logisch, voor de wondertjes moet alles wijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:08 schreef Pheno het volgende:
Ook een mooie: bij een oversteekplaats in een 30km zone hebben ze nu: haaientanden/zebra, drempel, een varkenrug op een drempel, een waarschuwingsbord dat er een oversteekplaats is, een overhangend knipperend bord dat het een oversteekplaats is. Je mag raden, het is op weg naar een school. Ik wacht nog op de stoplichten die, zo gauw je als voetganger drukt, op groen springt.
Het wordt nog wat als ze straks wat groter zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Logisch, voor de wondertjes moet alles wijken.
ik ben na 3 maanden bij mijn lief ingetrokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:39 schreef Q. het volgende:
Een goede vriendin van me kent haar huidige vriend sinds april en in september gaan ze samenwonen. Ik vind het een beetje snel. Op zich.
Onzin, papa komt gewoon even een stevig gesprek houden met de docent, die durft dan echt geen onvoldoende meer te geven hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt nog wat als ze straks wat groter zijnEcht, een nieuwe generatiekloof met jankende pubers op de vloer van de klas als ze een onvoldoende hebben
Huuuuu!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben na 3 maanden bij mijn lief ingetrokken
Werkt prima
Dat was er bij ons 40 jaar geleden al bij scholen. Niks nieuws onder de zonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:08 schreef Pheno het volgende:
Ook een mooie: bij een oversteekplaats in een 30km zone hebben ze nu: haaientanden/zebra, drempel, een varkenrug op een drempel, een waarschuwingsbord dat er een oversteekplaats is, een overhangend knipperend bord dat het een oversteekplaats is. Je mag raden, het is op weg naar een school. Ik wacht nog op de stoplichten die, zo gauw je als voetganger drukt, op groen springt.
we gaan wel mooi trouwen hoorquote:
Aan het batsen van andere kerels?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Jawel, heb er zelf alleen nul behoefte meer aan. Eigenlijk al sinds het samenwonen.
Mannen batsen? Tot je terug gaat naar de vrouwen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:
Het zal hier ook wel een fase zijn
We zullen zien
Hip.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of vrouwen, ik rol beide kanten op.
wie weet. Het kan alle kanten opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen batsen? Tot je terug gaat naar de vrouwen?
Hou die fase volquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:
Het zal hier ook wel een fase zijn
We zullen zien
Magnetronquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Kutje, varkenshaas vergeten uit de vriezer te halen. Nou ja, dan maar wat later eten vanavond.
het is vrij arbeidsintensief en ik ben vrij lui dus het is vast geen lang leven beschorenquote:
In Amsterdam, nee dank je. Het gaat te fur!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
Lang genoeg is, nou ja, lang genoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is vrij arbeidsintensief en ik ben vrij lui dus het is vast geen lang leven beschoren
Klopt, maarja..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Supermarkt kan ik juist overslaan omdat ik gisteren de rest van de benodigdheden heb gekocht.
Dan notquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Amsterdam, nee dank je. Het gaat te fur!
Ja maar Jasper, je werkt in Amsterdam, dus je kunt er gewoon heen na het werk!
Ik ga altijd met mijn broer naar Marvel films.
haha en wanneer is het lang genoeg dan? Als ik jou geneukt heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lang genoeg is, nou ja, lang genoeg.
Nee, dan is het veels te laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha en wanneer is het lang genoeg dan? Als ik jou geneukt heb?
Je verwacht al dat HW onderdanig is? Dat hij niet neukt maar geneukt wordt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha en wanneer is het lang genoeg dan? Als ik jou geneukt heb?
Ja stel je voor, dat je exact het proces buiten de magnetron uitvoert, maar dan sneller. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gadverdamme iets ontdooien met een magnetron
auwquote:
Of gratis met een stel autisten of betaald met één van mijn beste vrienden EN tevens mijn broerquote:
Ja, ik ben er maandagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of gratis met een stil autisten of betaald met één van mijn beste vrienden EN tevens mijn broer
Easy choice
Als je denkt dat het precies hetzelfde is dan zou ik nog maar terug gaan naar de basisklas natuurkunde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja stel je voor, dat je exact het proces buiten de magnetron uitvoert, maar dan sneller. Verschrikkelijk.
Atomen in trilling brengen, ergo, warmer maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat het precies hetzelfde is dan zou ik nog maar terug gaan naar de basisklas natuurkunde.
Zolang het geen gekookt/gebakken eten is, heb ik daar geen probleem meequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gadverdamme iets ontdooien met een magnetron
Andere frequentie en golflengte. Daarnaast een andere versnelling waardoor de garing anders is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Atomen in trilling brengen, ergo, warmer maken.
tja dat effect heb ik nou eenmaal op mannenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je verwacht al dat HW onderdanig is? Dat hij niet neukt maar geneukt wordt?
In theorie voornamelijk he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja dat effect heb ik nou eenmaal op mannen
is er nog iets anders dan theorie dan?quote:
GC-spamquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
Het is in elk geval een redelijke grote blockbuster dit keer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
GC-spam
Ik ga de dag erop in keulen kijken, Disney had een voorvertoning
op FOK! 100% absoluut.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:14 schreef clevy het volgende:
[..]
is er nog iets anders dan theorie dan?
Ich bin Groozquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
GC-spam
Ik ga de dag erop in keulen kijken, Disney had een voorvertoning
Nein, nein, neinquote:
Andere frequentie/golflengte dan wat? Enige verschil is dat het gerichte beweging is, ipv chaotische. Maar dat maakt voor het ijs (ontdooien) al niet uit, aangezien dat niet chaotisch kan trillen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andere frequentie en golflengte. Daarnaast een andere versnelling waardoor de garing anders is.
Met het ontdooien breng je de atomen extra in beweging welke alvast voor een garing zorgt. Ergo, niet optimaal bereid.
dat denk jijquote:
Dat gebeurd vaak ja, maar kan best oke zijn lijkt mequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Maar wel weer leuk, tis vlak bij mijn werk, dus goed te doen. Zullen wel weer de usual suspect opaf komen, maar toch wel weer ff klein meetingkje.
Goed toegeven, ik heb er wel even over nagedacht. Maar ga toch liever met broeder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Maar wel weer leuk, tis vlak bij mijn werk, dus goed te doen. Zullen wel weer de usual suspect opaf komen, maar toch wel weer ff klein meetingkje.
Wat jij wil, je kan ook 2 kaarten scoren en hem meenemen, zat FOK!kers die gewoon alleen naar de film gaan en niemand spreken op zo'n avond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed toegeven, ik heb er wel even over nagedacht. Maar ga toch liever met broeder.
Ja, en ik kan ook hem niet helemaal naar Amsterdam laten komen en dat geld dat we daarmee uit besparen uitgeven aan het kaartje in Zwollequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, je kan ook 2 kaarten scoren en hem meenemen, zat FOK!kers die gewoon alleen naar de film gaan en niemand spreken op zo'n avond.
De Docterquote:
Ook, vind het altijd wel leuk als ik veel mensen ken op zo'n avondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. HW wil gewoon heeeel graag dat je meegaat. Dat snap je toch wel
Nee, de dokter.. als in zo'n man of vrouw die met een eendenbek in me gaat froetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Docter
www.dedocter.nl/
Welkom bij de Docter! Swingcafé de Docter, al meer dan 25 jaar het meest veelzijdige muziekcafé van Zwolle! Trendsetter in alle muziekstijlen, van oud tot de ...
??
Geil?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, de dokter.. als in zo'n man of vrouw die met een eendenbek in me gaat froeten
'morning, MissBquote:
willen alle mensen met een witte jas in rijen van 2 links opstellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, de dokter.. als in zo'n man of vrouw die met een eendenbek in me gaat froeten
Are you asking me out?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Kan ik wel je tablet meenemen Cue_, als je komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |