abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143045360
Zien ze nou echt niet dat de oorzaak van alle doden en chaos in gaza bij hun "eigen volk" ligt? Hamas blijft maar vuren tegen een veel groter land waar van toch niet te winnen valt. In plaats van hun gelijk halen kunnen ze veel beter aan hun eigen volk denken en niet hun volk als schild gebruiken en daarna gaan janken dat er weer zoveel 100en dood zijn. Zien de Palestijnen dit nou echt niet? Kunnen ze hun Haat niet aan de kant zetten voor hun geliefden? Leer toch is van het verleden.
pi_143045371
Terechte klacht.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_143045378
Je kan beter stil zijn en je land afgepakt zien worden ja. Israel ff naar Duitsland verhuizen.
DolphinScreensaver.exe
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:04:03 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143045399
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:02 schreef lDDQD het volgende:
Je kan beter stil zijn en je land afgepakt zien worden ja. Israel ff naar Duitsland verhuizen.
Oogsten wat je zaait.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143045407
Terechte klacht.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_143045460
pi_143045500
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:01 schreef Tomansss het volgende:
Zien ze nou echt niet dat de oorzaak van alle doden en chaos in gaza bij hun "eigen volk" ligt? Hamas blijft maar vuren tegen een veel groter land waar van toch niet te winnen valt. In plaats van hun gelijk halen kunnen ze veel beter aan hun eigen volk denken en niet hun volk als schild gebruiken en daarna gaan janken dat er weer zoveel 100en dood zijn. Zien de Palestijnen dit nou echt niet? Kunnen ze hun Haat niet aan de kant zetten voor hun geliefden? Leer toch is van het verleden.
Ja ik ben dat wel deels met je eens, Hamas is een verwerpelijke en oerdomme (fundamentalisten, ja wat kun je verwachten) organisatie. Maar...
Het probleem is dat Israël keihard over de inwoners van Gaza heenloopt, ze creeëren daar al jaren bewust een humanitaire crisis door alle grenzen af te sluiten (dus er kunnen geen goederen in of uit, dus de economie wordt de nek omgedraaid) en door alle vruchtbare grond en viswateren tot no-go zone te verklaren (als je daar komt wordt je door militairen zonder proces neergeschoten). Er is dus altijd te weinig voedsel, te weinig (medische) noodzakelijke goederen en te weinig perspectief in Gaza. Wanneer ze dan eens terugbijten door een paar van die suffe projectielen af te schieten (die werkelijk waar echt de titel raket niet verdienen) dan komt Israël even flink huishouden en roepen ze 'zie je wel, ze zijn slecht!' Eerst tot wanhoop drijven, en als ze dan iets terugdoen ze keihard afstraffen, het is te laag voor woorden eigenlijk.

Wat kunnen de inwoners van Gaza nog doen behalve de wapens oppakken? Gaza is al decennia een openluchtgevangenis. Inwoners mogen niet weg, maar een leven opbouwen is ook onmogelijk door alle sancties en het getreiter van Israël.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:09:37 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_143045529
Wat moeten de Palestijnen dan ? Lijdzaam toezien hoe steeds meer "kolonien" worden geplaatst op het stukje land wat hun nog rest, dat hun infrastructuur structureel wordt verwoest door Israel, hoe hun landbouw wordt vernietigd doordat Israel waterlopen omleidt naar de eigen gebieden ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:15:31 #9
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_143045667
Trechte klacht
En altijd het laatste woord.
pi_143045681
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:08 schreef WJMW het volgende:

[..]

Ja ik ben dat wel deels met je eens, Hamas is een verwerpelijke en oerdomme (fundamentalisten, ja wat kun je verwachten) organisatie. Maar...
Het probleem is dat Israël keihard over de inwoners van Gaza heenloopt, ze creeëren daar al jaren bewust een humanitaire crisis door alle grenzen af te sluiten (dus er kunnen geen goederen in of uit, dus de economie wordt de nek omgedraaid) en door alle vruchtbare grond en viswateren tot no-go zone te verklaren (als je daar komt wordt je door militairen zonder proces neergeschoten). Er is dus altijd te weinig voedsel, te weinig (medische) noodzakelijke goederen en te weinig perspectief in Gaza. Wanneer ze dan eens terugbijten door een paar van die suffe projectielen af te schieten (die werkelijk waar echt de titel raket niet verdienen) dan komt Israël even flink huishouden en roepen ze 'zie je wel, ze zijn slecht!' Eerst tot wanhoop drijven, en als ze dan iets terugdoen ze keihard afstraffen, het is te laag voor woorden eigenlijk.

Wat kunnen de inwoners van Gaza nog doen behalve de wapens oppakken? Gaza is al decennia een openluchtgevangenis. Inwoners mogen niet weg, maar een leven opbouwen is ook onmogelijk door alle sancties en het getreiter van Israël.
Van dittum.
pi_143045740
Dan zou vluchten een betere optie zijn dan terug vechten. Ook al gaat dat ten koste van je trots. Je bespaart een hoop doden in je naaste kringen.
pi_143045856
Hamas is een groep tuig dat nog te dom is om te poepen ;(

Terechte klacht.
pi_143045878
Of Israel gedraagt zich zoals het hoort. Geen landjepik, geen verboden nederzettingen bouwen op andermans gebied, netjes de geinde belastingen overdragen en vrije doortocht.
pi_143045897
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:02 schreef lDDQD het volgende:
Vroeger werden er ook landen afgepakt. En Palestina is niet sterk genoeg om zichzelf te verdedigen. Ze hebben ook geen bondgenoten, dus waarom zou Israël Palestina niet annexeren? Ieder land wil groter en machtiger worden.
pi_143045919
Gewoon voor eens en voor altijd een einde aan dit conflict maken. Bom op gaza.
pi_143046006
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef Infection het volgende:
pleur hem dan gelijk op Jeruzalem, extra zwaar zodat Gaza ook gelijk mee gaat.

Dit is het schoolvoorbeeld van "waar er twee vechten hebben er twee schuld".
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143046027
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef Infection het volgende:
liever op Israel...

Dus stel dat Belgie ineens brabant van ons (af) pakt en we vallen dat aan om het terug te krijgen is NL fout?
pi_143046085
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef DoubleChoc het volgende:

[..]

Vroeger werden er ook landen afgepakt. En Palestina is niet sterk genoeg om zichzelf te verdedigen. Ze hebben ook geen bondgenoten, dus waarom zou Israël Palestina niet annexeren? Ieder land wil groter en machtiger worden.
Waarom zou Duitsland Nederland niet annexeren?

Waarom trap ik jou niet gewoon van je fiets als ik die nodig heb? Vroeger werd er ook genoeg geroofd.
pi_143046203
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

liever op Israel...

Dus stel dat Belgie ineens brabant van ons (af) pakt en we vallen dat aan om het terug te krijgen is NL fout?
Palestina is nooit een staat geweest.
Lees wat over de geschiedenis clown.
pi_143046226
TS is dom en denkt dat als Palestina stopt met vuren het hele conflict is afgelopen.
pi_143046252
Terechte klacht!

Nu voor eens en voor altijd dat klote Palestina opdoeken, maar er een mooi vredig Israël van. Dat kunnen die joden wel.
pi_143046268
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

dus omdat het geen staat is hebben de mensen die daar leven geen rechten meer?
pi_143046320
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Waarom zou Duitsland Nederland niet annexeren?

Waarom trap ik jou niet gewoon van je fiets als ik die nodig heb? Vroeger werd er ook genoeg geroofd.
Uhm zegt de tweede wereld oorlog je niks? Wij zijn nu bondgenoten met het NAVO gedrag dus dat zou niet gebeuren.

Omdat je dan de grond in wordt getrapt. En je wordt gearresteerd. De gevolgen zijn te zwaar, en als je goed bij je hoofd bent sla je niemand van een fiets af.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:38:54 #24
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_143046353
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef Tomansss het volgende:
Dan zou vluchten een betere optie zijn dan terug vechten. Ook al gaat dat ten koste van je trots. Je bespaart een hoop doden in je naaste kringen.
Als ze dat konden dan zouden er genoeg zijn die dat doen. Gaza is hermetisch van de buitenwereld afgesloten zo'n beetje. Leuk dat Israel Palestijnen van tevoren waarschuwt als ze gaan bombarderen, maar die mensen kunnen echt helemaal nergens heen.

Gaza is zo'n beetje als New York in Escape From New York. Leuk hoor.

Verder ben ik een sterke aanhanger van 'twee vechten, twee schuldig', maar de huidige geweldsexplosie maakt de verhoudingen daar wel ff goed duidelijk.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_143046356
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:35 schreef Crip het volgende:
TS is dom en denkt dat als Palestina stopt met vuren het hele conflict is afgelopen.
Voordat je iemand dom noemt kijk even naar je eigen post gedrag.
Hamas is schuldig aan + 2000 doden in Gaza.
Israel heeft genoeg gewaarschuwd, Hamas is een terroristische organisatie die helemaal geen oog hebben voor de Palestijnen.
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

dus omdat het geen staat is hebben de mensen die daar leven geen rechten meer?
Dat schijf ik toch niet ofwel ?
En de 1 miljoen moslims in Israel die vredig met de joodse volk leeft ?
pi_143046398
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:39 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Voordat je iemand dom noemt kijk even naar je eigen post gedrag.
Hamas is schuldig aan + 2000 doden in Gaza.
Israel heeft genoeg gewaarschuwd, Hamas is een terroristische organisatie die helemaal geen oog hebben voor de Palestijnen.

[..]

Ik herhaal. TS is dom en denkt dat als hamas ophoud Israël ook opeens ophoud.
pi_143046425
het verschil tussen is en eens niet kennen :')
People assume too much.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:40:46 #28
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_143046427
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:39 schreef JayDeeNow het volgende:

Tja het is de vraag hoe lang dat nog duurt.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_143046580
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:40 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik herhaal. TS is dom en denkt dat als hamas ophoud Israël ook opeens ophoud.
Dan stopt het geweld in ieder geval, Hamas is genoeg gewaarschuwd dus niet gaan huilen over burgerslachtoffers die vallen er in ieder oorlog / conflict.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:47:37 #30
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_143046671
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Dan stopt het geweld in ieder geval, Hamas is genoeg gewaarschuwd dus niet gaan huilen over burgerslachtoffers die vallen er in ieder oorlog / conflict.
Dat is waar, maar in een counterinsurgency zijn ze extra funest en komt het politieke doel daardoor geen stap dichterbij.
pi_143046707
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Vortix het volgende:

[..]

Dat is waar, maar in een counterinsurgency zijn ze extra funest en komt het politieke doel daardoor geen stap dichterbij.
En wat is het politieke doel :)
pi_143046741
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Dan stopt het geweld? Dat is echt naïef om te denken. :') Israel onderdrukt het volk al jaren, maakt niet uit of ze bij hamas horen aangezien je onschuldige burgers elke dag het leven zuur maken
Als hamas er niet was dan hadden die Palestijnen helemaal niets meer voor zichzelf. Ik rechtvaardig actie's van hamas niet maar als letterlijk Niemand anders op de wereld actie neemt om die Palestijnen gewoon hun eigen stuk te geven vind ik het niet gek dat ze niet opgeven. Het is ook hun land.

Dus dit is allemaal de schuld van hamas wil je zeggen?

http://www.ifamericansknew.org/stat/deaths.html
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:49:52 #33
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_143046750
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:48 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

En wat is het politieke doel :)
Een veilig Israel. Toch? Ik bedoel, dat is wat ze willen. Dat brengen ze door eens in de drie jaar eens een keer flink te knokken daar op de lange termijn geen stap dichterbij.

Of ze moeten eens een keer echt flink huishouden maar dat zou de grootste ironie van de geschiedenis zijn.
pi_143046802
De enige oplossing die ik zie is dat een rijk Arabisch land de Palestijnen adopteert en hen een eigen staat schenkt. Oliegeld en ruimte genoeg. De Palestijnen zijn dan uit de problemen maar moeten dan wel hun huidige plek opgeven. Maar als ze daarvoor veiligheid en meer ruimte terugkrijgen is het dat dubbel en dwars waard lijkt me.

Ik heb het hier niet over wat wel of niet eerlijk of rechtvaardig is (want daar komen we toch niet uit) maar puur over een praktische oplossing om het moorden over en weer te beëindigen zonder nog meer bloedvergieten.

De mensen die dan alsnog op hun strepen gaan staan vallen dan wat mij betreft keihard door de mand en hebben een vreedzame oplossing van het conflict niet als prioriteit.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_143046916
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef Crip het volgende:

[..]

Dan stopt het geweld? Dat is echt naïef om te denken. :') Israel onderdrukt het volk al jaren, maakt niet uit of ze bij hamas horen aangezien je onschuldige burgers elke dag het leven zuur maken
Als hamas er niet was dan hadden die Palestijnen helemaal niets meer voor zichzelf. Ik rechtvaardig actie's van hamas niet maar als letterlijk Niemand anders op de wereld actie neemt om die Palestijnen gewoon hun eigen stuk te geven vind ik het niet gek dat ze niet opgeven. Het is ook hun land.

Dan vallen er op zijn minst geen burgerdoden meer.
Het enige doel dat Israel heeft is om ervoor te zorgen dat hun bevolking veilig is.
Feitelijk is er helemaal niets van de Palestijnen bij, die kans hebben ze overigens meerdere keren gehad, evenals kans op vrede.
Ze kregen enkel niet hun volledige zin, en daarom is er nu nog steeds oorlog.
Palestijnen hebben overigens al niks meer, met dank aan Hamas.
Je hebt trouwens die 200 vrachtwagens hulpgoederen van Israel naar Gaza niet meegekregen?
Hamas is de grote onderdrukker van het Palestijnse volk, niet Israel.
pi_143046941
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De enige oplossing die ik zie is dat een rijk Arabisch land de Palestijnen adopteert en hen een eigen staat schenkt. Oliegeld en ruimte genoeg. De Palestijnen zijn dan uit de problemen maar moeten dan wel hun huidige plek opgeven. Maar als ze daarvoor veiligheid en meer ruimte terugkrijgen is het dat dubbel en dwars waard lijkt me.

Ik heb het hier niet over wat wel of niet eerlijk or rechtvaardig is (want daar komen we toch niet uit) maar puur over een praktische oplossing om het moorden over en weer te beëindigen zonder nog meer bloedvergieten.

De mensen die dan alsnog op hun strepen gaan staan vallen dan wat mij betreft keihard door de mand en hebben een vreedzame oplossing van het conflict niet als prioriteit.
Palestijnen roepen al jaren om hulp van de omliggende arabische landen. Maar het boeit ze allemaal niet. De Arabische landen houden een bord voor hun kop. Ze hebben de palestijnen aan hun lot overgelaten.
Bovendien is het bijna onmogelijk om palestina in te komen en te vertrekken.
pi_143047341
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:55 schreef Crip het volgende:

[..]

Palestijnen roepen al jaren om hulp van de omliggende arabische landen. Maar het boeit ze allemaal niet. De Arabische landen houden een bord voor hun kop. Ze hebben de palestijnen aan hun lot overgelaten.
Bovendien is het bijna onmogelijk om palestina in te komen en te vertrekken.
De omliggende Arabische landen hebben helaas allemaal boter op hun hoofd. Niet dat ze verplicht zijn om de Palestijnen op te nemen of uberhaupt wereldverbeteraars moeten zijn, maar dit conflict is zo groot en zo langdurig en zo drukkend op de hele regio dat je zou verwachten dat als ze echt om de Palestijnen gaven er allang iemand op had moeten staan om dit te doen. Gehuil om hun "Palestijnse broeders en zusters" is moeilijk serieus te nemen.

Het inkomen en vertrekken kan natuurlijk wel veilig geregeld worden als het om een volksverhuizing gaat. Desnoods met bemiddeling.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_143047717
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:08 schreef WJMW het volgende:

[..]

Dat.
pi_143047803
quote:

[..]

Die doden aantallen zouden hoogt waarschijnlijk niet zo hoog zijn geweest als er geen Hamas was.
Hoeveel geeft Hamas uberhaupt om zijn eigen volk. Als Israël aankondigt terug te gaan vuren op Hamas en Hamas vervolgens zich tussen hun eigen volk gaat begeven en zelfs in scholen gaat zitten.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:48:04 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_143048552
quote:
Haat tegen joden wordt ze met de paplepel ingegoten. Staat in hun studieboeken, en zowel ouders als onderwijzers leren het de kinderen. Dus nee, dat gaat nooit veranderen.

Je zou het zelfs kunnen omdraaien: hoe lang staat Israel nog toe dat een stel terroristen hun inwoners blijven opblazen, terwijl Israel stomweg de mogelijkheid heeft om de hele gazastrook met de grond gelijk te maken. Als het andersom was geweest, hadden de palestijnen allang Israel met de grond gelijkgemaakt.

En ondertussen willen ze allemaal in hetzelfde stukje "heilige woestijn" wonen :')
censuur :O
pi_143048645
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Haat tegen joden wordt ze met de paplepel ingegoten. Staat in hun studieboeken, en zowel ouders als onderwijzers leren het de kinderen. Dus nee, dat gaat nooit veranderen.

Je zou het zelfs kunnen omdraaien: hoe lang staat Israel nog toe dat een stel terroristen hun inwoners blijven opblazen, terwijl Israel stomweg de mogelijkheid heeft om de hele gazastrook met de grond gelijk te maken. Als het andersom was geweest, hadden de palestijnen allang Israel met de grond gelijkgemaakt.

En ondertussen willen ze allemaal in hetzelfde stukje "heilige woestijn" wonen :')
Godsamme, wat sla je de plank volledig mis. Oja het is internet, mensen hebben hun uitgesproken mening klaar over dingen zonder dat ze er iets van weten.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_143048727
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Aantal dagen geleden zat bij Knevel en van de Brink ook een palestijn aan tafel (die overigens Frits Barend totaal niet liet uitpraten. Frits Barend wie een Jood is). En die palestijn had als voorstel dat Israel zich liet ontwapenen. Dat er dan vrede zou komen. Alsof iedereen zo dom is en niet zou weten dat israel dan plat wordt gebombardeerd.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:56:07 #43
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143048768
quote:

[..]

Er is in dat gebied vaak een Joodse staat geweest, de Joden leefde ook in het midden Oosten in de tijd van Jezus. Dus daar heb je gelijk ja. Want bij Jezus waren het de Joden die rond Jeruzalem zaten en niet de Palestijnen .
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:57:37 #44
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143048797
quote:

[..]

Zou Hamas ze gewoon accepteren en zouden andere Arabische volken Israël accepteren en zou er geen geweld zijn vanuit Moslim gronden, dan werd Israël echt wel op de vingers getikt wereldwijd als het ging schieten zonder reden, maar nu heeft het een reden want tja Hamas vuurt raketten en shit.

Als ik iemand dood op straat willekeurig krijg ik straf.

Als iemand een mes naar mij trekt en ik dood hem dan met mijn mes dan krijg ik een mindere grote straf of ga ik zelfs vrijuit.

Als iemand een mes trekt en ik jat het mes en steek hem neer, ga ik misschien helemaal vrijuit, zeker als ik verwondingen heb en het noodweer was.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143049066
quote:

[..]

:')
pi_143049184
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:37 schreef DoubleChoc het volgende:
en als je goed bij je hoofd bent sla je niemand van een fiets af.
Als je goed bij je hoofd bent ben je ook niet zo debiel om een expansiedrift van de Joodse staat om gebieden waar de Islam de grootste religie is goed te praten.
pi_143049612
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:54 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Aantal dagen geleden zat bij Knevel en van de Brink ook een palestijn aan tafel (die overigens Frits Barend totaal niet liet uitpraten. Frits Barend wie een Jood is). En die palestijn had als voorstel dat Israel zich liet ontwapenen. Dat er dan vrede zou komen. Alsof iedereen zo dom is en niet zou weten dat israel dan plat wordt gebombardeerd.
Wie heeft de garantie dat hetzelfde niet voor Hamas/Palestina geldt?
pi_143050051
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als je goed bij je hoofd bent ben je ook niet zo debiel om een expansiedrift van de Joodse staat om gebieden waar de Islam de grootste religie is goed te praten.
Veroveren is er altijd geweest, en zal altijd blijven. Waarom helpen de omliggende rijke Arabische landen Palestina niet? Zoals ik in een eerder post beschreef: Palestina heeft geen bondgenoten, grondstoffen die belangrijk zijn, en een te zwak leger. Dus het is logische dat Israël Palestina annexeert. Het is misschien niet leuk, maar wat doe je eraan? Antwoord:gebruik ouderen, vrouwen, en kinderen als menselijk schild om zo steun te krijgen van de rest van de wereld.
pi_143050083
ik zou zelfs zeggen dat de Palestijnen een enorme betonnen plaat voor hun kop hebben:

deze om exact te zijn:
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:37:32 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143050115
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef RM-rf het volgende:
ik zou zelfs zeggen dat de Palestijnen een enorme betonnen plaat voor hun kop hebben:

deze om exact te zijn:
[ afbeelding ]
Sja, beetje eigen schuld, moet je je maar niet als barbaar uit 937 vc gedragen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143050302

pi_143050451
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef DoubleChoc het volgende:

[..]

Veroveren is er altijd geweest, en zal altijd blijven. Waarom helpen de omliggende rijke Arabische landen Palestina niet? Zoals ik in een eerder post beschreef: Palestina heeft geen bondgenoten, grondstoffen die belangrijk zijn, en een te zwak leger. Dus het is logische dat Israël Palestina annexeert. Het is misschien niet leuk, maar wat doe je eraan? Antwoord:gebruik ouderen, vrouwen, en kinderen als menselijk schild om zo steun te krijgen van de rest van de wereld.
Je bent dus gewoon een conservatieve, harteloze zak?
Zeg dat dan gewoon meteen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:50:03 #53
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_143050508
Moslims hebben ALTIJD oogkleppen op zodra het niet in hun straatje past of hun geen voordelen oplevert!
Je hoort ze niet als er duizenden slachtoffers van andere religies door hun (broeders) zijn of worden omgelegd.

Verwacht van de andersgelovigen/niet-gelovigen in de wereld dan ook geen sympathie of medelijden.
Like an assassin
pi_143050843
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef Xingu het volgende:
Moslims hebben ALTIJD oogkleppen op zodra het niet in hun straatje past of hun geen voordelen oplevert!
Je hoort ze niet als er duizenden slachtoffers van andere religies door hun (broeders) zijn of worden omgelegd.

Verwacht van de andersgelovigen/niet-gelovigen in de wereld dan ook geen sympathie of medelijden.
Er zit iets voor je kop. Een bord ofzo lijkt het.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:01:54 #55
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_143050892
quote:
Bron: IDF

:') :') :')
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:02:19 #56
280073 Xingu
pi_143050906
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Er zit iets voor je kop. Een bord ofzo lijkt het.
Nee, ik hou je een spiegel voor!
Like an assassin
pi_143050951
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon een conservatieve, harteloze zak?
Zeg dat dan gewoon meteen.
Als ik wil dat Israël Palestina annexeert ben ik toch niet conservatief?
pi_143051046
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Bron: IDF

:') :') :')
Waar anders van? _O-
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:07:20 #59
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_143051068
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef Crip het volgende:

[..]

Waar anders van? _O-
Wij van wc eend.... :')

:') :')
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_143051071
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, beetje eigen schuld, moet je je maar niet als barbaar uit 937 vc gedragen.
Zijn we het eens dat de kolonisatie door Israël illegaal is en niet hoort in 2014?

En dan heb ik het dus niet alleen over het grondgebied dat ingenomen wordt, maar ook over de voorzieningen zoals (toegang tot) water.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 14:07:56 ]
pi_143051628
Denken dat het geweld ophoudt als de Palestijnen een eigen stuk land krijgen :') Al hef je Israël op en geef je al het land aan de Palestijnen, dan nog gaan ze door met geweld tegen Joden, puur omdat het geen moslims zijn.

Een Jood tussen Moslims is gewoon niet veilig. Zelfs in Nederland zie je dat |:(
pi_143052149

nuff said' :6

TS = late troll...
pi_143052252
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:35 schreef Bozepiemel het volgende:
Terechte klacht!

Nu voor eens en voor altijd dat klote Palestina opdoeken, maar er een mooi vredig Israël van. Dat kunnen die joden wel.
jij bent vast boos, he piemel ?

Zionisten terug naar Duitsland en omstreken !
pi_143052346
Het getuigt van òf extreme domheid òf van de uitgesproken wens om zoveel mogelijk van je bevolking naar Allah te sturen als je een land met één van de meest geavanceerde legers ter wereld gaat bestoken met je opgevoerde vuurwerk. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?

Vergeet niet dat het leger van Israël is uitgerust om tegelijkertijd met de gehele Arabische wereld oorlog te voeren, dit hebben ze in het verleden ook meerdere malen ook zeer succesvol gedaan. Vandaar dus ook dat de Palestijnen niet hoeven te rekenen op de buren, die weten wat er met ze gaat gebeuren als ze Israël proberen aan te vallen. Jordanië en Egypte hadden dit al veel eerder door, en hebben in het verleden ervoor gekozen om vrede te sluiten met Israël.

Daarnaast is Gaza voor drinkwater, telecommunicatie en nog een aantal zaken volledig aangewezen op Israël. De keus om met de Koran in de hand voor de vernietiging van Israël te pleiten en keer op keer de aanval te kiezen is daarom niet puur rationeel te verklaren en moet meer gezocht worden in de fatalistische en antisemitische inborst van de radicale Hamas zelf.
pi_143052397
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef LooneyTroons het volgende:
Het getuigt van òf extreme domheid òf van de uitgesproken wens om zoveel mogelijk van je bevolking naar Allah te sturen als je een land met één van de meest geavanceerde legers ter wereld gaat bestoken met je opgevoerde vuurwerk. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?

Vergeet niet dat het leger van Israël is uitgerust om tegelijkertijd met de gehele Arabische wereld oorlog te voeren, dit hebben ze in het verleden ook meerdere malen ook zeer succesvol gedaan. Vandaar dus ook dat de Palestijnen niet hoeven te rekenen op de buren, die weten wat er met ze gaat gebeuren als ze Israël proberen aan te vallen. Jordanië en Egypte hadden dit al veel eerder door, en hebben in het verleden ervoor gekozen om vrede te sluiten met Israël.

Daarnaast is Gaza voor drinkwater, telecommunicatie en nog een aantal zaken volledig aangewezen op Israël. De keus om met de Koran in de hand voor de vernietiging van Israël te pleiten en keer op keer de aanval te kiezen is daarom niet puur rationeel te verklaren en moet meer gezocht worden in de fatalistische en antisemitische inborst van de radicale Hamas zelf.
Israel is lang niet meer zo sterk als je denkt... Kijk maar eens naar de Lebanese oorlog in 2006... Israel bakte er niets van :')
pi_143052754
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:57 schreef Bozepiemel het volgende:
Iedereen mag weten wat ik zeg of denk, maar dat bericht voegt niks toe aan dit onderwerp. Daarom postte ik het niet hier maar stuurde ik jou een nette DM.

Kan je trouwens niet je voorgaande post samenvoegen door middel van 1 post te wijzigen Je vervuilt een beetje dit onderwerp met al je moslimgedachten.
en blijf maar editen..

zielige snotneus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 04-08-2014 21:34:32 ]
pi_143055434
Terechte klacht.
pi_143060817
Terecht klacht, de staat Palestina dient vernietigd te worden en geannexeerd te worden door Israël.
pi_143061147
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef DR010 het volgende:

[..]

zionisten zijn kakkerlakken .. en dragen bij aan anti-semitisme....

Israel moet kapot.
Nee, antisemitisme is de reden van de haat tegen Israël.
pi_143061518
In Syrie zijn er meer palestijnen gesneuveld dan in gaza.

Daar hoor je nooit moslims over klagen. Dat hun "broeders" daar lijden enz. Geen demonstraties, niks.
pi_143061618
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Nee, antisemitisme is de reden van de haat tegen Israël.
Racist
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:29:40 #72
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143061719
Tering wat een domme TS en deze mensen die hier mee akkoord gaan :')
Er is ook nog zo'n 60 jaar aan conflict voor Hamas, en een heel spectrum aan mensenrechtenschending en collectieve vernietiging van een volk. Uitgeoefend door je favoriete terroristische staat Israel.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:34:04 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143061885
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef Tomansss het volgende:
Jij snapt niet dat dit soort zaken niet te maken hebben met trots?

Wanneer iemand al jouw bezittingen af probeert te pakken en jij verzet je daar met man en macht tegen dan is dit niet een kwestie van trots maar van zelfbescherming.
Krekker is de bom!
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:36:52 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143062005
quote:
Iedereen mag weten wat ik zeg of denk, maar dat bericht voegt niks toe aan dit onderwerp. Daarom postte ik het niet hier maar stuurde ik jou een nette DM.

Kan je trouwens niet je voorgaande post samenvoegen door middel van 1 post te wijzigen Je vervuilt een beetje dit onderwerp met al je moslimgedachten.
Joh, jij vervuilt alle plekken waar je komt met jouw aanwezigheid :'(
Krekker is de bom!
pi_143062286
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tering wat een domme TS en deze mensen die hier mee akkoord gaan :')
Er is ook nog zo'n 60 jaar aan conflict voor Hamas, en een heel spectrum aan mensenrechtenschending en collectieve vernietiging van een volk. Uitgeoefend door je favoriete terroristische staat Israel.
Jij hebt ze lekker op een rijtje :')

Sinds Mohammed zijn fantasieën is gaan opschrijven in zijn sprookjesboek is het een ononderbroken bloedvergieten in het midden oosten. Moslims tegen Joden, Christenen, andere Moslims en ongelovigen. Continu wreedheden, oorlogen , onderdrukking enz.

Op dit moment is het halve midden oosten een orgie van geweld.

Dat ligt zeker ook aan de Joden :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:01:53 #76
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143062920
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef blek het volgende:

[..]

Jij hebt ze lekker op een rijtje :')

Sinds Mohammed zijn fantasieën is gaan opschrijven in zijn sprookjesboek is het een ononderbroken bloedvergieten in het midden oosten. Moslims tegen Joden, Christenen, andere Moslims en ongelovigen. Continu wreedheden, oorlogen , onderdrukking enz.

Op dit moment is het halve midden oosten een orgie van geweld.

Dat ligt zeker ook aan de Joden :')
Hele mooie post met fantasie, helaas totaal irrelevant.
  Eindredactie Games maandag 4 augustus 2014 @ 20:21:36 #77
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143063646
quote:

'Gore geitenneuker ga terug naar je eigen land' vind jij een 'nette DM'?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_143064713
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:27 schreef DroogDok het volgende:

[..]

pleur hem dan gelijk op Jeruzalem, extra zwaar zodat Gaza ook gelijk mee gaat.

Dit is het schoolvoorbeeld van "waar er twee vechten hebben er twee schuld".
Eerder het schoolvoorbeeld van iemand die geen onderscheid kan maken tussen twee partijen en daarom maar uit wanhoop alles veroordeeld.
pi_143064939
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hele mooie post met fantasie, helaas totaal irrelevant.
Fantasie ??

Het halve midden oosten staat in brand. Grote groepen moslims strijden op vele plaatsen tegen elkaar en iedereen die een iets andere menig dan hun heeft.

Dat lijkt me redelijk relevant. Het lijkt er verdacht veel op dat al dat bloedvergieten een beetje bij de islam hoort. Dat ze niet vies zijn van wreedheden, onderdrukking enz.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:55:44 #80
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143065102
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef blek het volgende:

[..]

Fantasie ??

Het halve midden oosten staat in brand. Grote groepen moslims strijden op vele plaatsen tegen elkaar en iedereen die een iets andere menig dan hun heeft.

Dat lijkt me redelijk relevant. Het lijkt er verdacht veel op dat al dat bloedvergieten een beetje bij de islam hoort. Dat ze niet vies zijn van wreedheden, onderdrukking enz.
Noem eens alle landen op waar dit plaats vindt, en kom vervolgens tot de conclusie dat dat niet het halve midden oosten is. Irak, syrie en uhm?

En nee het is niet totaal niet relevant. We hebben het over Israel. Wat andere landen eromheen doen is totaal irrelevant. Die hebben er niets mee te maken. Israel is een parlementaire democratie waar het beleid dus een uitkomst is van de bevolking die op democratische wijze volksvertegenwoordigers kiest. Het frappante is dus dat de bezettingspolitiek en nederzettingspolitiek in Israel blijkbaar een uitkomst is van democratische verkiezingen en een volk dat stemt op volksvertegenwoordigers :W

En zo'n parlementaire democratie die met bezetting en kolonisatie doorgaat mag je heel kritisch tegen het licht houden :Y Zonder irrelevante zaken er met de haren bij te slepen als "maar je buurman is nog veel fucking erger man!!"
pi_143065957
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij snapt niet dat dit soort zaken niet te maken hebben met trots?

Wanneer iemand al jouw bezittingen af probeert te pakken en jij verzet je daar met man en macht tegen dan is dit niet een kwestie van trots maar van zelfbescherming.
Je kan ook alles achterlaten en met je familie vluchten. Face it! Je wint het toch niet. Israel is huge gaza is klein. Israel heeft gigantisch leger gaza niet. Israel heeft Iron Dome gaza niet. Bespaar alle leed en vlucht of geef je over. Dat heeft zeker jet trots te maken.
pi_143066159
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Je kan ook alles achterlaten en met je familie vluchten. Face it! Je wint het toch niet. Israel is huge gaza is klein. Israel heeft gigantisch leger gaza niet. Israel heeft Iron Dome gaza niet. Bespaar alle leed en vlucht of geef je over. Dat heeft zeker jet trots te maken.
Peruhsiezzz.. ze kennen allemaal de gevolgen van het afschieten van raketten op Israël.
En dan tóch maar doen hé. Kan daarom ook weinig medelijden hebben.. gewoon naïef volk.
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_143066218
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Noem eens alle landen op waar dit plaats vindt, en kom vervolgens tot de conclusie dat dat niet het halve midden oosten is. Irak, syrie en uhm?

En nee het is niet totaal niet relevant. We hebben het over Israel. Wat andere landen eromheen doen is totaal irrelevant. Die hebben er niets mee te maken. Israel is een parlementaire democratie waar het beleid dus een uitkomst is van de bevolking die op democratische wijze volksvertegenwoordigers kiest. Het frappante is dus dat de bezettingspolitiek en nederzettingspolitiek in Israel blijkbaar een uitkomst is van democratische verkiezingen en een volk dat stemt op volksvertegenwoordigers :W

En zo'n parlementaire democratie die met bezetting en kolonisatie doorgaat mag je heel kritisch tegen het licht houden :Y Zonder irrelevante zaken er met de haren bij te slepen als "maar je buurman is nog veel fucking erger man!!"
In ALLE islamitische landen is bloedvergieten, onderdrukking enz aan de orde van de dag. Intollerantie is er de norm. Tegen vrouwen, joden , homo's en ongelovigen.

Dat is relevant omdat Israel zich tussen deze agressieve barbaren bevind. Rondom hen bevinden zich barbaren die geen andere godsdiensten als volwaardig zien. Christenen moeten vrezen voor hun leven en vrouwen zijn ondergeschikt. Homo's hebben meestal geen leven.

Het is heel lastig om je te handhaven tussen zulke intollerante bekrompen groepen mensen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:33:04 #84
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143066570
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef blek het volgende:

[..]

In ALLE islamitische landen is bloedvergieten, onderdrukking enz aan de orde van de dag. Intollerantie is er de norm. Tegen vrouwen, joden , homo's en ongelovigen.

Dat is relevant omdat Israel zich tussen deze agressieve barbaren bevind. Rondom hen bevinden zich barbaren die geen andere godsdiensten als volwaardig zien. Christenen moeten vrezen voor hun leven en vrouwen zijn ondergeschikt. Homo's hebben meestal geen leven.

Het is heel lastig om je te handhaven tussen zulke intollerante bekrompen groepen mensen.
Nee, Israel onderdrukt en bezet de Palestijnen. Niet een staat waar dat aan de orde is.
Je hebt het over het bewind van bepaalde ANDERE landen, niet over het desbetreffende volk.
Totaal irrelevant dus.
pi_143066749
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee, Israel onderdrukt en bezet de Palestijnen. Niet een staat waar dat aan de orde is.
Je hebt het over het bewind van bepaalde ANDERE landen, niet over het desbetreffende volk.
Totaal irrelevant dus.
Wel relevant want in ALLE islamitische landen is bloedvergieten, onderdrukking enz aan de orde van de dag. Intollerantie is er de norm. Tegen vrouwen, joden , homo's en ongelovigen.

pi_143066906
quote:

[..]

Islam is vrede hoor. Vraag maar aan Crip.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:41:27 #87
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143066974
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef blek het volgende:

[..]

Wel relevant want in ALLE islamitische landen is bloedvergieten, onderdrukking enz aan de orde van de dag. Intollerantie is er de norm. Tegen vrouwen, joden , homo's en ongelovigen.

Totaal irrelevant dus.

We hebben het bovendien over Israel. Wat andere landen eromheen doen is totaal irrelevant. Die hebben er niets mee te maken. Israel is een parlementaire democratie waar het beleid dus een uitkomst is van de bevolking die op democratische wijze volksvertegenwoordigers kiest. Het frappante is dus dat de bezettingspolitiek en nederzettingspolitiek in Israel blijkbaar een uitkomst is van democratische verkiezingen en een volk dat stemt op volksvertegenwoordigers :W

pi_143067026
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Totaal irrelevant dus.

We hebben het bovendien over Israel. Wat andere landen eromheen doen is totaal irrelevant. Die hebben er niets mee te maken. Israel is een parlementaire democratie waar het beleid dus een uitkomst is van de bevolking die op democratische wijze volksvertegenwoordigers kiest. Het frappante is dus dat de bezettingspolitiek en nederzettingspolitiek in Israel blijkbaar een uitkomst is van democratische verkiezingen en een volk dat stemt op volksvertegenwoordigers :W

Je hebt de post van Aloulou goed gekopieerd :D :') .
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:43:12 #89
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143067043
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:42 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Je hebt de post van Aloulou goed gekopieerd :D :') .
die had het prachtig verwoord
pi_143067621
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

die had het prachtig verwoord
Jammer dat hij ook oogkleppen op heeft.

Het conflict tussen Israel en de palestijnen is geen territoriaal conflict zoals veel moslims ons willen laten geloven maar een religieus conflict.

Het is de barbaarse Jodenhaat van de moslims waardoor dit conflict zoveel reacties van moslims over heel de wereld oproept terwijl bij conflicten waarbij veel meer islamitische slachtoffers vallen ze de andere kant opkijken.

De palestijnen hadden al lang in vrede kunnen leven als hun "moslimbroeders" de vluchtelingen net zo humaan had opgevangen als israel de vele joodse vluchtelingen uit het midden oosten had opgevangen. Of als ze niet de terroristische hamas hadden gesteund. Of als ze de geweldadige mohammed niet zouden aanbidden. Dat lijkt de hersenen ook nogal aan te tasten.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:10:58 #91
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143068401
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:56 schreef blek het volgende:

[..]

Het conflict tussen Israel en de palestijnen is geen territoriaal conflict zoals veel moslims ons willen laten geloven maar een religieus conflict.

Het is de barbaarse Jodenhaat van de moslims waardoor dit conflict zoveel reacties van moslims over heel de wereld oproept terwijl bij conflicten waarbij veel meer islamitische slachtoffers vallen ze de andere kant opkijken.

De palestijnen hadden al lang in vrede kunnen leven als hun "moslimbroeders" de vluchtelingen net zo humaan had opgevangen als israel de vele joodse vluchtelingen uit het midden oosten had opgevangen. Of als ze niet de terroristische hamas hadden gesteund. Of als ze de geweldadige mohammed niet zouden aanbidden. Dat lijkt de hersenen ook nogal aan te tasten.
Nee jij hebt oogkleppen op, en hele dikke.

Het is niet 'barbaarse jodenhaat' , het is een kwestie van onderdrukking, bezetting en kolonisering dat er tegen israel geprotesteerd wordt. Men ziet in hoe barbaars Israel bezig is, terwijl het zogenaamd westers en beschaafd moet zijn, en nu wederom met dit hoge aantal onschuldige burgerdoden terwijl Israel supertechnologie heeft.

De joden kregen 56% van het gebied terwijl ze het kleinere volk waren en eerst op 7% van het gebied leefden, de arabieren kregen 43% van het gebied terwijl die 3x zo groot waren qua populatie. Hoe kun je het daar al mee eens zijn? Natuurlijk accepteren de arabieren dat niet en wouden ook geen vrede.
Daarnaast: De Palestijnen die allemaal gevestigd waren op het het land dat verdeelt werd aan de joden werden verdreven, meer dan 400 dorpen zijn ontvolkt en platgemaakt voor de joden.
Het eerste wat de joden vervolgens deden was meer gebied annexeren.
Tuurlijk accepteer je dat niet.

Het is jammer dat je moslimhaat je visie dusdanig beïnvloedt dat je feiten en dergelijke als onwaar waarneemt
pi_143068862
quote:

[..]

want in ALLE islamitische landen is bloedvergieten, onderdrukking enz aan de orde van de dag. Intollerantie is er de norm. Tegen vrouwen, joden , homo's en ongelovigen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:26:39 #93
358807 BMTH
nooit met je eens.
pi_143069039
mensen hier praten zo makkelijk over vluchten, er is geen land die je wilt opvangen.
Op maandag 13 januari 2014 15:23 schreef SimplyAlex het volgende
Tering, jij hebt anger management issues ... laat je nakijken, dwaas!
pi_143069150
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef BMTH het volgende:
mensen hier praten zo makkelijk over vluchten, er is geen land die je wilt opvangen.
Waarom niet ?
pi_143070588
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:29 schreef blek het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Lol het zit hier anders vol met vluchtelingen.
pi_143070599
Kak de verkeerde gequote.
pi_143073473
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik zie bijna alleen maar achterlijke landen op deze kaart.
pi_143077900
quote:

[..]

Grappig. Christenen in de Palestijnse gebieden hebben meer last van Israël dan van de Palestijnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kipknots op 05-08-2014 06:33:32 ]
pi_143078255
quote:

[..]

Goede reden om ziekenhuizen en scholen met bommen te bestoken inderdaad om de collateral damage zo groot mogelijk te maken
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:26:03 #100
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143078530
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef BMTH het volgende:
Geen land die, ja?

Aan het gebrekkige taalgebruik van sommige users kun je ook direct zien welk geloof ze aanhangen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143079153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Goede reden om ziekenhuizen en scholen met bommen te bestoken inderdaad om de collateral damage zo groot mogelijk te maken
Dan moet je bij Hamas zijn. Die weten datze gebombardeerd gaan worden. Ipv ver van "hun volk" te gaan zitten gaan ze naar de meest kwetsbare plekken om daar iedereen alscschild te gebruiken. Ja Hamas komt echt voor hun volk op...
pi_143079166
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:12 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Dan moet je bij Hamas zijn. Die weten datze gebombardeerd gaan worden. Ipv ver van "hun volk" te gaan zitten gaan ze naar de meest kwetsbare plekken om daar iedereen alscschild te gebruiken. Ja Hamas komt echt voor hun volk op...
Wat Hamas doet is natuurlijk zeer zeker geen zuivere koffie en uitermate laakbaar. Echter Israël bombardeert doelen waarvan ze weten dat er burgers inzitten, net zo laakbaar wat mij betreft.

Als het ze echt om het uitschakelen van de Hamas kopstukken gaat zijn daar wel subtielere methodes voor.
pi_143079446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wat Hamas doet is natuurlijk zeer zeker geen zuivere koffie en uitermate laakbaar. Echter Israël bombardeert doelen waarvan ze weten dat er burgers inzitten, net zo laakbaar wat mij betreft.

Als het ze echt om het uitschakelen van de Hamas kopstukken gaat zijn daar wel subtielere methodes voor.
Israel heeft een aantal dagen daarvoor aangekondigd te gaan bombarderen engaf daarmee de kans de burgers van Gaza te laten vluchten. Hamas roept hun volk op om als menselijk schild te functioneren want dat heeft get meeste effect.
pi_143079484
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:36 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Israel heeft een aantal dagen daarvoor aangekondigd te gaan bombarderen engaf daarmee de kans de burgers van Gaza te laten vluchten. Hamas roept hun volk op om als menselijk schild te functioneren want dat heeft get meeste effect.
En als die burgers dan niet blijken te zijn gevlucht pleurt Israel er als nog een bom op.... lekker bezig :N
pi_143087468
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef Xingu het volgende:

[..]

Nee, ik hou je een spiegel voor!
Ik ben geen Moslim, jammer man.
Overigens is generaliseren iets compleet anders dan iemand een spiegel voor houden, maar jij zult wel het benodigde intellect missen om die twee uit elkaar te kunnen houden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:14:30 #106
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_143087504
quote:
dom volk indd.
Israel _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_143087713
quote:

[..]

Daarom alle mensen die niet na kunnen denken en hun haat jegens de Islam niet fatsoenlijk kunnen onderbouwen terug naar Marokko!!!!!!! :(
pi_143089297
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:56 schreef blek het volgende:
Mooie ad hominem om mee te beginnen. De onzin die je erna post maakt hem nog veel mooier.
quote:
Nee, jouw onderbuikgevoelens koesteren een niet te onderbouwen haat jegens de Islam en daarom loop jij je hier nu als een generaliserend aluhoedje te gedragen zonder ook maar ergens argumenten te gebruiken. Zie ook nu weer.
quote:
Leuk, die zogenaamde Jodenhaat, maar in Israël heeft men net zo goed een enorme hekel aan Moslims: "Over two-thirds Israeli teens believe Arabs to be less intelligent, uncultured and violent. Over a third of Israeli teens fear Arabs all together....The report becomes even grimmer, citing the ACRI's racism poll, taken in March 2007, in which 50% of Israelis taking part said they would not live in the same building as Arabs, will not befriend, or let their children befriend Arabs and would not let Arabs into their homes."
"75%of Israeli Jews don't approve of Arabs and Jews sharing apartment buildings; that over half of Jews wouldn't want to have an Arab boss and that marrying an Arab amounts to "national treason"; and that 55% of the sample thought Arabs should be kept separate from Jews in entertainment sites."
"49.5% of Israeli Jewish high school students believe Israeli Arabs should not be entitled to the same rights as Jews in Israel."
"36% of Israeli Jews favor eliminating voting rights for non-Jews."
"between 42% and 56% of Israelis agreed that "Israeli Arabs suffer from discrimination as opposed to Jewish citizens;" 80% of Israeli Arabs agreed with that statement in 2009."
"According to a 2001 report by Human Rights Watch, Israel's school systems for Arab and Jewish children are separate and have unequal conditions to the disadvantage of the Arab children who make up one quarter of all students."
"Today, a country that professes to be the only democracy in the Middle East has announced the creation of segregated bus transportation in the West Bank."
Toen de Israëlische voetbalclub Beitar Jeruzalem twee Moslimspelers op had gesteld werden de supporters woedend en toonde later een spandoek met de tekst: "Beitar must remain pure for ever."
Het Israëlische parlement is een van de meest anti-democratische en racistische in de wereld.
Arabieren worden in Israël mishandeld, puur vanwege hun afkomst.
"The new Israeli apartheid: Poll reveals widespread Jewish support for policy of discrimination against Arab minority"
"47 per cent of respondents would like to see Israel's Arab citizens stripped of their citizenship rights"
Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Israel
http://www.independent.co(...)inority-8223548.html
http://therealnews.com/t2(...)emid=74&jumival=9990 (overigens ook het kijken waard op 9:01)

Maar goed, dit is natuurlijk niets vergeleken met een paar in Nederland geroepen anti-Joodse leuzen die jij in het nieuws voorbij hebt zien komen :')
quote:
De palestijnen hadden al lang in vrede kunnen leven als hun "moslimbroeders" de vluchtelingen net zo humaan had opgevangen als israel de vele joodse vluchtelingen uit het midden oosten had opgevangen.
"Ja, nou, kijk, jullie hadden zeg maar een land, maar nu zitten wij hier, dus ga maar gewoon ff weg naar Egypte ofzo want daar zijn ook Moslims, dus dat is niet zo heel erg, toch?" :')
quote:
Of als ze niet de terroristische hamas hadden gesteund.
Israël is juist degene die Palestijnen in Gaza afhankelijk heeft gemaakt van Hamas. De Gaza-strook wordt omringd door een illegale muur die na 10 jaar nog steeds niet is afgebroken, waardoor er geen goederen in of uit Gaza kunnen waardoor de economie in het slop raakt. Daarnaast wordt alle vruchtbare grond, net als alle viswateren, tot no-go zone verklaart waardoor de inwoners van Gaza zonder reden kunnen worden afgeschoten als ze er komen. Dit leidt tot een permanent tekort aan voedsel, medische goederen en een gigantisch gebrek aan perspectief.
Maar hé, je zult maar achter de enige groep die nog echt voor je op lijkt te komen en nog aandacht voor het conflict weet te krijgen gaat staan he, je kunt Israël veel beter gewoon meteen over je heen laten lopen :')
quote:
Of als ze de geweldadige mohammed niet zouden aanbidden. Dat lijkt de hersenen ook nogal aan te tasten.
Even uit de Thora citeren:
"Wanneer u de stad waartegen u gaat vechten nadert, stuur dan eerst boodschappers vooruit om de inwoners vrede aan te bieden. Als zij dat aanbod aannemen en de stadspoorten voor u openen, zullen alle inwoners uw dienaren worden en u belasting betalen. Maar als zij de vrede weigeren, moet u de stad belegeren. Als de HERE, uw God, de stad aan u heeft gegeven, dood dan iedere mannelijke inwoner; de vrouwen, kinderen, het vee en de buit mag u voor uzelf houden. Deze aanwijzingen gelden alleen voor steden in het buitenland, niet voor de steden die in het beloofde land liggen. Want in die steden mag u niemand sparen; vernietig alle leven. U moet de Hethieten, Amorieten, Kanaänieten, Ferezieten, Hevieten en Jebusieten volledig vernietigen. Dit is het gebod van de HERE, uw God. Dit gebod moet voorkomen dat deze volken u verleiden tot het aanbidden van hun afgoden en het meedoen aan hun gruwelijke gebruiken." (Deuteronomium 20:10-18)
En dan gaan we ook nog even de Bijbel langs:
"Denk niet dat Ik ben gekomen om vrede op aarde te brengen. Nee, eerder een zwaard. Ik ben gekomen om verdeeldheid te brengen tussen vader en zoon, tussen moeder en dochter, tussen schoonmoeder en schoondochter." (Matheus 10:34-35).
"Wie veel heeft, krijgt er meer bij. Wie weinig heeft, raakt ook dat beetje nog kwijt. En breng nu mijn vijanden, die in opstand zijn gekomen, hier en dood hen voor mijn ogen!" (Lukas 19:26-27)

Geleerde worden in de Koran en/of Sunnah vergt vele jaren van opleiding, maar jij denkt dat je door een paar uit de context gerukte citaten kunt beoordelen of een religie aanzet tot haat of niet? :')
En dan nog beweren dat andermans hersenen zijn aangetast :')

Sorry man, maar je hebt met je reactie de plank echt, maar dan ook écht, volledig misgeslagen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:26:21 #109
280073 Xingu
pi_143099512
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ben geen Moslim, jammer man.
Overigens is generaliseren iets compleet anders dan iemand een spiegel voor houden, maar jij zult wel het benodigde intellect missen om die twee uit elkaar te kunnen houden.
Dat duurde even! heb je er een nachtje over kunnen slapen wat je zou zeggen ;)
Grote jongen.
Like an assassin
pi_143099776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:26 schreef Xingu het volgende:

[..]

Dat duurde even! heb je er een nachtje over kunnen slapen wat je zou zeggen ;)
Grote jongen.
Goh, zo'n middelbare school opmerking slaat wel een beetje dood na een volledig onderbouwde post.
Maar verder wel vet stoer dat je het gebt geprobeert.
pi_143101065
Mooi toch, Hamas vuurt een hoop raketten af, vanuit een dichtbevolkt gebied, het liefst vanaf een flatje vol mensen, zet Israël daarmee voor de keuze om zelf geraakt te worden of burgers om te brengen, en gebruikt diezelfde doden vervolgens als promotiemateriaal.

Zelfde gaat op voor de afgesloten grenzen, muren, Iron Dome, enzovoorts. Hamas hangt de oorlogszuchtige maniak uit, en Israël is hoe dan ook de lul. Kiezen tussen schieten op een doelwit omgeven met burgers, of zelf geraakt worden. Hiep hoi.

Ik zie niet in hoe dat precies "verzet" is tegen (grotendeels zelf veroorzaakte) onderdrukking, en al helemaal niet hoe de uitvoering ervan als redelijk ervaren kan worden. Verzet pleeg je niet door je vijand trachten te demoniseren door doelbewust aanvallen op je eigen burgerbevolking uit te lokken. Klaar. Enige wat je daar mee bereikt is een cyclus van geweld en leed voor (hoofdzakelijk) Palestijnen.

Kolonisten zijn overigens ook kut. Maar laten we niet doen alsof Israël Gaza Palestijnen Hamas voor de lol onder de duim probeert te houden, of de doden van afgelopen weken als oud vuil ziet.
pi_143101379
Maar een raket richting Israël, met als enige doel burgers om te leggen, is natuurlijk een graadje minder fout. Want verzet. Want onderdrukking.

Was Hamas maar een pr-bureau en geen leidinggevende in Gaza.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')