RIP Euroshopper.quote:
Gelukkig is de tray scanbaar.quote:
I think they're hard workers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:34 schreef morenoenholanda het volgende:
Well, I got used to Internet's trolls but what I want is a real opinion ;p
I know that sometimes people have to load frustration in the Internet, but besides they drink a lot (I know that) is there anything you know/think about them? I mean - us ;D
You're Pool ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:20 schreef morenoenholanda het volgende:
Sorry voor mijn Nederlands maar ik been Pool
Familietraditie?quote:
insert het mijn opa is in de tweede wereldoorlog in een kamp gestorven grapjequote:
Of which you'll find many!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:34 schreef morenoenholanda het volgende:
Well, I got used to Internet's trolls
mijn opa is dood gegaan in een concentratiekamp, beetje respect jaquote:
expensivequote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
See that a Polish restaurant is not to far from here
http://www.kleinzakopane.nl/
Will visit it soon
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn opa is dood gegaan in een concentratiekamp, beetje respect ja
Ik ben bezig met mijn Nederlandsquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
Of which you'll find many!
My opinion: everyone should be welcome here as long as they work hard (so they don't need unemployment benefits) and behave well.Also, if you intend to stay here a long time, i think you need to learn Dutch, because that is the best way to actually be a part of the Dutch society! People should integrate as much as possible, and not be 'outsiders' to the community because that'll leave them feeling unconnected to the country.
I think the polish are generally hard workers so that's good, but sometimes they could try and integrate a bit more
Actually dzień dobry means Goedemorgen/Goedemiddag and narazie means see yaquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
I know 2 Polish sentences, but I don't know if I write it good.
Djen dobre.
Narasje.
(Fonetic)
I believe 1 is not a nice word...
Goed zo! Probeer het te gebruiken, in plaats van Engelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:55 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn Nederlandshaha
Met zijn bezopen kop van een wachttoren gevallen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn opa is dood gegaan in een concentratiekamp, beetje respect ja
je kent het grapje duidelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met zijn bezopen kop van een wachttoren gevallen?
Ik begrijp dat welquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Goed zo! Probeer het te gebruiken, in plaats van EngelsDat is de enige manier om het snel te leren. Iedereen spreekt hier Engels, daardoor kan het soms lastig zijn Nederlands te leren. Maar als je echt wil kan het best - Nederlands is niet zo heel moeilijk.
(use google translate if you don't understand)
Ik begrijp prima wat je nu typt, dus ga zo door!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:59 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Ik begrijp dat welik begrijp echt veel, ik heb problem met praten maar ik woon hier alleen een jaar en op werk moet ik altijd Nederlands praten. Maar dank je wel voor jouw tip.
Ik ben niet boos ^^quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:59 schreef Moass het volgende:
maar polen worden wel boos als je ze, naar hun mening, te weinig fooi geeft..
kwaliteit werknemer, niet slecht maar echt saai ;Dquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik begrijp prima wat je nu typt, dus ga zo door!Wat voor werk doe je?
Die zal uit ellende elke dag wel een fles vodka opzuipen. Verkering vragen ook nogquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
I have a polish boyfriend!
I went to Polen with scouting and met him there, I ask for "verkering", he said yes and we never broke up.
So in fact: we are still boyfriend and girlfriend.
De onderbuik is weer geleegd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef hoas het volgende:
Jaja een heel lulverhaal.
Gebruik google translate maar om te vertalen, het is net als op de werkvloer, te lui om Nederlands te leren.
Maar goed de basisregels
1 Als je op vakantie gaat, met de gedachte om nooit meer terug te komen
Zeg dat dan!
2 praat in bijzijn van Nederlanders dan Nederlands Engels of Duits.
3 zuip niet teveel als je de volgende dag moet werken
4 koop eens deo, niet iedereen is gecharmeerd van jullie zweetlucht.
5 douche regelmatig.
6 Denkt niet dat wij rijk zijn, het tegendeel is waar.
7 Wij zien Poolse vrouwen als economische hoeren die er alles aan doen om hier een kerel aan de haak te slaan.
8 Jullie werken onder de prijs van een Hollander, er zitten hier 800.000 mensen thuis mede dankzij jullie.
9 Koop eens een behoorlijke auto .
Arbeider...quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef hoas het volgende:
Gebruik google translate maar om te vertalen, het is net als op de werkvloer, te lui om Nederlands te leren.
Maar goed de basisregels
Zeg dat dan!
5 douche regelmatig.
7 Wij zien Poolse vrouwen als economische hoeren die er alles aan doen om hier een kerel aan de haak te slaan.
8 Jullie werken onder de prijs van een Hollander, er zitten hier 800.000 mensen thuis mede dankzij jullie.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Why is your name in spanish if you're polish?
My 2 cents:
You can't judge a whole race, but in general they are hard workers and they like their wodka.
I know polish people who are very nice and full of live spirit and i know people who look like they are always angry
Depends on the caracter.
But that's with all people.
Niet gezien, sorry.quote:
Haha, vast niet..quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Niet gezien sorry
We zullen zien.
Vast niks spannends
Because I love Spanish language, lol. Being Polish means having Polish nickname? Moreno means dark-haired man so it's not a name but a nickname ;Pquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Why is your name in spanish if you're polish?
We were just wondering.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:41 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Because I love Spanish language, lol. Being Polish means having Polish nickname? Moreno means dark-haired man so it's not a name but a nickname ;P
Don't worryquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:41 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Because I love Spanish language, lol. Being Polish means having Polish nickname? Moreno means dark-haired man so it's not a name but a nickname ;P
about Polish people or Dutch people?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Miljenik het volgende:
[..]
Don't worry.. So now you know all the opinions from the dutch people, what is your opinion?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
about Polish people or Dutch people?
No, about Swahili peoplequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Waarheid in je eigen hoofd ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee is keiharde waarheid, maar goed de directie beslist.
About the dutch people and Hollandquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
I live in Germany, and the Next larger town here has a large polish community, pitty there is no Polish restaurant there, I like Polish food
Mijn opa ookquote:
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met zijn bezopen kop van een wachttoren gevallen?
'Wij'?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef hoas het volgende:
Maar goed de basisregels
Zeg dat dan!
5 douche regelmatig.
Ik heb de afgelopen jaren zeker 700 van dat ''hoog opgeleide''quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Wij'?
Spreek voor jezelf man, kneusje.
Ik ken zo tig universitair geschoolde Poolse vrouwen die a) vele malen slimmer zijn dan jij en b) hoogstwaarschijnlijk ookeen veel betere baan + veel beter salaris hebben dan jij (en nee, niet in de seksindustrie).
Jouw misplaatst arrogantie is om van te huilen maar voel je vooral vrij om te vertellen wat jij dan zoal hebt bereikt en betekend voor vaderland
Dat betwijfel ik sterk. Ik denk eerder dat je doelt op laag of niet opgeleide Polen in jouw team van klusjesmannen/glazenwassers/etc.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren zeker 700 van dat ''hoog opgeleide''
Tuig onder mijn hoede gehad,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |