Waarheid in je eigen hoofd ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee is keiharde waarheid, maar goed de directie beslist.
About the dutch people and Hollandquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
about Polish people or Dutch people?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
I live in Germany, and the Next larger town here has a large polish community, pitty there is no Polish restaurant there, I like Polish food
Mijn opa ookquote:
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met zijn bezopen kop van een wachttoren gevallen?
'Wij'?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef hoas het volgende:
Jaja een heel lulverhaal.
Gebruik google translate maar om te vertalen, het is net als op de werkvloer, te lui om Nederlands te leren.
Maar goed de basisregels
1 Als je op vakantie gaat, met de gedachte om nooit meer terug te komen
Zeg dat dan!
2 praat in bijzijn van Nederlanders dan Nederlands Engels of Duits.
3 zuip niet teveel als je de volgende dag moet werken
4 koop eens deo, niet iedereen is gecharmeerd van jullie zweetlucht.
5 douche regelmatig.
6 Denkt niet dat wij rijk zijn, het tegendeel is waar.
7 Wij zien Poolse vrouwen als economische hoeren die er alles aan doen om hier een kerel aan de haak te slaan.
8 Jullie werken onder de prijs van een Hollander, er zitten hier 800.000 mensen thuis mede dankzij jullie.
9 Koop eens een behoorlijke auto .
Ik heb de afgelopen jaren zeker 700 van dat ''hoog opgeleide''quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Wij'?
Spreek voor jezelf man, kneusje.
Ik ken zo tig universitair geschoolde Poolse vrouwen die a) vele malen slimmer zijn dan jij en b) hoogstwaarschijnlijk ookeen veel betere baan + veel beter salaris hebben dan jij (en nee, niet in de seksindustrie).
Jouw misplaatst arrogantie is om van te huilen maar voel je vooral vrij om te vertellen wat jij dan zoal hebt bereikt en betekend voor vaderland
Dat betwijfel ik sterk. Ik denk eerder dat je doelt op laag of niet opgeleide Polen in jouw team van klusjesmannen/glazenwassers/etc.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren zeker 700 van dat ''hoog opgeleide''
Tuig onder mijn hoede gehad,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |