Hoezo? Ik ben dit jaar voor het eerst sinds 26 jaar op 30 April niet vrij. Dat jij je elk jaar opsloot in de bezemkast omdat je zo,n autist bent daar kan ik toch niets aan doenquote:
Ben je afgelopen zaterdag niet naar een stoer festival geweest?quote:Op maandag 28 april 2014 11:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben dit jaar voor het eerst sinds 26 jaar op 30 April niet vrij. Dat jij je elk jaar opsloot in de bezemkast omdat je zo,n autist bent daar kan ik toch niets aan doen
30 April is een nostalgische datum die in stand moet worden gehouden. 26 April is zo,n nietszeggende datum.quote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef SimplyAlex het volgende:
Niet om kunnen gaan met veranderingenTS, het leven moet heel zwaar voor je zijn
Neequote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben je afgelopen zaterdag niet naar een stoer festival geweest?
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de datum 30 april ook niet afgeschaft wordt hoor. Gelukkig voor jou. (en als je me niet gelooft: kijk maar op je kalander.)quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
30 April is een nostalgische datum die in stand moet worden gehouden. 26 April is zo,n nietszeggende datum.
Gewoon aan wennen, voordat je het weet is 26 april DE datum voor je.quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
30 April is een nostalgische datum die in stand moet worden gehouden. 26 April is zo,n nietszeggende datum.
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is Koningsdag dan ook op 27 april.quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
26 April is zo,n nietszeggende datum.
Koningsdag moet ook gewoon op 30 april zijnquote:Op maandag 28 april 2014 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de datum 30 april ook niet afgeschaft wordt hoor. Gelukkig voor jou. (en als je me niet gelooft: kijk maar op je kalander.)
Vervelend voor je dat je zoveel moeite hebt met de verandering. Ik wens je veel sterkte bij het verwerkingsproces.quote:Op maandag 28 april 2014 11:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Koningsdag moet ook gewoon op 30 april zijn
Nou hier sla je de plank misquote:Op maandag 28 april 2014 11:25 schreef JenHermes het volgende:
geen bier, geen drugs, geen seks en geen kater de volgende dag
Jij dus, TS.quote:Op maandag 28 april 2014 11:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben dit jaar voor het eerst sinds 26 jaar op 30 April niet vrij. Dat jij je elk jaar opsloot in de bezemkast omdat je zo,n autist bent daar kan ik toch niets aan doen
Volgend jaar is het 27 april. Dit gaat TS niet trekken.quote:Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Gewoon aan wennen, voordat je het weet is 26 april DE datum voor je.
Oh ja, dan kan dit topic alvast open blijven tot volgend jaarquote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Volgend jaar is het 27 april. Dit gaat TS niet trekken.
Je klinkt echt alsof je zwaar aan het projecteren bent.quote:Op maandag 28 april 2014 11:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
quote:Den Haag, 28 april 2014
Betreft: klacht over gevoel op 30 april
Geachte heer JenHermes,
Heden hebben wij, via onze informanten bij de Rijksvoorlichtingsdienst en uw reeds opgebouwde dossier bij de AIVD, kennis genomen van uw klacht omtrent uw 'rare gevoel' op 30 april, waarbij u meer specifiek doelt op de editie van 2014.
Ten eerste willen wij onze bewondering uitspreken voor uw paranormale gaven. Het is bijzonder knap dat u nu reeds weet wat uw gevoelens over twee dagen zullen zijn. Ons is ter kennis gekomen dat SBS 6 voor hun dagprogrammering staat te schreeuwen om mensen van uw kaliber, maar dit gratis beroepsadvies verstrekken wij u geheel vrijblijvend.
Graag willen wij inhoudelijk reageren op de door u gedeponeerde klacht. Wij menen dat deze ongegrond dient te worden verklaard.
Zoals u weet hebben wij in januari 2013 ons aftreden bekend gemaakt. Op 30 april 2013 hebben wij onze positie als staatshoofd overgedragen aan onze zoon; Willem-Alexander. Daarmee is (vooralsnog) een einde gekomen aan het begrip Koninginnedag.
Aangezien Willem-Alexander zijn verjaardag op 27 april viert, is er voortaan een Koningsdag op die datum. Valt die datum op een zondag, dan worden de activiteiten naar zaterdag verplaatst, zoals dat te doen gebruikelijk is. De hele dag zijn er festiviteiten, waaronder een koninklijk bezoek aan enkele dorpen in steden; een activiteit waar wij dit jaar ook aan deelnamen.
Uw constatering dat woensdag 30 april een normale werkdag is voor alle onderdanen van onze zoon, is dan ook feitelijk juist. Het door u aangevoerde tekort aan bier, drugs en seks valt om die reden dan ook volledig te rechtvaardigen. Na lezing van uw AIVD-dossier en uw staat van dienst op het FOK!-forum, menen wij overigens dat u er sowieso goed aan zou doen om uw patroon aangaande het gebruik van deze middelen enigszins te matigen.
Ons welgemeende advies aan uw adres luidt om volgend jaar beter op te letten als Koningsdag zich aandient. Zo kunt u er zich van verzekeren dat u tijdig met uw vrienden afspreekt, onderhandelt wie de Bob is en wie welke onbekende vrouw 'een veeg mag geven', om met uw woorden te spreken.
Koningsdag 2015 is nog 364 nachtjes slapen. Wij wensen u alvast veel plezier met aftellen en aftrekken totdat die dag is gekomen.
Hoogachtend,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ben je je behandeling tegen je autisme nou al begonnen?
quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef Homijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |