Ik geloof je, aangezien je ondanks herhaalde uitnodigingen nog steeds niet in mijn bed bent geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd.Ter compensatie van m'n frigide staat irl.
Check de PI dan.quote:
Hey, blijf je hier even hangen?quote:
Nog veel muggen op de kamer gehad?quote:
Ga je haar zeker ook hosselen, vuigaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, blijf je hier even hangen?
Je jaagt iedereen wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Samzz is ook meteen vertrokken na m'n opmerking, he.
quote:
Ok, I won'tquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]. I'll change. Don't give up on me!
I won't throw up on youquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]. I'll change. Don't give up on me!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Kaneel
Ben je weer bezig ja?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Ja, als je zwijnen schattig vind...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Vinden jullie me schattig online?
Ik was wijn aan het drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Schattig is denk ik niet het juiste woordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Kijk, zo grof ben ik nooit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, als je zwijnen schattig vind...
Ik vind jou altijd schattig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Maakte ik een yats-je? Maar ik ben niet grof. Zwijntjes zijn cutequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk, zo grof ben ik nooit.
vindt overigens
Misschien omdat ik in kpd zei: Poesjes.quote:
Niks mis met poesjes toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien omdat ik in kpd zei: Poesjes.hahahaha xD
Ik weet het niet.
Een beetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, als je zwijnen schattig vind...
quote:
Daaaaaaaahhhhwquote:
Jouw poes krabt ook?quote:
Yup. Lekker ook, op je bordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daaaaaaaahhhhw. Tot ze volwassen zijn, dan zijn ze gevaarlijk as fuck.
Als ie maar niet ruikt naar dooie katquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw poes krabt ook?
Het is weer zover hoor
[..]
Yup. Lekker ook, op je bord
Die sproeit alleen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw poes krabt ook?
Het is weer zover hoor
[..]
Yup. Lekker ook, op je bord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |