I know, maar als je het zo leest zoals jij het schreef, dan wordt wel duidelijk hoe achterlijk het eigenlijk is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Er leven al heel veel Syriers, Afrikanen etc. in soortgelijke VN kampen in Griekenland, Turkije etc. . Het komt wat dat betreft niet echt uit de lucht vallen.
Maar als zij vinden dat dat gebied eigenlijk helemaal niet van de Palestijnen is, maar ze hen uit de goedheid van hun hart toestaan daar tever blijven, zijn ze daar toch helemaal geen bezetters? En als men van daaruit dan raketten naar Israel schiet, kan ik me ook voorstellen dat Israel het zo ziet dat ze zich daartegen verzetten. Tegen het geweld uit de Gaza.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Dat Israël aan nederzettingen doet is gewoon objectief aan te tonen, dat heeft niets met perspectief te maken.
Dit is nou propaganda. Dit gaat om burgers die uit eigen wil op daken van huizen gaan staan om zodoende te voorkomen dat hun huizen worden gebombardeerd. Hiermee doen ze een moreel op die barbaren van de IDF, die zich op hun beurt daar niets van aan trekken (omdat het toch maar om Gojim gaat?)quote:
Ja, ik vat het even samen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
I know, maar als je het zo leest zoals jij het schreef, dan wordt wel duidelijk hoe achterlijk het eigenlijk is.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als zij vinden dat dat gebied eigenlijk helemaal niet van de Palestijnen is, maar ze hen uit de goedheid van hun hart toestaan daar tever blijven, zijn ze daar toch helemaal geen bezetters? En als men van daaruit dan raketten naar Israel schiet, kan ik me ook voorstellen dat Israel het zo ziet dat ze zich daartegen verzetten. Tegen het geweld uit de Gaza.
Het is een kwestie van perspectief wie hier 'goed' is en wie 'slecht'. Dat hangt ervan af wie ernaar kijkt
Als die persoon gelooft dat hij er eerst woonde en jij het van hem gestolen hebt en jij gelooft dat jij er eerst woonde en hij het van jou gestolen heeft, blijven jullie toch in een vicieuze cirkel zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Als iemand mij uit mijn huis jaagt en er zelf in gaat wonen, dan heeft diegene mijn huis gestolen. Of diegene nou van mening is of dat huis daadwerkelijk van mij is of niet is irrelevant.
Dat zijn menselijke schilden waarin tevens ook kinderen gebruikt worden. 'Vrijwillige' menselijke schilden zijn ook een oorlogsmisdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit is nou propaganda. Dit gaat om burgers die uit eigen wil op daken van huizen gaan staan om zodoende te voorkomen dat hun huizen worden gebombardeerd. Hiermee doen ze een moreel op die barbaren van de IDF, die zich op hun beurt daar niets van aan trekken (omdat het toch maar om Gojim gaat?)
Nee, ik woon er, dat is het enige dat relevant is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die persoon gelooft dat hij er eerst woonde en jij het van hem gestolen hebt en jij gelooft dat jij er eerst woonde en hij het van jou gestolen heeft, blijven jullie toch in een vicieuze cirkel zitten.
Hij ziet jou als bezetter, jij hem. Kwestie van perspectief.
Eindelijk iemand die het snapt. Er zijn twee kanten in dit conflict. Dit maakt Israel niet meteen de hoofdschuldige omdat ze toevallig betere wapens hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die persoon gelooft dat hij er eerst woonde en jij het van hem gestolen hebt en jij gelooft dat jij er eerst woonde en hij het van jou gestolen heeft, blijven jullie toch in een vicieuze cirkel zitten.
Hij ziet jou als bezetter, jij hem. Kwestie van perspectief.
Ja en al die doden zijn een gevolg van schilden. Lekker naiefquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Tja, Hamas zelf is blijkbaar ook al geen betrouwbare bron meer voor pro-Hamas mensen hier.
Maar brengt het hebben van 'grotere' wapens niet ook een grotere verantwoordelijkheid met zich mee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Er zijn twee kanten in dit conflict. Dit maakt Israel niet meteen de hoofdschuldige omdat ze toevallig betere wapens hebben.
Vandaag heb ik geleerd: het is een oorlogsmisdaad om je eigen huis te beschermen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat zijn menselijke schilden waarin tevens ook kinderen gebruikt worden. 'Vrijwillige' menselijke schilden zijn ook een oorlogsmisdaad.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en al die doden zijn een gevolg van schilden. Lekker naief
Maar daarvoor heb jij het gestolen, en dat mag natuurlijk welquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik woon er, dat is het enige dat relevant is.
Normaal koop of huur je een huis, maar goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar daarvoor heb jij het gestolen, en dat mag natuurlijk wel
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Als iemand mij uit mijn huis jaagt en er zelf in gaat wonen, dan heeft diegene mijn huis gestolen. Of diegene nou van mening is of dat huis daadwerkelijk van mij is of niet is irrelevant.
Je spreekt jezelf tegen. Als je uit je huis gejaagd bent, woon je er niet meer. De ander woont er nu, dus dat is het enige wat relevant is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik woon er, dat is het enige dat relevant is.
Ze zeggen nergens dat het hun eigen huis is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geleerd: het is een oorlogsmisdaad om je eigen huis te beschermen.
Vet van mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:34 schreef Sobieski het volgende:
''Free Gaza from Hamas'' zou het moeten zijn. Israël heeft het recht zich te verdedigen. En ook actief te verdedigen door Hamas te ontwapenen. De honderden raketten die jaarlijks vanuit Gaza worden afgevuurd moeten voorgoed verdwijnen. Er komt pas vrede wanneer organisaties als Hamas niet meer bestaan. Eigenlijk geldt dat voor islam in het algemeen. Er komt pas vrede wanneer dit soort middeleeuwse doctrines tot de geschiedenis boeken behoren en niet meer tot de wetenschap. Dat behoort het ook niet meer in onze kringen, maar wel bij die achterlijken.
Israël kan zich gelukkig nog verdedigen tegen het islamisme. Voor de Assyriërs en overige christenen in het Midden-Oosten is het al te laat. Een eigen staat met een sterke defensie is het enige middel tegen dit soort barbaarse opvattingen.
Nee, stelen is strafbaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Als je uit je huis gejaagd bent, woon je er niet meer. De ander woont er nu, dus dat is het enige wat relevant is.
Als het dan wel relevant is dat jij er eerst woonde, dat het jouw huis is, is het ook relevant dat jij het daarvoor van die man gestolen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |