Lamprou maar één jaartje ofzo, is een echte Feyenoorder. Bilal heeft een hekel aan Ajax gekregen en van Goossens en Hahn weet ik het niet maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Met die Basacikoglu erbij hebben we nu al vier spelers onder contract die in Duivendrecht in de jeugdopleiding hebben gezeten.(Bassie, Goossens, Hahn en Lamprou)
Boulahrouz en Schaken ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Met die Basacikoglu erbij hebben we nu al vier spelers onder contract die in Duivendrecht in de jeugdopleiding hebben gezeten.(Bassie, Goossens, Hahn en Lamprou)
Het heeft niet mijn voorkeur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lamprou maar één jaartje ofzo, is een echte Feyenoorder. Bilal heeft een hekel aan Ajax gekregen en van Goossens en Hahn weet ik het niet maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
Je hebt gelijk.quote:
Boeiend joh. Waar ze in hun jeugd hebben gespeeld daar kan ik me echt niet druk over maken hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het heeft niet mijn voorkeur.
Maar Lamprou is sowieso een echte Feyenoorder ja.
Tim de Cler, Ron Vlaar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bijna alle profs hebben wel een keertje bij de grote drie gebald. Maakt je niet gelijk een clubman. Dat kun je ook zien aan sommige van onze voormalige spelers.
Hoe boeiend is dat? Witschge, Scholten, Van Vossen, Koeman, Eddy PG.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zolang ze niet in hun actieve carriere bij Ajax hebben gespeeld,
Vlaar heeft nooit bij Ajax gespeeld.quote:
Klopt, maar hij was vroeger wel Ajax-supporter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Vlaar heeft nooit bij Ajax gespeeld.
Je doelt op het verhaal van dat dekbed? Dat maakt hem een Ajax-supporter?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was vroeger wel Ajax-supporter.
Ik ben in dezelfde periode Feyenoord-fan geworden, en ik heb er weinig begrip voor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je doelt op het verhaal van dat dekbed? Dat maakt hem een Ajax-supporter?
Voor mensen buiten Rotterdam was het midden jaren negentig niet heel erg raar dat je fan (want dat is het dan) werd van Ajax. Dat zal dus wel voor veel meer leeftijdsgenoten gelden.
Dat kan. Het is erg naïef om te denken dat succes niet aantrekkelijk is. Zeker in de jeugd is het het makkelijkst om gewoon met de meute mee te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde periode Feyenoord-fan geworden, en ik heb er weinig begrip voor.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde periode Feyenoord-fan geworden, en ik heb er weinig begrip voor.
Vanaf 94 ongeveer.quote:
Het zou leuk zijn als meerdere mensen hun eerste herinneringen vertellen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo oud ben ik nog niet.Het vroegste dat ik me kan herinneren zijn denk ik radioverslagen van Hans van Vliet. En dan daarna met bord op schoot samenvattingen kijken. Later pas naar het stadion.
Hans van Vliet blijft ook m'n favoriete commentator. Dat "onpartijdige" commentaar op TV is gewoon zaaddodend saai. "Goede sliding, kan de bal naar Emerton, voorzet...JAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAH! Pierre van Hooijdonk!"
"Feyenoord in de halve finale! Godverredomme wat was het spannend vanavond zeg."
als het lukt om die naar Feyenoord te krijgen maak ik een diepe buiging naar Van Geelquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
Eerste bod op Zapata afgewezen. Blijkt dus toch om koop te gaan.
Telesport heeft het over huur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
Eerste bod op Zapata afgewezen. Blijkt dus toch om koop te gaan.
Met een persoonlijk gesprek bereik je altijd meerquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:13 schreef Cara het volgende:
Verschil Italiaanse bronnen melden dat Napoli gedecideerd nee heeft gezegd tegen huur, snappen niet waarom van Geel toch is gaan vliegen.
Maar waarom dan je huisjurist meenemen? Die neem je pas helemaal aan het eind mee normaal gesproken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met een persoonlijk gesprek bereik je altijd meer
Misschien spreekt die Italiaans, wat er in de kranten staat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn, misschien hadden ze vooraf wel de indruk dat een deal erin zat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar waarom dan je huisjurist meenemen? Die neem je pas helemaal aan het eind mee normaal gesproken.
Waarschijnlijk om een verhuur met optie tot koop te bedingen en meteen te laten zien serieus te zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:13 schreef Cara het volgende:
Verschil Italiaanse bronnen melden dat Napoli gedecideerd nee heeft gezegd tegen huur, snappen niet waarom van Geel toch is gaan vliegen.
Om hem te kopen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:13 schreef Cara het volgende:
dat is ook nog een optie inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
Lijkt mij onhaalbaar die Zapata. Zelfs met een huurconstructie. Is die jurist niet gewoon mee omdat Van Geel Clasie gaat verkopen?
Misschien combinatie? Clasie die verkocht wordt in combinatie met huur van die spits?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
Lijkt mij onhaalbaar die Zapata. Zelfs met een huurconstructie. Is die jurist niet gewoon mee omdat Van Geel Clasie gaat verkopen?
5 miljoen voor Guidettiquote:Martin van Geel vloog zaterdagochtend naar Napels. Daar sprak de technisch directeur met vertegenwoordigers van die club over de mogelijke komst van Duvan Zapata. Feyenoord wil de 23-jarige spits uit Colombia huren, eventueel met een optie tot koop.
Zapata is in Napels derde keus geworden achter de Argentijn Gonzalo Higuain en de Spanjaard Michu. Hij mag vertrekken. Feyenoord is overigens niet de enige geïnteresseerde club, zodat Napoli eerder een overgang naar Rotterdam blokkeerde.
Niettemin wilde Van Geel een poging ondernemen, hoewel hij vooraf wist dat het moeilijk zou gaan worden. Vanavond of morgenochtend zal hij rapport uitbrengen.
Guidetti
Mocht het niet lukken Zapata binnen te halen, zal de technisch directeur van Feyenoord proberen John Guidetti aan tafel te krijgen. De Zweed geldt als een zeer serieuze optie. Hij is razend populair in Rotterdam, waar hij aan de basis stond van de wederopstanding van Feyenoord, maar door een virusinfectie kwam hij bijna twee jaar niet in actie.
Vorig seizoen wist hij als huurling van Stoke City niet te overtuigen. Guidetti verblijft momenteel met zijn club Manchester City in de Verengide Staten voor de International Champions Cup. Hij traint volledig mee en valt regelmatig in, wat Feyenoord sterkt in de gedachte dat de spits echt op de weg terug is. Probleem is in dit geval de transfersom. City wil vijf miljoen hebben voor Guidetti, die zelf ook een miljoenensalaris verdient. Pas als beide partijen, City én Guidetti bereid zijn iets in te leveren, is een transfer bespreekbaar.
Dost
Ook Bas Dost geldt nog steeds als alternatief, al geloven steeds minder mensen in zijn komst. Dost verdient in Wolfsburg een megasalaris van zo’n 2,2 miljoen euro netto per jaar. Hij zal flink moeten inleveren voor een transfer naar De Kuip. Slechts een huurconstructie kan uitkomst bieden, maar zulke deals worden pas laat in de transferwindow gesloten.
Het tekent de zwaarte van de opdracht van Martin van Geel dat hij wedt op drie spitsen tegelijk. Intern bij Feyenoord gaat iedereen er van uit dat, wanneer Zapata níet komt, de kans groot is dat het nog wel even kan duren voordat de gedroomde aanvalsleider zich meldt. En dat Feyenoord de competitie begint, uit bij ADO Den Haag, met Mitchell Te Vrede als eerste spits.
Dat lijkt me duidelijk van niet, Napoli heeft er zelf pas bijna 8 miljoen voor betaald.quote:
Napoli geeft zelf aan dat ze niet willen verhuren en alleen willen verkopen. Lijkt en dus wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk van niet, Napoli heeft er zelf pas bijna 8 miljoen voor betaald.
Als ik het zo inschat gaat het aantrekken van Guidetti een hele moeilijke opgave worden, zo niet onmogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
5 miljoen voor Guidetti. Mooi niet doen dus.
quote:John Guidetti may return to Holland as Manchester City deem striker surplus to requirements
Manchester City manager Manuel Pellegrini will allow striker John Guidetti to return to Holland in order to kickstart a career that has so far failed to live up to its early hype.
Feyenoord and Ajax are among several European clubs who have enquired about the 22-year-old Swede, above, whose only first-team appearance for City came in a League Cup tie against West Brom in 2010.
Guidetti secured Premier League experience for Stoke last season, but failed to sparkle on a loan move.
With Sergio Aguero and Alvaro Negredo absent in pre-season, Guidetti has had another chance to shine.
But when the duo return it is expected he will be out in the cold again and swiftly moved on.
wordt het weer tijd voor een goeie ijsbalquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als hij naar Ajax gaat wens ik hem de Karel Anker.
Als Wim Jansen was het toch.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt het weer tijd voor een goeie ijsbal
Ja ik was bij die wedstrijd, tijdje terug welquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Wim Jansen was het toch.
Als hij daar echt heen gaat neemt niemand hem in de voetballerij nog serieus denk ik.
Dat is dan Dollar Dirk x1000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |