Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Je hebt gelijk, ik ga dan ook mijn nest opzoeken, truste iedereenquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inmiddels is wel duidelijk dat het een persoon van twijfelachtige origine betreft en we wat hij zegt en beweert met een korreltje zout moeten nemen.
Ik heb verder geen zin nog een topic aan hem te wijden. Het hoort hier over Palestina en Israel te gaan
Rust in vrede.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga dan ook mijn nest opzoeken, truste iedereen
Zal niet veel werk uit je lange vingers komen denk ik zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:39 schreef Sobieski het volgende:
Heerlijke koffie heb ik hier trouwens.Jullie plezieren me wel bij het nachtwerk. Maar nu weer ontopic.
Mogguh, de modcrew wordt afgelost, zie ik.quote:
Weet ik niet, volgens mij ben ik half overleden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mogguh, de modcrew wordt afgelost, zie ik.
Zo erg als in Gaza zal het niet zijn. Hopelijk een goeie nacht gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij ben ik half overleden.
Hoe moet het volgens jou dan verder nu?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo erg als in Gaza zal het niet zijn. Hopelijk een goeie nacht gehad.
Kappen met vechten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:03 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Hoe moet het volgens jou dan verder nu?
IDF terugtrekken en dan?quote:
Kappen met de economie en de vrouwen en kinderen verneuken.quote:
Dus Israël trekt zich terug uit de Gazastrook en indien Hamas een raket afvuurt volgt er een sanctie? En wat voor sanctie dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:06 schreef El_Matador het volgende:
Elke raket van Hamas erna is een extra sanctie.
Daar ga ik niet over. Laat de VN dat uitzoeken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:07 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dus Israël trekt zich terug uit de Gazastrook en indien Hamas een raket afvuurt volgt er een sanctie? En wat voor sanctie dan?
Dat hebben de palestijnen in de westbank gedaan. En als dank is Israël daar volop bezig met landjepik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:10 schreef Sobieski het volgende:
Hamas staat achter de vernietiging van Israël. Alleen als de Palestijnen Hamas afzweren en uit de regering zetten, kan er eventueel vrede komen. Aan de Palestijnen is de keus of ze Hamas steunen en daardoor de Israëlische operaties legitimeren, of dat ze Hamas afzetten en de vrede starten met Israël.
Dan laten ze iemand een raketje afvuren op een open terrein en kunnen ze als 'antwoord' weer lekker gebouwen net de grond gelijk maken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:07 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dus Israël trekt zich terug uit de Gazastrook en indien Hamas een raket afvuurt volgt er een sanctie? En wat voor sanctie dan?
Adnan Oktar heeft anders wel een antisemitisch boekje geschreven, genaamd The Holocaust Deception.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:40 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Oksel, hier een website van nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya) over de kijk van de Islam op joden..
Misschien voel je je dan persoonlijk niet aangevallen, ik merk dat je soms wat erg verdedigend reageert.
http://www.islamdenouncesantisemitism.com/
Lehi is niet te vergelijken met Hamas...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ooit was Lehi ook een internationaal erkende terreurbeweging en nu is het een erkende staat.
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?
Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.
Omdat ook Fatah geen vrede wil, ze wijzen vredesvoorstellen van Israël af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:22 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat hebben de palestijnen in de westbank gedaan. En als dank is Israël daar volop bezig met landjepik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |