quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad ik vind dat wel echt een giller... Brengt me op ideeën![]()
Maar ik hoop echt dat die gozer zichzelf tegen een boom rijdt. Een kennis heeft precies dezelfde rijstijl. Hij heeft ieder jaar meerdere ongelukken, allemaal buiten zijn schuld. Terwijl hij weinig rijdt.
Maar hij rijdt niet defensief. Wanneer een ander iets debiels doet, probeert hij er een ongeluk van te maken. Niet remmen terwijl hij het wel ziet enzo.
Gelukkig heb je daar veel aan. Wanneer je een keer wel gewond raakt. Dan is het echt heel relevant Hoe het de ander zijn schuld is wanneer je het zelf ook laat gebeuren
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volgens mij rijd ie nog ergens waar ik ook wel eens kom want komt bekend voor op de paar seconden dat ik keek, ik zou hem gewoon uit zijn auto trekken, mijn oma van 96 kan beter rijden (nee die rijd niet eens meer)
zoals even die voetganger "aantikken" dat zou zijn laatste filmpje geweest zijn....
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mannenpraat.
Al verbaast het me wel dat die knakker de verkeerde nog niet lijkt te zijn tegengekomen..
niet iedereen verschuilt zich als een homo met smetvrees in zijn autotje terwijl je weet dat het een kwestie van tijd is dat hij iemand dood gaat rijdenquote:
Bijna iedereen wel, anders had 'ie al lang een probleem gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet iedereen verschuilt zich als een homo met smetvrees in zijn autotje terwijl je weet dat het een kwestie van tijd is dat hij iemand dood gaat rijden
o ja, die kijk ik ook wel eens op youtubequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Vreselijke chauffeur. Maar goed. Voorrangsziekte icm dashcams is niet het eerste.
In groningen heb je zelfs een fietscammer
Zijspiegels op de fiets
wat snap jij niet aan "niet iedereen"quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel, anders had 'ie al lang een probleem gehad.
Over krap een maand kan ik hem ook tegenkomenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Palomar het volgende:
[..]
o ja, die kijk ik ook wel eens op youtubeWoon ook in Groningen en hoop hem nog eens tegen te komen en dan expres afsnijden ofzo
Fietst ook altijd op een tandem
Wait whut? Die gozer met die fiets met spiegels.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Vreselijke chauffeur. Maar goed. Voorrangsziekte icm dashcams is niet het eerste.
In groningen heb je zelfs een fietscammer
Zijspiegels op de fiets
Edit: Nog 1
Maar je bent het dus eens met "bijna iedereen wel"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan "niet iedereen"
OOOH, HIJ/ZIJ DOET ALLES FOUT!!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef ZodiaX het volgende:
Triest....wat triest.
Van TS, blijkbaar ouderen die zich overal aan ergeren.
Die fietser, rijd midden op de 1 richtingsverkeer weg zodat de auto moet stoppen.
Even snel langsheen en niemand had enig probleem gehad.
Wat een trieste mensen zijn er toch....en dan ook nog uploaden naar youtube.
... je bent dus echt zo dom?quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar je bent het dus eens met "bijna iedereen wel"?
Elk fucking ritje je zeikwijf meenemen. Lijken me typische uitkeringstrekkers, altijd tijdens kantoortijden samen in de auto.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef LompeWorst het volgende:
Ben ik nou heel dom, of hebben zij beide een stopbord en gaat zij rechtdoor op dezelfde weg?
In een filmpje hebben ze het erover dat ze binnenkort vakantiegeld krijgen. Zou tich suggereren dat ze werken... (of is het in dit land zo dat uitkeringstrekkers ook vakantiegeld krijgen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Elk fucking ritje je zeikwijf meenemen. Lijken me typische uitkeringstrekkers, altijd tijdens kantoortijden samen in de auto.
Welkom in nederland. Waar mensen met een uitkering ook gewoon vakantiegeld krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
In een filmpje hebben ze het erover dat ze binnenkort vakantiegeld krijgen. Zou tich suggereren dat ze werken... (of is het in dit land zo dat uitkeringstrekkers ook vakantiegeld krijgen?)
Volgens mij hebben die ook vakantiegeld en andere extra'squote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
In een filmpje hebben ze het erover dat ze binnenkort vakantiegeld krijgen. Zou tich suggereren dat ze werken... (of is het in dit land zo dat uitkeringstrekkers ook vakantiegeld krijgen?)
quote:
als jij jezelf dat voor wilt houdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ondertussen draai je mooi om mijn eigenlijke punt heen (en daar trap ik helaas niet in), namelijk dat je waarschijnlijk, net als bijna iedereen, 7 kleuren schijt als je zo'n knakker tegen zou komen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als jij jezelf dat voor wilt houden
hoe hij op 1:45 ook echt op die Skoda afrijd laat zien wat voor een gevaarlijke idioot dit is. Volgens mij kickt hij op fouten van andere bestuurders.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef LompeWorst het volgende:
Ben ik nou heel dom, of hebben zij beide een stopbord en gaat zij rechtdoor op dezelfde weg?
Inderdaad. Wat een figuren vaak die dashcamidiotenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
hoe hij op 1:45 ook echt op die Skoda afrijd laat zien wat voor een gevaarlijke idioot dit is. Volgens mij kickt hij op fouten van andere bestuurders.
eerder maatschappelijk teleurgestelden die op deze manier enige autoriteit denken te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een figuren vaak die dashcamidioten![]()
Van die mannetjes die vroeger altijd het klassenboek mee wilde zeulen
Met zo'n shag rokende zeikwijf naast je is dat nog niet eens zo verwonderlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
eerder maatschappelijk teleurgestelden die op deze manier enige autoriteit denken te hebben
Op 1:48 ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:11 schreef Thuisprikker het volgende:
Verbaast me niks : is er 1 van het flitsservice.nl forum.
Sinds die link van de week gepost was heb ik heel wat namen voorbij zien komen op dat forum waarvan deze er 1 was.
Maar ok een toppertje dan van dashcamdrenthe :
Omdat meneer voorrang heeft neemt hij ook voorrang (bijna aanrijding)
Doorspoelen naar 0:14 (1:39 en 2:16 flikt hij precies hetzelfde)
1:44 Erg aso manier van inhalen andere fietsers + bijna aanrijding
Ik snap niet dat sommige mensen zo agressief rijden, ''Oh nee iemand maakt een fout, laat ik met opzet bijna een ongeluk maken, dat zal ze leren!''quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Op 1:48 ook.
Trouwens, wat een frusti met zijn ragefaces
Deze is ook zo lekker
Ja, wat de andere bestuurder deed was niet helemaal goed maar om gelijk zo te doen is ook kansloos.
Whehe die had ik al eerder gezien. Het filmpje doet suggereren dat die gast een random figuur is die bijna een aanrijding veroorzaakt, maar als je de andere filmpjes bekijkt met zn tandem dan zie je die kalende gast altijd achterop zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef TwisterNederland het volgende:
Hier rijdt ie meneer cyclecam bijna zelf frontaal tegen een tegenligger aan
Dit is een best begrijpelijke en ongevaarlijke actie. Dat laden en lossen duurt wel even van zo'n stacaravan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef Thuisprikker het volgende:
OMG wat een mongool zeg : meneer heeft geen zin om te wachten op een vrachtwagen en neemt daarom maar het fietspad :
Hmz wellicht een tikkeltje minder snel omdat je brommers ed. pas laat ziet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit is een best begrijpelijke en ongevaarlijke actie. Dat laden en lossen duurt wel even van zo'n stacaravan.
Standaard scholierenroute in Emmen. Altijd druk dus. Wat een mongooltje, net als die gast in Groningen met die elektrische driewieler. Lui opschrijven voor fouten die ze maken en vervolgens zelf over de stoep fietsen, bochten afsnijden, voorrang opeisenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:11 schreef Thuisprikker het volgende:
Verbaast me niks : is er 1 van het flitsservice.nl forum.
Sinds die link van de week gepost was heb ik heel wat namen voorbij zien komen op dat forum waarvan deze er 1 was.
Maar ok een toppertje dan van dashcamdrenthe :
Omdat meneer voorrang heeft neemt hij ook voorrang (bijna aanrijding)
Doorspoelen naar 0:14 (1:39 en 2:16 flikt hij precies hetzelfde)
1:44 Erg aso manier van inhalen andere fietsers + bijna aanrijding
Je vergeet tegen de richting in fietsen en de weg van een auto blokkeren als die tegen de richting in rijdtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Standaard scholierenroute in Emmen. Altijd druk dus. Wat een mongooltje, net als die gast in Groningen met die elektrische driewieler. Lui opschrijven voor fouten die ze maken en vervolgens zelf over de stoep fietsen, bochten afsnijden, voorrang opeisen
ik zit dat filmpje een paar keer keer achter elkaar te kijken, maar weet nog steeds niet wat het plan was van die astra-bestuurder. Als die witte bestelauto niet weer naar links was gegaan had je een enorme klapper. De astra doet echter geen enkele poging om te remmen of wat dan ook. Lijkt wel of ie helemaal niet zat te kijkenquote:
PTA / Camera in je auto (Dashcam) #7:quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:50 schreef DieselTank het volgende:
Na deze huil videos mogen we wel even genieten van wat kwaliteitsclipjes.
Ik vind dit een prima topic zo en zou het wel zo willen houdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PTA / Camera in je auto (Dashcam) #7:
Of daar ofzo;
PTA / [Centraal] PTA Filmpjes topic deel 24!
Laten we hier geen filmpjes topic van maken; te veel eer voor die kneus in de OP.
Ik bedoelde niet dat er géén filmpjes gepost mogen worden, maar houd het beperkt tot filmpjes van die Bad drivers dude.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima topic zo en zou het wel zo willen houden![]()
Maar anders verhuizen we de boel wel naar het dashcam topic. Daar staan vergelijkbare video's. Die andere heeft teveel willekeurige meuk.
zelf gewoon een vieze linksplakker met zn 'ik bepaal zelf wel wanneer ik naar rechts ga'quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Jaa, een nieuwe video
En dan dit nog
Meh, als je zo nodig links wilt staan bij een verkeerslicht moet je ook doortrekken en niet als een slappe dweil optrekken en naderhand steen en been klagen dat men er rechts voorbij klapt en afsnijdt. Wat een kerel zeg...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef Palomar het volgende:
[..]
zelf gewoon een vieze linksplakker met zn 'ik bepaal zelf wel wanneer ik naar rechts ga'Reactie van die Golf is ook niet helemaal netjes, maar kan het een beetje begrijpen. Moraalridder
Fietser kijkt in dit geval zelf niet uit en hoort het verplichte fietspad te nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Jaa, een nieuwe video
Rijdt ie bijna nog een fietser omver
Klopt, maar hij gelijk gas geven en toeteren. Dat is ook behoorlijk kansloosquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Thuisprikker het volgende:
[..]
Fietser kijkt in dit geval zelf niet uit en hoort het verplichte fietspad te nemen
achja je moet de tijd nemen in het verkeer want met dat gestresa kom je ook niet verder.. Als ik met grote landbouw combis over de weg rij en auto's moeten in de kant dan heb je wel eens een vrouwtje die het niet snapt en de auto 4x laat stikken terwijl ze achteruit rijd..quote:Op woensdag 17 september 2014 09:51 schreef Ciora het volgende:
Dat laatste filmpje man
Hoeveel tijd zal hij daar verloren hebben, een/twee seconden? Zeker wel een gegronde reden om iemand even aan te spreken natuurlijk...
WTF. Debiele fiets ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:46 schreef yosander het volgende:
Dit filmpje bewijst ook wel wat voor randdebiel het is.
En voortaan ga ik opletten of ik hem tegenkom, zag namelijk al beelden van bij mij in de buurt
En dezequote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op het AW-forum heb je ook zo'n achterlijke:
Wat ben je dan een zielige lulquote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op het AW-forum heb je ook zo'n achterlijke:
Wat die Volvo bij +/- 1:30 doet is ook niet echt netjes, kan een gevolg zijn van het gedrag van de dashcammer maar dan nog.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Nog zo'n knakker, andere mensen doen van alles fout, maar hij mag wel rechts inhalen:
En opletten doet hij ook niet echt:
lol idd, ik woon ook in Groningen en rij vrij vaak met de auto of de racefiets daar waar hij ook vaak rijdt op die filmpjes. Kijk dan ook wel eens of ik ergens een gekke tandem ziequote:Op woensdag 17 september 2014 02:46 schreef yosander het volgende:
En voortaan ga ik opletten of ik hem tegenkom, zag namelijk al beelden van bij mij in de buurt
Ik heb hem al wel eens op de Grote Markt zien staanquote:Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
lol idd, ik woon ook in Groningen en rij vrij vaak met de auto of de racefiets daar waar hij ook vaak rijdt op die filmpjes. Kijk dan ook wel eens of ik ergens een gekke tandem zie
Deze rijdt zo te zien ook weg vaak waar ik ook rij (Groningen). Es even opletten op een zwarte alfa met dashcamquote:Op woensdag 17 september 2014 15:47 schreef lst128 het volgende:
[..]
Wat die Volvo bij +/- 1:30 doet is ook niet echt netjes, kan een gevolg zijn van het gedrag van de dashcammer maar dan nog.
Maar verder kansloze gast idd. Lekker voorrang claimen terwijl anderen willen invoegen, hoe triest ben je dan
Jij woont ook in groningen?quote:Op woensdag 17 september 2014 02:46 schreef yosander het volgende:
En zelf met enige regelmaat nog fouter zitten. Ja, zo'n kneus is hetquote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Ciora het volgende:
Da's van Sarcast/Geelhoud/whatever. Nog zo'n fijne schoolmeester inderdaad, altijd haantje de voorste als het gaat om mensen wijzen op de kleinste foutjes.
Omgeving Groningen. Alweer een droeftoeter erbij.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Nog zo'n knakker, andere mensen doen van alles fout, maar hij mag wel rechts inhalen:
En opletten doet hij ook niet echt:
Klopt helemaal. Geenstijl heeft het al eens treffend omschreven.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Eigenlijk is zo'n dashcam helemaal geen goed idee voor bepaalde mensen. Die zoeken juist de confrontatie om het vervolgens overal te plaatsen en zichzelf op de borst te kloppen. Het zou een keer tijd moeten worden om zulke josti's hard aan te kunnen pakken ten aanzien van de beelden. Maar dat zal wel nooit gaan gebeuren.
Met bovenstaande filmpje heb je zo al 4-5 overtredingen te pakken terwijl de dashcammer zichzelf als topchauffeur ziet.
quote:Vandaag willen we het eens hebben over voorrangsziekte. Een zojuist ontdekte hardnekkige aandoening waar sommige dash- en helmetcamfilmers last van krijgen. Dat is als je in het verkeer ALTIJD je voorrang opeist [wat van de wetgever niet mag trouwens]. Want je filmt het lekker toch. Voorrangsziekte is als je onhandige acties van medeweggebruikers uitbuit voor je Youtubekanaal. Door bijvoorbeeld extra gas bij te geven zodat je 100 meter later kan schelden en toeteren.
Nog van her actief proberen ongelukken te veroorzaken en daarbij "gelijk" te hebben, is die bijna botsing echt debiel. Iedereen moet daar toch zien dat het verkeer stilstaat. Gas geven is dan echt een debiele oplossingquote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij woont ook in groningen?
[..]
En zelf met enige regelmaat nog fouter zitten. Ja, zo'n kneus is het
Bijna elke video welke hier gepost is (ook in de comments) heeft hij allemaal stilletjes verwijderd...
[..]
Omgeving Groningen. Alweer een droeftoeter erbij.
[..]
Klopt helemaal. Geenstijl heeft het al eens treffend omschreven.
[..]
Zulke figuren zijn het ergste. Gas geven zodat je kan schelden en toeterenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nog van her actief proberen ongelukken te veroorzaken en daarbij "gelijk" te hebben, is die bijna botsing echt debiel. Iedereen moet daar toch zien dat het verkeer stilstaat. Gas geven is dan echt een debiele oplossing
Jawel. Als invoeger heb je snelheid te maken en een plek te kiezen om in te voegen. Opschuiven als je op de snelweg rijdt is niet gewenst, zeker niet als er maar 2 rijstroken zijn. En als je het al doet, kijk dan wel je er geen mensen mee hindert.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:26 schreef TwisterNederland het volgende:
De linksrijder gaat niet voor niets naar links.
Sorry hoor, maar in je SUV zie je toch dat je iemand inhaalt? Die verdwijnt niet zomaar. Heeft niks met een dode hoek te maken, maar met simpel even nadenken. Of knal jij je auto naar rechts als je denkt dat je iemand ingehaald hebt?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En deze
Meneer kneus in zijn lage gebakje snapt de dode hoek niet zo en het feit dat ie in een skelter rond rijd.![]()
Zwerft nog wel ergens een filmpje rond van hem waarbij hij een kleine aanslag pleegt op een 2 wieler.
Meneer kneus schijnt ook nog bij de politie werkzaam te zijn
Mensen die onnodig naar links gaan, zoals in deze video, moeten ze ook bekeuren. Dat soort mensen maken de boel onoverzichtelijk en geven mensen voorrang die het niet hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zulke figuren zijn het ergste. Gas geven zodat je kan schelden en toeteren
Met acties zoals hieronder weet je zeker dat het gewoon een keer mis gaat. De linksrijder gaat niet voor niets naar links.
RiKe omschrijft het al mooi: "TOTAAL gebrek aan inzicht van zowel de filmer, als andere automobilisten." Dat geldt dus ook voor die skeltermeneer.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in je SUV zie je toch dat je iemand inhaalt? Die verdwijnt niet zomaar. Heeft niks met een dode hoek te maken, maar met simpel even nadenken. Of knal jij je auto naar rechts als je denkt dat je iemand ingehaald hebt?
En hij werkt zeker niet bij de politie.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:27 schreef Deskjet het volgende:
De filmer krijgt hier een middelvinger.Geeft gas ipv gas los en veroorzaakt daarom zelf een gevaarlijkere situatie dan het eerst was. Wat een idioot.
Jepquote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij woont ook in groningen?
Haha, gezellig. Beetje in een leuke buurt hoop ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Jep.
Heb vandaag goed opgelet toen ik door de stad fietste, maar ben 'm nog niet tegengekomen haha
Die knakker zit volgens mij ook op Flitsservice, en gaat aldaar door het leven als "Feitelijk".quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Ciora het volgende:
Da's van Sarcast/Geelhoud/whatever. Nog zo'n fijne schoolmeester inderdaad, altijd haantje de voorste als het gaat om mensen wijzen op de kleinste foutjes.
Stimmt!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die knakker zit volgens mij ook op Flitsservice, en gaat aldaar door het leven als "Feitelijk".
Als mens kunnen we best ruimte voor elkaar maken. Iemand knippert = ruimte maken voor mij. Zeker bij een vrachtwagen ofzo. Je wil niet geplet worden omdat je een te groot ego hebt.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
De persoon die van rijbaan wil wisselen heeft niet per definitie voorrang.
Hij moet zich aanpassen aan het verkeer van de baan waar die op wil komen.
Krijgt hij daar niet de ruimte, is dat pech voor de invoeger.
Als de Ford hier had door gezet, had je het afsnijden kunnen noemen, wat weer een gevaarlijke situatie creëert.
Ik praat zijn actie natuurlijk niet goed, maar ik snap het wel.
Heel veel mensen (vooral zakelijke rijders) denken dat zodra het knipperlicht aan gaat, zij voorrang MOETEN krijgen.
Dus NEMEN ze dat ook gewoon.
Want sja, ze rijden toch lease dus boeiend of er schade is.
Dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
hoe hij op 1:45 ook echt op die Skoda afrijd laat zien wat voor een gevaarlijke idioot dit is. Volgens mij kickt hij op fouten van andere bestuurders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |