Dat doet er dus echt niet toe.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En jouw UI heb je wel zelf gemaakt?
Vraag dan minstens even voor je meteen conclusies trekt, die UI heb ik al jaren.. inderdaad komt van Habbo af.
Heb ik ooit jaaaren geleden eens 2 weken gespeeld maar de avatar vond ik wel leuk, ik hou van pixel-art.
VIP op een festivalquote:
Jijquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:31 schreef Socios het volgende:
Festivals
Festivalgevoel_!
Mensen die serieus een festival gaan bezoeken![]()
Verkapt gedrag; bah
Plezier is overrated natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:31 schreef Socios het volgende:
Festivals
Festivalgevoel_!
Mensen die serieus een festival gaan bezoeken![]()
Verkapt gedrag; bah
Dr kwam geen hond op dat festival af zeker?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:43 schreef TwisterNederland het volgende:
Gister op sky city festival was het ook wel goed geregeld. Hoefde nooit lang te wachten.
Het was druk zat hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dr kwam geen hond op die festival af zeker?
Ow okquote:
"Plezier" relateren aan festivalsquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Plezier is overrated natuurlijk.
En al dat tuig na afloop in de trein. Ontnemen ze zomaar je uitzicht zodat je de treinnummers niet meer op kunt schrijven
Gister op sky city festival was het ook wel goed geregeld. Hoefde nooit lang te wachten.
Kan nooit zo erg zijn dan als met carnaval in de trein... wat een tering gajes zit er dan in de trein zegquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:46 schreef Socios het volgende:
[..]
"Plezier" relateren aan festivals
Het is puur verkapt gedrag van "check-mij-stoer-etc.". Dit strookt met het beeld van het tuig voor en na afloop van het 'festival' in de trein.
Socios kun jij mij inwijden in de wereld van treinspotten ik heb er een gevoel bij dat jij gewoon tevreden bent met je hobbies terwijl ik me verveel en niets te doen hebben ik wil ook gewoon kunnen feesten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:46 schreef Socios het volgende:
[..]
"Plezier" relateren aan festivals
Het is puur verkapt gedrag van "check-mij-stoer-etc.". Dit strookt met het beeld van het tuig voor en na afloop van het 'festival' in de trein.
De zoepkoel!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn dan als met carnaval in de trein... wat een tering gajes zit er dan in de trein zeg
watte ?quote:
Limburgersquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een festival waar Limburgers met kratjes bier in de trein gaan.
[ afbeelding ]
Is wel baas hoor met twee kratten bier de trein.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Limburgers
Het gedeelte van Nederland waar ze nog weten wat lekker eten is
Ben niet zo'n zuipert, ben meer een blower.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is wel baas hoor met twee kratten bier de trein.
Ik heb nog nooit wiet gerookt heb erover nagedacht een vaporizer te kopen en te proberen maar die zijn duur man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben niet zo'n zuipert, ben meer een blower.
Vaporizer is prijzig ja, wil er ook nog steeds graag 1 hebben, mij te duur ook idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wiet gerookt heb erover nagedacht een vaporizer te kopen en te proberen maar die zijn duur man.
Gaat nergens over inderdaad, fucking 200 euro ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wiet gerookt heb erover nagedacht een vaporizer te kopen en te proberen maar die zijn duur man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |