quote:
8 juli 2013quote:
FOUT... Ik ben een ADHD'erquote:
Ja maar stel er zit zo een 'zwakkere' in de trein... en heb zelf begeleid gewoont en die mensen weten echt hun probleem welquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef karr-1 het volgende:
Tja er zullen altijd mensen zijn die zo praten. Over elke groep/persoon valt wel iets te zeggen, het beste is het gewoon te negeren denk ik. Ze weten niet beter.
Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor iemand met een IQ van slechts 85 schrijf je behoorlijk foutloos Nederlands.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Vandaag zat ik in de bus en zat (zoals elke nederlander vaak doen)
Klopt... Was op school op een paar vakken erg goed (Taal, Geschiedenis, en techniek)quote:
Ik ben onder gemiddeld begaafdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Durmada het volgende:
Gast, jij bent wel een extreem geval. Ik geef de vrouw volledig gelijk.
FOCK YEAH WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan ben je hier op FOK! een van de slimmeren.
Schaam je kapotquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Ik ben onder gemiddeld begaafd
Verklaart je muzieksmaak wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Ik ben onder gemiddeld begaafd
Een mooi compliment dit. Zo kom je ze niet vaak tegen in KLB.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor iemand met een IQ van slechts 85 schrijf je behoorlijk foutloos Nederlands.
Lees onderquote:
Tjaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een mooi compliment dit. Zo kom je ze niet vaak tegen in KLB.
quote:
Ge-ni-a-le reactie dit. Post van het jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan hoort hij hier thuis toch?quote:
Iedereen weet dat de gemiddelde FOK!'er een IQ heeft van minstens 150quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jonge man... Als je een beetje nagaat weet jij ook wel dat het gemiddelde nederlandse IQ op 112 (of ergens in die buurt) ligt... Dus waarom zou het op FOK! 38 punten huher zijn???quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Iedereen weet dat de gemiddelde FOK!'er een IQ heeft van minstens 150
Zoals ik al zei: Ik ben niet zwakbegaafdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Spongeboss het volgende:
Overigens ts jij bent voor jezelf en andere opgekomen zonder geweld te gebruiken. Daarbij heb je het opgenomen voor zwakkere daardoor heb je een goed hart en dat is veel meer waard. Jij hebt iets gedaan wat de meeste met een hoog iq geen eens kunnen.
nee iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef appelepent het volgende:
Die vrouw is zelf niet helemaal honderd denk?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Jonge man... Als je een beetje nagaat weet jij ook wel dat het gemiddelde nederlandse IQ op 112 (of ergens in die buurt) ligt... Dus waarom zou het op FOK! 38 punten huher zijn???
[..]
Zoals ik al zei: Ik ben niet zwakbegaafd
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Jonge man... Als je een beetje nagaat weet jij ook wel dat het gemiddelde nederlandse IQ op 112 (of ergens in die buurt) ligt... Dus waarom zou het op FOK! 38 punten huher zijn???
[..]
dat dat niet 112 isquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Wat is er fout aan het woord gemiddeld(e)
Excuses verkeerd gelezen. Maar mooie actie man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet alleen dat ik niet zwakbegaafd benquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:52 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
ik lach een zwakbegaafde uit. Ik ben een slecht mens
gemiddeld tussen de 100 en 110..quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Excuses verkeerd gelezen. Maar mooie actie man.
ontkenningsfase?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat ik niet zwakbegaafd ben
Hij is gewoon een speciale jongen.quote:
Laat hem met rust man hij hoeft jou niets te bewijzen en zet zich in voor een goed doel. Respect voor ts.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is gewoon een speciale jongen.
Met rugzakje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo heeft een lotgenoot gevonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Laat hem met rust man hij hoeft jou niets te bewijzen en zet zich in voor een goed doel. Respect voor ts.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo heeft een lotgenoot gevonden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij mij ziet, maar oordeel nooit over iemands post historie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
IQ-score is genormaliseerd waarbij het gemiddelde altijd op 100 wordt gezet. Maar dat dit jou niet bekend was, is gewoon een kwestie van kennis. Kennis staat niet per definitie gelijk aan IQ.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
[..]
gemiddeld tussen de 100 en 110..
Trek je nou de conclusie dat het hebben van ADHD (ADHD-mensenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
ADHD mensen (Heb zelf adhd) zouden asociaal zijn, PDD-NOS'ers zouden geen inleving hebben
SO WHAT!!! Die mensen met een IQ van 65 of minder hebben daar toch ook niet om gevraagd???
100 is altijd het gemiddelde. Daarvoor is het ook 100, om het gemiddelde te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Dus kokend water is het gemiddelde?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
100 is altijd het gemiddelde. Daarvoor is het ook 100, om het gemiddelde te zijn.
Wat. Geloof ik snap je best dat ik het heb over de waarde 100 in IQ, niet in graden celsius.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus kokend water is het gemiddelde?
nee, 100quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
[..]
gemiddeld tussen de 100 en 110..
Ja hey, misschien dacht jij wel dat de waarde 100 altijd, overal, met alles als gemiddelde wordt genomen, weten wij veel!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat. Geloof ik snap je best dat ik het heb over de waarde 100 in IQ, niet in graden celsius.
Zo niet, dan bewijs je weer eens dat je gewoon echt oliedom bent.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat. Geloof ik snap je best dat ik het heb over de waarde 100 in IQ, niet in graden celsius.
Zo niet, dan bewijs je weer eens dat je gewoon echt oliedom bent.![]()
Niet duidelijk uit deze tekst te halen. 100 is altijd het gemiddelde kan letterlijk op alles slaan. Want je zegt eerst gemiddelde is altijd 100 en daarna dat het 100 is omdat 100 gemiddeld is. Ik lees nergens iq.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
100 is altijd het gemiddelde. Daarvoor is het ook 100, om het gemiddelde te zijn.
Kijk jij snapt mijn punt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja hey, misschien dacht jij wel dat de waarde 100 altijd, overal, met alles als gemiddelde wordt genomen, weten wij veel!
Ik dacht dat vroeger ook altijd hoor, dus zo gek is dat niet. Als ik in bus 100 stapte dacht ik dat dit de gemiddelde bus was. Als ik 100 euro had dacht ik dat dit het gemiddelde salaris was, ook dacht ik dat het bruto nationaal product op 100 euro zat en ik dacht ook dat de gemiddelde leeftijd in Nederland op 100 zat, waardoor ik me wel afvroeg waarom ik dan zo weinig mensen van 100 kende. Maar dacht dat dit aan mijn omgeving lag. Ook dacht ik dat 100 chicks het gemiddelde aantal was waarmee je een relatie had voordat je ging trouwen en ik dacht dat 300 ging over die groep soldaten die 3x het gemiddelde was en daarom zo bijzonder was.
Joh, ik zei behoorlijk. Niet perfect.quote:
Ik zou jouw IQ anders willen weten. Ik zou geld erop zetten dat TS hoger scoort dan jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
85 = onder down? :/ aap is 69 ofzo. En down 50.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Joh, ik zei behoorlijk. Niet perfect.
Voor iemand met een IQ van juist een paar punten omder het niveau van iemand met Down valt het prima mee...
Of anders ga je er nog eens serieus op in...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
85 = onder down? :/ aap is 69 ofzo. En down 50.
Waarom niet? Lijkt me een stuk leuker dan de hbomanager uit te hangen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:41 schreef Aberella het volgende:
Ach, met een (boven)gemiddeld iq word je ook geen buschauffeur.
En toch ben je nu FA.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me een stuk leuker dan de hbomanager uit te hangen.
Dan gaat het ten koste van mijn fapuurtjes, lijkt me geen goede optie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je kan je nog aanmelden als vrijwilliger.
Jij kennelijk nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
FOUT... Ik ben een ADHD'er
[..]
Ja maar stel er zit zo een 'zwakkere' in de trein... en heb zelf begeleid gewoont en die mensen weten echt hun probleem wel
Ja man, jij bent heel goed in taalquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Klopt... Was op school op een paar vakken erg goed (Taal, Geschiedenis, en techniek)
quote:gewoont
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat iets er niet in staat betekent niet dat het er geen betrekking op heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Niet duidelijk uit deze tekst te halen. 100 is altijd het gemiddelde kan letterlijk op alles slaan. Want je zegt eerst gemiddelde is altijd 100 en daarna dat het 100 is omdat 100 gemiddeld is. Ik lees nergens iq.
Gooi een gemiddelde ADHD'er is in een random buitenlandse vercrackte gevangenis. Kijken hoe druk ze dan nog zijn als mama er niet bij is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Sosa het volgende:
ADHD![]()
Vroeger noemde we dat gewoon een druk kind en mocht je vooraan in de klas zitten. Was het zo over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |