SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo, wat een seizoensfinale. Ik heb het idee dat ze steeds verder van de werkelijke geschiedenis gaan, maar intrigerend is het wel.Heftig ja. En ik denk dat je gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo, wat een seizoensfinale. Ik heb het idee dat ze steeds verder van de werkelijke geschiedenis gaan, maar intrigerend is het wel.Deels wel maar in het echt is het hoofd van de implosie groep ook vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gok ik niet voor dezelfde redenen.
Wel toffe aflevering.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Boem.quote:
Bewaking van de bom of mogelijk zichzelf door de kop knallen vlak voor de ontploffing? Not surequote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Euh, snapt iemand waarom die mol een pistool meekreeg van Isaacs?
Nee, vond het qua verhaallijn ook verwarrend verlopen. Wel blij dat het weer gestart is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Euh, snapt iemand waarom die mol een pistool meekreeg van Isaacs?
Klopt maakt de serie jammer genoeg wel minder accuraat.quote:
Klopt, maar dat zal wel meer en meer gebeuren, uiteindelijk zijn een paar honderd wetenschappers in de woestijn toch niet genoeg voor een drama serie. Wel jammer idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt maakt de serie jammer genoeg wel minder accuraat.
Als ik het goed heb onthouden van vorig jaar begon de serie met de angst voor een spion voor de Nazi's. Of die er daadwerkelijk was is nooit duidelijk geworden. Wel weten we nu dat de verhalen over de voortgang van de Nazi's in ieder geval deels verzonnen worden door de Amerikanen om hun mensen gemotiveerd te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik dacht dat hij voor de Nazi's spioneerde maar het waren de russen.
Heb ik het nu altijd verkeerd gezien?
Vooral na deze laatste aflevering is er nog wel ruimte voor een seizoentje over spy games met de Russen, zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Mooi. Ik denk wel dat dit het laatste seizoen is. Qua tijd is er niet veel mogelijk meer.
Mee eens, echter gaat het dan nog steeds over het manhattan project?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vooral na deze laatste aflevering is er nog wel ruimte voor een seizoentje over spy games met de Russen, zou wel leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Yep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2015 09:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens, echter gaat het dan nog steeds over het manhattan project?
Ik vind trouwens wel dat de hoeveelheid drama nu een beetje te veel toe neemt.Hoe had ik dat moeten kunnen zien? Want dan heb ik dat gemist... Moet niet meer van alles tegelijk doen tijdens het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
Zat samen in de auto van magpiequote:Op vrijdag 11 december 2015 08:34 schreef Headlong het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten kunnen zien? Want dan heb ik dat gemist... Moet niet meer van alles tegelijk doen tijdens het kijken.
Idd. Anderzijds jammer dat het is afgelopen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Headlong het volgende:
Lekkere laatste aflevering. Kreeg een vreemd soort gevoel van voldoening toen de test eindelijk af ging...
Iedereen denk ik. Had graag de nasleep nog gezien. Wel had ik het geen 4 seizoenen gegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:23 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Beide seizoenen gekeken afgelopen week en ik ben zwaar teleurgesteld nu blijkt dat er helemaal geen derde seizoen komt![]()
Ik vond het erg goed in elkaar zitten en hoewel je natuurlijk weet hoe het afloopt had ik nog wel meer van de aanloop er naartoe willen zien.
De week ervoor trouwens The Heavy Water War gezien, ook een aanrader als je deze materie interessant vindt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |