quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad ik vind dat wel echt een giller... Brengt me op ideeën![]()
Maar ik hoop echt dat die gozer zichzelf tegen een boom rijdt. Een kennis heeft precies dezelfde rijstijl. Hij heeft ieder jaar meerdere ongelukken, allemaal buiten zijn schuld. Terwijl hij weinig rijdt.
Maar hij rijdt niet defensief. Wanneer een ander iets debiels doet, probeert hij er een ongeluk van te maken. Niet remmen terwijl hij het wel ziet enzo.
Gelukkig heb je daar veel aan. Wanneer je een keer wel gewond raakt. Dan is het echt heel relevant Hoe het de ander zijn schuld is wanneer je het zelf ook laat gebeuren
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volgens mij rijd ie nog ergens waar ik ook wel eens kom want komt bekend voor op de paar seconden dat ik keek, ik zou hem gewoon uit zijn auto trekken, mijn oma van 96 kan beter rijden (nee die rijd niet eens meer)
zoals even die voetganger "aantikken" dat zou zijn laatste filmpje geweest zijn....
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mannenpraat.
Al verbaast het me wel dat die knakker de verkeerde nog niet lijkt te zijn tegengekomen..
niet iedereen verschuilt zich als een homo met smetvrees in zijn autotje terwijl je weet dat het een kwestie van tijd is dat hij iemand dood gaat rijdenquote:
Bijna iedereen wel, anders had 'ie al lang een probleem gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet iedereen verschuilt zich als een homo met smetvrees in zijn autotje terwijl je weet dat het een kwestie van tijd is dat hij iemand dood gaat rijden
o ja, die kijk ik ook wel eens op youtubequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Vreselijke chauffeur. Maar goed. Voorrangsziekte icm dashcams is niet het eerste.
In groningen heb je zelfs een fietscammer
Zijspiegels op de fiets
wat snap jij niet aan "niet iedereen"quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel, anders had 'ie al lang een probleem gehad.
Over krap een maand kan ik hem ook tegenkomenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Palomar het volgende:
[..]
o ja, die kijk ik ook wel eens op youtubeWoon ook in Groningen en hoop hem nog eens tegen te komen en dan expres afsnijden ofzo
Fietst ook altijd op een tandem
Wait whut? Die gozer met die fiets met spiegels.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Vreselijke chauffeur. Maar goed. Voorrangsziekte icm dashcams is niet het eerste.
In groningen heb je zelfs een fietscammer
Zijspiegels op de fiets
Edit: Nog 1
Maar je bent het dus eens met "bijna iedereen wel"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan "niet iedereen"
OOOH, HIJ/ZIJ DOET ALLES FOUT!!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef ZodiaX het volgende:
Triest....wat triest.
Van TS, blijkbaar ouderen die zich overal aan ergeren.
Die fietser, rijd midden op de 1 richtingsverkeer weg zodat de auto moet stoppen.
Even snel langsheen en niemand had enig probleem gehad.
Wat een trieste mensen zijn er toch....en dan ook nog uploaden naar youtube.
... je bent dus echt zo dom?quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar je bent het dus eens met "bijna iedereen wel"?
Elk fucking ritje je zeikwijf meenemen. Lijken me typische uitkeringstrekkers, altijd tijdens kantoortijden samen in de auto.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef LompeWorst het volgende:
Ben ik nou heel dom, of hebben zij beide een stopbord en gaat zij rechtdoor op dezelfde weg?
In een filmpje hebben ze het erover dat ze binnenkort vakantiegeld krijgen. Zou tich suggereren dat ze werken... (of is het in dit land zo dat uitkeringstrekkers ook vakantiegeld krijgen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Elk fucking ritje je zeikwijf meenemen. Lijken me typische uitkeringstrekkers, altijd tijdens kantoortijden samen in de auto.
Welkom in nederland. Waar mensen met een uitkering ook gewoon vakantiegeld krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
In een filmpje hebben ze het erover dat ze binnenkort vakantiegeld krijgen. Zou tich suggereren dat ze werken... (of is het in dit land zo dat uitkeringstrekkers ook vakantiegeld krijgen?)
Volgens mij hebben die ook vakantiegeld en andere extra'squote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
In een filmpje hebben ze het erover dat ze binnenkort vakantiegeld krijgen. Zou tich suggereren dat ze werken... (of is het in dit land zo dat uitkeringstrekkers ook vakantiegeld krijgen?)
quote:
als jij jezelf dat voor wilt houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ondertussen draai je mooi om mijn eigenlijke punt heen (en daar trap ik helaas niet in), namelijk dat je waarschijnlijk, net als bijna iedereen, 7 kleuren schijt als je zo'n knakker tegen zou komen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als jij jezelf dat voor wilt houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |