abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143056711
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmmm ja . nja zover is het niet dus
Nee en zo ver mag het ook nooit komen. Daarom is het belangrijk om de signalen tijdig te herkennen en bespreekbaar te maken.

Waar kan men dan aan denken?
- hoe wordt een Palestijnse mensenleven gewaardeerd?
- wat voor mensenrechten worden er principieel toegekend aan Palestijnen?
- worden Palestijnen benadeeld ten opzichte van Israëli's of worden ze rechtvaardig behandeld?
- worden problemen eenzijdig gepropageerd met als doel om Palestijnen zwart te maken?

etc
pi_143056714
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, maar de VN heeft israël beschuldigd van het plegen van oorlogsmisdaden.
Ja maar dat is dus nog geen genocide toch ?
En daar ben k het ook mee eens.
pi_143056731
Maar dan kom je uiteindelijk dus weer bij Hamas uit. Zonder aanvallen vanaf huizenblokken ook geen kapot geschoten huizen en bijbehorende gewonde/dode burgers natuurlijk. Dat eenzijdige "hurr durr Israël is de duivel" gedoe gaat al heel lang niet meer op.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:59:47 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143056733
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus nog geen genocide toch ?
En daar ben k het ook mee eens.
Als we onze oogkleppen ophouden kan het omslaan in genocide.. zo kwam hitler ook aan de macht, omdat we wachtten tot het te laat was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143056804
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef havanagila het volgende:
Maar dan kom je uiteindelijk dus weer bij Hamas uit. Zonder aanvallen vanaf huizenblokken ook geen kapot geschoten huizen en bijbehorende gewonde/dode burgers natuurlijk. Dat eenzijdige "hurr durr Israël is de duivel" gedoe gaat al heel lang niet meer op.
Nja dat eenzijdige gedoe dat Hamas de schuldige is van alles gaat ook al heel lang niet meer op
pi_143056835
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als we onze oogkleppen ophouden kan het omslaan in genocide.. zo kwam hitler ook aan de macht, omdat we wachtten tot het te laat was.
Oke :)

Nja ik hoop dat het in de gaten wordt gehouden..
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:05:02 #107
36038 Shaman
retro-progressief
pi_143056928
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef havanagila het volgende:
Met gemiddeld 1,2 inwoners per m2 in de Palestijnse gebieden wordt het wel moeilijk om niet vanuit woonwijken te schieten...
pi_143056995
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Shaman het volgende:

[..]

Met gemiddeld 1,2 inwoners per m2 in de Palestijnse gebieden wordt het wel moeilijk om niet vanuit woonwijken te schieten...
Want de bevolking leeft precies verspreid over de Gazastrook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gramulanion op 04-08-2014 17:13:54 ]
pi_143057233
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Want de bevolking leeft precies verspreid over Gaza.
De Gazastrook heeft een oppervlakte van ongeveer 360 km². Het gebied grenst aan Israël, Egypte en de Middellandse Zee. De belangrijkste steden zijn Gaza, Rafah, Abasãn, Khan Younis en Dayr al Balah. De kustlijn is ongeveer 40 km lang, de grens met Egypte ongeveer 13 km en de grens met Israël ongeveer 59 km lang.[2]

Anno 2014 wonen er - naar schatting - ruim 1,8 miljoen Palestijnen, waardoor er een bevolkingsdichtheid bestaat van meer dan vijfduizend personen per vierkante kilometer. Hierdoor kan de Gazastrook als overbevolkt worden bestempeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gazastrook
pi_143057260
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja dat eenzijdige gedoe dat Hamas de schuldige is van alles gaat ook al heel lang niet meer op
Zie je me dan ook niet zeggen, wel dat men graag degene is die het conflict weer even opstookt. Met dit soort resultaten (hoop onschuldige dode burgers) als gevolg.
quote:

[..]

Onzin, zat gebouwen om raketten in op te slaan waar geen VN school in zit, als je echt om je burgers geeft zou je sowieso geen raketten afvuren op een sterker land, en dan al helemaal niet vanuit huizenblokken of parkeerplaatsen bij een ziekenhuis. Het is niet alsof er geen locaties zijn waar men de mensen op afstand kan houden en er geen bosjes burgerslachtoffers vallen bij een tegenaanval.
pi_143057277
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De Gazastrook heeft een oppervlakte van ongeveer 360 km². Het gebied grenst aan Israël, Egypte en de Middellandse Zee. De belangrijkste steden zijn Gaza, Rafah, Abasãn, Khan Younis en Dayr al Balah. De kustlijn is ongeveer 40 km lang, de grens met Egypte ongeveer 13 km en de grens met Israël ongeveer 59 km lang.[2]

Anno 2014 wonen er - naar schatting - ruim 1,8 miljoen Palestijnen, waardoor er een bevolkingsdichtheid bestaat van meer dan vijfduizend personen per vierkante kilometer. Hierdoor kan de Gazastrook als overbevolkt worden bestempeld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gazastrook
Dan nog bestaat bij lange na niet de hele Gazastrook uit woonwijken.
pi_143057339
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dan nog bestaat bij lange na niet de hele Gazastrook uit woonwijken.
Er staat toch duidelijk overbevolkt ? Mochten er lappen grond zijn die vrij zouden zijn is het toch niet zo overbevolkt?

Probeer nu de stukken grond te vinden waar Hamas hun raketten vandaan kunnen schieten...
pi_143057340
Dat is in mijn ogen dan ook niets meer dan (een erg valse) tactiek: Zoveel mogelijk burgers in gevaar brengen en dan met het vingertje naar Israël wijzen als er doden vallen. De verantwoordelijkheid ligt bij beide partijen.
pi_143057354
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef havanagila het volgende:

[..]

Zie je me dan ook niet zeggen, wel dat men graag degene is die het conflict weer even opstookt. Met dit soort resultaten (hoop onschuldige dode burgers) als gevolg.

[..]

Onzin, zat gebouwen om raketten in op te slaan waar geen VN school in zit, als je echt om je burgers geeft zou je sowieso geen raketten afvuren op een sterker land, en dan al helemaal niet vanuit huizenblokken of parkeerplaatsen bij een ziekenhuis. Het is niet alsof er geen locaties zijn waar men de mensen op afstand kan houden en er geen bosjes burgerslachtoffers vallen bij een tegenaanval.
Isreal kan er ook voor kiezen om geen tegenaanval uit te voeren op die plekken ?
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:19:18 #115
36038 Shaman
retro-progressief
pi_143057409
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef havanagila het volgende:

Het blijven dichtbevolkte gebieden. Het 'menselijk schild' argument is een non-argument. Wanneer Hamas in zo'n dichtbevolkt gebied bestreden wordt met artillerie en luchtaanvallen weet je zeker dat er burgerdoden vallen. Al schieten ze vanuit boomgaarden.
pi_143057448
En wie heeft Gaza gemaakt tot wat het nu is ?
pi_143057493
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Isreal kan er ook voor kiezen om geen tegenaanval uit te voeren op die plekken ?
Hamas kan er ook voor kiezen om geen raketten te lucht in te slingeren?
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Shaman het volgende:

[..]

Het blijven dichtbevolkte gebieden. Het 'menselijk schild' argument is een non-argument. Wanneer Hamas in zo'n dichtbevolkt gebied bestreden wordt met artillerie en luchtaanvallen weet je zeker dat er burgerdoden vallen. Al schieten ze vanuit boomgaarden.
Niet schieten? Diplomatiek ipv terreur? Je ziet weer hoe alle oorzaken bij Israël worden gelegd.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:22:56 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143057538
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef havanagila het volgende:

[..]

De burgers in de gazastrook ondersteunen het afschieten van die raketten niet.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143057585
quote:

[..]

[..]

Niet schieten? Diplomatiek ipv terreur? Je ziet weer hoe alle oorzaken bij Israël worden gelegd.
Je ziet weer hoe de verantwoordelijkheid van Israel volledig word ontkent
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:24:34 #120
36038 Shaman
retro-progressief
pi_143057615
quote:

Volkomen mee eens. Ik vind alleen dat de tendens is dat de oorzaken bij de Palestijnse bevolking wordt neer gelegd. Hamas is m.i. net zo schuldig, maar de Palestijnse bevolking lijdt het meest.
pi_143057656
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef oksel12 het volgende:
Ja je hebt daar gelijk in maar beweren dat het niet mag klopt gewoon niet, dat de Arabische Israëliërs dat niet willen is wat anders.
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat de Isrealische staat het bevolken van nederzettingen (bewust) uitbesteed aan organisaties die zionistisch zijn en het dus bevolken met joden. Er is een reden dat men er nederzettingen bouwt, en dat doen ze echt niet voor Israelische Palestijnen ;(

Net zoals dezelfde zionistische wereldorganisaties Israel verder proberen te bevolken met joden door hun aliyah te vergemakkelijken en financieel en logistiek bij te staan. En diezelfde organisaties krijgen ook staatssteun. Zodoende worden ook de nederzettingen bevolkt met joden, alles draait immers om het joodse karakter van de staat en dat versterk je niet door niet-joden (Palestijnen) naar een nederzetting te krijgen.

quote:
0% klopt niet, er studeren toch echt Arabieren in Ariel waarvan sommige er wonen.
Studenten die er studeren en tijdelijk wonen ja. Je hebt wel een handje van feiten verdraaien he?
De huizen en apartementencomplexen die op gestolen en illegaal bezet land worden gebouwd worden door zionistische organisaties - met gedoogsteun van de overheid - verhuurd en verkocht aan Israelische joden. De hele gedachte erachter ruikt naar het zionisme en dus "joden terug naar hun land brengen" (oftewel nederzettingen) in de Westbank bijv). Dat is niet toevallig, dat is het hele doel. Dat er geen wet is die Arabieren letterlijk verbied er te wonen doet daar niets aan af.

quote:
Onzin vergelijking, er zijn vele Arabieren die het zo zien, dat weet jij ook wel.
Perfecte vergelijking maar die bevalt je niet, dat is wat anders. Ook de Serviers voelen met het andere Slavische volk de Russen een gigantische verbondenheid, verbroedering etc. Dit is een beter en "nauwer" voorbeeld dan Polen en Serven. Wil jij nu stellen dat door de grote verbondenheid, gedeelde religie en gedeelde Slavische oorsprong Serven en Russen gelijk zijn? :'(

quote:
Nee, ze hoeven geen nazaten te zijn om te zeggen dat Joden er recht op hebben. Joden zijn Joden.
Tuurlijk wel, het hele argument draait om die 3000 jaar geleden en "ons volk". Nou bewijs dat maar eens dan, dat dat jouw volk is en jij dus een nazaat bent. Anders is het niets dan een volksmythe, zoals vele volkeren die hebben. Niet erg, maar wel zodra je claims op land gaat leggen om lokale mensen te bezetten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143057663
Anyway ik kan geen maps vinden waar het word aangegeven dat er nog grote stukken onbewoond grond aangeeft. Misschien iemand anders ?
pi_143057823
Als mijn huis was vernietigd door een Israëlische raket en mijn familie was omgekomen, dan was ik de Israëli's ook goed zat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143057964
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:24 schreef Shaman het volgende:

[..]

Volkomen mee eens. Ik vind alleen dat de tendens is dat de oorzaken bij de Palestijnse bevolking wordt neer gelegd. Hamas is m.i. net zo schuldig, maar de Palestijnse bevolking lijdt het meest.
Dat ja, Hamas "vecht" over de rug van de Palestijnse burgers. Je kan en mag gerust redeneren dat er geen plekken zijn om raketten af te vuren zonder bevolking in gevaar te brengen, maar ondertussen wordt er wel doelbewust gekozen voor plekken met zoveel mogelijk burgers in de buurt. Neem die raketten in VN scholen bijvoorbeeld. Maak het niet minder vuil dat Israël terugschiet, maar veel keuze hebben ze niet, en ze (proberen) tenminste nog te waarschuwen.
pi_143058010
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef havanagila het volgende:

[..]

Dat ja, Hamas "vecht" over de rug van de Palestijnse burgers. Je kan en mag gerust redeneren dat er geen plekken zijn om raketten af te vuren zonder bevolking in gevaar te brengen, maar ondertussen wordt er wel doelbewust gekozen voor plekken met zoveel mogelijk burgers in de buurt. Neem die raketten in VN scholen bijvoorbeeld. Maak het niet minder vuil dat Israël terugschiet, maar veel keuze hebben ze niet, en ze (proberen) tenminste nog te waarschuwen.
Waarschuwen en dan de grenzen dichthouden ? }:|
pi_143058019
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
Als mijn huis was vernietigd door een Israëlische raket en mijn familie was omgekomen, dan was ik de Israëli's ook goed zat.
Tja, als Rutte besluit dat er een paar patriots vanuit mijn dak/achtertuin Duitsland moeten bestoken, zou ik Rutte net zo zat zijn als de Duitsers die mijn achtertuin platgooien en daarbij mijn familie van kant maken. Klinkt hard maar het is niet anders.
pi_143058024
Ze naar een plek sturen en dan vervolgens ook bestoken ? :{ }:|
pi_143058128
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:17 schreef havanagila het volgende:
Dat is in mijn ogen dan ook niets meer dan (een erg valse) tactiek: Zoveel mogelijk burgers in gevaar brengen en dan met het vingertje naar Israël wijzen als er doden vallen. De verantwoordelijkheid ligt bij beide partijen.
Toch verwacht ik van een land als Israel dat ze meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben dan een stel terroristen. Of is dat heel raar? Ze doen zich namelijk altijd zo verantwoordelijk voor.
pi_143058255
Dan komt de geschiedenis weer om de hoek kijken. Nogmaals, ik praat niks goed, geen van beide partijen komt enige vorm van lof toe, maar er zit wel enige logica achter het zero tolerance beleid dan Israël op het gebied van aanvallen op hun grondgebied voert.
pi_143058368
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Aloulou het volgende:
Studenten die er studeren en tijdelijk wonen ja. Je hebt wel een handje van feiten verdraaien he?
Dat bedoel ik ook, anders had ik wel gezegd dat er Arabieren daar wonen zonder te studeren. Ik verdraai dus helemaal niks.

quote:
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat de Isrealische staat het bevolken van nederzettingen (bewust) uitbesteed aan organisaties die zionistisch zijn en het dus bevolken met joden. Er is een reden dat men er nederzettingen bouwt, en dat doen ze echt niet voor Israelische Palestijnen ;(

Net zoals dezelfde zionistische wereldorganisaties Israel verder proberen te bevolken met joden door hun aliyah te vergemakkelijken en financieel en logistiek bij te staan. En diezelfde organisaties krijgen ook staatssteun. Zodoende worden ook de nederzettingen bevolkt met joden, alles draait immers om het joodse karakter van de staat en dat versterk je niet door niet-joden (Palestijnen) naar een nederzetting te krijgen.

De huizen en apartementencomplexen die op gestolen en illegaal bezet land worden gebouwd worden door zionistische organisaties - met gedoogsteun van de overheid - verhuurd en verkocht aan Israelische joden. De hele gedachte erachter ruikt naar het zionisme en dus "joden terug naar hun land brengen" (oftewel nederzettingen) in de Westbank bijv). Dat is niet toevallig, dat is het hele doel. Dat er geen wet is die Arabieren letterlijk verbied er te wonen doet daar niets aan af.
Ja, dit zei je allemaal in je vorige post ook al en toen zei ik al 'Ja je hebt daar gelijk in'. Ik zeg dus al dat je gelijk hebt, behalve dan 'gestolen', 'illegaal' en 'bezet'.

quote:
Perfecte vergelijking maar die bevalt je niet, dat is wat anders. Ook de Serviers voelen met het andere Slavische volk de Russen een gigantische verbondenheid, verbroedering etc. Dit is een beter en "nauwer" voorbeeld dan Polen en Serven. Wil jij nu stellen dat door de grote verbondenheid, gedeelde religie en gedeelde Slavische oorsprong Serven en Russen gelijk zijn? :'(
Nee, maar er zitten echt wel meer verschillen tussen Serviërs en Russen dan Palestijnen en Jordaniërs. Zoveel maakt het me ook niet uit, of het nu Palestijnen, Jordaniërs of Arabieren zijn, er verandert weinig.

quote:
Tuurlijk wel, het hele argument draait om die 3000 jaar geleden en "ons volk". Nou bewijs dat maar eens dan, dat dat jouw volk is en jij dus een nazaat bent. Anders is het niets dan een volksmythe, zoals vele volkeren die hebben. Niet erg, maar wel zodra je claims op land gaat leggen om lokale mensen te bezetten.
Alle Joden zijn 'ons volk' punt.
pi_143058522
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ggreenwald twitterde op maandag 04-08-2014 om 13:30:51 RT @wikileaks Israel secretly told US of its plan to destroy #Gaza's economy [ afbeelding ] reageer retweet
Wat is daar mis mee? Hamas moet zo hard mogelijk geraakt worden.
pi_143058630
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Je vergeet de bevolking !
pi_143058735
quote:

[..]

Dan schieten ze niet.
pi_143058756
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Inderdaad. Die kerels zitten gewoon lekker in een hotel in Qatar om vanuit daar raketaanvallen af te roepen en toe te zien hoe onschuldige mensen met de bosjes sterven.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die is juist de dupe van Hamas.

Mag je anders zien maar ben iig van de overtuiging dat Hamas een hoop lijden veroorzaakt en een einde daarvan behoorlijk blokkeert. Zonder aanvallen en verheerlijking van martelaars e.d. zou Israël zich ook een stuk redelijker opstellen, en dat ook moeten.

Probeer een actie zoals die van afgelopen weken, en alle doden, maar eens goed te praten als er geen raketdreigingen en grensoverschrijdende tunnels zijn om op terug te vallen. Onmogelijk. Kijk maar hoeveel (terecht en onterechte) kritiek er nu al is.
pi_143058760
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die hebben op Hamas gestemd, ze kunnen ook nieuwe verkiezingen eisen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:54:56 #136
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143058811
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef oksel12 het volgende:

[..]

:')14.gif
pi_143058812
quote:

[..]

+ 1

Hamas was het meest populair bij de kinderen onder de 15 jaar.
pi_143058820
Ook de baby's waren aantoonbaar pro Hamas.
pi_143058897
We hadden het over sancties, je hebt wel een goede avatar nu.
pi_143058938
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef oksel12 het volgende:
We hadden het over sancties, je hebt wel een goede avatar nu.
Ik ? Ja mooi he :Y

Dan ook sancties voor Israel !
pi_143058958
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ? Ja mooi he :Y

Dan ook sancties voor Israel !
:')

Nee, die verdient juist extra geld.
pi_143059116
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef oksel12 het volgende:

[..]

:')

Nee, die verdient juist extra geld.
Nee :(
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:13:08 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143059351
quote:

[..]

Hamas heeft met een militaire coup de macht gegrepen, geeft niet hoor..
Een gedicht over Maanvis
pi_143059415
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hamas heeft met een militaire coup de macht gegrepen, geeft niet hoor..
Omdat Fatah niet vrijwillig de macht wou opgeven. Hamas heeft eerlijk gewonnen:
https://en.wikipedia.org/(...)ative_election,_2006
pi_143059428
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef havanagila het volgende:

[..]

Tja, als Rutte besluit dat er een paar patriots vanuit mijn dak/achtertuin Duitsland moeten bestoken, zou ik Rutte net zo zat zijn als de Duitsers die mijn achtertuin platgooien en daarbij mijn familie van kant maken. Klinkt hard maar het is niet anders.
Al die mensen die nu dakloos zijn hadden raketinstallaties in hun tuin?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:16:30 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143059439
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:15 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Omdat Fatah niet vrijwillig de macht wou opgeven. Hamas heeft eerlijk gewonnen:
https://en.wikipedia.org/(...)ative_election,_2006
En denk je dus dat de palestijnen zomaar nieuwe verkiezingen krijgen van hamas?
Een gedicht over Maanvis
pi_143059468
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En denk je dus dat de palestijnen zomaar nieuwe verkiezingen krijgen van hamas?
Als het goed is dit jaar dankzij de deal tussen Fatah en Hamas. Maar ik zei dat ze dan maar in opstand moeten komen tegen Hamas, de burgers in Libië, Syrië, Tunesië en Egypte kunnen het ook en daar is de overheid vele malen sterker.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:19:16 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143059508
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:17 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Als het goed is dit jaar dankzij de deal tussen Fatah en Hamas. Maar ik zei dat ze dan maar in opstand moeten komen tegen Hamas, de burgers in Libië, Syrië, Tunesië en Egypte kunnen het ook en daar is de overheid vele malen sterker.
Als de overheid er vele malen sterker is waarom krijgt israël ze niet weg dan?
Een gedicht over Maanvis
pi_143059598
(Gaza) – Israeli forces in the southern Gaza town of Khuza’a fired on and killed civilians in apparent violation of the laws of war in several incidents between July 23 and 25, 2014. Deliberate attacks on civilians who are not participating in the fighting are war crimes.

http://www.hrw.org/news/2(...)ll-fleeing-civilians
pi_143060081
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als de overheid er vele malen sterker is waarom krijgt israël ze niet weg dan?
Omdat dat iets heel anders is dan een opstand van de bevolking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')