RIP Euroshopper.quote:
Gelukkig is de tray scanbaar.quote:
I think they're hard workers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:34 schreef morenoenholanda het volgende:
Well, I got used to Internet's trolls but what I want is a real opinion ;p
I know that sometimes people have to load frustration in the Internet, but besides they drink a lot (I know that) is there anything you know/think about them? I mean - us ;D
You're Pool ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:20 schreef morenoenholanda het volgende:
Sorry voor mijn Nederlands maar ik been Pool
Familietraditie?quote:
insert het mijn opa is in de tweede wereldoorlog in een kamp gestorven grapjequote:
Of which you'll find many!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:34 schreef morenoenholanda het volgende:
Well, I got used to Internet's trolls
mijn opa is dood gegaan in een concentratiekamp, beetje respect jaquote:
expensivequote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
See that a Polish restaurant is not to far from here
http://www.kleinzakopane.nl/
Will visit it soon
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn opa is dood gegaan in een concentratiekamp, beetje respect ja
Ik ben bezig met mijn Nederlandsquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
Of which you'll find many!
My opinion: everyone should be welcome here as long as they work hard (so they don't need unemployment benefits) and behave well.Also, if you intend to stay here a long time, i think you need to learn Dutch, because that is the best way to actually be a part of the Dutch society! People should integrate as much as possible, and not be 'outsiders' to the community because that'll leave them feeling unconnected to the country.
I think the polish are generally hard workers so that's good, but sometimes they could try and integrate a bit more
Actually dzień dobry means Goedemorgen/Goedemiddag and narazie means see yaquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
I know 2 Polish sentences, but I don't know if I write it good.
Djen dobre.
Narasje.
(Fonetic)
I believe 1 is not a nice word...
Goed zo! Probeer het te gebruiken, in plaats van Engelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:55 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn Nederlandshaha
Met zijn bezopen kop van een wachttoren gevallen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn opa is dood gegaan in een concentratiekamp, beetje respect ja
je kent het grapje duidelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met zijn bezopen kop van een wachttoren gevallen?
Ik begrijp dat welquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Goed zo! Probeer het te gebruiken, in plaats van EngelsDat is de enige manier om het snel te leren. Iedereen spreekt hier Engels, daardoor kan het soms lastig zijn Nederlands te leren. Maar als je echt wil kan het best - Nederlands is niet zo heel moeilijk.
(use google translate if you don't understand)
Ik begrijp prima wat je nu typt, dus ga zo door!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:59 schreef morenoenholanda het volgende:
[..]
Ik begrijp dat welik begrijp echt veel, ik heb problem met praten maar ik woon hier alleen een jaar en op werk moet ik altijd Nederlands praten. Maar dank je wel voor jouw tip.
Ik ben niet boos ^^quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:59 schreef Moass het volgende:
maar polen worden wel boos als je ze, naar hun mening, te weinig fooi geeft..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |