Ik geloof je, aangezien je ondanks herhaalde uitnodigingen nog steeds niet in mijn bed bent geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd.Ter compensatie van m'n frigide staat irl.
Check de PI dan.quote:
Hey, blijf je hier even hangen?quote:
Nog veel muggen op de kamer gehad?quote:
Ga je haar zeker ook hosselen, vuigaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, blijf je hier even hangen?
Je jaagt iedereen wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Samzz is ook meteen vertrokken na m'n opmerking, he.
quote:
Ok, I won'tquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]. I'll change. Don't give up on me!
I won't throw up on youquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]. I'll change. Don't give up on me!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Kaneel
Ben je weer bezig ja?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Ja, als je zwijnen schattig vind...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Vinden jullie me schattig online?
Ik was wijn aan het drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Schattig is denk ik niet het juiste woordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Kijk, zo grof ben ik nooit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, als je zwijnen schattig vind...
Ik vind jou altijd schattig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Maakte ik een yats-je? Maar ik ben niet grof. Zwijntjes zijn cutequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk, zo grof ben ik nooit.
vindt overigens
Misschien omdat ik in kpd zei: Poesjes.quote:
Niks mis met poesjes toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien omdat ik in kpd zei: Poesjes.hahahaha xD
Ik weet het niet.
Een beetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, als je zwijnen schattig vind...
quote:
Daaaaaaaahhhhwquote:
Jouw poes krabt ook?quote:
Yup. Lekker ook, op je bordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daaaaaaaahhhhw. Tot ze volwassen zijn, dan zijn ze gevaarlijk as fuck.
Als ie maar niet ruikt naar dooie katquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw poes krabt ook?
Het is weer zover hoor
[..]
Yup. Lekker ook, op je bord
Die sproeit alleen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw poes krabt ook?
Het is weer zover hoor
[..]
Yup. Lekker ook, op je bord
Get the tissues!quote:
quote:
Ik ken TinyChat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel een stormlooptopic
Of zitten we allemaal weer op tinychat enzuks
Strand. Enkel goed voor wandelen. Voor de rest: nee.quote:
In de avond wel in ieder geval, waren coverbandjes in Katwijk op het strand. Was wel gezellig. Lekker in het zand zitten, drankjes drinken en muziekjes luisteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk! Was het druk vandaag?
Oh leuk!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de avond wel in ieder geval, waren coverbandjes in Katwijk op het strand. Was wel gezellig. Lekker in het zand zitten, drankjes drinken en muziekjes luisteren.
OVERALquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef Myraela het volgende:
En thuis komen en overal zand vinden natuurlijk.
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik heb binnen zitten typen. Ook hartstikke leuk, hoor!
Ik was wijntjes aan het drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel een stormlooptopic
Of zitten we allemaal weer op tinychat enzuks
Zuipschuitquote:
Hij heeft wel wat mooie nummers.quote:
Haha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat mooie nummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heel niet. Vier glaasjes, mag geen naam hebben.quote:
Ligt aan de grootte van de glazen natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel niet. Vier glaasjes, mag geen naam hebben.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel niet. Vier glaasjes, mag geen naam hebben.
Kijk, dat zijn pas echte glazen.quote:
Ik zat me er gisteren ook aan dood te ergeren. Leuk dat ze het aanbieden, maar als je al niet eens de NS app normaal kunt gebruiken...quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, treininternet is niet zo best... Dan maar zo.
Nou idd. Beter geen internet dan deze crap danquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zat me er gisteren ook aan dood te ergeren. Leuk dat ze het aanbieden, maar als je al niet eens de NS app normaal kunt gebruiken...
Dan heb je niet veel op neequote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, treininternet is niet zo best... Dan maar zo.
@Roy, gewone witte wijnglazen.
Het hoeft niet altijd tanken te zijn, natuurlijk.quote:
Ik was ook nog eens mijn gratis kaartje vergeten waarmee ik ipv 2de klas in de 1ste klas kon zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou idd. Beter geen internet dan deze crap dan.
Niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd tanken te zijn, natuurlijk.
Sufferdquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was ook nog eens mijn gratis kaartje vergeten waarmee ik ipv 2de klas in de 1ste klas kon zitten.
Via Rotterdam naar Roosendaal? Mag je dus ook nog eerst overstappen in Dordrechtquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sufferd.
Hmmm, de conducteur vindt dat ik via Rotterdam naar Roosendaal moet reizen. Ik was eigenlijk van plan gewoon in Deventer over te stappen op de trein naar Roosendaal. Maar nu twijfel ik of die nog wel rijdt.
leuk he met het OV reizenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
Oh.
Wat een schijtstation is Utrecht centraal. Damn.
Goede vraag. Kinderen zijn zo strontvervelendquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn kinderen zo luidruchtig? Zo kan ik niet van mijn eten genieten in rust.
Het einde der tijdenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Wtf, m'n vader stuurt me een mail met smiley erin, zo'n ultra-blije. Ik waan me in the twilight zone.
Misschien zit 'ie nu in de overgangsperiode naar het worden van een lief opaatje.quote:
Ze moeten hun energie kwijtquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Kinderen zijn zo strontvervelend
Altijd dat gillen en rennen. Doe normaal.
Hij wil dat je kinderen krijgt zodat hij opa kan zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zit 'ie nu in de overgangsperiode naar het worden van een lief opaatje.
Nooit begrepen waarom ze zoveel energie kwijt moeten. Ik was altijd stil.quote:
Ik was ook altijd heel stil, maar ik leefde in een fantasiewereld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wil dat je kinderen krijgt zodat hij opa kan zijn.
[..]
Nooit begrepen waarom ze zoveel energie kwijt moeten. Ik was altijd stil.
Dat klinkt niet best.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik was ook altijd heel stil, maar ik leefde in een fantasiewereld.
Wij zijn ook niet echt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Speelde je dan ook met kinderen die intens druk waren?quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ah, stiekeme manipulator was je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik was ook altijd maar stilletjes. Als mijn broertje snoep wou zei hij dat gewoon. Ik pakte oma vast en leidde haar naar de snoeptrommel i.p.v. m'n mond open te trekken.
Nee, die vond ik vervelend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speelde je dan ook met kinderen die intens druk waren?
Wie is die enge man in je ava?quote:
Ik kon daar ook slecht mee omgaan. Vooral omdat ze niet op een normale toon konden praten.quote:
Weet ik niet meer.quote:
Oh ja, verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon daar ook slecht mee omgaan. Vooral omdat ze niet op een normale toon konden praten.
Jongens zijn ook veel erger dan de meisjes. Van die wilde apen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon daar ook slecht mee omgaan. Vooral omdat ze niet op een normale toon konden praten.
Oldbie dat je bent. Wrijf het er maar in!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.Ik heb die al vrij lang.
[..]
Oh ja, verschrikkelijk.
Ja, klopt. Maar ik speelde niet met meisjes, dat was vies.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jongens zijn ook veel erger dan de meisjes. Van die wilde apen.
Zal het even aanpassen in de OP.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:38 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook mee-eten.
Hoewel ik niet weet hoe laat ik er kan zijn. Ik ga eerst een dagje schapen hoeden. Maar die zullen vast aan het eind van de middag weer naar binnen gaan.
Kinderen zijn best raar. En ik ben geen oldbie, maar een midbiequote:Op zondag 3 augustus 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oldbie dat je bent. Wrijf het er maar in!
[..]
Ja, klopt. Maar ik speelde niet met meisjes, dat was vies.
Tof.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal het even aanpassen in de OP.
Wat is er met Rio gebeurd dan? Of ben ik weer hopeloos slecht geïnformeerd?quote:
Bolle = Rio, Rio = Bollequote:Op zondag 3 augustus 2014 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er met Rio gebeurd dan? Of ben ik weer hopeloos slecht geïnformeerd?
Je hebt toegang tot OO. Dat maakt je een Oldbie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kinderen zijn best raar. En ik ben geen oldbie, maar een midbie
Kom jij volgende week?quote:
Hmmm, ik vind je goed geïnformeerd, hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd het dan maar op het laatste.
Goed dat je het zegt. Zal mijn naamplaatje ook meenemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, kampernaamplaatjes checken alles!
Misschien moet je de randen ombuigen om te voorkomen dat je halspartij rood is na een avondje wild hossen. Maar dat volledig terzijde natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Zal mijn naamplaatje ook meenemen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je de randen ombuigen om te voorkomen dat je halspartij rood is na een avondje wild hossen. Maar dat volledig terzijde natuurlijk.
Ga je wild hossen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je de randen ombuigen om te voorkomen dat je halspartij rood is na een avondje wild hossen. Maar dat volledig terzijde natuurlijk.
Volgens mij valt t wel mee hoe scherp het allemaal is. Maar we kunnen het proefondervindelijk vaststellen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
M'n ouders kwamen langs met de kleinkinderen vandaag pffffff.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Kinderen zijn zo strontvervelend
Altijd dat gillen en rennen. Doe normaal.
Met vodka in het spel weet je nooit hoe de avond zich gaat gedragen, dat moet jij toch weten.quote:
Ik weet er dan vaak juist niks meer vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vodka in het spel weet je nooit hoe de avond zich gaat gedragen, dat moet jij toch weten.
Jouw ouders zijn al opa en oma.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ouders kwamen langs met de kleinkinderen vandaag pffffff.
Ik wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet er dan vaak juist niks meer van
Nee, jij niet, maar je weet dat je vrienden niet zo kundig zijn met Photoshop waardoor de bewijslast pijnlijk overtuigend is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet er dan vaak juist niks meer van
Die naar die vriendin?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
Ik ga toch die mail sturen, wat je laatst opperde, Roy. :$
"Persoon" Maar ja.quote:
Zo ver was ik al. Heb je een oudere zus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja joh. M'n pa is 63 en m'n ma 58![]()
De kinderen zijn van m'n zus, laat dat even duidelijk zijn
Ja, 34 jaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo ver was ik al. Heb je een oudere zus?
Aaawquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, 34 jaar![]()
Van mij hoeven ze geen kinderen te verwachten
Geloof me, dat wil je echt niet.quote:
Oh lord, set me free.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop dat het een opluchting is voor je dan.
Je hoeft me niet meteen met Lord aan te sprekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je echt niet.
[..]
Oh lord, set me free.
En dat terwijl onze broeken nog aan waren gebleven. Kun je nagaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Was echt een prachtige avond om nooit te vergeten.
Het is verstandig dat vroegtijdig duidelijk te maken. Don't get their hopes up en zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, 34 jaar![]()
Van mij hoeven ze geen kinderen te verwachten
Was wel een leuke Batmanfilm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat terwijl onze broeken nog aan waren gebleven. Kun je nagaan.
Zelfs dan nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef zeefje het volgende:
Kinderen zijn leuk maar alleen als ze van een ander zijn
Ik denk niet dat ze nog de hoop hebben hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is verstandig dat vroegtijdig duidelijk te maken. Don't get their hopes up en zo.
Dat is vast niet altijd zo geweest.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog de hoop hebben hoor
Dat wel. Moest zelden zoveel lachen bij een film.quote:
Volgens mij hopen mijn ouders ook nog steedsquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaar of 5 terug hadden ze nog wel stiekem de hoop vermoed ik ja
Met Jack Nicholson?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel. Moest zelden zoveel lachen bij een film.
Zelfs meer dan bij die rare Japanse film van laatst.
Zou nog steeds kunnen bij jou, hoor. Ik zie de laatste tijd zelfs de grootste retards een relatie krijgen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die Japanse film was ook best grappig, maar gewoon op een andere manier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel. Moest zelden zoveel lachen bij een film.
Zelfs meer dan bij die rare Japanse film van laatst.
En Fax schiet haar dan meteen de eerste keer zwanger dwars door het condoom heenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou nog steeds kunnen bij jou, hoor. Ik zie de laatste tijd zelfs de grootste retards een relatie krijgen.
Hahaha wie weet komt het ooit nog. Zo oud ben je ook weer niet. Jaartje ouder dan ik en ik ben ook vrijgezel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad, hun probleemquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hopen mijn ouders ook nog steeds. Maar goed, dat moeten ze zelf weten.
Ik sta er echt van te kijken. Serieus. Kreeg laatst te horen dat de persoon waarvan ik het het minste verwachtte samenwoontquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou nog steeds kunnen bij jou, hoor. Ik zie de laatste tijd zelfs de grootste retards een relatie krijgen.
De eckte eckte. Met Bat-sharkrepellent.quote:
Ja, klopt. Maar ik toon zelden emoties bij films.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die Japanse film was ook best grappig, maar gewoon op een andere manier.
Zeg dat nou niet, ik heb al een zwakke periodequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een paar ja...quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta er echt van te kijken. Serieus. Kreeg laatst te horen dat de persoon waarvan ik het het minste verwachtte samenwoont.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een paar ja...
M'n oom van 50 bv, jongste van de 10 kinderen, en die ergens een chromosoompje mist, gaat over 2 maanden trouwen....
Er is dus nog hoop.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een paar ja...
M'n oom van 50 bv, jongste van de 10 kinderen, en die ergens een chromosoompje mist, gaat over 2 maanden trouwen....
Life is unfair, I know.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik heb al een zwakke periodeHihaho, zwakke periode
![]()
Is het een leuke film?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eckte eckte. Met Bat-sharkrepellent.
[..]
Ja, klopt. Maar ik toon zelden emoties bij films.
Ik heb de after credits scene van Guardians of the Galaxy al gezien. Best tof.
Soms denk ik dat ik in een soort Matrix leefquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..].
Volgens mij leven we in één of andere Twilight-zone, dat kan niet anders.
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik in een soort Matrix leefDie gedachte had ik al wel eens voordat die film bestond
![]()
En dan staan ze om me heen, met mij ingeplugd liggend op een tafel, naar een scherm te kijken, en dan lachen ze heel erg hard
Eindelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef xFriendx het volgende:
In november of zo komt op blu-ray (wellicht ook wel dvd, als die er al niet is) de hele serie van Batman met Adam West uit. Alle afleveringen. Vond het vroeger super dus haal die wel in huis denk ik, lekker nostalgisch.
Wou ook altijd Batman worden (zijn) en was in de hemel met een cape gemaakt door oma
Heb nog niet de hele film gezien, maar hij schijnt erg leuk te zijn.quote:
Ik leef zoals Truman in The Truman showquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik in een soort Matrix leefDie gedachte had ik al wel eens voordat die film bestond
![]()
En dan staan ze om me heen, met mij ingeplugd liggend op een tafel, naar een scherm te kijken, en dan lachen ze heel erg hard
Ja dat soort dingenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik leef zoals Truman in The Truman show
Overal waar ik kom is file, wordt er aan de weg gewerkt of is het spontaan druk. De rij die ik kies neemt standaard de meeste tijd in beslag
Zo herkenbaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Aaahw jij ook al?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Mijn leven staat stil, terwijl dat van iedereen om me heen een vlucht neemt.
Tja soms wil je een beetje kroeliewoelie enzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
Maar zijn we in ons leven dan echt zo afhankelijk van het hebben van een partner/relatie?
Is zonder dat ons leven niet geslaagd dan?
Ik zwelg even in zelfmedelijden momenteel.quote:
Nee, hoor. Zie bovenstaande. Morgen is alles weer goed, denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
Maar zijn we in ons leven dan echt zo afhankelijk van het hebben van een partner/relatie?
Jij niet alleen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zwelg even in zelfmedelijden momenteel.
[..]
Nee, hoor. Zie bovenstaande. Morgen is alles weer goed, denk ik.
Maar ik kan me er niet aan onttrekken dat ik soms wel jaloers ben op de mensen die een succesvolle relatie hebben. Niet dat ik wil trouwen, verre van. Maar goed.
Ja, ik denk van wel. Mensen hebben altijd al in groepen samen geleefd. Dat wil niet zeggen dat je niet alleen kunt leven. Het maakt het in mijn optiek wel fijner.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
Niet langer dan een jaar. De meeste mensen hebben een seven-year itch. Ik heb een one-year itchquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij niet alleen hoorHeb er hier al een paar dagen last van
![]()
Maar jij hebt toch wel wat langere relaties gehad?
Een familie is geen groep?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik denk van wel. Mensen hebben altijd al in groepen samen geleefd. Dat wil niet zeggen dat je niet alleen kunt leven. Het maakt het in mijn optiek wel fijner.
Ditquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Mijn leven staat stil, terwijl dat van iedereen om me heen een vlucht neemt.
Ik heb een 0-year itchquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet langer dan een jaar. De meeste mensen hebben een seven-year itch. Ik heb een one-year itch.
Zat net dit te luisteren:quote:
Mag niet meer. Ik kreeg een standje omdat ik gisteren de fles wijn in een keer leeg heb gedronkenquote:
Drankorgelquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag niet meer. Ik kreeg een standje omdat ik gisteren de fles wijn in een keer leeg heb gedronken
Je bent net weg uit Enschede, sukkeltje.quote:
Dat samenwonen is voor mij ook iets dat helemaal niet per se nodig is. Maar dat zal persoonlijk zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met 2 of meer is al een groep. Alleen nu woon je niet meer letterlijk samen in 1 huis.
Dan zeg maar dat dat van Royco mag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag niet meer. Ik kreeg een standje omdat ik gisteren de fles wijn in een keer leeg heb gedronken
Was het niet die maand net die enequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een 0-year itch
M'n zus is bijna 7 jaar getrouwd, owjee
Ze zit nu weer bij mij in de buurtquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent net weg uit Enschede, sukkeltje.
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent net weg uit Enschede, sukkeltje.
Zal straks even luisteren als Ajax klaar is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat net dit te luisteren:
Moest een beetje glimlachen om "wandelende pens", dat ga ik nog eens op iemand gebruiken.
Dit gaat voor ons beiden een lang seizoen worden Roy.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde bier of wijn voorstellen, but whatever rocks your boat
Ik weet eigenlijk ook niet of ik dat nog wel zou willen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat samenwonen is voor mij ook iets dat helemaal niet per se nodig is. Maar dat zal persoonlijk zijn.
De godenzonen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal straks even luisteren als Ajax klaar is.
[..]
Dit gaat voor ons beiden een lang seizoen worden Roy.
Tering wat is Ajax weer slecht. 0 creativiteit. 0 kwaliteit.
Bedoel meer vanuit 100+ jaar terug. :quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat samenwonen is voor mij ook iets dat helemaal niet per se nodig is. Maar dat zal persoonlijk zijn.
Ik hoop nog op een verrassing van van Geelquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal straks even luisteren als Ajax klaar is.
[..]
Dit gaat voor ons beiden een lang seizoen worden Roy.
Tering wat is Ajax weer slecht. 0 creativiteit. 0 kwaliteit.
Die tijden zijn niet te vergelijkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel meer vanuit 100+ jaar terug. :
Dat is ook een beetje mijn puntquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet of ik dat nog wel zou willen.
En of ik nog wel goed een relatie kan hebben.
Ben denk ik te gehecht aan mijn eigen dingen doen en tijd voor mezelf hebben.
Echt zo slecht. Straks Europees weer 6 keer verliezen en dan weer een half jaar spelen voor het recht om weer 6 keer te verliezen van goede clubs.quote:
Wij moeten het doen met Milik en Serero, zo te zien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een verrassing van van Geel
Ice tea of een radler is ook lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een kaasplankje gemaakt. Met allemaal lekkere dingen. Naar zonder wijn.
Het is als een seksdate zonder seks. Het kan niet
Dan kun je die kaas ook net zo goed wegflikkerenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een kaasplankje gemaakt. Met allemaal lekkere dingen. Naar zonder wijn.
Het is als een seksdate zonder seks. Het kan niet
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt zo slecht. Straks Europees weer 6 keer verliezen en dan weer een half jaar spelen voor het recht om weer 6 keer te verliezen van goede clubs.
[..]
Wij moeten het doen met Milik en Serero, zo te zien.
Radler is non-bier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ice tea of een radler is ook lekker.
Dan maar iceteaquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ice tea of een radler is ook lekker.
Ja ik ben bang dat ik dat ook heel erg ga hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn punt. Toen ik nog in een relatie zat was mijn toentertijd vriend anderhalve week bij me, ik heb toen echt momenten voor mezelf in moeten bouwen omdat ik anders gillend gek werd.
Maar het kostte best veel bij elkaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je die kaas ook net zo goed wegflikkeren
Als je vriendin bij je intrekt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ik dat ook heel erg ga hebben.
fok! jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet depri.
Pec staat voor tegen Ajax.
Dus mijn zondag is goed
Dan eet ze maar op en moet je er andere drank bij pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar het kostte best veel bij elkaar
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan eet ze maar op en moet je er andere drank bij pakken.
Misschien is het afhankelijk van de persoon, ik weet het nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ik dat ook heel erg ga hebben.
Mocht ik ooit een relatie krijgen, denk ik dat het niet eens zo anders gaat zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn punt. Toen ik nog in een relatie zat was mijn toentertijd vriend anderhalve week bij me, ik heb toen echt momenten voor mezelf in moeten bouwen omdat ik anders gillend gek werd.
Mocht ik ooit weer een vriendin gaan krijgen waarmee ik het een keer langer dan een paar maanden vol hou en er plannen gaan komen om te gaan samenwonen, een astra station te kopen, een vouwwagen, 2 fietsen met matchende gaastra windjacks etc etcquote:
Nee, dat niet. Ik wil wel een echte relatie. Maar het huise, boompje, beestje idee hoeft voor mij denk ik niet zo. De labrador en de station zijn aan anderen besteed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een relatie krijgen, denk ik dat het niet eens zo anders gaat zijn![]()
Heb liever een soort van exclusieve fwb ofzo denk ik
Je vergeet de hondquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer een vriendin gaan krijgen waarmee ik het een keer langer dan een paar maanden vol hou en er plannen gaan komen om te gaan samenwonen, een astra station te kopen, een vouwwagen, 2 fietsen met matchende gaastra windjacks etc etc
Er schuilt in jou een burgelijk man. Dat hoor ik zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer een vriendin gaan krijgen waarmee ik het een keer langer dan een paar maanden vol hou en er plannen gaan komen om te gaan samenwonen, een astra station te kopen, een vouwwagen, 2 fietsen met matchende gaastra windjacks etc etc
Ik vind het ook prettig om bij andere te zijn, en om quality time met de partner door te brengen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het afhankelijk van de persoon, ik weet het niet. Maar ik ben altijd al een beetje een einzelgänger geweest. Ik vind het heerlijk om bij mensen te zijn, maar daarna moet ik rust. Iedereen optiefen, laat me alleen
.
Een LAT-relatie zou wel wat voor mij zijn denk ik.
Ik droom nog steeds van matchende fietsenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, af en toe een avondje gamen of serie kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook prettig om bij andere te zijn, en om quality time met de partner door te brengen.
Maar ik wil ook gewoon rustig bijvoorbeeld voetbal kunnen kijken.
Of als er een nieuwe GTA uit komt deze een week lang elk vrij uur kunnen spelen etc etc.
Zonder dat ze loopt te zeiken dat we naar haar ouders moeten ofzo
Ik dweep met je meequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huilen om Ajax.
Wie wil mij troosten?
amen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook prettig om bij andere te zijn, en om quality time met de partner door te brengen.
Of als er een nieuwe GTA uit komt deze een week lang elk vrij uur kunnen spelen etc etc.
Volgende keer beter Kaneel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huilen om Ajax.
Wie wil mij troosten?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een Labrador mag ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen golden retriever
En jij kunt die van jou nog africhten. Met wat oudere vrouwen is dat wat lastiger. Helemaal als ze uit een hechte familie komenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, af en toe een avondje gamen of serie kijken.
Ik woon alleen nog niet samen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
Ik wil gewoon vieze lekkere seks. In een relatie.
Lijkt me echt verschrikkelijk om dat elke zondagochtend te moeten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij kunt die van jou nog africhten. Met wat oudere vrouwen is dat wat lastiger. Helemaal als ze uit een hechte familie komen. Dan ga je het 'zondagochtend naar de schoonouders'-gevecht echt grandioos verliezen.
Haha dat hoeft gelukkig niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
En jij kunt die van jou nog africhten. Met wat oudere vrouwen is dat wat lastiger. Helemaal als ze uit een hechte familie komen. Dan ga je het 'zondagochtend naar de schoonouders'-gevecht echt grandioos verliezen.
Het gaat niet om groot, het gaat om hecht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dat hoeft gelukkig niet.
Dat gevecht gaat ze niet eens aan want mijn familie is groter.
Daar heb ik geen relatie voor nodigquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
Ik wil gewoon vieze lekkere seks. In een relatie.
Als een van je twee uitslaapdagen wordt gesloopt, daar zou ik wel chagrijnig van worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk om dat elke zondagochtend te moeten.
Ja, mij ook. Verplicht iedere week hetzelfde... Damn, dat is een sleur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk om dat elke zondagochtend te moeten.
Wel een relatie waarin de vieze lekkere seks blijft dan hequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om groot, het gaat om hecht.
[..]
Daar heb ik geen relatie voor nodig. Maar een relatie zou wel leuk zijn.
Just shoot me thenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Verplicht iedere week hetzelfde... Damn, dat is een sleur.
Dat is waar. Maar mis wel alle leuke dingen die je doet in een relatie. Alle minpunten die er zouden kunnen zijn mis ik totaal niet. Haat-liefde verhouding met vrijgezel zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik geen relatie voor nodig. Maar een relatie zou wel leuk zijn.
Uiteraard. Geen concessies op de vieze lekkere seks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een relatie waarin de vieze lekkere seks blijft dan he
Ik heb de kalasjnikov!quote:
Goed puntquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
Vrouwen met wapensquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Geen concessies op de vieze lekkere seks.
[..]
Ik heb de kalasjnikov!
Nou, dat is mijn probleem dus ook een beetjequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar mis wel alle leuke dingen die je doet in een relatie. Alle minpunten die er zouden kunnen zijn mis ik totaal niet. Haat-liefde verhouding met vrijgezel zijn
Precies, echt dat je beide vuige sletten kunt zijn en dan 's ochtends na een goede beurt zie je haar en denk je: DAT is ze! Wat een topwijf.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een relatie waarin de vieze lekkere seks blijft dan he
Je weet dat 2/3 huwelijk sneuveltquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is mijn probleem dus ook een beetje. Mijn zusje is vrijdag ten huwelijk gevraagd, echt heel aandoenlijk en ik heb gejankt als een baby. Nu wil ik zelf helemaal niet trouwen, maar het idee van zo'n hechte relatie, ja, dat wil ik verdomme ook
.
Ja dat herken ik wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is mijn probleem dus ook een beetje. Mijn zusje is vrijdag ten huwelijk gevraagd, echt heel aandoenlijk en ik heb gejankt als een baby. Nu wil ik zelf helemaal niet trouwen, maar het idee van zo'n hechte relatie, ja, dat wil ik verdomme ook
.
Ben wel blij dat ik toffe, bijdetijdse ouders heb. Kunnen veel dingen wel bespreken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef zeefje het volgende:
Sowieso op een vaste dag+ tijdstip familie verplichtingen hebben.
Ik denk als Ik eenmaal een eigen huisje heb ik mezelf moet dwingen om erheen te gaan. Want mijn ouders
Ook niet zo aantrekkelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel.
Behalve dat janken als een baby dan he
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik toffe, bijdetijdse ouders heb. Kunnen veel dingen wel bespreken.
Been there, done that. Werkte niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies, echt dat je beide vuige sletten kunt zijn en dan 's ochtends na een goede beurt zie je haar en denk je: DAT is ze! Wat een topwijf.
Och 20 jaar met een leuke vent samen zijn klinkt nog niet zo verkeerd.. toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef zeefje het volgende:
Mijn zus gaat over 3 weken trouwen. Ik denk realistisch en dat ze over 20 jaar weer gescheiden is. Ik zeg het maar niet
Twintig jaar is wel aardig lang, hoor. Wie weet wat voor mooie tijden je dan al met elkaar beleefd hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef zeefje het volgende:
Mijn zus gaat over 3 weken trouwen. Ik denk realistisch en dat ze over 20 jaar weer gescheiden is. Ik zeg het maar niet
Nee, we moeten bikkelhard zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook mannen mogen hun emoties tonen toch?
Dat is iets anders dan huilen als een baby omdat een familielid gaat trouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook mannen mogen hun emoties tonen toch?
En daarna kun je nog een tijdje vooruit met elkaar kapot maken tijdens de scheiding.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Twintig jaar is wel aardig lang, hoor. Wie weet wat voor mooie tijden je dan al met elkaar beleefd hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |