Een schotje kan ook in de lucht hè?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Uh? Dus als ik het goed begrijp krijg je voortaan, als je topic wordt gesloten, geen slotje maar meteen een schotje?
Wel heel effectief tegen baggeraars, dat dan weer wel...
Ja dat kan ook idd... Maar als er dan nog één van je topic's wordt gesloten? Blijkt dan niet dat dat eerste schot slechts een waarschuwingsschot was?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een schotje kan ook in de lucht hè?
Ja, lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook idd... Maar als er dan nog één van je topic's wordt gesloten? Blijkt dan niet dat dat eerste schot slechts een waarschuwingsschot was?
Willen wij echt deze wraakzuchtige prinses als mod hier op FOK!?
Welgeteld één reactie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel leuk.Overigens heeft Bea zich allang op dit forum gemanifesteerd, dus nieuw is ze ook niet meer: KLB / Raar gevoel op 30 April
Ze is nog prima bij de tijd en ze heeft de touwtjes stevig in handen. En een blauw kleurtje past ook prima bij haar blauwe bloed. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |