Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Boer moet lering trekken uit deze wedstrijd en zorgen dat Ajax straks in de competitie wél vanaf de eerste minuut strijd levert. En niet pas gaat voetballen als ze achter staan.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Boer moet lering trekken uit deze wedstrijd en zorgen dat Ajax straks in de competitie wél vanaf de eerste minuut strijd levert. En niet pas gaat voetballen als ze achter staan.
quote:
quote:
Meh. Heeft gewoon nooit een basisplaats kunnen afdwingen. Een paar niveaus lager lukt het dan opeens wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Vatta het volgende:
1 van de weinige dingen die Hanegem dan wel weer goed zag was dat Mokotjo goed genoeg is voor Feyenoord
De boer heeft veel vrienden.quote:
swek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Vormer heeft wat Mokotjo niet heeft behalve een lekker wijf?
Vormer is blank.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Vormer heeft wat Mokotjo niet heeft behalve een lekker wijf?
Alsnog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is geen competitievoetbal....
Kenneth nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |