Ik denk het. Het was een auto uit 2012.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef nils7 het volgende:
Voor welk team was deze WSR test dan? Of heeft RB er gewoon eentje staan?
Oe! Nice! Wil ik ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.projekt-spielb(...)/driving-experiences
Bijna 5000 euro voor een paar rondjes FR 2.0 en FR3.5quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oe! Nice! Wil ik ook!
Maar het zal wel te duur zijn en ik pas er met mijn kleine 1.95 natuurlijk sowieso nooit in...
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bijna 5000 euro voor een paar rondjes FR 2.0 en FR3.5
Lekker hoor...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Hoezo regen en onbekende auto..? Gaan met dat ding!
https://www.facebook.com/photo.php?v=962100857148829
Tja, het zou kunnen. Ik hoop het alleen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:11 schreef Vriezzer het volgende:
Zucht aan media die nu al roepen dat Max volgend jaar F1 rijdt en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt...
Minimaal twee jaar oud, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
Mag er eigenlijk wel getest worden met F1-auto's uit, pak 'm beet, 2010?
Ja, die demo's doen ze nu in auto's uit 2012.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
Mag er eigenlijk wel getest worden met F1-auto's uit, pak 'm beet, 2010?
Thanks. Dus in principe zouden ze Verstappen zoveel als ze willen kunnen laten wennen aan F1-snelheid en -kracht. Da's een goeie zaak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja, die demo's doen ze nu in auto's uit 2012.
Helemaal mee eens!quote:We ontvangen veel reacties op het toetreden van Max Verstappen tot het Red Bull Junior-programma en het vermoeden dat hij komend jaar al in de Formule 1 debuteert.
Veel van die reacties hebben een waarschuwende toon. ‘Te vroeg’, ‘te snel’, ‘niet doen’, ‘niet dezelfde fout maken als zijn vader…’.
We begrijpen die scepsis eerlijk gezegd niet.
Dus dan heb je voor het eerst in 20 jaar een Nederlander die puur op zijn talent de top dreigt te halen, zonder jankverhalen over ‘te weinig sponsors’ of ‘teveel politieke spelletjes’, die zelfs kon kiezen tussen de twee beste F1-teams van dit moment (!), en dan weet iedereen het tóch nog beter?
Vergeet niet: de definitie van een fenomeen is vaak dat je het niet helemaal begrijpt. Daar kun je alleen getuige van zijn en je over verbazen. Dus als Max volgend jaar Grands Prix rijdt, dan is dat niet te snel of te vroeg. Dan is dat simpelweg zo. Dan gebeurt dat omdat hij een fe-no-me-naal talent is dat in amper een half jaar autoracen een superdeal met een topteam afdwingt. Alsof je dán gaat zeggen: ‘Ehm, sorry, maar dit is me te vroeg, geef me nog een paar jaar.’
De Formule 1 is een trein die als die voorkomt, dan spring je erin - zeker als je de kans krijgt om eerste klas te reizen! En Max, die jongen was born ready. En als dan zelfs Red Bull meent dat hij ready is, dan is daar geen speld tussen te krijgen. En dan maakt het ineens helemaal niet uit of je Nederlander bent, wie je vader is, je schoonvader of je geldschieters.
En nee, dat Red Bull je selecteert biedt natuurlijk geen garanties op succes. Dat suggereert ook niemand. Je krijgt een kans en die moet je pakken en waarmaken. Zoals Speed, Liuzzi en al die anderen die ‘m niet waarmaakten. En zoals Vettel, Ricciardo en voorlopig ook Kvyat dat wél deden. Maar vergeet niet: dat is van alle tijden. Ook tegenover alle Minardi-coureurs die gewogen en te licht bevonden werden, stond een Trulli, Fissichella en een Alonso.
Van welk kaliber Max is, daar mag iedereen vrolijk naar gissen. Wij denken zelf dat hij van een buitencategorie is. Hij is anders. Niet alleen qua rijden, ook en vooral qua karakter. De rust die hij heeft onder de enorme druk waar hij al maanden onder racet, belooft veel zo niet alles. Doe het maar: 16 jaar en dan doordeweeks Mercedes-Benz én Red Bull aan de telefoon en elk weekend weer presteren, weer voldoen aan die enorme verwachtingen.
En voor de sceptici: dit is niet 1994. Max is Jos niet, Toro Rosso geen Benetton en Kvyat geen Schumacher. Laat hem gaan en desnoods falen. Maar dit soort kansen pak je. Het enige wat zeker is, is dat we nu een Nederlandse coureur hebben die in de karting en de Formule 3 dingen heeft gedaan die nog nooit iemand gedaan heeft. Laten we hopen dat hij daarmee in de Formule 1 doorgaat. Wij weten dat hij dit gewoon moet doen, we denken dat het lukt en we hopen het van harte.
Maar wie zijn wij? Wij zijn slechts toeschouwers. Die zich met plezier en bewondering vergapen aan een fenomeen. Dat we ons maar mogen blijven verbazen. Go Max!
Veel te gemakkelijk dit. RTL GP (Magazine) heeft er belang bij dat Max zo snel mogelijk in de F1 terecht komt. Dat is een enorme boost voor de omzet, zowel door verkoop van het magazine zelf als door de verkoop van advertentieruimen. Bovendien ziet RTL dan de kans schoon om proberen de uitzendrechten weer terug te kopen. Er zullen immers ook meer inkomsten uit tv-reclames tegenover staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Ferry_76 het volgende:
Column van Mark Koense (RTL GP Magazine) op FAcebook:
[..]
Helemaal mee eens!
Die licentie van Sport 1 loopt na het volgende seizoen al af. Dan kan RTL het budget bijeengeraapt hebben om de rechten weer terug te halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef JohnB52 het volgende:
Reken maar dat Max ja zal zeggen als ze m een stoeltje aanbieden.
Voor hem namelijk 10 anderen die ook willen rijden, en als je nee zegt is er misschien volgend jaar geen plek meer...
RTL zal de rechten niet kunnen kopen want die heeft Sport 1 al.
RTL gaat de Champions League al binnen halen, ben benieuwd of ze dan ook nog een flink budget voor de F1 gaan vrijmaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die licentie van Sport 1 loopt na het volgende seizoen al af. Dan kan RTL het budget bijeengeraapt hebben om de rechten weer terug te halen.
Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat er ergens op die auto RTLGP komt te staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:32 schreef franklop het volgende:
RTL zend toch al wat Redbull evenementen uit? Wellicht dat die qua budget wat kunnen helpen in het geval Max echt voor Toro Rosso gaat rijden. Lees; extra reclame
Of sport1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat er ergens op die auto RTLGP komt te staan.
Topic gebookmarkedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
We praten in 2027 er nog wel een over
Bron: L1quote:'Debuut Max Verstappen in Formule-1 voorbarig'
Dat autocoureur Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maakt in de Formule-1 is zeer voorbarig. Dat zegt zijn vader Jos in een gesprek met L1.
Dinsdagmiddag werd Max Verstappen gepresenteerd als de nieuwste aanwinst van Junior Team van Red Bull. Volgens De Telegraaf wordt het 16-jarige talent daar de komende maanden intensief klaargestoomd om zondag 15 maart aan de start te verschijnen van de Grand Prix van Australië in Melbourne.
Voorbarig
"Op dit moment is niks zeker," zegt zijn vader. "Het zijn voorbarige conclusies. We zijn nog aan het overleggen over wat we volgend jaar gaan doen. Het blijft afwachten."
Mocht Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maken, dan is hij daarmee de jongste Formule 1-debutant in de geschiedenis. Hij is op dat moment 17 jaar en 164 dagen oud. "We bepalen uiteindelijk samen met zijn team wat er gaat gebeuren," zegt Jos Verstappen.
De trotse vader zegt dat zijn zoon rustig blijft onder alle berichten. "Hij is in ieder geval rustiger dan ik toen ik 16 was."
Heb je het blad wel eens gelezen? Bar weinig aandacht voor de hedendaagse F1 hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
Veel te gemakkelijk dit. RTL GP (Magazine) heeft er belang bij dat Max zo snel mogelijk in de F1 terecht komt. Dat is een enorme boost voor de omzet, zowel door verkoop van het magazine zelf als door de verkoop van advertentieruimen.
Hij ontkent het ook niet glashard...quote:
Ja, en wat denk je wat er allemaal in dat blad komt te staan wanneer Max Verstappen in de Formule 1 terecht komt? Dan neemt die content meteen een hoogvlucht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Heb je het blad wel eens gelezen? Bar weinig aandacht voor de hedendaagse F1 hoor.
Bovendien weet Mark wel waar hij over praat.
[..]
Hij ontkent het ook niet glashard...
Hoevaak lees je het blad? Over Frijns, VDG etc staan er meestal 1 a 2 pagina's in dat zal bij Max misschien 3/4 worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je wat er allemaal in dat blad komt te staan wanneer Max Verstappen in de Formule 1 terecht komt? Dan neemt die content meteen een hoogvlucht.
Niet als ze het blad zes keer per jaar blijven uitgeven. Een racevoorbeschouwing heeft dan verdomd weinig zin, net als een terugblik op de race ervoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je wat er allemaal in dat blad komt te staan wanneer Max Verstappen in de Formule 1 terecht komt? Dan neemt die content meteen een hoogvlucht.
Het gaat om meer dan alleen Max. De interesse in artikelen over de F1 zal sterk toenemen wanneer een Nederlands supertalent in de F1 terecht komt. Ondanks dat RTL GP Magazine breed georiënteerd is blijft de F1 de koningsklasse in de autosport. Zodoende heeft RTL GP Magazine zeker baat bij een supertalent, met op dit moment Max als grote naam, in de Formule 1. Bij verschillende groepen publiek neemt de interesse voor de F1 dan toe. De belangrijkste groep bestaat denk ik uit mensen die op dit moment geen RTL GP Magazine kopen. Zij laten zich leiden door het idee dat er mogelijk Nederlands succes in de F1 aan zit te komen en willen daar deel van uit maken. Dat gaat niet alleen gepaard met interesse in Max zelf, maar ook met interesse in zijn concurrentie, de teams, de techniek en historie. Met andere woorden: artikelen over de hedendaagse F1 worden een stuk interessanter om te plaatsen in het magazine.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoevaak lees je het blad? Over Frijns, VDG etc staan er meestal 1 a 2 pagina's in dat zal bij Max misschien 3/4 worden.
Budget zal ongetwijfeld omhoog zijn gegaan. Voor de rest denk ik dat van Amersfoort het prima voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Pagan het volgende:
Krijgt van Amersfoort behalve de livery ook technische ondersteuning van RB? Is daar iets over bekend.
Het is maar hoe je het bekijkt. Om in beeld te komen bij de grote spelers in 't autosport wereldje niet meer, voor het publiek is het natuurlijk wel leuk als zo'n slogan erop staat tot bv. een F1-wkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
#rememberthisame is toch niet meer nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |