Ja nu voel ik me nóg dommer iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk al af waarom je dat deed, helemaal omdat we het erover gehad hebben. Kijk!
[ afbeelding ]
Sorry als je je nu nog dommer voelt.
Haha ja dat is waar hoef ze niet opnieuw te maken. Maar ja ben nogal perfectionistischquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
SORRY![]()
Maar hee. Ze zijn gewoon om te draaien, het is niet dat je iets fout gedaan hebt! Je hoeft niet opnieuw!
Ik zie trouwens ook veel meer die die kant fotograferen. Vind ik soms wel jammer want als ik het dan namaak en goed leg zoals ik het wil, dan is het gespiegeld
De foto downloaden en in paint ofzo even spiegelen. Of werkt dat nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
SORRY![]()
Maar hee. Ze zijn gewoon om te draaien, het is niet dat je iets fout gedaan hebt! Je hoeft niet opnieuw!
Ik zie trouwens ook veel meer die die kant fotograferen. Vind ik soms wel jammer want als ik het dan namaak en goed leg zoals ik het wil, dan is het gespiegeld
Jammer dat het nu niet gelukt is, succes vanaf maandag met allebei je challenges!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:14 schreef Uccie het volgende:
Ik heb gefaald....enorm gefaald
Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vanaf maandag ga ik fris aan de slag.
Samen met mijn culinaire challenge, waarbij ik een maand geen afhaal of magnetronmaaltijden koop.
Dat is best wel een slim idee haha!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
De foto downloaden en in paint ofzo even spiegelen. Of werkt dat niet
Die is echt supercutequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag niet zoveel tijd, dus ff snel een kleintje gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |