SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je je daarover zorgen maakt, ben je geen goede boeddhist.
Dit. Met die dingen om ben je of gay, of een boeddhist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je je daarover zorgen maakt, ben je geen goede boeddhist.
Ik wil geen gay zijn ik ben een yogini.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:46 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dit. Met die dingen om ben je of gay, of een boeddhist.
Ditquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Who gives aan fuck?
Als die dingen een meerwaarde voor je hebben, op wat voor vlak dan ook, dan doe je ze om
Dit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Who gives aan fuck?
Als die dingen een meerwaarde voor je hebben, op wat voor vlak dan ook, dan doe je ze om
Ook links hier, dus rechts voor mij dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:09 schreef Gray het volgende:
Zoals waar Piet op wijst, is de mala de oosterse variant van een gebedsketting. De kralen zijn bedoeld als telraam voor het tellen van mantra's. Het is dus geen fashion item, of is daar iig niet voor bedoeld. De mala is unisex, dus mannen kunnen het ook dragen.
Doe het zelf al ruim een jaar. Wel om m'n rechterarm, simpelweg omdat ik links ben.
Dat sowieso maar ik wilde eens weten wat de gedachten zouden zijn hier.quote:
De mijne zijn van rozenhout geloof ik. Fijnste vond ik om niet te zware kralen te hebben, dus geen steen, en gladde kralen, dus geen zaden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ook links hier, dus rechts voor mij dan.
Mag ik jou wel vragen welke kralen jij gebruikt? Ik weet niet welk materiaal het beste is hout lijkt me degelijk, er zijn echter ook stenen maar ik weet niet wat het degelijkst is normaal is een steen wel gewoon harder dan hout.
[..]
Mag ik vragen waar jij hem gekocht heb?quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:51 schreef Gray het volgende:
[..]
De mijne zijn van rozenhout geloof ik. Fijnste vond ik om niet te zware kralen te hebben, dus geen steen, en gladde kralen, dus geen zaden.
De tussenkralen zijn overigens gewoon geverfd plastic.
Internet, tinydeal geloof ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij hem gekocht heb?
Bedankt man,quote:
Oh die knoop waar zit die of waar bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef Gray het volgende:
Tip: als er een eeuwige knoop inzit, lijm die dan vast als je due wil behouden.
Die dingen zijn verdomde niet eeuwig en onmogelijk terug te knopen.
Waar bij sommigen een kwastje zit, zat bij de mijne een eeuwige knoop, plus een zestal kralen erbij. Die knoop is dus losgelaten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh die knoop waar zit die of waar bedoel je?
Oh je bedoelt het uiteinde waar hij vast zit?
Aah ja even kijken welke lijm daar goed voor is wil geen lelijkheid van die lijm die in het koord trekt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Waar bij sommigen een kwastje zit, zat bij de mijne een eeuwige knoop, plus een zestal kralen erbij. Die knoop is dus losgelaten.
Op basis van wat moet je dan kiezen eigenlijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt man,
http://www.tibetanmalashop.com/malas/rosewood_mala.php
Denk dat ik deze pak niet te duur. Maar ze hebben ook andere hele mooie maar duurder.
Lastig kiezen.
http://www.tibetanmalashop.com/malas/aventurine_mala.php
http://www.tibetanmalashop.com/malas/turquoise_mala.php
http://www.tibetanmalashop.com/malas/carnelian_mala.php
Iemand tips?
Hmm ja die is ook wel mooi, lastig lastig lastig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Op basis van wat moet je dan kiezen eigenlijk?
Ik zou gaan voor die "Coral with turquiose Mala" uit link nummer 1. omwille van de kleur (rood) .
Mijn oma zei altijd "als je niet weet wat kiezen, laat uw hart praten" , dus euh hierbij wijze woorden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja die is ook wel mooi, lastig lastig lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |