Je bent dus gewoon een conservatieve, harteloze zak?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef DoubleChoc het volgende:
[..]
Veroveren is er altijd geweest, en zal altijd blijven. Waarom helpen de omliggende rijke Arabische landen Palestina niet? Zoals ik in een eerder post beschreef: Palestina heeft geen bondgenoten, grondstoffen die belangrijk zijn, en een te zwak leger. Dus het is logische dat Israël Palestina annexeert. Het is misschien niet leuk, maar wat doe je eraan? Antwoord:gebruik ouderen, vrouwen, en kinderen als menselijk schild om zo steun te krijgen van de rest van de wereld.
Er zit iets voor je kop. Een bord ofzo lijkt het.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef Xingu het volgende:
Moslims hebben ALTIJD oogkleppen op zodra het niet in hun straatje past of hun geen voordelen oplevert!
Je hoort ze niet als er duizenden slachtoffers van andere religies door hun (broeders) zijn of worden omgelegd.
Verwacht van de andersgelovigen/niet-gelovigen in de wereld dan ook geen sympathie of medelijden.
Bron: IDFquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik hou je een spiegel voor!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zit iets voor je kop. Een bord ofzo lijkt het.
Als ik wil dat Israël Palestina annexeert ben ik toch niet conservatief?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een conservatieve, harteloze zak?
Zeg dat dan gewoon meteen.
Wij van wc eend....quote:
Zijn we het eens dat de kolonisatie door Israël illegaal is en niet hoort in 2014?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, beetje eigen schuld, moet je je maar niet als barbaar uit 937 vc gedragen.
jij bent vast boos, he piemel ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:35 schreef Bozepiemel het volgende:
Terechte klacht!
Nu voor eens en voor altijd dat klote Palestina opdoeken, maar er een mooi vredig Israël van. Dat kunnen die joden wel.
Israel is lang niet meer zo sterk als je denkt... Kijk maar eens naar de Lebanese oorlog in 2006... Israel bakte er niets vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef LooneyTroons het volgende:
Het getuigt van òf extreme domheid òf van de uitgesproken wens om zoveel mogelijk van je bevolking naar Allah te sturen als je een land met één van de meest geavanceerde legers ter wereld gaat bestoken met je opgevoerde vuurwerk. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
Vergeet niet dat het leger van Israël is uitgerust om tegelijkertijd met de gehele Arabische wereld oorlog te voeren, dit hebben ze in het verleden ook meerdere malen ook zeer succesvol gedaan. Vandaar dus ook dat de Palestijnen niet hoeven te rekenen op de buren, die weten wat er met ze gaat gebeuren als ze Israël proberen aan te vallen. Jordanië en Egypte hadden dit al veel eerder door, en hebben in het verleden ervoor gekozen om vrede te sluiten met Israël.
Daarnaast is Gaza voor drinkwater, telecommunicatie en nog een aantal zaken volledig aangewezen op Israël. De keus om met de Koran in de hand voor de vernietiging van Israël te pleiten en keer op keer de aanval te kiezen is daarom niet puur rationeel te verklaren en moet meer gezocht worden in de fatalistische en antisemitische inborst van de radicale Hamas zelf.
en blijf maar editen..quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:57 schreef Bozepiemel het volgende:
Iedereen mag weten wat ik zeg of denk, maar dat bericht voegt niks toe aan dit onderwerp. Daarom postte ik het niet hier maar stuurde ik jou een nette DM.
Kan je trouwens niet je voorgaande post samenvoegen door middel van 1 post te wijzigen Je vervuilt een beetje dit onderwerp met al je moslimgedachten.
Nee, antisemitisme is de reden van de haat tegen Israël.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef DR010 het volgende:
[..]
zionisten zijn kakkerlakken .. en dragen bij aan anti-semitisme....
Israel moet kapot.
Racistquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, antisemitisme is de reden van de haat tegen Israël.
Jij snapt niet dat dit soort zaken niet te maken hebben met trots?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef Tomansss het volgende:
Dan zou vluchten een betere optie zijn dan terug vechten. Ook al gaat dat ten koste van je trots. Je bespaart een hoop doden in je naaste kringen.
Joh, jij vervuilt alle plekken waar je komt met jouw aanwezigheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:57 schreef Bozepiemel het volgende:
Iedereen mag weten wat ik zeg of denk, maar dat bericht voegt niks toe aan dit onderwerp. Daarom postte ik het niet hier maar stuurde ik jou een nette DM.
Kan je trouwens niet je voorgaande post samenvoegen door middel van 1 post te wijzigen Je vervuilt een beetje dit onderwerp met al je moslimgedachten.
Jij hebt ze lekker op een rijtjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tering wat een domme TS en deze mensen die hier mee akkoord gaan
Er is ook nog zo'n 60 jaar aan conflict voor Hamas, en een heel spectrum aan mensenrechtenschending en collectieve vernietiging van een volk. Uitgeoefend door je favoriete terroristische staat Israel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |