Leuk! En die foto komt wel danquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan een tablethoes, maar nog geen foto
Leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:55 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het nu wat grijzer, maar het was net een beetje donker.
Het is eigenlijk een licht blauw gemeleerde wol.
Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar ik wil een envelopvorm maken. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.quote:
Daar zullen vast wel tutorials voor bestaan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar ik wil een envelopvorm maken. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.
Ja precies, en dat past in mijn challenge dat ik nieuwe dingen wil leren qua creativiteitquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel tutorials voor bestaan toch?Zal vast niet de enige zijn die zoiets wil
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, en dat past in mijn challenge dat ik nieuwe dingen wil leren qua creativiteit
Dankje en dat zou helemaal leuk zijn dan ja!quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Vet idee dit,. Ik ga even nadenken. Wellicht dat ik mijn vriend hierin meesleep want we werken vaak samen
Hmm vind ik een lastige. Vind dat toch een hele andere vorm van creariviteit. Wat wil je dan elke dag doen/op de foto zetten? Anderen ideeën hierover?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Apekoek het volgende:
Elke 30 dagen zou ik wel een nieuwe website uitgewerkt willen hebben. Telt dat ook als een challenge?
Owja nou is de kleur beter te zien dan van de week. En dat is idd ook een optie ja. Weet je al wat je daarna gaat maken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb besloten om een rechte flap te maken ipv envelopvorm.
Maar wel met een leuke rand en dan twee blauwe knopen als sluiting.
Morgen of woensdag is ie hopelijk af
Ik twijfel nog een beetje. Heb hele leuke wol gekocht bij de Zeeman, maar die bewaar ik nog even. Zwart en fuchsiaquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja nou is de kleur beter te zien dan van de week. En dat is idd ook een optie ja. Weet je al wat je daarna gaat maken?
Haha oké. Ik heb echt geen verstand ervan, wol is gewoon wol bij mijquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje. Heb hele leuke wol gekocht bij de Zeeman, maar die bewaar ik nog even. Zwart en fuchsiamaar dan moet ik wel al wat meer geoefend zijn.
Nou is meer, dat ik bang ben het te verprutsen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha oké. Ik heb echt geen verstand ervan, wol is gewoon wol bij mij
Dat is misschien wel slim dan jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer, dat ik bang ben het te verprutsen.
Dus eerst met wat oude restjes oefenen.
Precies! En al doende leert menquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Van de week knopen zoeken bij mijn moeder.
Helemaal strak is ie nog niet. Maar daar heeft mams vast nog een oplossing voor.
En voor een eerste probeersel vind ik het niet slecht
Dat heeft niks met creativiteit te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Life2.0 het volgende:
30 dagen de auto laten staan
doe je toch niet
Jammer! Hoop dat je iets vindt wat je leuk vindt om te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
Tof!
Ik heb mijn driehoekje gehaakt:
[ afbeelding ]
En weer uitgehaald omdat ik toch iets anders wil gaan maken.
Heb alleen last van een creatieve dip
als niemand het doet, is het creatiever dan breienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heeft niks met creativiteit te maken
En ik doe dat wel want vriendlief heeft de auto altijd mee
Dus ga sowieso altijd met OV/fiets/lopen.
Ik ben opzoek naar een leuk patroon voor een tas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jammer! Hoop dat je iets vindt wat je leuk vindt om te maken
Wat leuk! Ben benieuwd hoe hij is met de knopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Van de week knopen zoeken bij mijn moeder.
Helemaal strak is ie nog niet. Maar daar heeft mams vast nog een oplossing voor.
En voor een eerste probeersel vind ik het niet slecht
Ja, van het weekend weet ik hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk! Ben benieuwd hoe hij is met de knopen.
Niet vergeten fotootje te posten.quote:
Nee nee, anders stuurt Sylvana me vast het topic uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet vergeten fotootje te posten.
Haha daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een leuk patroon voor een tas.
Je kunt niet genoeg tassen hebben
Ja ik ga ook een Kenny maken, en een Kyle, en een Butters en een Stanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Uccie het volgende:
Leuk die Cartman
Ga je ook een Kenny maken
[ afbeelding ]
Dit wordt de achterkant van een tas.
Het is zwart garen met een glittertje in een blokjespatroon.
Ik heb geen patroon dus bedenk het zelf een beetje. Er komen knalroze accenten in de tas, maar hoe of wat is nog niet helemaal uitgedacht. Ik denk dat de zijkanten roze/zwarte grannysquares worden.
En over de voorkant ga ik nog nadenken.
Nou het wordt een rechte tas, dus moet ik vierkante lapjes hebben. En van de onderdelen zoek ik wel patronen, alleen is het dus samengesteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik ga ook een Kenny maken, en een Kyle, en een Butters en een Stan
Leuk idee van die tas zeg! en lijkt me best lastig zonder patroon!
Ik vind het toch makkelijker altijd om iets na te maken dan om iets zelf te verzinnen
Aha op die manierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het wordt een rechte tas, dus moet ik vierkante lapjes hebben. En van de onderdelen zoek ik wel patronen, alleen is het dus samengesteld.
Haha oké leuk! Wil je wel zeggen wat je doet dan? Succes!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga ook proberen 30 dagen iets te doen. maar ik weet niet of ik het volhou.
als het lukt zal ik ze alle 30 in 1 keer plaatsen.
mensen op mijn facebook hebben er al 3 voorbij zien komen
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn katquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha oké leuk! Wil je wel zeggen wat je doet dan? Succes!
Haha oké liefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn kat
ik hoop wel dat ze 30 manieren vindt om te liggen
Thnx, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
Über cute
Ik heb een vlinder gehaakt, maak straks nog een foto.
Echt leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Dit was nog test, maar er komen twee roze straks aan mijn tas
Je kunt ook eerst de 1 doen en dan daarna de anderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef DonnaRush het volgende:
Mooi gedaan! Ik twijfel voor mijn 30-day challenge tussen haken of strijkkralen. Hmmmm.
Haha dat had ik niet verwacht aangezien je de laatste dagen zo druk met kralen bezig bent. Maar succesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso. Dan bij de derde challenge borduren haha. Okay, ik begin morgen met.......
Haken! 30days. Heb er zin in
Wauw wat cutequote:
Gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso. Dan bij de derde challenge borduren haha. Okay, ik begin morgen met.......
Haken! 30days. Heb er zin in
En heel makkelijk, ze moeten alleen iets strakker, maar dat is een kwestie van oefenen.quote:
Leuk! Ik ga zo ook maar es beginnen, wil vandaag niet echt vlotten hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:54 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zo day 1, het begin van een uiltje.
Dankjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef DonnaRush het volgende:
Butters is lief!!
Stan is heel mooi geworden
Dankje en succes vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
Wat leuk!!
Ik ga vanavond nog even aan de slag.
Dat is balenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Uccie het volgende:
Ja, hopelijk steken (hihi, haaksteken, breisteken, kruissteken) we nog meer mensen aan.
Vandaag geen foto, ben twee uur bezig geweest om een rondje te haken wat niet lukt
Een amigurumi magic ring, maar ik doe iets verkeerds.
Morgen met andere tutorials opnieuw proberen.
Haha idd een goede stok achter de deur ja! Je schiet al aardig op! Jammer dat je nog niet verder kunt, dan maar ff iets anders tussendoor doen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef DonnaRush het volgende:
Succes Uccie. De magic ring wordt naar mijn idee vaak lastig uitgelegd in filmpjes.
[ afbeelding ]
Zo, dag 2. Wel goede stok achter de deur dit, had namelijk geen zin haha. Het roze gedeelte is af en er moet donkergrijs bij, maar dat moet ik even bestellen. Morgen en maandag maar aan een ander haakwerkje werken.
Thnxquote:
Kun je ze niet in een 3D lijstje neerzetten en dan steeds afwisselen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx
Morgen Butters nog en dan ben ik er ook wel aan toe om weer eens wat anders te maken
Vraag me alleen af wat ik in hemelsnaam met al die werkjes moet doen
Heb ze nu in een mooie doos zitten. Vind het zonde om ze weg te doen maar verder zou ik eigenlijk ook niet weten wat ik er mee moet
Goed bezig! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Morgen komt je bestelling van nieuwe wol binnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren begonnen met het rokje van een kussend paartje.
[ afbeelding ]
En vandaag verder gegaan
[ afbeelding ]
En lukt het nog? En al verschillende manieren gevonden voor de poes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn kat
ik hoop wel dat ze 30 manieren vindt om te liggen
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Uccie het volgende:
Ja, hopelijk steken (hihi, haaksteken, breisteken, kruissteken) we nog meer mensen aan.
Vandaag geen foto, ben twee uur bezig geweest om een rondje te haken wat niet lukt
Een amigurumi magic ring, maar ik doe iets verkeerds.
Morgen met andere tutorials opnieuw proberen.
een keer om je vinger wikkelen, er af halen en daarom heen haken, dan aantrekkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.
Haha ik kende hem ook helemaal niet hoor. Maar die vriendin is er helemaal weg van. Dus prima. Morgen Alice in Wonderland maken en dan zijn de verzoekjes iig weer bijgewerktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk voor je vriend, geen idee wie het is haha.
Ja morgen komt mn nieuwe garen, dus dan kan ik weer met de uil verder.
Jammer Lady-wrb! Misschien 30 dagen lang gewoon een foto van je poes maken? (oké dit klinkt wel erg foutquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
poes is helaas niet zo creatief
ik moet iets anders verzinnen om 30 dagen vol te maken, maar wat
Ik heb een boek gevonden waar het in staat. Ik maak morgenavond een foto voor je en dan post ik hem wel voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |