SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Leafeon672 op 03-08-2014 00:24:45 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
Iets met parodie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:56 schreef Bananapeel het volgende:
Prachtig! Zou dit op een of andere manier illegaal zijn?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Majesteitsschennis
Artikel 113 of 119?
Er zijn feedback topics waar je dit kan plaatsen. Dan wordt je meteen genomen geholpen door een modje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Zou een modje bij dit topic en bij dit andere topic:
ONZ / Wat roept een FOK!ker tijdens de seks?
in de TT 'painttopic:' kunnen zetten?
Uh? Dus als ik het goed begrijp krijg je voortaan, als je topic wordt gesloten, geen slotje maar meteen een schotje?quote:
Een schotje kan ook in de lucht hè?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Uh? Dus als ik het goed begrijp krijg je voortaan, als je topic wordt gesloten, geen slotje maar meteen een schotje?
Wel heel effectief tegen baggeraars, dat dan weer wel...
Ja dat kan ook idd... Maar als er dan nog één van je topic's wordt gesloten? Blijkt dan niet dat dat eerste schot slechts een waarschuwingsschot was?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een schotje kan ook in de lucht hè?
Ja, lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook idd... Maar als er dan nog één van je topic's wordt gesloten? Blijkt dan niet dat dat eerste schot slechts een waarschuwingsschot was?
Willen wij echt deze wraakzuchtige prinses als mod hier op FOK!?
Welgeteld één reactie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel leuk.Overigens heeft Bea zich allang op dit forum gemanifesteerd, dus nieuw is ze ook niet meer: KLB / Raar gevoel op 30 April
Ze is nog prima bij de tijd en ze heeft de touwtjes stevig in handen. En een blauw kleurtje past ook prima bij haar blauwe bloed. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |