quote:
Set against the backdrop of the greatest clandestine race against time in the history of science with the mission to build the world's first atomic bomb in Los Alamos, New Mexico. Flawed scientists and their families attempt to co-exist in a world where secrets and lies infiltrate every aspect of their lives. (IMDb)
quote:Testing the Big Kaboom Theory. Manh(a)ttan, Atomic Bomb Drama, on WGN
Manh(a)ttan, a new series that begins Sunday on WGN America, is a fictionalized but fact-based account of the wartime race to create an atomic bomb. A few characters are based on the real physicists who worked on the Manhattan Project at Los Alamos, N.M., notably J. Robert Oppenheimer, but most are invented: scientists; military officials; local workers, many of them Native Americans; wives; and, as was the case in reality, at least one female physicist.
Those were extraordinary times for most everybody, but these men and women lived behind barbed wire in a desert outpost so clandestine it didnt have an address just P.O. Box 1663 in order to invent a weapon too advanced, powerful and top secret to be referred to by name. Its creators called it the gadget. (The New York Times, cont.)
WGN America, Sunday nights at 10, Eastern and Pacific times; 9, Central time.
WITH: John Benjamin Hickey (Frank Winter), Olivia Williams (Liza Winter), Daniel Stern (Glen Babbit), Ashley Zukerman (Charlie Isaacs), Rachel Brosnahan (Abby Isaacs), Katja Herbers (Helen Prins), Alexia Fast (Callie Winter), Christopher Denham (Jim Meeks), Harry Lloyd (Paul Crosley), Michael Chernus (Louis Fedowitz) and Eddie Shin (Sid Liao).
1. You Always Hurt the One You Love (27 juli)
2. The Prisoner's Dilemma (3 augustus)
3. The Hive (10 augustus)
4. Last Reasoning of Kings (17 augustus)
5. A New Approach to Nuclear Cosmology (24 augustus)
6. Acceptable Limits: Part One (31 augustus)
7. Acceptable Limits: Part Two
8. The Gift of the Magi
9. Spooky Action at a Distance
10. The Understudy
11. Tangier
12. The Gun Model
13. Our Town
Hm?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Florentius het volgende:
Ultima Ratio Regum,
een plaatje ervan een jaar lang op de TS van mijn World of Tanks clan gevoerd.
ultima ratio regum The final argument of kings. Louis XIV of France, recognized that force is the final argument (of the King), so he directed that his cannons carry the engraving 'ultima ratio regum' (1650). As a result, this phrase usually signifies 'war' or 'the use of military weapons.
Nice om achter de hand te hebben als je persee een argument wilt winnen.
Desnoods at gun point, letterlijk!
Talk about gangsta en bling bling, top versailles en deze onder:
[ afbeelding ]
Louis his crib:
[ afbeelding ]
Its good to be the king![]()
Hmmmmmmm.... oehhhquote:
Paranoia moet spectaculair geweest zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Nibb-it het volgende:
Weer een goede aflevering. De paranoia wordt steeds groter en de cinematografie steeds beter
Op de public trackers hoef je niet eens specifiek ernaar te zoeken, met enkel 'manhattan' als zoekterm verschijnt hij al. Doe dus beter je bestquote:Op woensdag 3 september 2014 01:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga dit ook maar eens bekijken, kan alleen geen 720p versie van de pilot vinden. Klopt dat?
De meeste mensen hier downloaden het gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:54 schreef Iwanius het volgende:
Leuke serie weet alleen niet op welke dag nu de nieuwe aflevering elke keer komt zodat ik er rekening mee kan houden i.p.v. als ik dan kijk te merken dat ik naar een herhaling kijk. Iemand?
De nacht van maandag op dinsdag worden ze uitgezonden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:54 schreef Iwanius het volgende:
Leuke serie weet alleen niet op welke dag nu de nieuwe aflevering elke keer komt zodat ik er rekening mee kan houden i.p.v. als ik dan kijk te merken dat ik naar een herhaling kijk. Iemand?
Dat zal wel moeten toch? Geloof niet dat dit al ergens op de NL tv uitgezonden is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef Mirel het volgende:
[..]
De meeste mensen hier downloaden het gewoon.
Ja ik vond het raar dat hij zegt dat hij dan niet weet of hij het al gezien heeft of niet, wat ik wel kan snappen als je het op tv kijkt. Of het kan dus ook dat hij niet naar de bestandsnaam kijkt..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten toch? Geloof niet dat dit al ergens op de NL tv uitgezonden is.
Mijn gok is dat hij wil weten wanneer hij op een nieuwe download moet letten. Niet iedereen struint dagelijks de nieuwe lijst downloads af om binnen te halen wat hij leuk vind.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja ik vond het raar dat hij zegt dat hij dan niet weet of hij het al gezien heeft of niet, wat ik wel kan snappen als je het op tv kijkt. Of het kan dus ook dat hij niet naar de bestandsnaam kijkt..
Ja precies. Maar dit laatste stukje uit z'n post vind ik dan raarquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mijn gok is dat hij wil weten wanneer hij op een nieuwe download moet letten. Niet iedereen struint dagelijks de nieuwe lijst downloads af om binnen te halen wat hij leuk vind.
Je kan de bestandsnaam van de vorige keer toch onthouden hebben? Desnoods naar de uploaddatum van de torrent kijken.quote:als ik dan kijk te merken dat ik naar een herhaling kijk.
Toch even opgezocht. Film1 zend het blijkbaar ook uit. Elke dinsdag 20:30 een nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dit laatste stukje uit z'n post vind ik dan raar
[..]
Je kan de bestandsnaam van de vorige keer toch onthouden hebben? Desnoods naar de uploaddatum van de torrent kijken.
Hoe kom je er nou bij dat het een vis isquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Een serie over een vis gemaakt van wolken? Lameeee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het een vis is
Dat is toch duidelijk een ananas
Ik heb 'm gewoon hoor...quote:Op woensdag 3 september 2014 01:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga dit ook maar eens bekijken, kan alleen geen 720p versie van de pilot vinden. Klopt dat?
Zondag op maandag (03:00 NL tijd)quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
De nacht van maandag op dinsdag worden ze uitgezonden.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zondag op maandag (03:00 NL tijd)![]()
Vanaf maandagochtend te downloaden
Ook een facepalm voor mijquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je zit er alleen nog een uurtje naast. 04:00 uitzending, kort na 05:00 te downloaden.
Ze spreekt vrij accentloos Engels inderdaad, of in ieder geval zonder Nederlands accent.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef dapluiz het volgende:
Kwam er tijdens de laatste aflevering pas achter dat Helen door een nederlandse gespeeld word
En ik werd getriggerd doordat ze haar little dutch girl noemde "ach" zei toen in die reactor
Daarvoor viel het me helemaal niet op eigenlijk
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 22:45:32 ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ennuh. Abby![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dronken Abby
Als je Rachel Brosnahan leuk vindt kan ik je House of Cards aanraden. Heeft ze ook een mooie rol in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens iemand een idee waarom prince die brief weggooit?
Ze wil de extra concurrentie niet bij het maken van geschiedenis en bij het vinden van gekwalificeerd werk na de oorlog. Dat was in ieder geval het idee wat ik bij die scene had.quote:"Academia chooses a black man over a woman anytime"
Die heb ik gemist.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
Ze wil de extra concurrentie niet bij het maken van geschiedenis en bij het vinden van gekwalificeerd werk na de oorlog. Dat was in ieder geval het idee wat ik bij die scene had.
Die opmerking maakt ze in dat eetcafe waar ze met charlie zit te kletsen voordat ze naar haar hotelkamer gaan.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 07:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er net achter dat dit dezelfde acteur is
Mij ook totaal niet. Zat op IMDB te kijken waar de acteurs zoal ingezeten hadden. Toen kwam ik dus ineens die foto tegen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was me echt niet opgevallen.
Op zich heeft het al plaatsgevonden en weten we dat beide designs uitgevoerd zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:35 schreef Mirel het volgende:
Denk dat ze na de realisatie dat beide projecten zo niet verder kunnen hun krachten gaan bundelen. Isaacs zal misschien de baan aannemen maar niks vertellen tegen Akley over z'n bevindingen, eventueel pas nadat hij de baan krijgt. En in die nieuwe positie met Winter samenwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Op zich heeft het al plaatsgevonden en weten we dat beide designs uitgevoerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Op zich heeft het al plaatsgevonden en weten we dat beide designs uitgevoerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt? Wassie in het echt ook zo'n zak?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:54 schreef Goldenrush het volgende:
De acteur die Oppenheimer speelt![]()
![]()
Veel over die gast gelezen, en hij speelt 'm echt perfect.
Tip voor film trouwens: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween (2013) - IMDb Manhattan Project komt er heel even in voor. Erg grappige en leuke film
When all else fails, you always have delusion.![]()
Ja, hij heeft oa deze petitie van Szilárd verboden (Is dus niet aangekomen bij Truman) http://media.nara.gov/rediscovery/01067_2005_001_a.jpgquote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Echt? Wassie in het echt ook zo'n zak?
Tip voor film trouwens: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween (2013) - IMDb Manhattan Project komt er heel even in voor. Erg grappige en leuke film![]()
De rol van Oppenheimer klopt echter niet bepaald. Hij was veel meer direct betrokken bij de projecten dan in de serie wordt voorgesteld.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:54 schreef Goldenrush het volgende:
De acteur die Oppenheimer speelt![]()
![]()
Veel over die gast gelezen, en hij speelt 'm echt perfect.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Valt mee, volgens mij verliet hij het project zelfs in 1943 om zijn vriendin te bezoeken.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De rol van Oppenheimer klopt echter niet bepaald. Hij was veel meer direct betrokken bij de projecten dan in de serie wordt voorgesteld.![]()
De man wordt neergezet als heel afstandelijk en nauwelijks betrokken bij het project. Dat is toch niet hoe bv Weisskopf zijn rol omschrijft:quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Valt mee, volgens mij verliet hij het project zelfs in 1943 om zijn vriendin te bezoeken.quote:Oppenheimer directed these studies, theoretical and experimental, in the real sense of the words. Here his uncanny speed in grasping the main points of any subject was a decisive factor; he could acquaint himself with the essential details of every part of the work.
He did not direct from the head office. He was intellectually and physically present at each decisive step. He was present in the laboratory or in the seminar rooms, when a new effect was measured, when a new idea was conceived. It was not that he contributed so many ideas or suggestions; he did so sometimes, but his main influence came from something else. It was his continuous and intense presence, which produced a sense of direct participation in all of us; it created that unique atmosphere of enthusiasm and challenge that pervaded the place throughout its timeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind hem als persoon tot persoon zo afstandelijk (en gemeen) over komen in de serie. Daar ging het me zeg maar overquote:Op donderdag 18 september 2014 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man wordt neergezet als heel afstandelijk en nauwelijks betrokken bij het project. Dat is toch niet hoe bv Weisskopf zijn rol omschrijft:
[..]
Er is geen sprake van 'het project', er liepen honderden kleine projectjes tegelijk. Niemand is in staat om bij al die projecten actief betrokken te zijn. De serie concentreert zich trouwens juist op zo'n kleiner projectje.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man wordt neergezet als heel afstandelijk en nauwelijks betrokken bij het project. Dat is toch niet hoe bv Weisskopf zijn rol omschrijft:
[..]En dit bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 10:19 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vind hem als persoon tot persoon zo afstandelijk (en gemeen) over komen in de serie. Daar ging het me zeg maar over![]()
![]()
Spannende aflevering weer. Ik vraag mij af wat er gebeurd is zodat hij opgepakt is.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Abby heeft kennelijk toch die documenten in z'n huis verstopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Spannende aflevering weer. Ik vraag mij af wat er gebeurd is zodat hij opgepakt is.![]()
Ja of akley dacht dat die ander het gat was, of hij heeft magpie verraden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Abby heeft kennelijk toch die documenten in z'n huis verstopt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Zit een redelijke kans op renewal in. Al zal seizoen 2 dan waarschijnlijk pas zomer 2015 komenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2014 00:01:30 ]![]()
Idd top aflevering. Jammer dat het bijna ten einde is.quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:WGN America renews 'Manhattan' for season 2
Ahead of its first season finale, Manhattan has been renewed for a second season, EW has learned.
The series, which explores the race to build the world’s first atomic bomb, has averaged 1.2 million total viewers during its first season. Hailing from creator Sam Shaw and director Thomas Schlamme, the drama stars Benjamin Hickey, Olivia Williams and Daniel Stern.
“Manhattan represents the kind of high-quality original series we aim to deliver at WGN America, and we couldn’t be more thrilled with the show’s widespread critical acclaim and its loyal audience,” WGN America President and General Manager Matt Cherniss said. “Sam, Tommy and the talented cast and creative team have so brilliantly brought to life the world of the Manhattan Project and we can’t wait to see what secrets and surprises await us in season two.”
Added Shaw and Schlamme: “We’re so thrilled to get to continue telling this extraordinary American origin story with our incredible family of writers, actors, directors and crew – and to be doing it on WGN America, which has always supported our creative vision.”
Manhattan’s season finale will air Sunday, Oct. 19 at 10 p.m. ET on WGN America.
Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Net de pilot gezien, ik ben hooked. Hoewel ik meestal wel van dit soort series houd, had ik mijn twijfels over hoe leuk een serie over een stel wetenschappers in de woestijn zou zijn, maar na de positieve reacties hier toch maar geprobeerd en ik ben om.![]()
Ik had ook erg mijn bedenkingen toen ik het concept las, maar de serie is een enorme verrassing geweest in positieve zin. Mooi dat er een tweede seizoen komt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo, wat een seizoensfinale. Ik heb het idee dat ze steeds verder van de werkelijke geschiedenis gaan, maar intrigerend is het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo, wat een seizoensfinale. Ik heb het idee dat ze steeds verder van de werkelijke geschiedenis gaan, maar intrigerend is het wel.Heftig ja. En ik denk dat je gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo, wat een seizoensfinale. Ik heb het idee dat ze steeds verder van de werkelijke geschiedenis gaan, maar intrigerend is het wel.Deels wel maar in het echt is het hoofd van de implosie groep ook vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gok ik niet voor dezelfde redenen.
Wel toffe aflevering.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Dat nummer bij het eind is wel mooi zeg, perfecte keuze ook voor de eindmontage
En hun andere nummers zijn ook mooi!
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
SE2 start staat al een paar maanden in mijn agenda. Kanniewachten!Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Boem.quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Bewaking van de bom of mogelijk zichzelf door de kop knallen vlak voor de ontploffing? Not surequote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Euh, snapt iemand waarom die mol een pistool meekreeg van Isaacs?![]()
![]()
Nee, vond het qua verhaallijn ook verwarrend verlopen. Wel blij dat het weer gestart is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Euh, snapt iemand waarom die mol een pistool meekreeg van Isaacs?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Klopt maakt de serie jammer genoeg wel minder accuraat.quote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Klopt, maar dat zal wel meer en meer gebeuren, uiteindelijk zijn een paar honderd wetenschappers in de woestijn toch niet genoeg voor een drama serie. Wel jammer idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt maakt de serie jammer genoeg wel minder accuraat.![]()
Ik dacht dat hij voor de Nazi's spioneerde maar het waren de russen.
Heb ik het nu altijd verkeerd gezien?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Als ik het goed heb onthouden van vorig jaar begon de serie met de angst voor een spion voor de Nazi's. Of die er daadwerkelijk was is nooit duidelijk geworden. Wel weten we nu dat de verhalen over de voortgang van de Nazi's in ieder geval deels verzonnen worden door de Amerikanen om hun mensen gemotiveerd te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik dacht dat hij voor de Nazi's spioneerde maar het waren de russen.
Heb ik het nu altijd verkeerd gezien?
Door de angst voor spionnen is Sid doodgeschoten toen die probeerde zijn werk mee naar buiten te nemen om er aan te kunnen verdienen na de oorlog. Die dood heeft Meeks aangezet om te gaan spioneren voor de Soviets om zo schaakmat tussen de beide supermachten te creëren.
Of ze deze verhaal zo vanaf het begin uitgedacht hebben vraag ik me overigens wel af. Het voelt wel een beetje alsof ze een uitweg gezocht hebben om van Meeks geen Nazi sympathisant te maken nadat ze heb aan het einde van vorig seizoen onthuld hebben als spion. Tot dat moment was er namelijk nog helemaal geen sprake van de Soviets in de verhaallijn.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson
Forum Opties Forumhop: Hop naar: