abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143041785
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:53 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat vind jij ja, goed gezegd :')
Verbetert alleen maar de strijdlust.
Een strijd die niets zal opleveren en Hamas uiteindelijk zal verliezen. Nou ja, wel strijdend en niet laf ten onder gegaan. Het paradijs zal binnenkort wel overbevolkt zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:56:32 #77
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041795
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Een strijd die niets zal opleveren en Hamas uiteindelijk zal verliezen. Nou ja, wel strijdend en niet laf ten onder gegaan. Het paradijs zal binnenkort wel overbevolkt zijn.
Nou nou nou nou... zoveel zijn er gelukkig niet doodgaan
Maar, hoe vaak moet ik het nog zeggen, dat als ze niet strijden het ook niks oplevert en het alleen maar erger wordt?
pi_143041800
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als Nederland gekoloniseerd zou worden door moslims, alle Nederlanders van nu alleen nog in Zeeland mochten wonen en dat de moslims daar dan ook nog nederzettingen gaan bouwen?
Niet leuk, maar als een reactie op de nederzettingen het gevolg heeft dat Zeeland platgelegd zou ik het niet kunnen maken naar de overige onschuldige Nederlanders in Zeeland om steeds maar weer de reageren.
pi_143041805
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja als je je daar op geen enkel punt kan inleven begrijp je het idd niet
pi_143041806
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nou nou nou nou... zoveel zijn er gelukkig niet doodgaan
Maar, hoe vaak moet ik het nog zeggen, dat als ze niet strijden het ook niks oplevert en het alleen maar erger wordt?
Dus wat is jouw oplossing dan?
pi_143041815
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als je je daar op geen enkel punt kan inleven begrijp je het idd niet
Het heeft niets met inleven te maken. Met inleven begrijp je het probleem beter, begrijp je waarom mensen op een bepaalde manier handelen en op een bepaalde manier reageren. Maar dat betekent niet dat je die manier van handelen ook goed vindt.

Als een meisje verkracht wordt kan ik me zeer goed inleven in het feit dat haar vader woest is en ik kan me goed inleven in zijn verdriet en kan goed begrijpen als hij de dader vermoord. Toch vind ik dat geen goede manier van handelen.
pi_143041824
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

1 - Nederzettingen per direct ontmantelen; dat wil zeggen; de Israelische overheid dient voor alle zionistische kolonisten een huis te bouwen IN Israel, niet in andermans land
2 - Stoppen met bombardementen op burgers
3 - Hamas dient ontmanteld te worden als terreurorganisatie en de Palestijnse gebieden een eerlijk parlement te krijgen met een pluriforme partijverdeling
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143041826
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als Nederland gekoloniseerd zou worden door moslims, alle Nederlanders van nu alleen nog in Zeeland mochten wonen en dat de moslims daar dan ook nog nederzettingen gaan bouwen?
Joden leefden er al voordat Arabieren naar Palestina kwamen dus je bent totaal selectief. Joden en Arabieren leefden naast elkaar, de Arabieren emigreerden nog meer naar het Midden-Oosten dan joden. Het is treurig dat ze niet naast elkaar konden leven, maar helaas hebben ze de joden gedwongen om hun eigen staat te stichten. Als beide groeperingen wetenschap gaan begrijpen en atheïst worden, kunnen ze eindelijk de grenzen opheffen en in harmonie met elkaar leven.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143041831
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 - Nederzettingen per direct ontmantelen; dat wil zeggen; de Israelische overheid dient voor alle zionistische kolonisten een huis te bouwen IN Israel, niet in andermans land
3 - Hamas dient ontmanteld te worden als terreurorganisatie en de Palestijnse gebieden een eerlijk parlement te krijgen met een pluriforme partijverdeling
Misschien is dat plan succesvoller als je de volgorde omdraait.
pi_143041832
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het heeft niets met inleven te maken. Met inleven begrijp je het probleem beter, begrijp je waarom mensen op een bepaalde manier handelen en op een bepaalde manier reageren. Maar dat betekent niet dat je die manier van handelen ook goed vindt.

Als een meisje verkracht wordt kan ik me zeer goed inleven in het feit dat haar vader woest is en ik kan me goed inleven in zijn verdriet en kan goed begrijpen als hij de dader vermoord. Toch vind ik dat geen goede manier van handelen.
Ik heb nergens gezegd dat je het gedrag goedkeurt... Maar je begrijpt dan wel waar het gedrag vandaan komt
pi_143041836
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:00 schreef Sobieski het volgende:
Het is treurig dat ze niet naast elkaar konden leven.
Dat konden ze wel, duizenden jaren lang.

Kijk die video nou, wordt prima uitgelegd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143041840
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat je het gedrag goedkeurt... Maar je begrijpt dan wel waar het gedrag vandaan komt
Ja dat begrijp ik, maar dat is ook niet de issue het topic.
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:01:14 #88
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041843
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zo iets:

- Israel stopt met nederzettingen te bouwen en breekt de huidige af, en stuurt de radicale zionisten die in WB leven weg
- Israel stopt met bezetten en onderdrukken
- Het apartheidsregime gaat weg
- Palestina wordt een onafhankelijke staat
- Er komen twee staten op het huidige gebied
pi_143041845
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Misschien is dat plan succesvoller als je de volgorde omdraait.
Er is geen volgorde. Het zijn 3 punten, niet een volgorde.

pi_143041846
quote:
Dat is wat Hamas elke dag doet.
quote:
Hamas dient ontmanteld te worden als terreurorganisatie en de Palestijnse gebieden een eerlijk parlement te krijgen met een pluriforme partijverdeling
De Palestijnen hebben zelf Hamas de grootste partij gemaakt. Ze zijn zelf schuldig aan het huidige conflict. Als is dat moeilijk te zeggen omdat ze geïndoctrineerd zijn.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143041853
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

breekt de huidige af
Gloednieuwe huizen afbreken, ben je gek? Laat daar Palestijnen wonen, desnoods verscheep je een groot deel van Gaza naar de Westbank.

pi_143041862
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dat is wat Hamas elke dag doet.

[..]

De Palestijnen hebben zelf Hamas de grootste partij gemaakt. Ze zijn zelf schuldig aan het huidige conflict. Als is dat moeilijk te zeggen omdat ze geïndoctrineerd zijn.
De enige die geindoctrineerd is ben jij.

Door antireligie. Hoe succesvol waren de communisten daarin? :')

maandag 4 augustus 2014 @ 05:04:33 #93
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041877
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gloednieuwe huizen afbreken, ben je gek? Laat daar Palestijnen wonen, desnoods verscheep je een groot deel van Gaza naar de Westbank.
je hebt gelijk, ik bedoelde meer dat hun functie als nederzetting afgebroken wordt
pi_143041879
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Door antireligie
Het boeddhisme is anders een niet-theïstische religie die mij wel kan bekoren.
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Hoe succesvol waren de communisten daarin?
Dat deden ze inderdaad prima. Ongelooflijk dom van de Amerikanen om het zogenaamde rooie gevaar toentertijd te stoppen bij Afghanistan.
pi_143041896
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd flauw. Israel duwt de Palestijnen richting Hamas door altijd mensenrechten te blijven schenden en nieuwe nederzettingen te bouwen. Als je een hond vals maakt door hem de hele dag door te slaan moet je niet raar opkijken als hij een keer terugbijt.
pi_143041899
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zo iets:

- Israel stopt met nederzettingen te bouwen en breekt de huidige af, en stuurt de radicale zionisten die in WB leven weg
- Israel stopt met bezetten en onderdrukken
Gaat niet gebeuren. De Palestijnen kunnen beter de Gazastrook verlaten en aan Israël geven en gaan wonen in de Westelijke Jordaanoever.
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:07:14 #97
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041904
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. De Palestijnen kunnen beter de Gazastrook verlaten en aan Israël geven en gaan wonen in de Westelijke Jordaanoever.
je weet dat WB = westbank = westelijke jordaanoever??
en dat je reactie niet logisch is?
pi_143041917
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:07 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

je weet dat WB = westbank = westelijke jordaanoever??
en dat je reactie niet logisch is?
Ik bedoel dus. De Westbank (Westelijke Jordaanoever) zou dus een onafhankelijke Palestijnse Staat moeten worden. De Gazastrook moet bij Israël gevoegd worden.
pi_143041921
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:06 schreef Shreyas het volgende:
De Palestijnse Arabieren moeten dan ook gewoon naar Transjordanië - het huidige Jordanië - want dat was immers hun deel van het toenmalige Britse Palestina. Maar zelfs met de meerderheid namen ze niet genoeg. Ze zijn slachtoffer van hun eigen imperialisme. en compromisloos gedag. De joden hebben daarvan geleerd door niet meer toe te geven. Hetgeen logisch is.
pi_143041922
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')