Hoezo? Ik ben dit jaar voor het eerst sinds 26 jaar op 30 April niet vrij. Dat jij je elk jaar opsloot in de bezemkast omdat je zo,n autist bent daar kan ik toch niets aan doenquote:
Ben je afgelopen zaterdag niet naar een stoer festival geweest?quote:Op maandag 28 april 2014 11:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben dit jaar voor het eerst sinds 26 jaar op 30 April niet vrij. Dat jij je elk jaar opsloot in de bezemkast omdat je zo,n autist bent daar kan ik toch niets aan doen
30 April is een nostalgische datum die in stand moet worden gehouden. 26 April is zo,n nietszeggende datum.quote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef SimplyAlex het volgende:
Niet om kunnen gaan met veranderingenTS, het leven moet heel zwaar voor je zijn
Neequote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben je afgelopen zaterdag niet naar een stoer festival geweest?
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de datum 30 april ook niet afgeschaft wordt hoor. Gelukkig voor jou. (en als je me niet gelooft: kijk maar op je kalander.)quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
30 April is een nostalgische datum die in stand moet worden gehouden. 26 April is zo,n nietszeggende datum.
Gewoon aan wennen, voordat je het weet is 26 april DE datum voor je.quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
30 April is een nostalgische datum die in stand moet worden gehouden. 26 April is zo,n nietszeggende datum.
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is Koningsdag dan ook op 27 april.quote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
26 April is zo,n nietszeggende datum.
Koningsdag moet ook gewoon op 30 april zijnquote:Op maandag 28 april 2014 11:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de datum 30 april ook niet afgeschaft wordt hoor. Gelukkig voor jou. (en als je me niet gelooft: kijk maar op je kalander.)
Vervelend voor je dat je zoveel moeite hebt met de verandering. Ik wens je veel sterkte bij het verwerkingsproces.quote:Op maandag 28 april 2014 11:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Koningsdag moet ook gewoon op 30 april zijn
Nou hier sla je de plank misquote:Op maandag 28 april 2014 11:25 schreef JenHermes het volgende:
geen bier, geen drugs, geen seks en geen kater de volgende dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |