abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143008856
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever (2012)

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair

[ Bericht 4% gewijzigd door El_Matador op 03-08-2014 14:02:07 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143008858
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Inmiddels is wel duidelijk dat het een persoon van twijfelachtige origine betreft en we wat hij zegt en beweert met een korreltje zout moeten nemen.

Ik heb verder geen zin nog een topic aan hem te wijden. Het hoort hier over Palestina en Israel te gaan
Je hebt gelijk, ik ga dan ook mijn nest opzoeken, truste iedereen :*
pi_143008859
Nou zeg, leg me dat verhaal over de alcohol nog eens uit.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008860
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ga dan ook mijn nest opzoeken, truste iedereen :*
Rust in vrede.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143008863
Heerlijke koffie heb ik hier trouwens.Jullie plezieren me wel bij het nachtwerk. Maar nu weer ontopic.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008869
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:39 schreef Sobieski het volgende:
Heerlijke koffie heb ik hier trouwens.Jullie plezieren me wel bij het nachtwerk. Maar nu weer ontopic.
Zal niet veel werk uit je lange vingers komen denk ik zo.

wordt falen bij dat tentamen.

Maar nu weer ontopic.

Hoeveel support zou Israel na dit weekend nog hebben denk je? En wat betekent "sjabbat" eigenlijk? Eventjes een ijsfabriek en een universiteit bombarderen?

pi_143008872
pi_143008873
quote:
Mogguh, de modcrew wordt afgelost, zie ik.

pi_143008882
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mogguh, de modcrew wordt afgelost, zie ik.
Weet ik niet, volgens mij ben ik half overleden.
pi_143008883
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Weet ik niet, volgens mij ben ik half overleden.
Zo erg als in Gaza zal het niet zijn. Hopelijk een goeie nacht gehad.

pi_143008916
quote:
12s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo erg als in Gaza zal het niet zijn. Hopelijk een goeie nacht gehad.
Hoe moet het volgens jou dan verder nu?
pi_143008919
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:03 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Hoe moet het volgens jou dan verder nu?
Kappen met vechten.

pi_143008921
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kappen met vechten.
IDF terugtrekken en dan?
pi_143008924
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:04 schreef Sobieski het volgende:

[..]

IDF terugtrekken en dan?
Kappen met de economie en de vrouwen en kinderen verneuken.

Elke raket van Hamas erna is een extra sanctie.

pi_143008928
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:06 schreef El_Matador het volgende:

Elke raket van Hamas erna is een extra sanctie.
Dus Israël trekt zich terug uit de Gazastrook en indien Hamas een raket afvuurt volgt er een sanctie? En wat voor sanctie dan?
pi_143008931
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:07 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dus Israël trekt zich terug uit de Gazastrook en indien Hamas een raket afvuurt volgt er een sanctie? En wat voor sanctie dan?
Daar ga ik niet over. Laat de VN dat uitzoeken.

Inmiddels staan 130 van de ~210 landen ter wereld niet meer achter Israel. Dat zegt wel wat.

pi_143008936
Hamas staat achter de vernietiging van Israël. Alleen als de Palestijnen Hamas afzweren en uit de regering zetten, kan er eventueel vrede komen. Aan de Palestijnen is de keus of ze Hamas steunen en daardoor de Israëlische operaties legitimeren, of dat ze Hamas afzetten en de vrede starten met Israël.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sobieski op 03-08-2014 07:08:14 ]
pi_143009075
Als mijn land geen leger heeft om het verzet te leiden zou ik me te allen tijde (hoe hoor je dat correct te schrijven?) scharen achter de groep/mensen/partjj die tegengas kan bieden om de onderdrukking en kolonisatie tegen te gaan.

Het vervelende is dat het westen een niet-Arabisch land altijd onvoorwaardelijk en hypocriet steunt. Dat betekent dat het überhaupt geen zin lijkt te hebben om je te verzetten tegen onrecht. Gelukkig wordt dit niet gedaan. Anders wordt onrecht normaal gevonden.

En fuck de Arabische liga en consorten. Die denken alleen aan graaien graaien en nog eens graaien. Met een hoofdrol voor Sisi van Egypte die geld ontvangt van Amerika en Israël om de grenzen dicht te houden. Vuile hond die sisi.

Al die nederzettingen moeten verdwijnen. De grenzen moeten weer open. De economie moet weer draaien. Sancties bij overtredingen. Dat is de enige manier. Het land krijgen ze toch nooit meer terug. Fuck de Amerikaanse en Israëlische leiders.
pi_143009253
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:10 schreef Sobieski het volgende:
Hamas staat achter de vernietiging van Israël. Alleen als de Palestijnen Hamas afzweren en uit de regering zetten, kan er eventueel vrede komen. Aan de Palestijnen is de keus of ze Hamas steunen en daardoor de Israëlische operaties legitimeren, of dat ze Hamas afzetten en de vrede starten met Israël.
Dat hebben de palestijnen in de westbank gedaan. En als dank is Israël daar volop bezig met landjepik.
  zondag 3 augustus 2014 @ 09:18:39 #20
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143009609
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 06:07 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dan laten ze iemand een raketje afvuren op een open terrein en kunnen ze als 'antwoord' weer lekker gebouwen net de grond gelijk maken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_143009837
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:40 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Oksel, hier een website van nazaat van de profeet Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya) over de kijk van de Islam op joden..
Misschien voel je je dan persoonlijk niet aangevallen, ik merk dat je soms wat erg verdedigend reageert.

http://www.islamdenouncesantisemitism.com/
Adnan Oktar heeft anders wel een antisemitisch boekje geschreven, genaamd The Holocaust Deception.
pi_143009847
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ooit was Lehi ook een internationaal erkende terreurbeweging en nu is het een erkende staat. :')
Lehi is niet te vergelijken met Hamas...
pi_143009878
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?

Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.
Waar heb jij het over? :') Hamas is democratisch gekozen in verkiezingen, daar hadden ze ook de keuze tussen andere partijen zoals Fatah.
pi_143010034
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:22 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat hebben de palestijnen in de westbank gedaan. En als dank is Israël daar volop bezig met landjepik.
Omdat ook Fatah geen vrede wil, ze wijzen vredesvoorstellen van Israël af.
pi_143010102
02:35 AM: Yesterday at 11:25 PM, a special committee led by the IDF Chief Rabbi announced the death of Lt. Hadar Goldin, 23, an infantry officer in the Givati Brigade who was killed in battle in the Gaza Strip on Friday. Medical, religious and other relevant factors were considered before making the official announcement. Lt. Goldin’s family was notified moments by Head of the IDF Personnel Directorate Maj. Gen. Orna Barbivai and Chief Military Rabbi Brig. Gen. Rafi Peretz.
http://www.idfblog.com/bl(...)ound-operation-gaza/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')