Ja ik vond het raar dat hij zegt dat hij dan niet weet of hij het al gezien heeft of niet, wat ik wel kan snappen als je het op tv kijkt. Of het kan dus ook dat hij niet naar de bestandsnaam kijkt..quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten toch? Geloof niet dat dit al ergens op de NL tv uitgezonden is.
Mijn gok is dat hij wil weten wanneer hij op een nieuwe download moet letten. Niet iedereen struint dagelijks de nieuwe lijst downloads af om binnen te halen wat hij leuk vind.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja ik vond het raar dat hij zegt dat hij dan niet weet of hij het al gezien heeft of niet, wat ik wel kan snappen als je het op tv kijkt. Of het kan dus ook dat hij niet naar de bestandsnaam kijkt..
Ja precies. Maar dit laatste stukje uit z'n post vind ik dan raarquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mijn gok is dat hij wil weten wanneer hij op een nieuwe download moet letten. Niet iedereen struint dagelijks de nieuwe lijst downloads af om binnen te halen wat hij leuk vind.
Je kan de bestandsnaam van de vorige keer toch onthouden hebben? Desnoods naar de uploaddatum van de torrent kijken.quote:als ik dan kijk te merken dat ik naar een herhaling kijk.
Toch even opgezocht. Film1 zend het blijkbaar ook uit. Elke dinsdag 20:30 een nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dit laatste stukje uit z'n post vind ik dan raar
[..]
Je kan de bestandsnaam van de vorige keer toch onthouden hebben? Desnoods naar de uploaddatum van de torrent kijken.
Hoe kom je er nou bij dat het een vis isquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Een serie over een vis gemaakt van wolken? Lameeee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het een vis is
Dat is toch duidelijk een ananas
Ik heb 'm gewoon hoor...quote:Op woensdag 3 september 2014 01:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga dit ook maar eens bekijken, kan alleen geen 720p versie van de pilot vinden. Klopt dat?
Zondag op maandag (03:00 NL tijd)quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
De nacht van maandag op dinsdag worden ze uitgezonden.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zondag op maandag (03:00 NL tijd)![]()
Vanaf maandagochtend te downloaden
Ook een facepalm voor mijquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je zit er alleen nog een uurtje naast. 04:00 uitzending, kort na 05:00 te downloaden.
Ze spreekt vrij accentloos Engels inderdaad, of in ieder geval zonder Nederlands accent.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef dapluiz het volgende:
Kwam er tijdens de laatste aflevering pas achter dat Helen door een nederlandse gespeeld word
En ik werd getriggerd doordat ze haar little dutch girl noemde "ach" zei toen in die reactor
Daarvoor viel het me helemaal niet op eigenlijk
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 22:45:32 ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ennuh. Abby![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dronken Abby
Als je Rachel Brosnahan leuk vindt kan ik je House of Cards aanraden. Heeft ze ook een mooie rol in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens iemand een idee waarom prince die brief weggooit?
Ze wil de extra concurrentie niet bij het maken van geschiedenis en bij het vinden van gekwalificeerd werk na de oorlog. Dat was in ieder geval het idee wat ik bij die scene had.quote:"Academia chooses a black man over a woman anytime"
Die heb ik gemist.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
Ze wil de extra concurrentie niet bij het maken van geschiedenis en bij het vinden van gekwalificeerd werk na de oorlog. Dat was in ieder geval het idee wat ik bij die scene had.
Die opmerking maakt ze in dat eetcafe waar ze met charlie zit te kletsen voordat ze naar haar hotelkamer gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |