abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:49:19 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143004249
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143004392
Feyenoord _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143004399
Niks mis dat Clasie weg wil. Van Geel verkoopt Clasie alleen als er een heel goed bod komt. Vormer is een waardige vervanger in de eredivisie en El plaatsing zit er waarschijnlijk toch niet in.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_143004638
Met die Basacikoglu erbij hebben we nu al vier spelers onder contract die in Duivendrecht in de jeugdopleiding hebben gezeten. :{ (Bassie, Goossens, Hahn en Lamprou)
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:14:19 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143005091
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Met die Basacikoglu erbij hebben we nu al vier spelers onder contract die in Duivendrecht in de jeugdopleiding hebben gezeten. :{ (Bassie, Goossens, Hahn en Lamprou)
Lamprou maar één jaartje ofzo, is een echte Feyenoorder. Bilal heeft een hekel aan Ajax gekregen en van Goossens en Hahn weet ik het niet maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143005168
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Boulahrouz en Schaken ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 00:17:49 ]
pi_143006490
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Lamprou maar één jaartje ofzo, is een echte Feyenoorder. Bilal heeft een hekel aan Ajax gekregen en van Goossens en Hahn weet ik het niet maar wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
Het heeft niet mijn voorkeur.

Maar Lamprou is sowieso een echte Feyenoorder ja. _O_
pi_143006508
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:16 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Boulahrouz en Schaken ook.
Je hebt gelijk. -O-
pi_143006514
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het heeft niet mijn voorkeur.

Maar Lamprou is sowieso een echte Feyenoorder ja. _O_
Boeiend joh. Waar ze in hun jeugd hebben gespeeld daar kan ik me echt niet druk over maken hoor.

Zolang ze niet in hun actieve carriere bij Ajax hebben gespeeld, of echte ras-Ajacieden zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143006591
Bijna alle profs hebben wel een keertje bij de grote drie gebald. Maakt je niet gelijk een clubman. Dat kun je ook zien aan sommige van onze voormalige spelers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143006632
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bijna alle profs hebben wel een keertje bij de grote drie gebald. Maakt je niet gelijk een clubman. Dat kun je ook zien aan sommige van onze voormalige spelers.
Tim de Cler, Ron Vlaar. :)
pi_143006658
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zolang ze niet in hun actieve carriere bij Ajax hebben gespeeld,
Hoe boeiend is dat? Witschge, Scholten, Van Vossen, Koeman, Eddy PG.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_143006689
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tim de Cler, Ron Vlaar. :)
Vlaar heeft nooit bij Ajax gespeeld.
pi_143006723
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:24 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Vlaar heeft nooit bij Ajax gespeeld.
Klopt, maar hij was vroeger wel Ajax-supporter.
pi_143006821
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Klopt, maar hij was vroeger wel Ajax-supporter.
Je doelt op het verhaal van dat dekbed? Dat maakt hem een Ajax-supporter?

Voor mensen buiten Rotterdam was het midden jaren negentig niet heel erg raar dat je fan (want dat is het dan) werd van Ajax. Dat zal dus wel voor veel meer leeftijdsgenoten gelden.
pi_143006860
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je doelt op het verhaal van dat dekbed? Dat maakt hem een Ajax-supporter?

Voor mensen buiten Rotterdam was het midden jaren negentig niet heel erg raar dat je fan (want dat is het dan) werd van Ajax. Dat zal dus wel voor veel meer leeftijdsgenoten gelden.
Ik ben in dezelfde periode Feyenoord-fan geworden, en ik heb er weinig begrip voor. :{w

Maar ja, wijsheid komt met de jaren en ik beschouw Ron Beton als een echte Feyenoorder. _O_
pi_143006881
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben in dezelfde periode Feyenoord-fan geworden, en ik heb er weinig begrip voor. :{w
Dat kan. Het is erg naïef om te denken dat succes niet aantrekkelijk is. Zeker in de jeugd is het het makkelijkst om gewoon met de meute mee te gaan.
  zondag 3 augustus 2014 @ 01:35:10 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143006899
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:D
pi_143006927
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Vanaf 94 ongeveer. :P
pi_143007183
Mijn hele familie is voor Feijenoord, toen ik nog klein was gingen we zo nu en dan naar het stadion. Mijn eerste wedstrijd wat ik kan herinneren was thuis tegen psv. Het enige wat ik nog weet is dat Hiele geblesseerd op de grond lag.
pi_143008847
Zo oud ben ik nog niet. :P Het vroegste dat ik me kan herinneren zijn denk ik radioverslagen van Hans van Vliet. En dan daarna met bord op schoot samenvattingen kijken. Later pas naar het stadion.

Hans van Vliet blijft ook m'n favoriete commentator. Dat "onpartijdige" commentaar op TV is gewoon zaaddodend saai. "Goede sliding, kan de bal naar Emerton, voorzet...JAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAH! Pierre van Hooijdonk!"

"Feyenoord in de halve finale! Godverredomme wat was het spannend vanavond zeg." :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143009154
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo oud ben ik nog niet. :P Het vroegste dat ik me kan herinneren zijn denk ik radioverslagen van Hans van Vliet. En dan daarna met bord op schoot samenvattingen kijken. Later pas naar het stadion.

Hans van Vliet blijft ook m'n favoriete commentator. Dat "onpartijdige" commentaar op TV is gewoon zaaddodend saai. "Goede sliding, kan de bal naar Emerton, voorzet...JAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAH! Pierre van Hooijdonk!"

"Feyenoord in de halve finale! Godverredomme wat was het spannend vanavond zeg." :D
Het zou leuk zijn als meerdere mensen hun eerste herinneringen vertellen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 09:55:26 #23
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143009900
Eerste bod op Zapata afgewezen. Blijkt dus toch om koop te gaan.
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:04:42 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143009979
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
als het lukt om die naar Feyenoord te krijgen maak ik een diepe buiging naar Van Geel
pi_143009995
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
Telesport heeft het over huur.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_143010058
Verschil Italiaanse bronnen melden dat Napoli gedecideerd nee heeft gezegd tegen huur, snappen niet waarom van Geel toch is gaan vliegen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:15:58 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143010088
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:13 schreef Cara het volgende:
Verschil Italiaanse bronnen melden dat Napoli gedecideerd nee heeft gezegd tegen huur, snappen niet waarom van Geel toch is gaan vliegen.
Met een persoonlijk gesprek bereik je altijd meer
pi_143010137
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met een persoonlijk gesprek bereik je altijd meer
Maar waarom dan je huisjurist meenemen? Die neem je pas helemaal aan het eind mee normaal gesproken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:30:31 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143010232
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Maar waarom dan je huisjurist meenemen? Die neem je pas helemaal aan het eind mee normaal gesproken.
Misschien spreekt die Italiaans, wat er in de kranten staat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn, misschien hadden ze vooraf wel de indruk dat een deal erin zat.
pi_143010327
quote:
Waarschijnlijk om een verhuur met optie tot koop te bedingen en meteen te laten zien serieus te zijn?
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:56:38 #31
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143010591
quote:
Om hem te kopen?
  zondag 3 augustus 2014 @ 10:58:34 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143010615
Het kan ook nog zijn om met de speler te praten, die moet ook wel willen
pi_143010751
De Telegraaf meldt dat een eerste bod voor huur van Zapata is afgewezen maar dat Van Geel en de huisjurist gisteren op het vliegtuig stapten voor nieuw overleg.

Dit suggereert dus dat ze nu minimaal een tweede bod kwamen uitbrengen, en dat Van Geel zelf de verwachting heeft snel tot een akkoord te komen gezien de aanwezigheid van de huisjurist.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:13:34 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143010820
Lijkt mij onhaalbaar die Zapata. Zelfs met een huurconstructie. Is die jurist niet gewoon mee omdat Van Geel Clasie gaat verkopen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:14:58 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143010846
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
Lijkt mij onhaalbaar die Zapata. Zelfs met een huurconstructie. Is die jurist niet gewoon mee omdat Van Geel Clasie gaat verkopen?
dat is ook nog een optie inderdaad
pi_143010861
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
Misschien combinatie? Clasie die verkocht wordt in combinatie met huur van die spits?
pi_143010863
quote:
Martin van Geel vloog zaterdagochtend naar Napels. Daar sprak de technisch directeur met vertegenwoordigers van die club over de mogelijke komst van Duvan Zapata. Feyenoord wil de 23-jarige spits uit Colombia huren, eventueel met een optie tot koop.

Zapata is in Napels derde keus geworden achter de Argentijn Gonzalo Higuain en de Spanjaard Michu. Hij mag vertrekken. Feyenoord is overigens niet de enige geïnteresseerde club, zodat Napoli eerder een overgang naar Rotterdam blokkeerde.

Niettemin wilde Van Geel een poging ondernemen, hoewel hij vooraf wist dat het moeilijk zou gaan worden. Vanavond of morgenochtend zal hij rapport uitbrengen.

Guidetti
Mocht het niet lukken Zapata binnen te halen, zal de technisch directeur van Feyenoord proberen John Guidetti aan tafel te krijgen. De Zweed geldt als een zeer serieuze optie. Hij is razend populair in Rotterdam, waar hij aan de basis stond van de wederopstanding van Feyenoord, maar door een virusinfectie kwam hij bijna twee jaar niet in actie.

Vorig seizoen wist hij als huurling van Stoke City niet te overtuigen. Guidetti verblijft momenteel met zijn club Manchester City in de Verengide Staten voor de International Champions Cup. Hij traint volledig mee en valt regelmatig in, wat Feyenoord sterkt in de gedachte dat de spits echt op de weg terug is. Probleem is in dit geval de transfersom. City wil vijf miljoen hebben voor Guidetti, die zelf ook een miljoenensalaris verdient. Pas als beide partijen, City én Guidetti bereid zijn iets in te leveren, is een transfer bespreekbaar.

Dost
Ook Bas Dost geldt nog steeds als alternatief, al geloven steeds minder mensen in zijn komst. Dost verdient in Wolfsburg een megasalaris van zo’n 2,2 miljoen euro netto per jaar. Hij zal flink moeten inleveren voor een transfer naar De Kuip. Slechts een huurconstructie kan uitkomst bieden, maar zulke deals worden pas laat in de transferwindow gesloten.

Het tekent de zwaarte van de opdracht van Martin van Geel dat hij wedt op drie spitsen tegelijk. Intern bij Feyenoord gaat iedereen er van uit dat, wanneer Zapata níet komt, de kans groot is dat het nog wel even kan duren voordat de gedroomde aanvalsleider zich meldt. En dat Feyenoord de competitie begint, uit bij ADO Den Haag, met Mitchell Te Vrede als eerste spits.
5 miljoen voor Guidetti :'). Mooi niet doen dus.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_143010955
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:56 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Om hem te kopen?
Dat lijkt me duidelijk van niet, Napoli heeft er zelf pas bijna 8 miljoen voor betaald.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:23:04 #39
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143010994
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:20 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat lijkt me duidelijk van niet, Napoli heeft er zelf pas bijna 8 miljoen voor betaald.
Napoli geeft zelf aan dat ze niet willen verhuren en alleen willen verkopen. Lijkt en dus wel.
pi_143011086
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:15 schreef Muto het volgende:

[..]

5 miljoen voor Guidetti :'). Mooi niet doen dus.
Als ik het zo inschat gaat het aantrekken van Guidetti een hele moeilijke opgave worden, zo niet onmogelijk.

Bas Dost gaat mogelijk dus ook om huur. Terwijl ik vind dat je hem alleen moet kopen. Sowieso heb ik een voorkeur tot kopen ipv huren.

Als ik het bericht zo interpreteer dan is de kans best groot dat we uiteindelijk met Te Vrede het seizoen in moeten omdat Van Geel tot het einde verkeerd gegokt heeft.

Koop dan toch gewoon die Griekse Pellè!
pi_143011371
Die Zapata is wel echt een goede spits hoor, helemaal voor de NLse competitie. Zou een zeer goede aankoop zijn en vervanger voor Pelle. Fysiek heel sterk, pakt makkelijk doelpunten mee ook, en zeker in de Nederlandse competitie knalt die er veel in. Vraag mij alleen af of die zelf wel wil, is toch een grote stap achteruit en hij zou van Napoli ook naar een Italiaanse middenmoter moeten kunnen gaan.

Als ie komt is dat een hele goede actie van die van Geel.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 11:47:45 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143011417
Die Zapata zou echt een geweldige speler zijn voor Feyenoord. Het zal dus wel niet lukken ;(
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:48:46 #43
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143011434
Van de Dailymail dus 100% waar.

quote:
John Guidetti may return to Holland as Manchester City deem striker surplus to requirements

Manchester City manager Manuel Pellegrini will allow striker John Guidetti to return to Holland in order to kickstart a career that has so far failed to live up to its early hype.

Feyenoord and Ajax are among several European clubs who have enquired about the 22-year-old Swede, above, whose only first-team appearance for City came in a League Cup tie against West Brom in 2010.

Guidetti secured Premier League experience for Stoke last season, but failed to sparkle on a loan move.

With Sergio Aguero and Alvaro Negredo absent in pre-season, Guidetti has had another chance to shine.

But when the duo return it is expected he will be out in the cold again and swiftly moved on.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_143011539
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Van de Dailymail dus 100% waar.

[..]

Wat moet Ajax met Guidetti?
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:58:17 #45
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_143011617
Kan niet. Hij is Feyenoord 'till he dies.

Ik hoop het zo erg :')
Dit, dus.
  zondag 3 augustus 2014 @ 12:19:13 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143012083
Als hij naar Ajax gaat wens ik hem de Karel Anker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 3 augustus 2014 @ 12:23:37 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143012185
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als hij naar Ajax gaat wens ik hem de Karel Anker.
wordt het weer tijd voor een goeie ijsbal
  zondag 3 augustus 2014 @ 12:25:11 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143012210
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

wordt het weer tijd voor een goeie ijsbal
Als Wim Jansen was het toch.
Als hij daar echt heen gaat neemt niemand hem in de voetballerij nog serieus denk ik.
Dat is dan Dollar Dirk x1000.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 3 augustus 2014 @ 12:28:24 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143012289
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als Wim Jansen was het toch.
Als hij daar echt heen gaat neemt niemand hem in de voetballerij nog serieus denk ik.
Dat is dan Dollar Dirk x1000.
Ja ik was bij die wedstrijd, tijdje terug wel
pi_143012346
Zie veel liever die Zapata komen dan Guidetti. En ook liever Dost. In dat rijtje is Guidetti toch wel de derde keus.

Zapata bij Feyenoord zou echt een bazenspits zijn zeg _O_ Dan mag niemand Van Geel meer bekritiseren.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')