quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Moet jij zeggentrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Vroeger hoefde ik dat ook niet, maar sinds ze het huisje heeft opgeknapt heeft ze ook gelijk in d'r kop gehaald dat er binnen niet meer gerookt mag wordenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja same here, al hoef ik er niet voor naar buiten gelukkig.
LIF / Mala beads, ook voor mannen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja same here, al hoef ik er niet voor naar buiten gelukkig.
Ach ja, op zich ook wel begrijpelijk. Een rookvrij huis is best chill.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Vroeger hoefde ik dat ook niet, maar sinds ze het huisje heeft opgeknapt heeft ze ook gelijk in d'r kop gehaald dat er binnen niet meer gerookt mag worden
Weet ik veel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
LIF / Mala beads, ook voor mannen?
DP help me eens welke van die beads zal ik kopen.
Heb alleen niks vanavond.quote:
Ik moet eigenlijk nog tips gaan halen, maar hier regent het ook kkrhard opeens. Maar goed, daar valt wel iets op te fixen, zonder wiet zitten is wat vervelender.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb alleen niks vanavond.
Wou eigenlijk op mijn fietsje stappen maar de ppleuris breekt hier buiten uit, geen zin om dan 12km heen en 12km terug te moeten dan
Ik rook gewoon binnen, maar heb altijd ramen/deuren open staan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, op zich ook wel begrijpelijk. Een rookvrij huis is best chill.
Help me please, mijn part kijk je naar de links en kopieer je gewoon een link zonder te kijken maar help mij Deadprez ik heb je hulp nodig.quote:
http://www.tibetanmalashop.com/malas/aventurine_mala.phpquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Help me please, mijn part kijk je naar de links en kopieer je gewoon een link zonder te kijken maar help mij Deadprez ik heb je hulp nodig.
Tipje kan je wwel met een oud treinkaartje fixen, wiet wordt lastiger... Achja, dagje niet blowen kan geen kwaad. Morgen maar weer een lekkere Misty halen denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog tips gaan halen, maar hier regent het ook kkrhard opeens. Maar goed, daar valt wel iets op te fixen, zonder wiet zitten is wat vervelender.
Bedankt deadprez!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.tibetanmalashop.com/malas/aventurine_mala.php
gr gr
Die heb ik nog nooit gehad volgens mij. Ik rook de laatste tijd alleen maar skunk eigenlijk, omdat dat het goedkoopst is hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Tipje kan je wwel met een oud treinkaartje fixen, wiet wordt lastiger... Achja, dagje niet blowen kan geen kwaad. Morgen maar weer een lekkere Misty halen denk ik
Ik was in Den Bosch, daar hadden ze 3,3gr voor 25, echt een super wietje was dat, zal er morgen zo weer heen gaan als ik ff tijd heb. Maar moet nog langs mijn omaatje en ff kijken voor een nieuwe matras.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad volgens mij. Ik rook de laatste tijd alleen maar skunk eigenlijk, omdat dat het goedkoopst is hier.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wiet gerookt heb erover nagedacht een vaporizer te kopen en te proberen maar die zijn duur man.
Een vaporizer verdient zichzelf heel erg snel terug, omdat je veel minder wiet nodig hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Vaporizer is prijzig ja, wil er ook nog steeds graag 1 hebben, mij te duur ook idd.
Chillequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
Lekkah lekkah binndkort penoze in kdanz moet je heen is ook altijd terror zaaltje lineup moet nog kome. Maar dat is altijd zo en is 16 jaar leeftijd
Gr
Ik ging alleen met mijn vriendin en als haar drank laat halen duurt het nog langer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:43 schreef Paardlants het volgende:
Je moet dan ook een ander voor je in de rij laten staan ts. Of ben jij het sukkeltje van de groep?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |