Kan nog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef Caland het volgende:
Niet weten dat Ajax vlak voor tijd de gelijkmaker scoort uit een wat makkelijk gegeven vrije trap en dan wint na pingels
De Boer moet lering trekken uit deze wedstrijd en zorgen dat Ajax straks in de competitie wél vanaf de eerste minuut strijd levert. En niet pas gaat voetballen als ze achter staan.quote:
Dit is geen competitievoetbal....quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Na deze wedstrijd ben ik voorlopig weer even klaar met competitievoetbal.
Ik zal het even doorgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Boer moet lering trekken uit deze wedstrijd en zorgen dat Ajax straks in de competitie wél vanaf de eerste minuut strijd levert. En niet pas gaat voetballen als ze achter staan.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Boer moet lering trekken uit deze wedstrijd en zorgen dat Ajax straks in de competitie wél vanaf de eerste minuut strijd levert. En niet pas gaat voetballen als ze achter staan.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
quote:
Meh. Heeft gewoon nooit een basisplaats kunnen afdwingen. Een paar niveaus lager lukt het dan opeens wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Vatta het volgende:
1 van de weinige dingen die Hanegem dan wel weer goed zag was dat Mokotjo goed genoeg is voor Feyenoord
De boer heeft veel vrienden.quote:
swek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Vormer heeft wat Mokotjo niet heeft behalve een lekker wijf?
Vormer is blank.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Vormer heeft wat Mokotjo niet heeft behalve een lekker wijf?
Alsnog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is geen competitievoetbal....
Kenneth nietquote:
Gewoon een normaal balletje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef hottentot het volgende:
Deze had moeten zitten , erg jammer, geweldige bal namelijk.
Relevant ja.quote:
PSV maakte ook geen indruk tegen die matige Europese tegenstander.quote:
Toen was jij nog voor Ajax.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Helmond Sport uit. Wedstrijden op vrijdag. Brrrr.
Ja met een B teamquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
PSV maakte ook geen indruk tegen die matige Europese tegenstander.
Conclusie: Twente wederom kampioen.
Flawless logicquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
PSV maakte ook geen indruk tegen die matige Europese tegenstander.
Conclusie: Twente wederom kampioen.
quote:
Uiteraard.quote:
Voor wat? Ik vond het een leuke grap.quote:
vastquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
Wel fijn al die Ajax fans die nu zeggen dat dit geen prijs is. Had je ze eens moeten horen als ze wel gewonnen hadden, dan waren ze dit topic niet uit te slaan in hun euforie.
Niet echt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef hottentot het volgende:
Je kunt een hoop van het komende seizoen zeggen, maar de start is goed
Ik heb nu al geen zin meer in de competitie met dit soort voetbal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef hottentot het volgende:
Je kunt een hoop van het komende seizoen zeggen, maar de start is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |