Dat is idd wel een idee ja, zo kun je gewoon meedoen wanneer je er zin/tijd voor hebt. En als je dan ergens mee begint kun je het hier gewoon postenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het een superidee, maar is het mss niet handiger om dit naar september of Oktober te verschuiven? Volgens mij is er dan meer tijd om te creatief bezig te zijn. Nu zitten de meeste mensen toch veel buiten of zijn op vakantie.
Brainstormen kan uiteraard, maar mss is het een leuk idee om iedereen zijn eigen te laten doen en dan wel hier de resultaten te posten? Zo kan het een mooie collectie gaan worden.
Ik wil best ook mee doen, maar dan liever in het najaar.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:07 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk topic. Ik ga er ook even over nadenken!
quote:
quote:
Dankjulliewel! Hopelijk gaan er veel mensen meedoen, nu of in de toekomstquote:
Inspiratie opdoen van allerlei andere 30-days challenges en daar een eigen (CRE) twist aan geven?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel! Hopelijk gaan er veel mensen meedoen, nu of in de toekomst
Het moeilijkste eraan is nog bedenken wat te doen![]()
Beetje zoals het day-zero topic in LIF.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is idd wel een idee ja, zo kun je gewoon meedoen wanneer je er zin/tijd voor hebt. En als je dan ergens mee begint kun je het hier gewoon postenHet hoeft ook niet perse op de eerste dag van de maand te beginnen wat mij betreft, als het maar 30 dagen achter elkaar is.
Ja iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje zoals het day-zero topic in LIF.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef DonnaRush het volgende:
Super leuk en ik ga je zeker volgen want ik wil ook eens gaan strijkkralen!
Dankjulliewelquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Moira. het volgende:
Oooh wat leuk![]()
Jammer dat ik geen strijkkralengebeuren in huis heb
Leuk! Hoop dat je snel meer rust hebt danquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Als ik meer rust heb, wil ik iedere dag een naaktmodel tekenen en zien of ik beter word. Misschien met ook kijken naar spieren etc
Heeft niet echt met creativiteit te maken hèquote:
Waar haal je iedere dag een naaktmodel vandaan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Als ik meer rust heb, wil ik iedere dag een naaktmodel tekenen en zien of ik beter word. Misschien met ook kijken naar spieren etc
Nee ik heb gewone kralen gebruikt. Ik heb de pot van vroeger ook bij mijn moeder thuis vandaan gehaald en had zelf ook nog allerlei losse zakjes. Heb nou alles gewoon in 1 grote plastic bak zitten, vis de kleuren er wel gewoon tussenuit die ik nodig hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ja Sylvana, ik droomde vroeger altijd van zo'n grote pot met strijkkralen maar op een of andere manier heb ik die nooit gekregen. Ik had wel gewone zakjes.
Op Pinterest zag ik idd zulke gave dingen dat ik het nu ook weer wil doen.
Goede reden om bij mn moeder de zolder overhoop te halen. Ik heb heel veel borden enzo.
Heb jij mini kralen gebruikt voor die minion of lijkt dat zo?
*Ik heb niet eens een strijkijzer
Foto's!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar haal je iedere dag een naaktmodel vandaan?Of gewoon foto's gebruiken?
Naaktmodel tekenen is mij altijd wel bevallen, de vormen van het lichaam zijn veel fijner om te tekenen dan de vouwen van kleding
Thanks, ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat je snel meer rust hebt dan
Haha de boel van m'n eerste studiejaar wordt volgende week allemaal hierheen verhuisd, daar zitten een aantal conté/houtskool naaktmodellen tussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Foto's!Het internet is eindeloos wat dat betreft... Soms kom je alleen ook rare shit tegen maar goed.
Ik vind kleding ook heel leuk, maar het lijf is gewoon zo enorm belangrijk
[..]
Thanks, ik eigenlijk ook.
Haha thnx! En de bruid was ook ff drama want was 2 rijen van onderen begonnen en toen kwam ik bovenaan 1 rij tekortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk! Ondanks het grijze haar haha, mooi gelukt.
Sylvana pin jij ook pins van strijkkralen? Ik zou je dan graag volgen, als dat mag, zeg maar.
http://www.pinterest.com/sylvana1987quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk! Hoe kan ik je vinden? Of heb je een linkje?
Haha dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik volg je! Volgens mij vinden wij veel dezelfde dingen leuk haha. Al je borden zijn leuk!
Haha nee Twente hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:08 schreef DonnaRush het volgende:
Als je in Friesland woont en jij van die doosjes koopt, dan kom ik ze op kleur sorteren!
Oeh handig! Zal morgen eens kijken, dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef DonnaRush het volgende:
http://www.beekieforum.nl/vlokje/strijkkralen.htm
Op deze blog staan veel strijkkraal werkjes. Kan je zo na maken als er leuke tussen staan
Dankje en ja vind hem zelf ook erg leuk geworden. Wel met 2 platen moeten doen (was net te groot voor 1 plaat) maar gelukkig ging het goed met het aan elkaar strijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:59 schreef DonnaRush het volgende:
Awww, die is leuk! Lief matroeska'tje!
3x raden wat de postbode mij morgen gaat bezorgen?!
Online winkelen is niet goed voor mequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ja klopt, het scheelde ook maar 1 of 2 euro hoor, maar wat ik wilde was hier toevallig goedkoper en al een goede ervaring dus prima.
Jouw site heb ik ook gekeken, maar vond het aanbod niet zo geweldig haha.
de levertijd bij mij is 1-2 werkdagen, maar een uur na het bestellen was het al verzonden
Yay! Dus nu kun jij ook aan de slagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef DonnaRush het volgende:
Haha ja ben benieuwd! Ik heb m'n oude spulletjes gevonden op zolder bij moeders. Jippie!
Dankje! Ik laat dat sorteren maar achterwege, heb nu zoveel kleurtjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Woeii!!! Mooie spulletjes.
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes. Dus maar even verder zoeken. Heb online wel genoeg gevonden.
Mijn bestelling is ook al binnen. Ben al de hele dag druk aan het sorteren. Nu in plastic zakjes en dan hopelijk snel een paar doosjes vinden
*en een strijkijzer gekocht. Haha.
Xenos ook niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes.
http://www.gereedschapskoffer.nl/merk/35/raaco.html. Dit is een merk met veel opbergdozen in allerlei vormen en matenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Woeii!!! Mooie spulletjes.
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes. Dus maar even verder zoeken. Heb online wel genoeg gevonden.
Hoi, nee je mag alles doen wat je wilt hoor! Heb je al wat in gedachten dan of nog niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
Hoi, ff vraagje, heeft dit topic alleen betrekking op mensen die strijkkralen-dingen maken?
Want ik moet van mezelf creatiever zijn (en de beginnende symptomen van een burn-out bestrijden) maar wilde dat in een iets andere hoek doen en dit topic leek me een goede stok achter de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb zojuist een haak en breiboek gekocht met in allebei enorme hoeveelheden steken die ik niet ken. Dus ik wil elke dag een andere steek haken en/of breien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoi, nee je mag alles doen wat je wilt hoor! Leuk hoor, heb je al wat in gedachten dan of nog niet?
Klinkt als een leuk idee, ik zou zeggen, doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb zojuist een haak en breiboek gekocht met in allebei enorme hoeveelheden steken die ik niet ken. Dus ik wil elke dag een andere steek haken en/of breien.
Uiteindelijk doel is dat ik een patroon wil kunnen haken en breien met meerderen en minderen enzo.
Haha oké. En idd, dassen heb je op een gegeven moment wel genoeg jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
De burn-out klachten zijn heel erg gekoppeld aan studie en werk, dus het is meer om met mijn hoofd ergens anders mee bezig te zijn.
In het verleden werkte haken en breien heel goed voor me om te ontspannen, maar hoeveel lange dassen heeft een mens nodig
Have fun en ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
Tof, morgen ga ik beginnen. Vanavond lekker neuzen in de nieuwe boeken.
Die overigens van de Action zijn.
Ik heb voor het haken gekozen nu eerst, dat vind ik het leukst, al wil ik ook nog wel goed leren breien.quote:
Haha dan ben je idd nog wel ff bezig jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb voor het haken gekozen nu eerst, dat vind ik het leukst, al wil ik ook nog wel goed leren breien.
Het boek heeft 98 patronen, dus het wordt een iets langere challenge dan 30 dagen haha.
Heb in elk geval stapels haakkatoen gevonden en mijn verzameling haaknaalden. Heb er al helemaal zin in.
Goed idee hoor, open hem maarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk Uccie!!
Misschien wordt het tijd voor een strijkkralen topic?
Er zijn vast meer die het doen die niet in dit topic komen en dan kunnen we hier weer meer over de 30 days challenge praten.
Gewoon een ideetje.
Ow haha daar heb ik zelfs als 1 van de laatsten nog in gepostquote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Dottey het volgende:
Wat een leuk idee.. eigenlijk doe ik mijn "challenge" elke maand weer opnieuw![]()
ik haak echt dagelijks, wat ik ook echt super tof vind om te doen. Ik denk dat ik daar wel iets leuk bij kan verzinnen wat ik 30 keer wil doen....
* Dottey zet der denkhoed op
Je foto doet het hier niet? Maar echt leuk dat je begonnen bent, veel succes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
Dag 1:
Mijn allereerste vierkantje van een patroon.
[ afbeelding ]
Hij krult nog teveel en ergens kwam ik een steek tekort
Maar over 30 dgn zal het heus wel beter zijn
Nu even eten en dan misschien stiekem alvast aan de tweede beginnen
Nu doet hij het idd wel, leuk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet ie het doen, editten met een tablet werkt niet echt lekker
Haha ja dat is ook mijn idee hoor, gewoon meerdere challenges achter elkaar doen steeds!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat ik het leuker vind om verschillende 30 dagen te proberen.
Ik vind het eigenlijk leuk en haalbaar om elke dag een foto te maken van mijn voortuin![]()
Daar hebben wij een moestuin in. Even een leuke hoek zoeken vanwaar uit ik dat ga nemen.
Ook speel ik met de gedachten elke dag van 30 dagen een klusjes in huis te doen. Ik heb nog zoveel projectenTrap renoveren, meubels opknappen, woonkamer, gang en logeerkamer verbouwen
![]()
Wellicht dat ik gewoon meerdere keren een challenge aanga
Of tegelijkertijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook mijn idee hoor, gewoon meerdere challenges achter elkaar doen steeds!
Nee want ik heb juist vaak dat ik aan 101 dingen begin en niks afmaak. Dus moet juist leren om 1 ding tegelijk te doen en dat ook af te makenquote:
ja, maar die is maar 1 foto schieten en dan kan ik weer wat anders doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee want ik heb juist vaak dat ik aan 101 dingen begin en niks afmaak. Dus moet juist leren om 1 ding tegelijk te doen en dat ook af te maken
Dat moestuinfoto-project klinkt wel erg leuk!
Haha ja dat is waar, 1 foto per dag is niet zoveel moeite, als je het verder niet gaat bewerken ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, maar die is maar 1 foto schieten en dan kan ik weer wat anders doen
Dan kan je wel goed zien dat ik het gras nog moet maaien![]()
gewoon na dertig dagen in een filmpjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, 1 foto per dag is niet zoveel moeite, als je het verder niet gaat bewerken ofzo.
Owja, gewoon net als wat ik in de OP heb staan dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
gewoon na dertig dagen in een filmpjedat moet te doen zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja, gewoon net als wat ik in de OP heb staan dus
Dan doe je het toch gewoon alleen dan zonder elke dag een foto? Maak je gewoon een beginfoto, een foto ergens halverwege de maand en een eindfoto? Elke dag een foto is natuurlijk wel leuker, maar met zoiets kan ik me voorstellen dat dat niet echt opschiet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik twijfel ook om mee te doen. Ik zou dan 30 dagen willen haken. Ik twijfel omdat ik mezelf zeer afvraag of het wel interessant is om 30 dagen er een foto van te maken, zoveel schiet ik niet op en ik heb er ook geen nieuw project voor, dan word het van iets waar ik al aan bezit ben.
Nouja, het gaat er meer om dat je het 30 dagen doet dan dat je er 30 dagen een foto van maaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
Maar dan is t idee voorbij van de 30 dagen...
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:34 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik denk dat ik het toch ga doen. Sowieso omdat ik denk ik meer voortgang boek dan ik zelf denk en het leuk is om het proces en verwondering/bewondering over zaken vast te leggen.
Vanavond mijn eerste post!
Leuk! En die foto komt wel danquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan een tablethoes, maar nog geen foto
Leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:55 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het nu wat grijzer, maar het was net een beetje donker.
Het is eigenlijk een licht blauw gemeleerde wol.
Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar ik wil een envelopvorm maken. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.quote:
Daar zullen vast wel tutorials voor bestaan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar ik wil een envelopvorm maken. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.
Ja precies, en dat past in mijn challenge dat ik nieuwe dingen wil leren qua creativiteitquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel tutorials voor bestaan toch?Zal vast niet de enige zijn die zoiets wil
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, en dat past in mijn challenge dat ik nieuwe dingen wil leren qua creativiteit
Dankje en dat zou helemaal leuk zijn dan ja!quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Vet idee dit,. Ik ga even nadenken. Wellicht dat ik mijn vriend hierin meesleep want we werken vaak samen
Hmm vind ik een lastige. Vind dat toch een hele andere vorm van creariviteit. Wat wil je dan elke dag doen/op de foto zetten? Anderen ideeën hierover?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Apekoek het volgende:
Elke 30 dagen zou ik wel een nieuwe website uitgewerkt willen hebben. Telt dat ook als een challenge?
Owja nou is de kleur beter te zien dan van de week. En dat is idd ook een optie ja. Weet je al wat je daarna gaat maken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb besloten om een rechte flap te maken ipv envelopvorm.
Maar wel met een leuke rand en dan twee blauwe knopen als sluiting.
Morgen of woensdag is ie hopelijk af
Ik twijfel nog een beetje. Heb hele leuke wol gekocht bij de Zeeman, maar die bewaar ik nog even. Zwart en fuchsiaquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja nou is de kleur beter te zien dan van de week. En dat is idd ook een optie ja. Weet je al wat je daarna gaat maken?
Haha oké. Ik heb echt geen verstand ervan, wol is gewoon wol bij mijquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje. Heb hele leuke wol gekocht bij de Zeeman, maar die bewaar ik nog even. Zwart en fuchsiamaar dan moet ik wel al wat meer geoefend zijn.
Nou is meer, dat ik bang ben het te verprutsen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha oké. Ik heb echt geen verstand ervan, wol is gewoon wol bij mij
Dat is misschien wel slim dan jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer, dat ik bang ben het te verprutsen.
Dus eerst met wat oude restjes oefenen.
Precies! En al doende leert menquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Van de week knopen zoeken bij mijn moeder.
Helemaal strak is ie nog niet. Maar daar heeft mams vast nog een oplossing voor.
En voor een eerste probeersel vind ik het niet slecht
Dat heeft niks met creativiteit te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Life2.0 het volgende:
30 dagen de auto laten staan
doe je toch niet
Jammer! Hoop dat je iets vindt wat je leuk vindt om te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
Tof!
Ik heb mijn driehoekje gehaakt:
[ afbeelding ]
En weer uitgehaald omdat ik toch iets anders wil gaan maken.
Heb alleen last van een creatieve dip
als niemand het doet, is het creatiever dan breienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heeft niks met creativiteit te maken
En ik doe dat wel want vriendlief heeft de auto altijd mee
Dus ga sowieso altijd met OV/fiets/lopen.
Ik ben opzoek naar een leuk patroon voor een tas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jammer! Hoop dat je iets vindt wat je leuk vindt om te maken
Wat leuk! Ben benieuwd hoe hij is met de knopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Van de week knopen zoeken bij mijn moeder.
Helemaal strak is ie nog niet. Maar daar heeft mams vast nog een oplossing voor.
En voor een eerste probeersel vind ik het niet slecht
Ja, van het weekend weet ik hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk! Ben benieuwd hoe hij is met de knopen.
Niet vergeten fotootje te posten.quote:
Nee nee, anders stuurt Sylvana me vast het topic uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet vergeten fotootje te posten.
Haha daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een leuk patroon voor een tas.
Je kunt niet genoeg tassen hebben
Ja ik ga ook een Kenny maken, en een Kyle, en een Butters en een Stanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Uccie het volgende:
Leuk die Cartman
Ga je ook een Kenny maken
[ afbeelding ]
Dit wordt de achterkant van een tas.
Het is zwart garen met een glittertje in een blokjespatroon.
Ik heb geen patroon dus bedenk het zelf een beetje. Er komen knalroze accenten in de tas, maar hoe of wat is nog niet helemaal uitgedacht. Ik denk dat de zijkanten roze/zwarte grannysquares worden.
En over de voorkant ga ik nog nadenken.
Nou het wordt een rechte tas, dus moet ik vierkante lapjes hebben. En van de onderdelen zoek ik wel patronen, alleen is het dus samengesteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik ga ook een Kenny maken, en een Kyle, en een Butters en een Stan
Leuk idee van die tas zeg! en lijkt me best lastig zonder patroon!
Ik vind het toch makkelijker altijd om iets na te maken dan om iets zelf te verzinnen
Aha op die manierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het wordt een rechte tas, dus moet ik vierkante lapjes hebben. En van de onderdelen zoek ik wel patronen, alleen is het dus samengesteld.
Haha oké leuk! Wil je wel zeggen wat je doet dan? Succes!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga ook proberen 30 dagen iets te doen. maar ik weet niet of ik het volhou.
als het lukt zal ik ze alle 30 in 1 keer plaatsen.
mensen op mijn facebook hebben er al 3 voorbij zien komen
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn katquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha oké leuk! Wil je wel zeggen wat je doet dan? Succes!
Haha oké liefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn kat
ik hoop wel dat ze 30 manieren vindt om te liggen
Thnx, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
Über cute
Ik heb een vlinder gehaakt, maak straks nog een foto.
Echt leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Dit was nog test, maar er komen twee roze straks aan mijn tas
Je kunt ook eerst de 1 doen en dan daarna de anderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef DonnaRush het volgende:
Mooi gedaan! Ik twijfel voor mijn 30-day challenge tussen haken of strijkkralen. Hmmmm.
Haha dat had ik niet verwacht aangezien je de laatste dagen zo druk met kralen bezig bent. Maar succesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso. Dan bij de derde challenge borduren haha. Okay, ik begin morgen met.......
Haken! 30days. Heb er zin in
Wauw wat cutequote:
Gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso. Dan bij de derde challenge borduren haha. Okay, ik begin morgen met.......
Haken! 30days. Heb er zin in
En heel makkelijk, ze moeten alleen iets strakker, maar dat is een kwestie van oefenen.quote:
Leuk! Ik ga zo ook maar es beginnen, wil vandaag niet echt vlotten hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:54 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zo day 1, het begin van een uiltje.
Dankjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef DonnaRush het volgende:
Butters is lief!!
Stan is heel mooi geworden
Dankje en succes vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
Wat leuk!!
Ik ga vanavond nog even aan de slag.
Dat is balenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Uccie het volgende:
Ja, hopelijk steken (hihi, haaksteken, breisteken, kruissteken) we nog meer mensen aan.
Vandaag geen foto, ben twee uur bezig geweest om een rondje te haken wat niet lukt
Een amigurumi magic ring, maar ik doe iets verkeerds.
Morgen met andere tutorials opnieuw proberen.
Haha idd een goede stok achter de deur ja! Je schiet al aardig op! Jammer dat je nog niet verder kunt, dan maar ff iets anders tussendoor doen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef DonnaRush het volgende:
Succes Uccie. De magic ring wordt naar mijn idee vaak lastig uitgelegd in filmpjes.
[ afbeelding ]
Zo, dag 2. Wel goede stok achter de deur dit, had namelijk geen zin haha. Het roze gedeelte is af en er moet donkergrijs bij, maar dat moet ik even bestellen. Morgen en maandag maar aan een ander haakwerkje werken.
Thnxquote:
Kun je ze niet in een 3D lijstje neerzetten en dan steeds afwisselen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx
Morgen Butters nog en dan ben ik er ook wel aan toe om weer eens wat anders te maken
Vraag me alleen af wat ik in hemelsnaam met al die werkjes moet doen
Heb ze nu in een mooie doos zitten. Vind het zonde om ze weg te doen maar verder zou ik eigenlijk ook niet weten wat ik er mee moet
Goed bezig! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Morgen komt je bestelling van nieuwe wol binnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren begonnen met het rokje van een kussend paartje.
[ afbeelding ]
En vandaag verder gegaan
[ afbeelding ]
En lukt het nog? En al verschillende manieren gevonden voor de poes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn kat
ik hoop wel dat ze 30 manieren vindt om te liggen
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Uccie het volgende:
Ja, hopelijk steken (hihi, haaksteken, breisteken, kruissteken) we nog meer mensen aan.
Vandaag geen foto, ben twee uur bezig geweest om een rondje te haken wat niet lukt
Een amigurumi magic ring, maar ik doe iets verkeerds.
Morgen met andere tutorials opnieuw proberen.
een keer om je vinger wikkelen, er af halen en daarom heen haken, dan aantrekkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.
Haha ik kende hem ook helemaal niet hoor. Maar die vriendin is er helemaal weg van. Dus prima. Morgen Alice in Wonderland maken en dan zijn de verzoekjes iig weer bijgewerktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk voor je vriend, geen idee wie het is haha.
Ja morgen komt mn nieuwe garen, dus dan kan ik weer met de uil verder.
Jammer Lady-wrb! Misschien 30 dagen lang gewoon een foto van je poes maken? (oké dit klinkt wel erg foutquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
poes is helaas niet zo creatief
ik moet iets anders verzinnen om 30 dagen vol te maken, maar wat
Ik heb een boek gevonden waar het in staat. Ik maak morgenavond een foto voor je en dan post ik hem wel voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.
Je kunt ook gewoon vanaf morgen weer proberen. Hoeft niet perse op de 1e dag van de maand. Ik ben ook niet op 1e begonnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Dottey het volgende:
Ik faal nu al met mijn moestuin makkelijk te fotograferen![]()
ik vergeet het echt bijna elke dag![]()
VOLGENDE MAAND! weer een kans
Ik ben benieuwd! Je gaat nu dus maar gewoon door met dat kussende paartje, ook al heb je bestelling binnen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:20 schreef DonnaRush het volgende:
Zal vanmiddag even de foto van gisteren plaatsen.
Leuk eendje!
Gelukkig! Ik ben benieuwd hoe ver je bent inmiddelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben er nog haha. Moet de foto's even online doen!
Jeetje dat is zeker balen zeg!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef DonnaRush het volgende:
Holy crap. Ik moet afhaken. Leuke woordspeling.
Ik ben aangereden vanmiddag en heb nu een pols in het gips en een lichte hersenschudding. Kon erger, maar mn nieuwe fiets is ook kapot en daar baal ik nog het meest van. Verzekeringswerk.
Oh en het is links dus misschien kan ik wel weer haken binnenkort.
Balen!
Oké dat is wel fijn dan jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ze is gestopt en alles is geregeld. Ik woon ook maar in een klein dorp en ken haar wel van gezicht, dus dat zit wel goed.
Stom he van die borden. Volgens mij zijn die van Perler, dat Amerikaanse merk. Daar is alles groter haha.
Ja nu voel ik me nóg dommer iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk al af waarom je dat deed, helemaal omdat we het erover gehad hebben. Kijk!
[ afbeelding ]
Sorry als je je nu nog dommer voelt.
Haha ja dat is waar hoef ze niet opnieuw te maken. Maar ja ben nogal perfectionistischquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
SORRY![]()
Maar hee. Ze zijn gewoon om te draaien, het is niet dat je iets fout gedaan hebt! Je hoeft niet opnieuw!
Ik zie trouwens ook veel meer die die kant fotograferen. Vind ik soms wel jammer want als ik het dan namaak en goed leg zoals ik het wil, dan is het gespiegeld
De foto downloaden en in paint ofzo even spiegelen. Of werkt dat nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
SORRY![]()
Maar hee. Ze zijn gewoon om te draaien, het is niet dat je iets fout gedaan hebt! Je hoeft niet opnieuw!
Ik zie trouwens ook veel meer die die kant fotograferen. Vind ik soms wel jammer want als ik het dan namaak en goed leg zoals ik het wil, dan is het gespiegeld
Jammer dat het nu niet gelukt is, succes vanaf maandag met allebei je challenges!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:14 schreef Uccie het volgende:
Ik heb gefaald....enorm gefaald
Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vanaf maandag ga ik fris aan de slag.
Samen met mijn culinaire challenge, waarbij ik een maand geen afhaal of magnetronmaaltijden koop.
Dat is best wel een slim idee haha!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
De foto downloaden en in paint ofzo even spiegelen. Of werkt dat niet
Die is echt supercutequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag niet zoveel tijd, dus ff snel een kleintje gemaakt
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf hoor, dat je het ook echt volgehouden hebt!
Hij is idd wel cute met dat hartje jaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ja idd zo'n mushroom ding haha. Vind er normaal niks aan maar vond deze wel cute
Leuk! Maar je hebt helemaal geen excuus nodig om het te doen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef annelotje het volgende:
Leuk! Door jullie krijg ik ook helemaal zin om met strijkkralen aan de slag te gaan! Vrijdag komt een vriendin op visite met haar dochter. Misschien dat aangrijpen als excuus
Ow jammer dat hij van de week nog niet genezen was. Hopelijk vrijdag dan, ik duim voor je!quote:Op zondag 7 september 2014 16:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ja hopelijk vrijdag gips eraf, dan zit het 3 weken. Afgelopen week was het scheurtje nog een beetje op foto's te zien, anders was het er al af geweest maarja.
Haha thnx en dat kan ik ook allemaal niet hoor! Ik hou het ook lekker simpel dusquote:Op maandag 8 september 2014 12:54 schreef MissStevie het volgende:
gave challenge dit! ik ga ook eens bedenken waarmee ik mee wil doen gezien ik niet kan haken, breien, borduren enzblijf iig dit topic volgen! Leuk om te zien wat jullie allemaal doen
Haha thnx en het is zeker een leuk idee, want ik ben er al met 1 klaar en ga binnenkort ( als ik keus heb gemaakt) met de tweede beginnenquote:
Dat zijn het ookquote:Op maandag 8 september 2014 14:51 schreef DonnaRush het volgende:
Sylvana, wat zijn dat, die zentangles? Pinterest laat me tekeningen zien.
hier heb ik vandaag toevallig een boek van gezien bij de bruna. Je kunt ze dan leren tekenen. Ik dacht dat hij ¤9.95 was o.i.d.quote:Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat zijn het ookIk kan totaal niet tekenen en zentangles teken je met lijnen en terugkerende figuurtjes. Dus dat moet te doen zijn. Beginnen met zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets als dit gaat me iets boven de pet denk ik:
[ afbeelding ]
Maar zie ook mijn bord op Pinterest (http://www.pinterest.com/sylvana1987/zentangles/), daar staan er wel heel veel. Alleen dat zijn vooral van die grote mooie, dus als ik challenge ga doen moet ik ff wat meer van die how-to voorbeelden vinden
Haha vanavond wordt hem nog niet, eerst van die finelinerstiften kopenquote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef DonnaRush het volgende:
Nou vanavond direct maar los dan. Ben ik niet meer de enige die in een challenge zit!
Ow haha dat is idd toevallig ja! Ff gekeken op de webshop van Bruna en ze hebben 5 boeken over Zentangles tekenen . Morgen toch naar de kapper, dus dan meteen maar ff bij de Bruna kijkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:54 schreef MissStevie het volgende:
[..]
hier heb ik vandaag toevallig een boek van gezien bij de bruna. Je kunt ze dan leren tekenen. Ik dacht dat hij ¤9.95 was o.i.d.
Heb vandaag kleurboek voor volwassenen gekocht.. maar denk niet dat ik dat wil gebruiken.. misschien iets met foto's.. ik ga eens even brainstormen
Haha ja, waar heb je geen boeken over tegenwoordig hè?quote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef DonnaRush het volgende:
Oh wat grappig dat daar boeken van zijn zeg! Mijn volgende challenge wordt wel kleuren denk ik. Maar als m`n gips eraf is moet ik eerst nog wat haakwerk afmaken!
Ik ga de bestelling afmaken waar ik mee bezig was. De challenge haken maak ik niet af, want die heb ik onderbroken en dat telt niet vind ik. Misschien later nog zo`n challenge. Heb nog genoeg te haken tenslotte.quote:Op maandag 8 september 2014 16:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja, waar heb je geen boeken over tegenwoordig hè?
Ga je dan je 30-days challenge haken nog afmaken of ga je alleen afmaken waar je nog mee bezig was?
Haha oké. Dan eerst maar kleuren en daarna misschien opnieuw beginnen met hakenquote:Op maandag 8 september 2014 16:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ga de bestelling afmaken waar ik mee bezig was. De challenge haken maak ik niet af, want die heb ik onderbroken en dat telt niet vind ik. Misschien later nog zo`n challenge. Heb nog genoeg te haken tenslotte.
Leuk geworden!quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha vanavond wordt hem nog niet, eerst van die finelinerstiften kopen
En zou wel leuk zijn als er weer wat meer mensen meedoen ja ( en het volhouden)
[reclamepraatje]De vakanties zijn afgelopen, het is bijna herfst, dus ideaal om nu te beginnen [/reclamepraatje]
[..]
Ow haha dat is idd toevallig ja! Ff gekeken op de webshop van Bruna en ze hebben 5 boeken over Zentangles tekenen . Morgen toch naar de kapper, dus dan meteen maar ff bij de Bruna kijken
Owja, mocht dit topic zo dicht gaan, wil degene die het nieuwe deel opent (ik ga zo weg) mijn collage van mijn 30-days challenge in de OP zetten? Thnx! Zal hem voor de makkelijkheid hier nog ff neerzetten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |